had je eerder moeten posten he.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef De_Dorstige het volgende:
Vreemd dat ik nog niet in dit topic zat.
Misschien moet je je eens afvragen waarom niemand met je op vakantie wil.quote:
Ik had de beste vakantie met klasgenoten. Omdat mijn verwachting laag was.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is wel leuker om met vrienden te gaan of niet
Dat is ook wel relaxt buiten het hoogseizoenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef ZarB het volgende:
Pas in oktober naar de suntot die tijd helaas niet en alleen maar hard werken dus ik voel met je mee eendje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen waarom niemand met je op vakantie wil.![]()
Tokyo ofzo? Dat is wel ziek broquote:
Ja stiekem wel geinig jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is ook wel relaxt buiten het hoogseizoen
Iedereen weer vol frisse tegenzin begonnen aan het jaar terwijl jij net op vakantie ben
Niet iedereen zit in de Wajong (zoals jou) en kan zomaar vrij nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen waarom niemand met je op vakantie wil.![]()
Bazinquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ga helemaal alleen op vakantie met de doelstelling de rest leer ik daar wel kennen
gewoon risico's durven nemen eend :p
Waar ga je dan heen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja stiekem wel geinig jaAlleen is de vakantie wel gelijk een stuk duurder aangezien we natuurlijk wel willen chillen op een zonovergoten strand. Rond die tijd moet je gelijk wat verder weg!
Leuk geprobeerd dit, maar helaas voor jou niet correct. Je hoeft niet boos op mij te worden omdat jij een kansloos leven hebt zonder vrienden die met je op vakantie willen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit in de Wajong (zoals jou) en kan zomaar vrij nemen
Ben niet boos op je schatje wel teleurgesteldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd dit, maar helaas voor jou niet correct. Je hoeft niet boos op mij te worden omdat jij een kansloos leven hebt zonder vrienden die met je op vakantie willen.![]()
Ik neem wel wat dagjes vrij hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor
Maar zou gwn fuck it i quit en naar het buitenland willen gaan
Wanneer komt compilatie baasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik neem wel wat dagjes vrij hoor
Gvd, waarom reageer je nou zo, nu is het niet meer leuk om je uit te lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben niet boos op je schatje wel teleurgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dat is het wachten dan wel dubbel waardquote:
Jawel, als jij dat vakantie vindt is het vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Dutch.Power het volgende:
Een paar dagen NH telt niet als vakantie zeker , als je uit Drenthe komt ?![]()
Zo nee , dan ga ik helaas niet op vakantie dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |