quote:
Willen dat er een stukje van de Nederlandse cultuur verdwijnt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat heeft een Italiaan?
Wat heeft een Fransman?
Wat heeft een Amerikaan?
Sowieso boeit het toch geen flikker of mensen zich er wel of niet door verbonden voelen man
Dat heeft geen ruk met het koningshuis te maken, enkel en alleen met het delen van een nationaliteit.
Daarnaast negeer je nu wederom het feit dat er nooit is aangetoond dat een koningshuis economisch gezien beter is dan een republiek.
Niet zo gay doen, battieboi.quote:
Moet je maar niet als Nikonlover posten.quote:
ik ga niet naar de hel, dombo. flikkers welquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rot zelf op naar de hel, aidsjoch.
PS. Je was ongewenst.
Dat kan best, maar ik heb verhalen over jou gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik je quote.
Hier zeiksokquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat heeft een Italiaan?
Wat heeft een Fransman?
Wat heeft een Amerikaan?
Sowieso boeit het toch geen flikker of mensen zich er wel of niet door verbonden voelen man
Dat heeft geen ruk met het koningshuis te maken, enkel en alleen met het delen van een nationaliteit.
Daarnaast negeer je nu wederom het feit dat er nooit is aangetoond dat een koningshuis economisch gezien beter is dan een republiek.
kindermuziek met kinderlijk geluid en kinderlijke tekstenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een teken dat weergeeft dat je geen weerwoord hebt, enkel een ongegrond oordeel.
Dus als we een republiek waren geweest was dat beter geweest?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Willen dat er een stukje van de Nederlandse cultuur verdwijnt.
Niks van geloven, in het echt valt het verschrikkelijk tegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik heb verhalen over jou gehoord.
Nikonloverquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar niet als Nikonlover posten.
Je bent een flikker, dus wat is het verschil nu precies?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ik ga niet naar de hel, dombo. flikkers wel
jmj?quote:
ook wdjquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nikonlover
[..]
Je bent een flikker, dus wat is het verschil nu precies?
[..]
jmj?
ik kruip er straks inquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
appen, fokken, drinken, ademen
niet veel dus. jij?
leugensquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Etsu het volgende:
Je bent een flikker, dus wat is het verschil nu precies?
Dat is nou precies wat het niet is. Denk je echt dat het zomaar 'raggen op een gitaar' is? Als je er geen melodie in hoort ben je toch doof hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje op gitaren raggen en grunten, nou nou, muzikaal hoor. Bovendien zijn de teksten vaak zo hol als de kies van m'n moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |