Draag dan toch wat bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat een slechte bagger man man man kan toch niet zo
SadPanda is ook "straight as a circle" maar die zat in het vorige topic te trollen dat ie homofoob was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom doet SadPanda zich nu ineens voor als kastnicht?
je weet niet wat ik heb geprobeerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werd er niet warm of koud van ons twee ben ik de enige die met zekerheid kan zeggen dat hij geen homo is
Kutgeluidenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb een nieuwe brievenbus van metaal. Vind er maar een kutgeluid inzitten
onzin, ben en blijf heteroquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij ging van homo naar hetero naar kastnicht in twee uur.
Was net weer uit bed gekropenquote:
Ik kan accepteren dat je er niet van houdt. Maar het afstempelen als kitsch daarentegen niet. Want je doet uitsprsken uit het wilde weg wat je geen verstand van hebt. En dat heb ik nu duidelijk gemerkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon accepteren dat sommige mensen gewoon niet van metal houden?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Weet niet waar ik moet beginnen je moet je altijd een beetje in zo'n sc zien te wurmen hè
Stel je niet zo verschrikkelijk aan man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik kan accepteren dat je er niet van houdt. Maar het afstempelen als kitsch daarentegen niet. Want je doet uitsprsken uit het wilde weg wat je geen verstand van hebt. En dat heb ik nu duidelijk gemerkt.
autist, je kan niet omgaan met andere meningen en zeg je leugensquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
SadPanda is ook "straight as a circle" maar die zat in het vorige topic te trollen dat ie homofoob was.
Sorry.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was net weer uit bed gekropen
Dat denk ik jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Snapt ze niet hoe een deur werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |