Eens.quote:
Ik heb hoge verwachtingen voor wat betreft Suarezquote:
Ja werd tijd. Mooiste club van Engelandquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
Wel mooi dat er nu een Liverpooltopic in VBL is.
Ahh, een kenner!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb hoge verwachtingen voor wat betreft Suarez
Bedankt, ik kan wel zeggen dat de moeite die ik er in gestoken heb zich loontquote:
Ik denk dat Carrol eindelijk zijn prijskaartje gaat waarmaken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb hoge verwachtingen voor wat betreft Suarez
Komt Dirk Kuijt daar eigenlijk nog wel eens aan spelen toe?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Carrol eindelijk zijn prijskaartje gaat waarmaken.
Nee man wordt uit de basis gehouden door Stewart Downinggodquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt Dirk Kuijt daar eigenlijk nog wel eens aan spelen toe?
Sowieso.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja werd tijd. Mooiste club van Engeland
Begrijpelijk wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man wordt uit de basis gehouden door Stewart Downinggod
Weet ik niet, Babel voetbalt er toch ook nog? Houdt hij hem niet buiten de basis?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt Dirk Kuijt daar eigenlijk nog wel eens aan spelen toe?
inb4 Inso met een anekdote over de pauperwijken in Liverpoolquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso.
Leuke anekdote :
Mijn familie is afkomstig vanuit de wijk Anfield
Ik zal het eens aan Retry vragen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Weet ik niet, Babel voetbalt er toch ook nog? Houdt hij hem niet buiten de basis?
Is zo ja. Dankzij hem is er eindelijk weer wat Rush in de tent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Weet ik niet, Babel voetbalt er toch ook nog? Houdt hij hem niet buiten de basis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |