Dan ga ik idd een paar dagen op vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jawel, als jij dat vakantie vindt is het vakantie
hoe werkt dat dan? Slaap je in de trein ofzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Maandag weg met de trein! Interrailen door Europa
Dat is waar. En we gaan in zo'n ultra ultra chill hotel dat verboden is voor kinderen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is het wachten dan wel dubbel waard
Trein en hotel ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan? Slaap je in de trein ofzo?
Leuk!! Staat ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Maandag weg met de trein! Interrailen door Europa
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Leuk!! Staat ook nog op mijn verlanglijstje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zou ook graag minderjarige meisjes neuken ergens in Polen. Maar het zit er helaas niet in dit jaar.
verdien je daar nou geld mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is al geweest?
http://www.dumpert.nl/search/ALL/twisternederland/
Waar ga je allemaal heen? Via welke site/organisatie regel je dat?quote:
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Verder nog helemaal blankoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen? Via welke site/organisatie regel je dat?
Oh gaaf! Ik wil zoiets door Scandinavië doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Verder nog helemaal blanko
Hier! https://www.nsinternation(...)de-trein-door-europa
Ik ook. Maar ten eerste heb ik een vriendin en ten tweede ben ik alweer terug van een midweekje Oostblok.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zou ook graag minderjarige meisjes neuken ergens in Polen. Maar het zit er helaas niet in dit jaar.
Op mijn 17e ook gedaan, toen 7 uur in de trein gezeten naar Basel.quote:
ga je ook in je eentje?quote:
Je kunt bijvoorbeeld een interrailticket kopen voor 10 dagen waarin je 5 dagen onbeperkt mag reizen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen? Via welke site/organisatie regel je dat?
Lijkt me wel chill mits alles voor je geregeld wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld een interrailticket kopen voor 10 dagen waarin je 5 dagen onbeperkt mag reizen.
En die heb ik !quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld een interrailticket kopen voor 10 dagen waarin je 5 dagen onbeperkt mag reizen.
Je kunt van tevoren wel kijken waar beschikbare hostels te vinden zijn en eventueel ook vooraf boeken. Toen ik naar Basel ging deed ik dat niet en toen heb ik twee uur door de stad heengelopen om er een te vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill mits alles voor je geregeld wordt
Oh, dat is zeker nicequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begin in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Verder nog helemaal blanko
Hier! https://www.nsinternation(...)de-trein-door-europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |