Ook dat is alleen maar een argument om de monarchie af te schaffen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen is dat dus wel zo, achter de schermen hebben monarchen veel meer invloed dan je denkt
quote:
quote:
Deze is beter en nu klopt het weer. Slotje op jouw topic.quote:
Nee, want dan verliezen wij onze vriendjespositiequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ook dat is alleen maar een argument om de monarchie af te schaffen.
Hoe ging je operatie?quote:
Ben je al over je supermarktbezoek heen?quote:
Grappig, nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je al over je supermarktbezoek heen?
Maar ach, wat maak ik me toch naar,quote:
bier drinkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zolang er nog bier op deze aarde is zal dat niet nodig zijn.
Dat jij vriendjespolitiek en alles behalve democratische invloed omdat je het kind van bent hier zonder ook maar enige vorm van schaamte loopt te verdedigen is alleen maar treurig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, want dan verliezen wij onze vriendjespositie![]()
Net als Frankrijk en de VS zeker?quote:Duitsland is trouwens natuurlijk een uitzondering op de regel
Ja!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn geslachtsoperatie bedoel je nu toch?
Ah, het zusje van chroestjov is ook van de partijquote:
Gewoon een geil neukertjequote:[img]http://i.fokzi[img=464,700]http://37.media.tumblr.com/tumblr_mdduzvT3kf1rklssro1_500.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Not my cup of tea.
in jezelf snijden is haramquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Beter dan in jezelf snijden en half dronken worden door het bloedverlies.
SP pls, kap met trollenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef SadPanda het volgende:
bier moet verboden worden, nergens goed voor
Tussen de oren in plaats van de benenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het probleem bleek mentaal te zijn
Ok, waarom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ah, het zusje van chroestjov is ook van de partij
Bek dicht tegen houses.quote:
je zit gwn aan de drugs daarom weet je het niettquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel eng dat GhpH daar komt zonder dat ik het merk dan...
Zulke goeie vriendjes zijn we niet met Frankrijk. En de VS alleen omdat ze ons van de Duitsers hebben bevrijdt en ons daarna een zak geld gegeven hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij vriendjespolitiek en alles behalve democratische invloed omdat je het kind van bent hier zonder ook maar enige vorm van schaamte loopt te verdedigen is alleen maar treurig.
De koning is niet eens verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
[..]
Net als Frankrijk en de VS zeker?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw grootste nachtmerrie. En ik zei dat je niet tegen me moest praten.
tfoequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]_________________________________!!!!
Oh...quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het probleem bleek mentaal te zijn
Heb je 't nu over jezelf, SP?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]een leugenaar moet helemaal zijn bek houden
KUTTROLLquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
jawel, je zit nu ook te trollen. iedereen ziet dat
Wat vind je zelf de meest opvallende overeenkomst tussen jullie twee?quote:
Juist jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
jawel, je zit nu ook te trollen. iedereen ziet dat
Dat we wel eens gifjes posten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat vind je zelf de meest opvallende overeenkomst tussen jullie twee?
Ik heb vandaag nog niet tegen jou gelogen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]een leugenaar moet helemaal zijn bek houden
Misschien moet jij je privilege maar eens gaan checken, poepheer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, gewoon genderneutrale panseksuele sjw
ik heb nooit in de kast gezeten itt tot jijquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent ook een leugenaar zolang je niet uit de kast komt.
Export van 10% lijkt me wel aardig belangrijk voor de economie, niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zulke goeie vriendjes zijn we niet met Frankrijk. En de VS alleen omdat ze ons van de Duitsers hebben bevrijdt en ons daarna een zak geld gegeven hebben
heh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je privilege maar eens gaan checken, poepheer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ik heb nooit in de kast gezeten itt tot jij
ah, dus je geeft toe dat je hebt gelogenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet tegen jou gelogen.
Gouden Dageraad gespot.quote:
Behalve tegen jou dan, want homo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
wat een racisten hier op fok!
op maroc.nl komt ik dat nooit tegen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Behalve tegen jou dan, want homo.
Kwestie van vraag en aanbod, niet omdat we zulke goeie vriendjes zijn. Ik doel meer op een groot bouwproject waarbij gekozen wordt voor een Nederlands bedrijf vanwege de goeie betrekkingen met het koningshuisquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Export van 10% lijkt me wel aardig belangrijk voor de economie, niet?
dat vertelde blondje aan me in de dm.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Onthoud: ik ben flink wat ouder dan 14, dus ik heb een betere visie op dit soort zaken. En ik zeg dat je homoseksueel bent en dat jij een leugenaar bent. Knoop dat maar goed in je oren, snotjoch.
Ik doelde meer op een karaktereigenschapquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat we wel eens gifjes posten.
Behalve Jellereppequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
wat een racisten hier op fok!
op maroc.nl komt ik dat nooit tegen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heh.fristSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Daarvoor hoef je geen flikker te zijn hoor. Als ik het daadwerkelijk wilde, had ik het gewoon gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
dat vertelde blondje aan me in de dm.
jij wilt gewoon dat ik een flikker ben zodat je me in de kont kunt neuken, pedo
leugensquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij hebt ook tegen mij gelogen, bovendien zou ik graag willen weten waarover je denkt dat ik gelogen heb, voordat je mij een leugenaar noemt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ah, dus je geeft toe dat je hebt gelogen
Cynisch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een karaktereigenschap
Kutitaliaanquote:
kom dan flikkertjequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je geen flikker te zijn hoor. Als ik het daadwerkelijk wilde, had ik het gewoon gedaan.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heh.Cis scum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Is geen leugen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
wat hebben al die flikker hier toch met steeds leugens over mij verspreiden?
Je zegt net zelf dat je hebt gelogen man...quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij hebt ook tegen mij gelogen, bovendien zou ik graag willen weten waarover je denkt dat ik gelogen heb, voordat je mij een leugenaar noemt.
Jaaaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
je kan er niet voor vluchten, flikkers blijven je uit die kast trekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
wat hebben al die flikker hier toch met steeds leugens over mij verspreiden?
goed dat je toegeeft dat je pedo bent, ik ben trots op jequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan. Daarvoor heb ik GG7 en deadprez al.
Zou best kunnen, maar dan wel over triviale dingen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je hebt gelogen man...
Ja.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod, niet omdat we zulke goeie vriendjes zijn. Ik doel meer op een groot bouwproject waarbij gekozen wordt voor een Nederlands bedrijf vanwege de goeie betrekkingen met het koningshuis
Geen idee waar je dat vandaan haalt, dus ik beschouw het maar weer als een leugen. Kutflikker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
goed dat je toegeeft dat je pedo bent, ik ben trots op je
beter pedo dan homo [ afbeelding ]
Gast, jij bent echt het zieligste stuk vreten ever.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
goed dat je toegeeft dat je pedo bent, ik ben trots op je
beter pedo dan homo [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Hou eens op met het strooien van racistische opmerkingen zo gul als Piet, ik voel mijn aura verschuiven naar donkerrood. Dat wil je niet meemaken.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef Aiciu het volgende:
[..]
je kan er niet voor vluchten, flikkers blijven je uit die kast treken
Welke triviale dingen??quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dan wel over triviale dingen.
Biseksueel meesterras.quote:
Denken dat ik mensen adoreer om hun etniciteit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Etnische minderheden adoreren
ongelovigequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan haalt, dus ik beschouw het maar weer als een leugen. Kutflikker.
thnx broquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gast, jij bent echt het zieligste stuk vreten ever.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
JaaaahAlleen ik denk dat het bij hem gespeeld is
Ik denk niet dat jij daar veel over weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
Racistische transmannen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Etnische minderheden adoreren
wie doet dat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:29 schreef spambot31 het volgende:
Da's wel iets anders dan jezelf als iemand anders voordoen.
Ja, en precies dat is het zeikerige van jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij daar veel over weet
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is mede door jou om zeep geholpen.
Ok.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou je op dit tijdstip echt noch voorbeelden noch bronnen kunnen geven.
Nou nee.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is mede door etsu om zeep geholpen.
Weet ik al niet meer, zal ook geen echt liegen zijn geweest, meer het tactisch achterhouden van informatie om de identiteit te beschermen, wat uiteindelijk toch nutteloos is gebleken.quote:
Oh, ok. Sorry man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, en precies dat is het zeikerige van jou.
onzin, etsu begon met leugensquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt het eigenhandig de nek om gedraaid
Er zijn ook nog miljoenen joden en je punt is?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel dan? Miljoenen mensen die al homo zijn.
Daar ging het niet om.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog miljoenen joden en je punt is?
er zijn miljoenen die pedo zijn, jij bent dus niet erg origineelquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel dan? Miljoenen mensen die al homo zijn.
Ik heb nooit geïnsinueerd dat ik pedo ben. Dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
er zijn miljoenen die pedo zijn, jij bent dus niet erg origineel
okquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer, zal ook geen echt liegen zijn geweest, meer het tactisch achterhouden van informatie om de identiteit te beschermen, wat uiteindelijk toch nutteloos is gebleken.
jij neukt met guusquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit geïnsinueerd dat ik pedo ben. Dat maak jij ervan.
Log uit danquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
Het is zo moeilijk om te mengen in een topic
nee hoor gwn reagerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
Het is zo moeilijk om te mengen in een topic
guus is 15quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
So? Maakt dat mij pedo?
Manman, je leeft wel in een bekrompen wereldje.
quote:
Op jouw ontkenningen zeker?quote:
Niet echt, jij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand nog iets spannends beleefd op zijn zolderkamer vandaag?
Het zijn mijn topics die heel wat te weeg kunnen brengen op zo´n nacht als deze. KLB / Homo´s in KLBquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap niks van deze homoruzie.
klinkt goed, wanneer kan die? na het vrijdagmiddag gebet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
Fylax is ook homo, misschien kun je met hen circlejerken
Fylax is geen homoquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Op jouw ontkenningen zeker?
Fylax is ook homo, misschien kun je met hen circlejerken
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Zie onderaan.
En dan blijven ontkennen godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAH.
So. SP gedist en ik heb mn gelijk gekregen. Nu ga ik slapen. Kusjes voor allemaal en een likje op deadprez's ballen. xx
10 euro dat hij dat nu gaat aanpassen en zeggen dat het is gefotoshoptquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Zie onderaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAH.
So. SP gedist en ik heb mn gelijk gekregen. Nu ga ik slapen. Kusjes voor allemaal en een likje op deadprez's ballen. xx
oke manquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Zie onderaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAH.
20 euro.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
10 euro dat hij dat nu gaat aanpassen en zeggen dat het is gefotoshopt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontkennen
Misschien kun je met SP een clubje vormen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
JaaaahAlleen ik denk dat het bij hem gespeeld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij daar veel over weetDoe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Haha skklquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
Was ik maar 21 en 8 maanden in plaats van 21 en 1 maand
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontkennen
Misschien kun je met SP een clubje vormen
goed dat je toegeeft dat je flikker bent en het met etsu doetquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pedo is tot twaalf jaar
12+ is efobo
En 16+ is gewoon legaal
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef Etsu het volgende:
En nu staat er 'anita'![]()
Wat een grootste mongool is SP ook.
Nu jij nogquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]
goed dat je toegeeft dat je flikker bent en het met etsu doet
Bingoquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:42 schreef SadPanda het volgende:
hoe moet ik anders reageren op zo'n gefotoshopt plaatje?
quote:
Vooral blijven ontkennen jongens, zolang jullie via de DM maar een lekkere seksdate regelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |