ah vanaf je zolderkamer kan je zien dat ik een flikker benquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nogmaals: je bent 14, je weet niet beter. Ik ben flink wat ouder, dus ik weet beter en kan hierover dus ook beter oordelen.
Volwassen hoor, geweld promotenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Warning - Footprints
"Here I am wide open, surrendering to your side. I have laid down my armour,
I have no sword at my side. I leave behind me the ruins of the fortress I swore to defend;
I leave behind me foundations; I'll leave you a man I'll need you to mend.
And through all the battles around me I never believed I would fight.
Yet here I stand, a broken soldier, shivering and naked, in your winter light."
Hoe is dit kinderlijk en zonder diepgang?
metalen mannenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat het niet is. Denk je echt dat het zomaar 'raggen op een gitaar' is? Als je er geen melodie in hoort ben je toch doof hoor.
Grunting;
Amon amarth bijvoorbeeld, die band brengt historische muziek over de vikingen. Waarom grunt hier op zijn plaats is moet ik je niet uitleggen hoop ik?
In andere gevallen is grunten soms een uiting van emotie.
Geen diepgang?
Ik raad je aan de teksten van Epica (storm the sorrow) of sommige liedjes van Rammstein (spieluhr) te lezen.
Staat in het artikel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Enige onderbouwing zou ook wel handig zijn, niet?
Dan denk je fout.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Metal is voor autisten zonder empathie.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zingen over vikingen
Vikingen.
Grunten
Emotie![]()
Epica
Rammstein
Metal.
Ik heb alle metal die bestaat geluisterd. Op den duur kon ik het wel waarderen eigenlijk, die tering herrie had m'n speakers opgeblazen en er klonk dus geen "muziek" meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hebt dus geoordeeld voordat je het gelezen hebt.
Slecht.
Jazeker. Ouder dan 14 he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ah vanaf je zolderkamer kan je zien dat ik een flikker ben
Niet van post-metal houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb alle metal die bestaat geluisterd. Op den duur kon ik het wel waarderen eigenlijk, die tering herrie had m'n speakers opgeblazen en er klonk dus geen "muziek" meer.
watquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom doet SadPanda zich nu ineens voor als kastnicht?
Op woensdag 16 juli 2014 00:59 schreef voederbietel het volgende:
goede quotequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef GhpH het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 juli 2014 00:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb alle metal die bestaat geluisterd.
Ja vast. Ik durf te wedden dat je in je hele leven 1 minuut metal hebt gehoord en toen een oordeel klaar had.
Werd er niet warm of koud van ons twee ben ik de enige die met zekerheid kan zeggen dat hij geen homo isquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
je hebt het over jezelf, als je een man zoent om te 'proberen'![]()
Waarom kan je niet gewoon accepteren dat sommige mensen gewoon niet van metal houden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef GhpH het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 juli 2014 00:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja vast. Ik durf te wedden dat je in je hele leven 1 minuut metal hebt gehoord en toen een oordeel klaar had.
Nee, die staat er niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat in het artikel.![]()
Het koningshuis is gewoon hun levenlang vriendjes met andere koningshuizen. En als twee partijen het zelfde bieden dan ga je altijd voor de partij waar je vriendjes mee bent
sensationeel, nep-"poëtisch"quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Warning - Footprints
"Here I am wide open, surrendering to your side. I have laid down my armour,
I have no sword at my side. I leave behind me the ruins of the fortress I swore to defend;
I leave behind me foundations; I'll leave you a man I'll need you to mend.
And through all the battles around me I never believed I would fight.
Yet here I stand, a broken soldier, shivering and naked, in your winter light."
Hoe is dit kinderlijk en zonder diepgang?
Kwaliteitsquotequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hij ging van homo naar hetero naar kastnicht in twee uur.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom doet SadPanda zich nu ineens voor als kastnicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |