je hebt maar 1 persoon nodig de rest leer je daar kennenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef eend112 het volgende:
Iedereen gaat op vakantie
Ik wil ook, 2 weken lekker in de zon chillen aan het zwembad met wodka de hele dag. Gewoon zo'n all inclusief naar Kreta ofzo. Des avonds de club in, ja lijkt me wel chill. Zou wel last minute willen pakken maarja niemand die nu nog mee wil
Volgens mij nietquote:
Nee ik ook niet hoorquote:
Eh ja bij sommige mensen werkt dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
je hebt maar 1 persoon nodig de rest leer je daar kennen
is neuken in polen lekkerder?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zou ook graag minderjarige meisjes neuken ergens in Polen. Maar het zit er helaas niet in dit jaar.
Wist je niet dat in Polen jeugdprostitutie legaal is?quote:
Nee maar ik zou niet meer met mezelf kunnen leven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wist je niet dat in Polen jeugdprostitutie legaal is?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee maar ik zou niet meer met mezelf kunnen leven.
Het is wel leuker om met vrienden te gaan of nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
je hebt maar 1 persoon nodig de rest leer je daar kennen
vriendinnen is leuker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is wel leuker om met vrienden te gaan of niet
putaquote:
Ik ga helemaal alleen op vakantie met de doelstelling de rest leer ik daar wel kennenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben je one of the girlsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
vriendinnen is leuker.
1 vriendin eigelijk, anders gaan ze alleen shoppen
had je eerder moeten posten he.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef De_Dorstige het volgende:
Vreemd dat ik nog niet in dit topic zat.
Misschien moet je je eens afvragen waarom niemand met je op vakantie wil.quote:
Ik had de beste vakantie met klasgenoten. Omdat mijn verwachting laag was.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel relaxt buiten het hoogseizoenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef ZarB het volgende:
Pas in oktober naar de suntot die tijd helaas niet en alleen maar hard werken dus ik voel met je mee eendje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen waarom niemand met je op vakantie wil.![]()
Tokyo ofzo? Dat is wel ziek broquote:
Ja stiekem wel geinig jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel relaxt buiten het hoogseizoen
Iedereen weer vol frisse tegenzin begonnen aan het jaar terwijl jij net op vakantie ben
Niet iedereen zit in de Wajong (zoals jou) en kan zomaar vrij nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen waarom niemand met je op vakantie wil.![]()
Bazinquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ga helemaal alleen op vakantie met de doelstelling de rest leer ik daar wel kennen
gewoon risico's durven nemen eend :p
Waar ga je dan heen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja stiekem wel geinig jaAlleen is de vakantie wel gelijk een stuk duurder aangezien we natuurlijk wel willen chillen op een zonovergoten strand. Rond die tijd moet je gelijk wat verder weg!
Leuk geprobeerd dit, maar helaas voor jou niet correct. Je hoeft niet boos op mij te worden omdat jij een kansloos leven hebt zonder vrienden die met je op vakantie willen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit in de Wajong (zoals jou) en kan zomaar vrij nemen
Ben niet boos op je schatje wel teleurgesteldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd dit, maar helaas voor jou niet correct. Je hoeft niet boos op mij te worden omdat jij een kansloos leven hebt zonder vrienden die met je op vakantie willen.![]()
Ik neem wel wat dagjes vrij hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor
Maar zou gwn fuck it i quit en naar het buitenland willen gaan
Wanneer komt compilatie baasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik neem wel wat dagjes vrij hoor
Gvd, waarom reageer je nou zo, nu is het niet meer leuk om je uit te lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben niet boos op je schatje wel teleurgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dat is het wachten dan wel dubbel waardquote:
Jawel, als jij dat vakantie vindt is het vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Dutch.Power het volgende:
Een paar dagen NH telt niet als vakantie zeker , als je uit Drenthe komt ?![]()
Zo nee , dan ga ik helaas niet op vakantie dit jaar.
Dan ga ik idd een paar dagen op vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jawel, als jij dat vakantie vindt is het vakantie
hoe werkt dat dan? Slaap je in de trein ofzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Maandag weg met de trein! Interrailen door Europa
Dat is waar. En we gaan in zo'n ultra ultra chill hotel dat verboden is voor kinderen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is het wachten dan wel dubbel waard
Trein en hotel ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan? Slaap je in de trein ofzo?
Leuk!! Staat ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Maandag weg met de trein! Interrailen door Europa
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Leuk!! Staat ook nog op mijn verlanglijstje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zou ook graag minderjarige meisjes neuken ergens in Polen. Maar het zit er helaas niet in dit jaar.
verdien je daar nou geld mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is al geweest?
http://www.dumpert.nl/search/ALL/twisternederland/
Waar ga je allemaal heen? Via welke site/organisatie regel je dat?quote:
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Verder nog helemaal blankoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen? Via welke site/organisatie regel je dat?
Oh gaaf! Ik wil zoiets door Scandinavië doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Verder nog helemaal blanko
Hier! https://www.nsinternation(...)de-trein-door-europa
Ik ook. Maar ten eerste heb ik een vriendin en ten tweede ben ik alweer terug van een midweekje Oostblok.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Op mijn 17e ook gedaan, toen 7 uur in de trein gezeten naar Basel.quote:
ga je ook in je eentje?quote:
Je kunt bijvoorbeeld een interrailticket kopen voor 10 dagen waarin je 5 dagen onbeperkt mag reizen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen? Via welke site/organisatie regel je dat?
Lijkt me wel chill mits alles voor je geregeld wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld een interrailticket kopen voor 10 dagen waarin je 5 dagen onbeperkt mag reizen.
En die heb ik !quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld een interrailticket kopen voor 10 dagen waarin je 5 dagen onbeperkt mag reizen.
Je kunt van tevoren wel kijken waar beschikbare hostels te vinden zijn en eventueel ook vooraf boeken. Toen ik naar Basel ging deed ik dat niet en toen heb ik twee uur door de stad heengelopen om er een te vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill mits alles voor je geregeld wordt
Oh, dat is zeker nicequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Verder nog helemaal blanko
Hier! https://www.nsinternation(...)de-trein-door-europa
Ja. Je hebt soms wel aanbiedingen voor bijvoorbeeld even goedkoop naar Parijs, maar ik mag met deze pas in ELKE trein stappen die er bestaat, in heel Europa. Scheelt ook gewoon tijd/geld/moeite met kaartjes kopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker niceMaar is het ook veel goedkoper dan steeds kaarten voor losse trajecten kopen naar de steden die je wilt?
Yes fuck de ov chipkaart!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Je hebt soms wel aanbiedingen voor bijvoorbeeld even goedkoop naar Parijs, maar ik mag met deze pas in ELKE trein stappen die er bestaat, in heel Europa. Scheelt ook gewoon tijd/geld/moeite met kaartjes kopen.
Voornamelijk in Zuidoost-Europa is het misschien niet nodig, maar in de rest van Europa bespaar je er zeker veel geld mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker niceMaar is het ook veel goedkoper dan steeds kaarten voor losse trajecten kopen naar de steden die je wilt?
Wat ben je ook een grappenmakerquote:
Ja dat lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt van tevoren wel kijken waar beschikbare hostels te vinden zijn en eventueel ook vooraf boeken. Toen ik naar Basel ging deed ik dat niet en toen heb ik twee uur door de stad heengelopen om er een te vinden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef yosander het volgende:
Vanaf morgen twee weken door het Oostblok met de bangbus
Een echte interrailreis is niet compleet zonder een gemiste trein.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt niks
Of dat de trein vol zit ofzo
Ik wil gewoon opstappen, uitstappen en verder niets meer moeten regelen
Oke volgend jaar beterquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee geen geld en ik durf niet en zal mezelf toch niet kunnen vermaken
Alsof iemand dit kan lezen man godverquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
wat me zo skirrr lijkt aan interrrailen / citytrips is dat je maar heel kort op locatie blijft
ik was x met school 5 dagen naar london geweest en daar verbleven we in een jeugdhostel
we hadden zowat elke dag wel een activiteit en dat was gewoon leuk en we verbleven alle nachten in het jeugdhostel die continiuteit is wel fijn. als je elke nacht in andere hostel en stad verblijft kan je toch niet echt genieten en de omgeving tot je nemen, alles is veel te gehaast ook
bovendien waren daar echt veel minderjarige oostblokmeisjes, zag ze alleen bij ontbijt en niet bij de dancing van de hostel in de avond, eentje begluurde me bij ontbijt toen ik in de rij stond voor de cornflakes hèhè
je meot toch wel minimaal 2 nachten bij hostel verblijven
is goed hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Vooral blijven ontkennen jongens, zolang jullie via de DM maar een lekkere seksdate regelen
Ja man, het is gefotoshopt, ik heb allemaal verstand van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]
hoe moet ik anders reageren op zo'n gefotoshopt plaatje?
Hoezo dat dan? Dit was al het 3e topic in die reeksquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Marie30 het volgende:
GDV wat zitten jullie 6000 verschillende nachtbaggers open te doen.
Nachtbagger is hier: KLB / Nachtbagger: gaan jullie op vakantie?
Marie30quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef Marie30 het volgende:
Geen klacht... dit mag vannacht de nachtbagger zijn dus ik verander TT zodat Frank hem morgen kan sluiten.
Jou mag ik wel. Dat is ook nieuw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Hou je bek nou eens SP, jezus christus
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Dit was al het 3e topic in die reeks
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef housesoftheholy het volgende:
wie ben jij danquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef housesoftheholy het volgende:
SP is écht een hoer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Marie weet niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De nachtbagger sluiten voor een slap aftreksel daarvan_!!!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat is nou het willekeurig moderen van Mariequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De nachtbagger sluiten voor een slap aftreksel daarvan_!!!
zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een andere screen en tijd bovenaan staan.
Reeks? Reeks? Er waren er verschillende open... met plaatjes die niet mogen... plus deel drie had nog maar 2 posts en deel vier was al vol. Heel KLB was vervuild. Je praat shit, nofi.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Dit was al het 3e topic in die reeks
De esthetiek van deze gif niet waarderenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit matige gifje posten als je ook 1000 andere wél g3ile gifjes kan posten.
HOTH is een van de weinige vrouwen op FOK!, dus nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
is dat je vriendje? wat schattig hoor
ben je blind?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HOTH is een van de weinige vrouwen op FOK!, dus nee.
Welke plaatjes mogen niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Reeks? Reeks? Er waren er verschillende open... met plaatjes die niet mogen... plus deel drie had nog maar 2 posts en deel vier was al vol. Heel KLB was vervuild. Je praat shit, nofi.
Plaatjes die niet mogen? Ben jij als mod wel op de hoogte van de FOK! policyquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Reeks? Reeks? Er waren er verschillende open... met plaatjes die niet mogen... plus deel drie had nog maar 2 posts en deel vier was al vol. Heel KLB was vervuild. Je praat shit, nofi.
Je weet dat tetten e.d. gewoon weer mogen tegenwoordig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gast, je kan overduidelijk zien aan je post gedrag dat je gefrustreerd bent. Wij van FOK! denken te weten waar het vandaan komt. Sommige mensen vallen op hun eigen geslacht. Dat is niet erg hoor knul. Niemand zal je er om veroordelen! Als je familie niet wil meewerken dan kun je gewoon naar het blijf van mijn lijf huis. En nu je bek dicht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
is dat je vriendje? wat schattig hoor
Voel jij je telkens op je piemeltje getrapt als je mijn naam ergens ziet staan ofzo?quote:
jij was echter niet zo aardigquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef spambot31 het volgende:
Toch jammer, het leek zo'n aardige jongen, wellicht moet je gewoon in die act blijven hangen SP, dan kom je een stuk verder in het leven.
Een stel willekeurig op en neer dansende pixels.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De esthetiek van deze gif niet waarderen
En dan sluit je best lopende en doop een je topic dat totaal niet als NB bedoelt is om tot nachtbagger?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
hou toch op man met dat gelieg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou maar je mond niet meer open trekken, kasthomo.
Dat laatste uiteraard.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:51 schreef Ranph het volgende:
[..]
Fijn, zelfde pic als Wenfer 2 (of Wenfer2 heeft dezelfde als jou)
Mijn eerste gedachte was gezichtsbeharing.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat we wel eens gifjes posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
hou toch op manquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gast, je kan overduidelijk zien aan je post gedrag dat je gefrustreerd bent. Wij van FOK! denken te weten waar het vandaan komt. Sommige mensen vallen op hun eigen geslacht. Dat is niet erg hoor knul. Niemand zal je er om veroordelen! Als je familie niet wil meewerken dan kun je gewoon naar het blijf van mijn lijf huis. En nu je bek dicht.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plaatjes die niet mogen? Ben jij als mod wel op de hoogte van de FOK! policy
Ik ben zeker wel op de hoogte. Een beetje tiet kan geen kwaad maar van die gifs met volle tieten in beeld mogen nog altijd niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet dat tetten e.d. gewoon weer mogen tegenwoordig?
Dat mag gewoon welquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zeker wel op de hoogte. Een beetje tiet kan geen kwaad maar van die gifs met volle tieten in beeld mogen nog altijd niet.
En Guus met je gehaat altijd, solliciteer toch als mod, je mag mijn plaats hebben. Kijken of je dan nog zo neerbuigend doet.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was gezichtsbeharing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat kijk jij
Als je aan Marie fokt, fokt je met mij!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is nou het willekeurig moderen van Marie
Gewoon om de zoveel tijd even inloggen en alle topics sluiten die mevrouw niet aanstaan
painten danquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan niet photoshoppen. Dus tyf zelf op met je gelieg.
Morco gespotquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je aan Marie fokt, fokt je met mij!
Ah ja snap het. Dan mag die blijven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigk zou Yv hem moeten bannen, maar dan zijn we onze kasthomo kwijt.
En normaal doen we niet eens aan NB in KLB dus zwijg maar want we kijken het nu door de vingers. Anders ga ik morgen meteen eens werk maken om dat niet meer te doen. Heel KLB vervuild, reeksen door elkaar. Dit is de NB, accept it en move on... dit is de NB omdat dit de normaalste was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan sluit je best lopende en doop een je topic dat totaal niet als NB bedoelt is om tot nachtbagger?
Je hebt me door, maar door iedereen homo te noemen onderdruk jij je eigen gevoelens niet hoor. Veel van zulk soort jongens worstelen met zichzelf, sommige omarmen het en sommige onderdrukken het en worden depressief met zelfmoord tot gevolg. Laat het niet zo ver komen Sadpanda.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
hou toch op man![]()
jij worstelt duidelijk met je eigen homoseksuele gevoelens
Wat voor woorden vind ik daar nou in jouw mondje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voel jij je telkens op je piemeltje getrapt als je mijn naam ergens ziet staan ofzo?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef Etsu het volgende:
Een halfnaakte man om SP te opvrolijken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
Open er een topic over. Je zal de derde zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:51 schreef Ranph het volgende:
[..]
Fijn, zelfde pic als Wenfer 2 (of Wenfer2 heeft dezelfde als jou)
NB ontstaat gewoon waar het ontstaatquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En normaal doen we niet eens aan NB in KLB dus zwijg maar want we kijken het nu door de vingers. Anders ga ik morgen meteen eens werk maken om dat niet meer te doen. Heel KLB vervuild, reeksen door elkaar. Dit is de NB, accept it en move on... dit is de NB omdat dit de normaalste was.
Het is toch 'door de vingers zien' ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En normaal doen we niet eens aan NB in KLB dus zwijg maar want we kijken het nu door de vingers. Anders ga ik morgen meteen eens werk maken om dat niet meer te doen. Heel KLB vervuild, reeksen door elkaar. Dit is de NB, accept it en move on... dit is de NB omdat dit de normaalste was.
Ja dus. Huil nog maar even verder dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat voor woorden vind ik daar nou in jouw mondje.Dat jij zo nu en dan wordt opgehemeld door schavuiiten als gg7 en deaprez is onnodig en ongewenst dus zo nu en dan plaats ik daar dan een contrapost op ja en dus?
nou nouquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je hebt me door, maar door iedereen homo te noemen onderdruk jij je eigen gevoelens niet hoor. Veel van zulk soort jongens worstelen met zichzelf, sommige omarmen het en sommige onderdrukken het en worden depressief met zelfmoord tot gevolg. Laat het niet zo ver komen Sadpanda.
kunnen we tog gewoon een keer proberen? ben ook puber hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
SP waarom ga je mij DM'en of ik wil neuken? Wil je dat ik je aangeef voor pedo zijn ofzo.
wench pleasequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja dus. Huil nog maar even verder dan.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeg het ze!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zeker wel op de hoogte. Een beetje tiet kan geen kwaad maar van die gifs met volle tieten in beeld mogen nog altijd niet.
En Guus met je gehaat altijd, solliciteer toch als mod, je mag mijn plaats hebben. Kijken of je dan nog zo neerbuigend doet.
een lekker dingquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Kijk jezelf maar aan in de spiegel en denk na wie je ziet.
Ja en dat laat ik ook altijd zo... maar niet als jullie heel KLB vervuilen met 36 verschillende NB's en reeksen die door elkaar lopen... dan kies ik. Einde discussie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NB ontstaat gewoon waar het ontstaat
Rot op man ga Tinderenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
kunnen we tog gewoon een keer proberen? ben ook puber hoor
Okquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja en dat laat ik ook altijd zo... maar niet als jullie heel KLB vervuilen met 36 verschillende NB's en reeksen die door elkaar lopen... dan kies ik. Einde discussie.
Tijd voor cameltje?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja en dat laat ik ook altijd zo... maar niet als jullie heel KLB vervuilen met 36 verschillende NB's en reeksen die door elkaar lopen... dan kies ik. Einde discussie.
Neen want die is niet vol in beeld. Ken jij de policy wel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt, nu gaat deze ook op slot.
Gast.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe voelde dat nou, als 14-jarige een grote bek opentrekken op een internetforum?
Fylax is mijn vriendje, maar hij doet nu opeens afstandelijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen vriend dan?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kom niet tijger doen als je pussy bent.
Kneusjequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
gister wou je nog wel? en nu doe je opeens zo...
Totale anarchie en chaosquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt, nu gaat deze ook op slot.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Hoop opgefokte mensen itt, relax pff
quote:
Weinig bashen, gewoon opbouwende kritiekquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Op het bashen van een mod staat een ban, dat jullie het even weten.
"Zolang er geen kut vol in beeld zit is het goed."quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen want die is niet vol in beeld. Ken jij de policy wel?
nou nou.. bashen...quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Feiten zijn feiten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zie inderdaad in hoe dat de valse indruk kan hebben gewekt dat jij me genoeg boeit om daar opgefokt van te rakenquote:
Kritiek = bashen = banquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weinig bashen, gewoon opbouwende kritiek
Heb trouwens weer een filmtip: The Grand Budapest Hotel (2014) - IMDbquote:
staat er ook een ban op het 'Anti-Duitsland' zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Gewoon niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Ranph het volgende:
[..]
staat er ook een ban op het 'Anti-Duitsland' zijn?
Gewoon ferme tettenquote:
Alleen als Duitsland een mod is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Ranph het volgende:
[..]
Ik vind dat wel echt racisme...quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Ranph het volgende:
[..]
Toegegeven, je bent een vreemde eend in de bijt maar onmisbaar ben je niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad in hoe dat de valse indruk kan hebben gewekt dat jij me genoeg boeit om daar opgefokt van te raken
Radio49 ook niet.quote:
Vandaag heb ik inderdaad maar één gifje van u mogen beschouwen welke mij heeft mogen bekoren. Ik zal mijn smaack eens ten tonele brengen. Één moment.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon ferme tetten![]()
Post jij anders eens iets in plaats van datismijnmening's angels af te kraken
Ik snap je afkeer tegenover de Duitser wel. Jeweetwel na wat ze de homo`s hebben aangedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
duitsers zijn altijd nazi's niks mis mee dus om dat te zijn
moffen
dat is wel je stokpaardje hequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik snap je afkeer tegenover de Duitser wel. Jeweetwel na wat ze de homo`s hebben aangedaan.
Onacceptabel is iets anders dan rascistisch, maar vertel: wat is er onacceptabel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is gewoon onacceptabel wat hier gebeurt.
Ik lul maar wat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onacceptabel is iets anders dan rascistisch, maar vertel: wat is er onacceptabel?
Heb niet veel thuis achter de laptop gezeten de laatste tijd (nee echtquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb trouwens weer een filmtip: The Grand Budapest Hotel (2014) - IMDb
Hoe staat het ervoor met het kijken van de andere tips?
Oetlul!quote:
Mensen die True Dectective nog niet gezien hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb niet veel thuis achter de laptop gezeten de laatste tijd (nee echt). Ga morgen wel Fargo kijken (de film) en daarna aan de serie beginnen. Ben jij al aan True Detective begonnen?
wat is je record? 5?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie luistert ook om 2 uur naar een radio lol
Ik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie luistert ook om 2 uur naar een radio lol
4 keer op één dag.quote:
Zoöfilie is hier NIET toegestaan.quote:
Op het openbaren van DM's staat een ban, malloot.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zoöfilie is hier NIET toegestaan.
Zit eruit als een 6 jarige die voor het eerst de make up van mama uitprobeertquote:
Als je op zeekoeien geilt ga je maar lekker naar www.geilezeekoeien.nl.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit eruit als een 6 jarige die voor het eerst de make up van mama uitprobeert
Echt één van haar minder flatteuse foto's
ontken het niet, je bent zelf een flikkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gast ga je homofeelings ergena anders uiten
Zou je willen, hommoquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ontken het niet, je bent zelf een flikker
ZOÖFIELENALARM!!! ZOÖFIELENALARM!!!quote:
wij willen graag de waarheid wetenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jullie willen wel heel graag dat ik homo ben.
Smerige paardenneuker!quote:
Waar heb jij last vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
ZOÖFIELENALARM!!! ZOÖFIELENALARM!!!
onzin, jij gaat elke middag na school achter het station staanquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
De waarheid is dat jij hommo bent en ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |