Je beweert dat Depay bij Feyenoord speelt dat is wel heel dommig zelfs voor jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:08 schreef tong80 het volgende:
Jammer.
Niks mis mee lijkt me.....
VBL / Nu weet Feyenoord ook hoe het is om leeggekocht te worden
Ik las het ja, best erg..quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Je beweert dat Depay bij Feyenoord speelt dat is wel heel dommig zelfs voor jou.
Ik beweer dat er grote talenten zijn in Nederland.quote:
Noem je dat een discussie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Discussie over het niveau van het Europees voetbal van Nederland is verboden?
Ik vond mijn eigen post redelijk netjes, ja.quote:
Zo ver ik weet niet, nee. Of er is al héél lang niet gepost..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
is er een topic voor mensen die recreatief voetbal spelen?
Kan ik dat hier openen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet, nee. Of er is al héél lang niet gepost..
Ben ik niet van jou gewend Stijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Rechten voor de Champions League lijken naar RTL7 te gaan
dubbel topic
Ja, leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:15 schreef Tjacka het volgende:
VBL / Liverpool FC
waarom is dit dicht?
drizzt kan ook wel eerst vragen of hij de OP wat leuker kan maken
gelijk dicht doen is wel heel abrupt
oepsquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Rechten voor de Champions League lijken naar RTL7 te gaan
dubbel topic
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig persoon die ver gaat komen.
Hij zit constant te trollen in het PSV topic, kan een mod hier wat aan doen?quote:
Oh ja, want als jij iets debiels zegt mag vooral niemand daar iets over zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Hij zit constant te trollen in het PSV topic, kan een mod hier wat aan doen?
dank
Dat moet niet ten koste gaan van de harmonie in het clubtopic.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want als jij iets debiels zegt mag vooral niemand daar iets over zeggen.
Oke bedankt Stijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet niet ten koste gaan van de harmonie in het clubtopic.
Dat van jou was toch ook een trollpost of vond je Narsingh echt goed spelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Hij zit constant te trollen in het PSV topic, kan een mod hier wat aan doen?
dank
ditquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet niet ten koste gaan van de harmonie in het clubtopic.
Lees eens verder aandachtszoekertjequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat van jou was toch ook een trollpost of vond je Narsingh echt goed spelen.
Trouwens, Tompsv geeft eenzelfde reactie en daar ben je niet boos over? Beetje zoeken dus.
Dat doe ik ook. Maar goed, ik pak ook even wat popcorn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lees eens verder aandachtszoekertje
Ja, kan je uitleggen wat je daar mee bedoelt? Zoals Chase al terecht aangeeft werd je door meerdere mensen uitgelachen. Moet een clubtopic altijd vriendelijk blijven, bedoel je dat met 'harmonie' ? Snap dit niet zo goed eigenljik.quote:
Nee, ik reken daarin altijd volledig op jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Even nuttige zaken.
Is er al animo om het Live Eredivisieverslagentopic wat actueler dan wel boeiender te maken?
Groetjes.
Omdat je dit al eerder zei en nu weer goedkoop wil scoren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, kan je uitleggen wat je daar mee bedoelt? Zoals Chase al terecht aangeeft werd je door meerdere mensen uitgelachen. Moet een clubtopic altijd vriendelijk blijven, bedoel je dat met 'harmonie' ? Snap dit niet zo goed eigenljik.
Verder weiger ik verder met je te praten totdat een andere mod eerlijk zijn mening geeft over de zaak, aangezien jij niet objectief bentquote:
Ik ben niet van het grafische gedeelte. Dan gaat het lijken op het kleuterwerkje van een kind van drie jaar (misschien ben ik dat ook xD).quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik reken daarin altijd volledig op jou.
Ach gut, je wordt geconfronteerd met een oerdomme uitspraak. Het is wat. Dat risico loop je als je zulke uitspraken doet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Omdat je dit al eerder zei en nu weer goedkoop wil scoren.
Ga de discussie maar uit de weg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Verder weiger ik verder met je te praten totdat een andere mod eerlijk zijn mening geeft over de zaak, aangezien jij niet objectief bent
Zal donroyco ofzo ff aanschieten, die heeft de vorige ook gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het grafische gedeelte. Dan gaat het lijken op het kleuterwerkje van een kind van drie jaar (misschien ben ik dat ook xD).
Dat klinkt als een goed idee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal donroyco ofzo ff aanschieten, die heeft de vorige ook gemaakt.![]()
Doublepain heeft ooit een domme uitspraak gedaan en hij wil nu dat die verwijderd wordt en iedere post die er naar refereert verwijderd wordt.quote:
quote:
Die heb ik gisteren gewaarschuwd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik ook gelijk even vragen waarom die Herqules nog geen waarschuwing heeft gekregen of niet tenminste is aangesproken op zijn saaie en vooral ergerniswekkende postgedrag?
En ik zit niet te wachten op al die persoonlijke aanvallen van jou op iedereen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
Waarom moet jij je er altijd mee bemoeien als GGMM op iemand of een kwestie reageert in feedback Stijn?
Laat VBL-mods gewoon hun ding doen en zaken afhandelen je hoeft niet overal ongevraagd je mening over te geven of over elke kwestie een standpunt in te nemen.
Dan plaats je een TR of zet je het in feedback .quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik zit niet te wachten op al die persoonlijke aanvallen van jou op iedereen.
Dan zou ik niet bukken als ik jou was.quote:
wow je hoeft niet meteen zo gemeen te doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:15 schreef Karina het volgende:
Als je zo doet dan wordt je nooit meer gefeliciteerd he? Genoeg feedback van je Tyron.
Topics van jou zijn nooit normaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef tong80 het volgende:
Was net een goed slotje GGMM. Was een normaal topic en ik begrijp sommige users niet.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topics van jou zijn nooit normaal.
Ja, soms wordt het wel erg treurig idd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef tong80 het volgende:
Was net een goed slotje GGMM. Was een normaal topic en ik begrijp sommige users niet.
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topics van jou zijn nooit normaal.
Ja, lollig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef slechts feedback, daar is dit topic voor.
Kan er zelf ook niet meer modden maar zal achter ff vragen of hij verplaatst kan worden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had willen reageren op een post in dit topic: WK / Canada wilt WK 2026 organiseren
Ik zie dat het WK-forum dicht is, dus reageren kan niet meer. Dat snap ik op zich, maar misschien is het handig om nog even door de recente topics van dat WK-forum te lopen. Dat wat relevant is, kan dan misschien naar VBL worden verplaatst?
Wat ik trouwens kwijt wilde, was hoe voetbal leeft in de VS:[ afbeelding ]twitter:wimdaniels twitterde op zondag 03-08-2014 om 16:19:45#Voetbal leeft in de VS. Ruim 100.000 toeschouwers bij de vriendschappelijke wedstrijd Manchester U - Real M. http://t.co/BG3X1Yk7MD reageer retweet
PS: Als het topic wordt verplaatst, verander dan SVP ook even dat afschuwelijke "wilt" in "wil".
Thanksquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan er zelf ook niet meer modden maar zal achter ff vragen of hij verplaatst kan worden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een neger tegen je aangestoten?
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar jij mijn pa's zaad altijd komt uitlikken?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je pa's zaad? Hebben ze het je nog niet verteld?
Je vader is je vader helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dan blijf je toch lekker weg? Stuk mongool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Ik volg het Livetopic Eredivisie niet om deze onzin te lezen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, ga je puberale scheldpartijtjes elders voeren of gewoon via DMquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker weg? Stuk mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |