je hebt maar 1 persoon nodig de rest leer je daar kennenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef eend112 het volgende:
Iedereen gaat op vakantie
Ik wil ook, 2 weken lekker in de zon chillen aan het zwembad met wodka de hele dag. Gewoon zo'n all inclusief naar Kreta ofzo. Des avonds de club in, ja lijkt me wel chill. Zou wel last minute willen pakken maarja niemand die nu nog mee wil
Volgens mij nietquote:
Nee ik ook niet hoorquote:
Eh ja bij sommige mensen werkt dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
je hebt maar 1 persoon nodig de rest leer je daar kennen
is neuken in polen lekkerder?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zou ook graag minderjarige meisjes neuken ergens in Polen. Maar het zit er helaas niet in dit jaar.
Wist je niet dat in Polen jeugdprostitutie legaal is?quote:
Nee maar ik zou niet meer met mezelf kunnen leven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wist je niet dat in Polen jeugdprostitutie legaal is?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee maar ik zou niet meer met mezelf kunnen leven.
Het is wel leuker om met vrienden te gaan of nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
je hebt maar 1 persoon nodig de rest leer je daar kennen
vriendinnen is leuker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is wel leuker om met vrienden te gaan of niet
putaquote:
Ik ga helemaal alleen op vakantie met de doelstelling de rest leer ik daar wel kennenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is wel leuker om met vrienden te gaan of niet
Ben je one of the girlsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
vriendinnen is leuker.
1 vriendin eigelijk, anders gaan ze alleen shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |