Rukken is sowieso haramquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
doe eens niet, je mag niet rukken in de ramadan
Vrouwen toch, hahahahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Snapt ze niet hoe een deur werkt?
En toch doen alle Marokkanen het.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar bedankt voor mij quoten nu kan ik beetje meeposten
Ik onthoud deze edele daad
Joh, alle christenen, joden en boedhisten ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
En toch doen alle Marokkanen het.
Fylax is cool, hij postte laatst een foto van zijn vriendin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ik heb jou nog nooit eerder gezien hoor
stel je voor
En toch allemaal kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Naakt voor een camera gaan staan voor geld, hahahaha
omdat ik bijna niet in onz en klb zit en nooit in nws maarjquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ik heb jou nog nooit eerder gezien hoor
stel je voor
Die beelden gretig opzoeken als internetgebruiker, hahahahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Naakt voor een camera gaan staan voor geld, hahahaha
linkquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fylax is cool, hij postte laatst een foto van zijn vriendin.
Je weet dat slechts één op de zes landen een monarchie is?quote:
Waarom nooit in NWS?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat ik bijna niet in onz en klb zit en nooit in nws maarj
Ik ben fylax de kutpuber en aandachtzoeker zonder vrienden in het echte leven
Stelletje hypocrieten zijn het ook. Janken als er iemand zondigt, maar het zelf ook doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh, alle christenen, joden en boedhisten ook
niet zo negatief manquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat ik bijna niet in onz en klb zit en nooit in nws maarj
Ik ben fylax de kutpuber en aandachtzoeker zonder vrienden in het echte leven
Hier wachtte ik serieus opquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk aan man.
zo erg is het wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
niet zo negatief man![]()
zo erg zal het niet zijn als je een vriendin hebt
Wij zijn maar een klein landje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet dat slechts één op de zes landen een monarchie is?
Je weet dat een koning/koningin de enige is waarmee ze vriendjes zijn omdat het kleine aantal monarchieën ook regelmatig van premiers wisselt en de monarchen geen invloed horen te hebben op het beleid?
Je weet dat verreweg onze belangrijkste handelspartner, Duitsland, ook een republiek is en dat 'vriendjes' zijn daar door de afwezigheid van een monarch niet opgaat?
Alleen is dat dus wel zo, achter de schermen hebben monarchen veel meer invloed dan je denktquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
en de monarchen geen invloed horen te hebben op het beleid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |