Radio49 ook niet.quote:
Vandaag heb ik inderdaad maar één gifje van u mogen beschouwen welke mij heeft mogen bekoren. Ik zal mijn smaack eens ten tonele brengen. Één moment.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon ferme tetten![]()
Post jij anders eens iets in plaats van datismijnmening's angels af te kraken
Ik snap je afkeer tegenover de Duitser wel. Jeweetwel na wat ze de homo`s hebben aangedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
duitsers zijn altijd nazi's niks mis mee dus om dat te zijn
moffen
dat is wel je stokpaardje hequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik snap je afkeer tegenover de Duitser wel. Jeweetwel na wat ze de homo`s hebben aangedaan.
Onacceptabel is iets anders dan rascistisch, maar vertel: wat is er onacceptabel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is gewoon onacceptabel wat hier gebeurt.
Ik lul maar wat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onacceptabel is iets anders dan rascistisch, maar vertel: wat is er onacceptabel?
Heb niet veel thuis achter de laptop gezeten de laatste tijd (nee echtquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb trouwens weer een filmtip: The Grand Budapest Hotel (2014) - IMDb
Hoe staat het ervoor met het kijken van de andere tips?
Oetlul!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |