SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 15-07-2014 21:45:17 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zie er langs alle kanten reclame voor langskomenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hij leek ons ook heel tof. Is zeer recreatief dus moet te doen zijnwordt vast heel leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog maar een keer dan![]()
1
2[b]23 augustus[url]http://www.duomarathonputten.nl De Vormrunners Duo Marathon(Putten)[/url][/b]
[*] Thinkk-Pinkk - 21,1 km duoI solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja gaat vast pittig worden 2 keer die 5. Maar wou hem niet voorbij laten gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zie er langs alle kanten reclame voor langskomenwordt vast heel leuk
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik heb Marti ooit nog eens de slotetappe van de Batavierenrace zien finishen.
hmmm dat was best lang geleden
Overigens won hij niet. Volgens mij was een vrij jonge Simon Vroemen iedereen te snel af.
Is YUR trouwens al over de finish?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 21:01:46 ]![]()
M'n werkgever meldde me dat we volgend jaar weer meedoen met de Putten Power Run. Dus dan weet ik dat vastquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja gaat vast pittig worden 2 keer die 5. Maar wou hem niet voorbij laten gaan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik hoop het wel...anders een DNF.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Die zag ik ook voorbij komen net ergens op die pagina.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n werkgever meldde me dat we volgend jaar weer meedoen met de Putten Power Run. Dus dan weet ik dat vast
Maak je werkgever zo gek voor die duoloop![]()
Kei mooi gebied daar denk ik... ?I solemnly swear i'm up to no good![]()
leuk dat ze ook een meet en greet mogelijkheid hebben!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ code verwijderd ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jamaar da's een halve marathon! Dat kan ik nog lang niet!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die zag ik ook voorbij komen net ergens op die pagina.
Maak je werkgever zo gek voor die duoloop![]()
Kei mooi gebied daar denk ik... ?
Staat ie bij jou goed? Hier lijkt hij niet goed te zijn. Je had 'm zelf niet helemaal goed, maar ik heb 'm nu volgens mij precies goed, maar toch lijkt de opmaak nog fout.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef streamnl het volgende:
Ik ken die Marti ook niet. Maar ik hield vroeger sport nooit zo bij.Ik hiel ook nooit sportzaken bij, maar Marti ten Kate ken ik toch echt van naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe oud ben je? Misschien generatieprobleempje
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
je kunt toch 10 km per persoon doen, en onderweg ruilen of snap ik het concept niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar da's een halve marathon! Dat kan ik nog lang niet!
Dat krijg je er nu van als mensen evenementen een naam gaan geven die niet klopt met de afstand.......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen. Hmmm… Tempting!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je kunt toch 10 km per persoon doen, en onderweg ruilen of snap ik het concept niet?
Dat krijg je er nu van als mensen evenementen een naam gaan geven die niet klopt met de afstand.......[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ook niet daarom fiets je de helft ervanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar da's een halve marathon! Dat kan ik nog lang niet!
Ik vind 10 ook al behoorlijk optimistisch voor iemand die net Evy afheeft andersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom fiets je de helft ervan
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Volgens mij wel maar ik zit op de tablet misschien is dat anders? Die van 27 augustus van mij staat er niet goed in iig. Ik moet dit soort dingen ook niet op de tablet doen sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Staat ie bij jou goed? Hier lijkt hij niet goed te zijn. Je had 'm zelf niet helemaal goed, maar ik heb 'm nu volgens mij precies goed, maar toch lijkt de opmaak nog fout.
2x 5 en je hebt een uur voor 5km ofzo. Dus kan ook nog wandelen tussendoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind 10 ook al behoorlijk optimistisch voor iemand die net Evy afheeft anders
Martiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb Marti ooit nog eens de slotetappe van de Batavierenrace zien finishen.
hmmm dat was best lang geleden
Overigens won hij niet. Volgens mij was een vrij jonge Simon Vroemen iedereen te snel af.
Is YUR trouwens al over de finish?
F means you're fucked![]()
Beide zijn nu goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar ik zit op de tablet misschien is dat anders? Die van 27 augustus van mij staat er niet goed in iig. Ik moet dit soort dingen ook niet op de tablet doen sorry
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hee! Moet jij geen vriendjes worden met de nachtzuster?quote:
Hoe is het gegaan?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* rechtsedirecte sluit zijn ogen en is weer even 13... de goede oude Doe Maar jaren..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee! Moet jij geen vriendjes worden met de nachtzuster?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Multitasken ftwquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee! Moet jij geen vriendjes worden met de nachtzuster?
Good busy!!quote:
Het is gelukt, maar schijnbaar niet zoals gepland ofzo...maar de arts moet nog langskomen.quote:
Nu lekker uitsoezen
Nachtzuster, oh doe iets aan de pijn, pijn, pijn...
En Marti ten Kate ken ik alleen van de mooie verhalen van Zwabber (en wikipedia). Ben toch minder oud dan ik me soms voel... #opaverteltZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
'Gewoon' 8 x 400m op 5:00 min/km gelopen. Ibu deed z'n werk, alleen linkerbeen protesteerde zo af en toe flink. Het was iig heeeeeeerlijk
Nu nog een knoop doorhakken. Goed tweede gesprek gehad vanmiddag![]()
Een biertje gaat vast helpen.Hey je bent er nogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is gelukt, maar schijnbaar niet zoals gepland ofzo...maar de arts moet nog langskomen.
Nu lekker uitsoezen![]()
Houd ons op de hoogte!![]()
Ik kan de zee zien vanaf hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef Quoi het volgende:
'Gewoon' 8 x 400m op 5:00 min/km gelopen. Ibu deed z'n werk, alleen linkerbeen protesteerde zo af en toe flink. Het was iig heeeeeeerlijk
Nu nog een knoop doorhakken. Goed tweede gesprek gehad vanmiddag![]()
Een biertje gaat vast helpen.
[..]
Hey je bent er nog![]()
Houd ons op de hoogte!
Hakze!
Speciaal voor YUR Waarschijnlijk ben je 1 nacht alleen.......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Haha ja dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen. Hmmm… Tempting!
Vandaag met m'n yoga begonnen. Voel de armen en buikspieren wel! Fijn relaxend ook, maar toch intensief. Coreshizzle enzo.Ja doei.![]()
Mag deze ook in de OP. Wil deze lopen als oefening op de HM in Oktober in Eindhoven.
1
2[b]27 augustus - [url]http://www.eindhovenatletiek.nl/wedstrijden/de-hypotheker-beekloop.html De hypothekerbeekloop (Eindhoven)[/url][/b]
[*] ser - 16 kmSono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Lol daar start ik ook voor de 4 kmquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef ser het volgende:
Mag deze ook in de OP. Wil deze lopen als oefening op de HM in Oktober in Eindhoven.
[ code verwijderd ]
Yoga <3 Naar een lesje gegaan of zelf geyoutubed?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag met m'n yoga begonnen. Voel de armen en buikspieren wel! Fijn relaxend ook, maar toch intensief. Coreshizzle enzo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb me opgegeven voor de Sunday Morning Run, heb mijn vriend overtuigd dat hij ook meegaat en 1 of 2 rondjes doetMaar dat hoeft niet in de OP..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
beginnersles geyoutubed. Deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Yoga <3 Naar een lesje gegaan of zelf geyoutubed?
Ja doei.![]()
Donequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef ser het volgende:
[ code verwijderd ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja dat zag ik, leuk!! Wie weet zie ik je daar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lol daar start ik ook voor de 4 km
Is voor mij om de hoek en ik ben dan een keer niet op vakantie dus ga eens kijken wat het is schijnt goed geregeld te zijn.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Ja je woont zo te zien vlak bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef ser het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, leuk!! Wie weet zie ik je daar.
Is voor mij om de hoek en ik ben dan een keer niet op vakantie dus ga eens kijken wat het is schijnt goed geregeld te zijn.![]()
Ben erg benieuwd ook. De 4 en de 16 starten tegelijkertijd
Da's wel vrrrrrrroem geweest! Ik doe mijn 400'tjes eigenlijk altijd op dat tempo, donderdagochtend waarschijnlijk weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef Quoi het volgende:
'Gewoon' 8 x 400m op 5:00 min/km gelopen. Ibu deed z'n werk, alleen linkerbeen protesteerde zo af en toe flink. Het was iig heeeeeeerlijk![]()
Vanavond weer hardgelopen, 13 kilometer interval. Wat was het heet, niet gezond.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Welkom terug bij de levenden, YUR![]()
Hebben aardig wat mensen rondgerend vandaag op EndoOndergetekende ook weer. Maar tijdens het rennen wel een paar keer mijn idee van de 40´ die op het schema stonden aangepast. Uiteindelijk dik tevreden met dik 6km in de beentjes. Op naar de 10
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik moest van mijn trainert. "Volg jij Rinus maar" was de opdracht. Nou dan weet je het welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Da's wel vrrrrrrroem geweest! Ik doe mijn 400'tjes eigenlijk altijd op dat tempo, donderdagochtend waarschijnlijk weer.
Nu word ik net zo snel als Zwabber!![]()
(of ging het niet om tijd?)
![]()
33quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef flipsen het volgende:
Ik hiel ook nooit sportzaken bij, maar Marti ten Kate ken ik toch echt van naamHoe oud ben je? Misschien generatieprobleempje
![]()
daar heb je het probleem al...Stream was niet meer dan een kabbelend beekje tijdens de hoogtijdagen van ten Katequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Exactomundo (maar The Fonz zal hij ook niet kennenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je het probleem al...Stream was niet meer dan een kabbelend beekje tijdens de hoogtijdagen van ten Kate) Als je nog niet in [40+] mag posten, tja...
In augustus wil ik mee gaan doen aan een Colour Run. Op zich dikke prima, maar ik draag dus een bril. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met zo'n loop en een bril? Tips? Trucs?
Zonder bril lopen is geen optie (-7,5 en -5,5) en heb/wil geen lenzen.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
En bedanktquote:
Weinigen geven het toe, maar het gaat natuurlijk altijd om tijd. We willen allemaal sneller worden. Sommige mensen laten zelfs organen verwijderen, het nieuwe EPO.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik moest van mijn trainert. "Volg jij Rinus maar" was de opdracht. Nou dan weet je het wel
Nu word ik net zo snel als Zwabber!![]()
(of ging het niet om tijd?)
Mijn trainingsbenadering is wel anders dan de jouwe als het gaat om intervallen, extensief versus intensief, maar ik denk dat je zeker nog veel sneller kunt dan je tot nu toe gelopen hebt.![]()
Oké, nevermind. Die kaarten voor zo'n Colour run blijken ¤30 te kosten. Als armetierige student vind ik dat een beetje teveel van het goede voor een 5K
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Jij moet het dan ook niet hebben van je vriendelijkheid. Waarvan wel eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen die Marti niet kennen mogen hier eigenlijk niet meer posten. En dan ben ik nog mild.![]()
Goede en terechte vraag. Het betekent waarschijnlijk dat ik niet autistisch ben, want autisten zijn in sommige dingen namelijk heel goed. Ik heb dat niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij moet het dan ook niet hebben van je vriendelijkheid. Waarvan wel eigenlijk?![]()
Ik rol hier over de grond van het lachenEn nu moet ik de deur uit, boodschappen doen
YUR, mooi dat je weer wakker bent!Ben benieuwd wat er dan anders is gegaan, in ieder geval nogmaals een heel snel herstel gewenst! Nu slapen!
![]()
Quoi mooie training, goede snelheid! Waarvoor had je die ibu'tjes eigenlijk genomen, alleen hoofdpijn? Niet te vaak doen he.
Ik ben vanavond lekker bezig geweest met de stepups. Dit keer 8x 5 minuten en omdat ik gisteren mijn rug heb laten doen dit keer maar geen gewichten erop. Ging lekker, weer erg warm en deze keer eens met muziek gedaan. Dat is hierbij toch wel fijn, omdat het anders wel erg saai wordt. Dus The Offspring in mijn oren en lekker knallen. Je zag op een gegeven moment wel erg duidelijk waar mijn zweet neerkwam, gewoon natte plekken op de stenen
. Daarna nog even wat coretraining, beetje opdrukken, planken etc en nog wat speciale oefeningen voor mijn rug. Lekker avondje weer zo!
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/373658519/2368823![]()
YUR, fijn dat het gelukt is! Nu snel herstellen en hopen dat de pijn weg blijftHet Troetelbeertje op je arm compenseert dat ruimschootsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is wel al een tijdje bekend dat ik het niet moet hebben van m'n vriendelijkheidIk zou het eerder een kloof willen noemen dan een probleem. Ik heb er tenminste geen probleem mee dat ik zoveel jonger benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik hiel ook nooit sportzaken bij, maar Marti ten Kate ken ik toch echt van naamHoe oud ben je? Misschien generatieprobleempje
Hij loopt toch in 040? Hoe kom je bij dit loopje uit? Wel hartstikke leuk trouwens!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Volgens mij kun je dan nog wel prima een autisme-aanverwante stoornis hebben, zoals Asperger. Een vriend van mij heeft dat, en die is eigenlijk ook nergens heel goed in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Goede en terechte vraag. Het betekent waarschijnlijk dat ik niet autistisch ben, want autisten zijn in sommige dingen namelijk heel goed. Ik heb dat niet.![]()
Ben je op dreef?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij moet het dan ook niet hebben van je vriendelijkheid. Waarvan wel eigenlijk?
@Zwabber: geheel mijn punt. Het drááit alleen maar om tijd! Om die tijd te bereiken moeten we die alleen soms loslaten. Over tijden gesproken: de zomer-5kms zijn weer begonnen, waarvan ik de uitslagen op de website plaats elke week. G.R. liep zondag 29:35, slechts ongeveer een halve minuut langzamer dan mijn Ekidentijd![]()
![]()
Tuurlijk wel. Dat kwam elke dag op TV... Daar kon je bijna niet omheen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef flipsen het volgende:
Exactomundo (maar The Fonz zal hij ook niet kennen) Als je nog niet in [40+] mag posten, tja...
Ik weet het. Ik weet het.quote:
Ik zie er jonger uit.![]()
Ja, maar ik heb dan weer totaal niet het kenmerkende "helemaal opgaan in bepaalde interesses". Bovendien bestaat Asperger niet meer sinds DSM-V uitgekomen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan nog wel prima een autisme-aanverwante stoornis hebben, zoals Asperger. Een vriend van mij heeft dat, en die is eigenlijk ook nergens heel goed in.
Maar ik snap jouw verwarring en hoop dat je dit nog kunt inpassen in jouw secuur uitgedachte structuur.![]()
Je lijkt net zo oud als mij en ik lijk 19quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat kwam elke dag op TV... Daar kon je bijna niet omheen.
[..]
Ik weet het. Ik weet het.
Ik zie er jonger uit.![]()
![]()
Dat is de nieuwe EPO begrijp ik van Zwabber. Hij loopt weer voorop die YUR. En wij maar geloven dat hij nierstenen heeft/had.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is bij Yur niet zo gegaan als verwacht? Hebben ze het verkeerde 'orgaan' afgezet?![]()
Ja maar ik loop ook in 040quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:01 schreef Nirak het volgende:
Hij loopt toch in 040? Hoe kom je bij dit loopje uit? Wel hartstikke leuk trouwens!![]()
En mijn duo voor dat loopje kwam er mee aanzetten geen idee eigenlijk hoe hij eraan kwam. Zal wel op Facebook voorbij gekomen zijn ofzo![]()
En heb er zin in lijkt mij heel leuk.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Da's een nette tijd voor G.R.!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Quoi het volgende:
@Zwabber: geheel mijn punt. Het drááit alleen maar om tijd! Om die tijd te bereiken moeten we die alleen soms loslaten. Over tijden gesproken: de zomer-5kms zijn weer begonnen, waarvan ik de uitslagen op de website plaats elke week. G.R. liep zondag 29:35, slechts ongeveer een halve minuut langzamer dan mijn Ekidentijd![]()
Cher liet ooit een paar ribben verwijderen voor een wespentaille. Ik zie hierin mogelijkheden voor ons hardlopers om sneller te worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe EPO begrijp ik van Zwabber. Hij loopt weer voorop die YUR. En wij maar geloven dat hij nierstenen heeft/had.![]()
Oud..Jong... Marti moet je kennen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb vandaag helaas niet gelopen. Wel drie gesprekken gehad, waarvan 1 in dit gebouw:
Toen ik buiten liep had ik in gedachte het trappenhuis al in een Alpenhelling veranderd en waren mijn Bommeltjes getransformeerd tot gripvaste trailsloffen, klaar om aan een heroische beklimming te beginnen. Binnen werd ik helaas weer snel wakker geschud: met mijn bezoekerspasje kreeg ik toegang tot de lift
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 23:14:49 ]![]()
En toen bleek dat je nog op de begane grond moest zijn ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb vandaag helaas niet gelopen. Wel drie gesprekken gehad, waarvan 1 in dit gebouw:
[ afbeelding ]
Toen ik buiten liep had ik in gedachte het trappenhuis al in een Alpenhelling veranderd en waren mijn Bommeltjes getransformeerd tot gripvaste trailsloffen, klaar om aan een heroische beklimming te beginnen. Binnen werd ik helaas weer snel wakker geschud: met mijn bezoekerspasje kreeg ik toegang tot de lift
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
latent en kast, is dat niet twee keer dubbelop?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind Marti maar een latente kasthomo eigenlijk14e verdiepingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
En toen bleek dat je nog op de begane grond moest zijn ook?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 23:17:26 ]![]()
Mossel en ik zitten samen in de auto, ik lees af en toe wat posts voor. Bij het voorlezen van Yur z'n post maakte mossel precies dezelfde opmerking.. Not only great minds think alike.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is bij Yur niet zo gegaan als verwacht? Hebben ze het verkeerde 'orgaan' afgezet?![]()
Rustig aan Yur, lekker slapen daar!![]()
Je krijgt er wel een zakje poeder bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Finland. het volgende:
Oké, nevermind. Die kaarten voor zo'n Colour run blijken ¤30 te kosten. Als armetierige student vind ik dat een beetje teveel van het goede voor een 5K![]()
2 keer er dubbel op vind Marty wel lekker denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
latent en kast, is dat niet twee keer dubbelop?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mossel en ik zitten samen in de auto, ik lees af en toe wat posts voor. Bij het voorlezen van Yur z'n post maakte mossel precies dezelfde opmerking.. Not only great minds think alike.![]()
Rustig aan Yur, lekker slapen daar!![]()
![]()
Ik zie nu pas dat ik volgend jaar een 32 km en een marathon in een tijdsbestek van twee weken op de kalender heb staan...oeps.![]()
Lol, de Iron Viking en welke nog meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Devv het volgende:
Ik zie nu pas dat ik volgend jaar een 32 km en een marathon in een tijdsbestek van twee weken op de kalender heb staan...oeps.Als je de 32 eerst hebt en die als training loopt, dus echt niet hard gaan, dan zou het moeten kunnen. Als je goed opbouwt tot dan.
![]()
Als jullie morgen weer over Marti beginnen dan zal ik toch weer moeten google-en.quote:![]()
Maar ik ben dan ook een snotneus vergeleken met de meeste hier #83Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Marti ten Kate. Rob Barel. Irma Heeren.
Die kanonnen heb ik als tiener meisje nog voorbij zien stuiven terwijl ik op het dak van de camper toe keek.
Voor wie ze niet kennen heb ik nog ongeveer 100 runnersworlds liggen uit die tijd.
stipje streep. dat is toch dat Phillips gebouw in Nijmegen of niet?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nijmegen idd, het heet "52 degrees".Ik dacht dat het ooit de bedoeling was dat NXP er in zou komen, maar nu staat het grotendeels leeg. Er zitten een paar huurders in en ik heb begrepen dat er komend jaar een paar hele grote huurders bijkomen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 06:46:43 ]![]()
Ik liep 30, CPC, 35 in 2 weken. Dat is overigens geen aanrader.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Devv het volgende:
Ik zie nu pas dat ik volgend jaar een 32 km en een marathon in een tijdsbestek van twee weken op de kalender heb staan...oeps.![]()
Ik in september drie HM's in drie weken tijd.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als training voor de marathon moet dat kunnen toch? Ik heb nu ongeveer elke week een LDL van 20km of langer..quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik in september drie HM's in drie weken tijd.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De aantallen van de duurlopen is ook niet heel erg. Als je de afstand goed aan kunt kan je wel vaker een 20+ lopen als je het gewoon als training doet. Het wordt een heel ander verhaal als je ook nog eens een goede prestatie neer wilt zetten op beide loopjes. En dus gewoon voluit wilt gaan, dan heb je waarschijnlijk wel meer rust nodig.![]()
![]()
Vandaar dus dat jij nog steeds brak bent van je marathonquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik liep 30, CPC, 35 in 2 weken. Dat is overigens geen aanrader.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik houd het bij 10-milers in sept, althans als wedstrijd, wel nog een LDL van 30+km de dag voor een van de wedstrijden. Dat wordt geen toptijd op de 10 milesquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik in september drie HM's in drie weken tijd.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De 10 miles in september staat bij mij even op losse schroeven... Gister wilde ik 5 km lopen, mits ik geen last had van de bilspier, maar na 1 km toch maar besloten dat het maar 2,5 km werd... bilspier nog steeds gevoelig, dus veel focus om rek en strek werk de komende weken en dan zien waar ik sta als ik pijnvrij kan lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Soms kan dat. Het hangt er maar net vanaf hoeveel je dan loopt Zwabber. Als je begint met een stukje van nog geen 17 minuten dan kun je prima dezelfde dag nog een stukje van 38 minuten lopen.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb ooit in een weekend 2 wedstrijden gelopen. Weliswaar 5 km's, maar toch: aanbid me.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens echt mega spierpijn (nog steeds) van bootcamp. Mijn kont! Auwwww!
Vanavond maar niet te druk maken bij de training whahahaa!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jij doelt op het werk van Jero en Quoi tijdens de Ekiden. Maar dat was dezelfde wedstrijd. Zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Soms kan dat. Het hangt er maar net vanaf hoeveel je dan loopt Zwabber. Als je begint met een stukje van nog geen 17 minuten dan kun je prima dezelfde dag nog een stukje van 38 minuten lopen.
Over wat ik dan weer minder goed kan: lopen in hitte. En het begint erop te lijken dat de komende warmere periode wat langer gaat aanhouden. De scherpe kantjes gaan er vanaf zondag af, maar 25+ lijkt het toch wel te blijven in den landen. Blij dat ik enigszins aan de kust woon.![]()
Die liep ik daarna nogquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vandaar dus dat jij nog steeds brak bent van je marathon![]()
![]()
Precies. Dat was dus mijn probleem met die CPC tussen mijn 2 langste duurlopen voor de marathon. Elke week 20 of meer lopen is in aanloop naar een marathon geen probleem (en misschien zelfs noodzakelijk)quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:53 schreef Jero_nimo het volgende:
De aantallen van de duurlopen is ook niet heel erg. Als je de afstand goed aan kunt kan je wel vaker een 20+ lopen als je het gewoon als training doet. Het wordt een heel ander verhaal als je ook nog eens een goede prestatie neer wilt zetten op beide loopjes. En dus gewoon voluit wilt gaan, dan heb je waarschijnlijk wel meer rust nodig.![]()
Ja dat wordt pittig. Zeker omdat jij niet altijd kunt kiezen om 's avonds te lopen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij doelt op het werk van Jero en Quoi tijdens de Ekiden. Maar dat was dezelfde wedstrijd. Zo kan ik het ook.
Over wat ik dan weer minder goed kan: lopen in hitte. En het begint erop te lijken dat de komende warmere periode wat langer gaat aanhouden. De scherpe kantjes gaan er vanaf zondag af, maar 25+ lijkt het toch wel te blijven in den landen. Blij dat ik enigszins aan de kust woon.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat weet ik. En daarom zeg ik t. Als je tevoren net te ver gaat is die M natuurlijk nog meer een uitputtingsslag dan dat ie al isquote:
(Maar ik weet dat je je lessons learnt al hebt verzameld hoor dus neem mijn opmerking ff met een korreltje zout)
Ik vond het juist heerlijk! 35-CPC-32.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies. Dat was dus mijn probleem met die CPC tussen mijn 2 langste duurlopen voor de marathon. Elke week 20 of meer lopen is in aanloop naar een marathon geen probleem (en misschien zelfs noodzakelijk)
Niet dat ik er een fijne marathon door heb gelopen...
Op zich had het ook heerlijk geweest als ik niet had geprobeerd een PR te lopen op de CPCquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vond het juist heerlijk! 35-CPC-32.
Niet dat ik er een fijne marathon door heb gelopen...Hoewel ik nu best gelukkig ben met mijn sub 2 uur.
En die marathon wil ik toch nog een keer lopen om hem onder de 4 uur 15 te krijgen... Maar niet volgend jaar
Hoe is het met het de gal?![]()
Galblaas is er uit, pijn valt op zich wel mee. Straks lekker naar huisquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op zich had het ook heerlijk geweest als ik niet had geprobeerd een PR te lopen op de CPCHoewel ik nu best gelukkig ben met mijn sub 2 uur.
En die marathon wil ik toch nog een keer lopen om hem onder de 4 uur 15 te krijgen... Maar niet volgend jaar
Hoe is het met het de gal?F means you're fucked![]()
Goedzo, hoe lang moet je rust houden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Galblaas is er uit, pijn valt op zich wel mee. Straks lekker naar huis![]()
Goeie vraagquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goedzo, hoe lang moet je rust houden?
Klopt, het zal betekenen dat ik trainingen inkort of zelfs skip. Het zij zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dat wordt pittig. Zeker omdat jij niet altijd kunt kiezen om 's avonds te lopen.![]()
Daar heb ik me maar voor uitgeschrevenquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Beachrun vrijdag!
Ik ga ff lekker kijken daar, denk ik...
Fijn dat je weer richting huis kunt
Toch maar wel?quote:
Er is ook geen na-inschrijving meer mogelijk, dus ik vrees dat ik op een terras moet gaan plaatsnemen![]()
![]()
He bah...quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Toch maar wel?
Er is ook geen na-inschrijving meer mogelijk, dus ik vrees dat ik op een terras moet gaan plaatsnemenF means you're fucked![]()
Doe lekker rustig aan en hopelijk kun je weer snel je gang gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Galblaas is er uit, pijn valt op zich wel mee. Straks lekker naar huis
http://www.theguardian.co(...)-ultramarathon-china
Is weer eens wat anders dan de Marathon des Sables.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jij bent echt een eindbaas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb ooit in een weekend 2 wedstrijden gelopen. Weliswaar 5 km's, maar toch: aanbid me.![]()
Bij de eerste 32 kilometer zit er geen druk op. Maar de marathon van The Iron Viking wil ik gebruiken om mij te kwalificeren voor de OCR World Championships. Dat is op dit moment mijn doel voor 2015. Dan moet ik bij de eerste 10 in mijn leeftijdsgroep eindigen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha mooi doel!quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Bij de eerste 32 kilometer zit er geen druk op. Maar de marathon van The Iron Viking wil ik gebruiken om mij te kwalificeren voor de OCR World Championships. Dat is op dit moment mijn doel voor 2015. Dan moet ik bij de eerste 10 in mijn leeftijdsgroep eindigen.Welke leeftijdsgroepen zijn er daar dan? Wel erg vet, jammer dat het in de VS is, daar ga je ook niet zomaar heen
Hoe oud ben je zelf?![]()
naar aanleiding van een FB post over deze collega zijn een mede Naseby ganger die ook een volly is bij de Queenstown Fire Brigade aan het uitzoeken of we het voor elkaar kunnen krijgen om de halve in Queenstown in full level two kit te lopen om geld in te zamelen om deze baas te helpen
grootste probleem zal zijn om de region commander over te halen en hem er van te overtuigen dat we heel zuinig zullen zijn op de carbon breathing apparatus cylinders (cylinders, geen flessen!!) en de BA-set nu we ze willen gebruiken voor "unofficial fire service business"
[ Bericht 25% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-07-2014 11:28:46 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen idee...maar ik ben inmiddels al wegquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker YUR!
Weet je trouwens al wat er afweek?F means you're fucked![]()
Ik snap niet al het jargon uit deze post, maar mooi gebaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
naar aanleiding van een FB post over deze collega zijn een mede Naseby ganger die ook een volly is bij de Queenstown Fire Brigade aan het uitzoeken of we het voor elkaar kunnen krijgen om de halve in Queenstown in full level two kit te lopen om geld in te zamelen om deze baas te helpen
grootste probleem zal zijn om de region commander over te halen en hem er van te overtuigen dat we heel zuinig zullen zijn op de carbon breathing apparatus cylinders (cylinders, geen flessen!!) en de BA-set nu we ze willen gebruiken voor "unofficial fire service business"
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb je ze nog meegekregen of beeldmateriaal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee...maar ik ben inmiddels al weg![]()
Ik heb ze even gezien en meteen weg laten gooien...veeeeel groter dan ik dacht!quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heb je ze nog meegekregen of beeldmateriaal?F means you're fucked![]()
Hoe voel je je eigenlijk nu? Ik weet dat dit een wijvenvraag is, maar het is op zich wel relevant.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ze even gezien en meteen weg laten gooien...veeeeel groter dan ik dacht!![]()
volly=volunteerquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap niet al het jargon uit deze post, maar mooi gebaar
level two kit = je volledige uitrustig wat je draag tijdens het blussen van een brand
breathing apparatus (BA-set) = perslucht-set'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah oke, ik dacht de kit die verplicht was voor Naseby, maar een brandweerkit is nog heftiger!quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volly=volunteer
level two kit = je volledige uitrustig wat je draag tijdens het blussen van een brand
breathing apparatus (BA-set) = perslucht-setIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat ziet er ongeveer zo uit:quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht de kit die verplicht was voor Naseby, maar een brandweerkit is nog heftiger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Even vraagje... Hoe hebben jullie de route bepaald waar jullie lopen? Zijn jullie gewoon eens gaan rondkijken, of via anderen?Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Voor kleine rondjes ga ik gewoon erop uit en loop ik op routegevoel.. bij je in de buurt weet je de weg wel toch? Als ik meer dan 15km wil lopen plan ik wel vaak een route uit met mapmyrun of zo'n tool. Dan een beetje de cruciale punten onthouden of opschrijven waar je af moet slaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:47 schreef sanger het volgende:
Even vraagje... Hoe hebben jullie de route bepaald waar jullie lopen? Zijn jullie gewoon eens gaan rondkijken, of via anderen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik googlemaps me suf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:47 schreef sanger het volgende:
Even vraagje... Hoe hebben jullie de route bepaald waar jullie lopen? Zijn jullie gewoon eens gaan rondkijken, of via anderen?![]()
ik ookquote:
Werkt wel makkelijk
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Op afstandmeten.nl (dus ook Googlemaps in feite).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat ziet er ongeveer zo uit:Pffffff, lekker warm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hebben jullie nu winter!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De OSM in afstandmeten is uitgebreider.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:52 schreef Guard het volgende:
Op afstandmeten.nl (dus ook Googlemaps in feite).![]()
Ben begonnen met Keep running. ingestroomd bij les 3. Want dat duurlopen heb ik de afgelopen weken al gedaan. Was weer even wennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
afstandmeten.nl gebruik ik veel hiervoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:47 schreef sanger het volgende:
Even vraagje... Hoe hebben jullie de route bepaald waar jullie lopen? Zijn jullie gewoon eens gaan rondkijken, of via anderen?![]()
Op OSM staat mijn straat niet eens. In Google maps kan ik zo lekker makkelijk met de route slepen, om m'n rondje net wat langer of korter te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De OSM in afstandmeten is uitgebreider.![]()
ik heb pas een keer gehad dat ik ergens kwam wat volgens Google maps een weg was, maar in werkelijkheid een privéterrein achter een hek was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De OSM in afstandmeten is uitgebreider.
Scheelt natuurlijk ook dat ik voordat ik begon met hardlopen alle weggetjes en paadjes hier in de buurt ook al op de fiets heb gehad. Gebruik afstandmeten.nl dan ook eigenlijk echt alleen om de afstand te meten, niet om een route te maken. De route heb ik doorgaans al in mijn hoofd, en even checken of dat overeenkomt met de gewenste afstand, en indien nodig hier en daar een lusje extra pakken of juist een stukje afsnijden.
Dus OSM heb ik niet echt nodig, maar kan die in het vervolg wel gaan gebruiken eigenlijk.
Verdere tip: http://routeplanner.fietsersbond.nl/
Hier kun je obv fietsknooppunten je route plannen, wel handig, is het iets minder snel verdwalen als je je op onbekend terrein begeeft. Nadeel is weer wel dat je op een zonnige weekenddag al snel kuddes electrobikes tegenkomt.
Je kan ook de wandelknoopunten gebruiken, is meer onverhard, en volgens mij nog geen online planner van, dus zul je een knooppunten kaart moeten kopen bij de plaatselijke VVV. Kom je overigens wel op mooie plekjes
De moderne tijd he![]()
![]()
Is het raar als ik zeg dat ik een route wil die niet door de bebouwde kom loopt, maar juist ook wat door de natuur?Everything you want is on the other side of fear.
Dat is juist heel natuurlijk (quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:08 schreef sanger het volgende:
De moderne tijd he![]()
![]()
Is het raar als ik zeg dat ik een route wil die niet door de bebouwde kom loopt, maar juist ook wat door de natuur?)
Dat kun je toch op dezelfde manier plannen? Hangt er vanaf waar je woont natuurlijk. En meestal zijn er in het bos/duin ook wandelroutes uitgezet, die je - in theorie - makkelijk kunt volgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:08 schreef sanger het volgende:
De moderne tijd he![]()
![]()
Is het raar als ik zeg dat ik een route wil die niet door de bebouwde kom loopt, maar juist ook wat door de natuur?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, natuurquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:08 schreef sanger het volgende:
De moderne tijd he![]()
![]()
Is het raar als ik zeg dat ik een route wil die niet door de bebouwde kom loopt, maar juist ook wat door de natuur?![]()
Neehoor, volgens mij gaat zo ongeveer iedereen wel de bebouwde kom uit. Er zijn zelfs mensen die voor de lol van de paden afgaan, of door de modder lopen![]()
![]()
Thank you folks, I'll be here all week, tell your friendsquote:
Dit, en goed opletten als je in de buurt rondrijdt. Als ik ergens heen fiets, ben ik altijd op zoek naar leuke zijpaadjes waarvan ik denk, daar zou ik een keer moeten gaan lopen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
afstandmeten.nl gebruik ik veel hiervoor.
Gelukkig woon ik midden tussen de natuur.![]()
Mensen kinderen wat een weer weer! Ik dacht dat ik het zou afleggen tijdens het lopen, maar les 25 van Evy ging verrassend goedZonder enig probleem uitgelopen.
Ik ben nu ook op het punt aanbeland dat ik eigenlijk niet meer die 2 minuten tussendoor wil wandelen, maar Evy raadt dat blijkbaar nog wel aan, dus doe ik het toch maar.
https://www.endomondo.com/workouts/373883297/14471032Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Everything you want is on the other side of fear.
Ik heb geen klagen over de natuur hier in de buurt. Vlakbij duinen, strand en weilanden. Alleen de routes daar ken ik nog niet zo goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat kun je toch op dezelfde manier plannen? Hangt er vanaf waar je woont natuurlijk. En meestal zijn er in het bos/duin ook wandelroutes uitgezet, die je - in theorie - makkelijk kunt volgen.
Everything you want is on the other side of fear.
Dat is een volgende (eventuele) stapquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, natuur![]()
Neehoor, volgens mij gaat zo ongeveer iedereen wel de bebouwde kom uit. Er zijn zelfs mensen die voor de lol van de paden afgaan, of door de modder lopen
Klinkt als Noord-Hollandquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb geen klagen over de natuur hier in de buurt. Vlakbij duinen, strand en weilanden. Alleen de routes daar ken ik nog niet zo goed![]()
![]()
Ga een keer fietsen, kijk op Google Maps of ga gewoon eens en kijk waar je uitkomtquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb geen klagen over de natuur hier in de buurt. Vlakbij duinen, strand en weilanden. Alleen de routes daar ken ik nog niet zo goed
Wat loop je nu overigens qua afstanden/frequentie?![]()
Ben aan het pakken voor Zwitserland, ik heb werkelijk waar nog nooit zo veel schoeisel meegenomen op vakantie
Hmm, nu gaan rennen of vanavond laat, wat zou fijner zijn?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Zo het was vanochtend in de zon al behoorlijk warm, blij dat ik nu gegaan ben omdat het komende dagen nog warmer wordt. Door de warmte eraan herinnerd dat iets om water mee te nemen me wel erg handig lijkt. Toch weer 14 km afgelegd en redelijk constant gelopen als ik m'n grafiek zo zie.![]()
Ik zou vanavond gaan als het al weer beetje afgekoeld is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef SiIk het volgende:
Hmm, nu gaan rennen of vanavond laat, wat zou fijner zijn?![]()
Ik vond het net niet heel fijn. Zon brand behoorlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef SiIk het volgende:
Hmm, nu gaan rennen of vanavond laat, wat zou fijner zijn?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Hier is het op dit moment aardig bewolkt, daarom twijfel ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vond het net niet heel fijn. Zon brand behoorlijk.
Volgens de weersite is het vanavond wel helder, maarja, dan staat de zon niet meer zo fel en is het misschien wat afgekoeld..Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Zal ik dan maar weer even roepen dat er hier weer een cm of 5 sneeuw ligt in de tuin?
Mja blijft altijd lastig natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hier is het op dit moment aardig bewolkt, daarom twijfel ik.
Volgens de weersite is het vanavond wel helder, maarja, dan staat de zon niet meer zo fel en is het misschien wat afgekoeld..I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zal mijn hond naar jou sturen die vind dat prachtigquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef flipsen het volgende:
Zal ik dan maar weer even roepen dat er hier weer een cm of 5 sneeuw ligt in de tuin?
Nu. Maar ik ben geloof ik een van de weinigen hier die tegen een beetje Hollandsch zonnetje kan tijdens het lopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef SiIk het volgende:
Hmm, nu gaan rennen of vanavond laat, wat zou fijner zijn?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, en dan moet ik nog gaan kiezen welk van de twee mogelijke rondjes ik ga lopen ook!quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja blijft altijd lastig natuurlijk.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik vind het ook niet zo erg hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Nu. Maar ik ben geloof ik een van de weinigen hier die tegen een beetje Hollandsch zonnetje kan tijdens het lopengewoon water mee en niet te hoge verwachtingen van je tempo hebben.
Het wordt je ook niet makkelijk gemaakt hequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ik nog gaan kiezen welk van de twee mogelijke rondjes ik ga lopen ook!
Mja als je tegen een zonnetje kan kun je nu gaan lopen. Gaat dat wat minder zou ik lekker tot vanavond wachten
quote:
Vanavond laat. Ook als het nauwelijks afgekoeld is zal het beter zijn vanwege een zon die minder hoog staat te fikken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef SiIk het volgende:
Hmm, nu gaan rennen of vanavond laat, wat zou fijner zijn?![]()
En heb je connecties met mensen die ook redelijk tussen de natuur wonenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef pijll het volgende:
[..]
Dit, en goed opletten als je in de buurt rondrijdt. Als ik ergens heen fiets, ben ik altijd op zoek naar leuke zijpaadjes waarvan ik denk, daar zou ik een keer moeten gaan lopen.
Gelukkig woon ik midden tussen de natuur.
Denk dat dat het beste is inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ga een keer fietsen, kijk op Google Maps of ga gewoon eens en kijk waar je uitkomtNiksquote:Wat loop je nu overigens qua afstanden/frequentie?Wil gaan beginnen juist. Ik wil eigenlijk een vaste avond in de week prikken om te lopen.
routeplanner in endemondoquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:47 schreef sanger het volgende:
Je kunt voor de eerste paar keer ook gewoon heen en weer lopen. Dan weet je zeker dat je snel weer terug thuis bent als je voelt dat het niet gaatquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk dat dat het beste is inderdaad
[..]
NiksWil gaan beginnen juist. Ik wil eigenlijk een vaste avond in de week prikken om te lopen.
Misschien heel raar. Maar je kan ook gewoon naar buiten lopen en een stukkie gaan hollen. Hoe onbekend kun je zijn in je eigen gebied? Je vindt de weg terug altijd wel weer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bella ook, haar eerste sneeuw-ervaring staat op YTquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal mijn hond naar jou sturen die vind dat prachtigPincho vindt het wat minder. Hier, speciaal voor de mensen die het zo warm hebben:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien heel raar. Maar je kan ook gewoon naar buiten lopen en een stukkie gaan hollen. Hoe onbekend kun je zijn in je eigen gebied? Je vindt de weg terug altijd wel weer.![]()
![]()
Precies, en ik vind het altijd wel fijn om een paar "warmte" trainingen te hebben, als je een keer een wedstrijd in hitte moet lopen ben je daar al een beetje aan gewend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg hoorgewoon water mee en niet te hoge verwachtingen van je tempo hebben.
Helemaal mee eens. Het is maar Nederlandquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien heel raar. Maar je kan ook gewoon naar buiten lopen en een stukkie gaan hollen. Hoe onbekend kun je zijn in je eigen gebied? Je vindt de weg terug altijd wel weer.Niet iedereen is alleen zo'n held zoals wij
Ah, succes! Check ook de OP, daar staat een paar fijne beginners-schema's inquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk dat dat het beste is inderdaad
[..]
NiksWil gaan beginnen juist. Ik wil eigenlijk een vaste avond in de week prikken om te lopen.
Zoek een dijkje/fietspad uit waar je lekker kunt lopen, zoveel km's heb je in het begin nog niet echt nodig natuurlijk. Ik ben ook op de prachtige Tramkade tussen Delft en Schipluiden begonnen: alsmaar heen en weer. Langzaam werd dat een groter rondje.
![]()
Dat is precies wat ik deed in het begin. Gewoon lopen en als C25K riep dat ik op de helft was, omkeren en weer terugquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kunt voor de eerste paar keer ook gewoon heen en weer lopen. Dan weet je zeker dat je snel weer terug thuis bent als je voelt dat het niet gaatInmiddels loop ik wel rondjes, die heb ik uitgevogeld via Google Maps.
Vandaag weer een nieuw rondje gevonden trouwens, erg leuk! 2K heen, mooi park met heuveltjes om me uit te leven, 2K terug. Toch maar vandaag gaan lopen vanwege de warmte die de rest van de week alleen maar erger wordt. Merk dat het me wel steeds beter af gaat, lopen in de hitte.
https://www.endomondo.com/workouts/373890425/16843617I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Zo ben ik tot 10KM ook gaan lopen. Daarboven wilde ik wel een rondje zonder dubbels, maar wel een beetje in de buurt blijven voor als ik voortijdig wilde stoppen. Toen ben ik online routes gaan uitzetten, waarbij je ook al wel een idee hebt hoe je ongeveer aan die afstand gaat komen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien heel raar. Maar je kan ook gewoon naar buiten lopen en een stukkie gaan hollen. Hoe onbekend kun je zijn in je eigen gebied? Je vindt de weg terug altijd wel weer.![]()
Zonder bubbels las ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo ben ik tot 10KM ook gaan lopen. Daarboven wilde ik wel een rondje zonder dubbels, maar wel een beetje in de buurt blijven voor als ik voortijdig wilde stoppen. Toen ben ik online routes gaan uitzetten, waarbij je ook al wel een idee hebt hoe je ongeveer aan die afstand gaat komen.![]()
![]()
Ik akn indd de deur uit en gaan rennen. Geen probleem. Maar wil ik in de natuur rennen (bos/duin etc) dan moet ik daar eerst heen. Ik heb juist geen zin in een woonwijk te gaan lopen rennen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien heel raar. Maar je kan ook gewoon naar buiten lopen en een stukkie gaan hollen. Hoe onbekend kun je zijn in je eigen gebied? Je vindt de weg terug altijd wel weer.Everything you want is on the other side of fear.
Op de fiets of met de auto er heen en dan je rondje doen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik akn indd de deur uit en gaan rennen. Geen probleem. Maar wil ik in de natuur rennen (bos/duin etc) dan moet ik daar eerst heen. Ik heb juist geen zin in een woonwijk te gaan lopen rennen.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Ja dat is de bedoeling, maar ik ben nu dus op zoek naar een mooi stukje daarquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:11 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Op de fiets of met de auto er heen en dan je rondje doen?Misschien eerste keer eens doorheen fietsen om een leuke route te bepalen
Gisteren even zonder bijhouden eens gekeken wat mijn knieën er van vinden om wat te lopen, 1km is te doen maar verder begint het gezeur. Voorlopig opbouwen in de sportschool voordat ik buiten ga.Ik zie genoeg groen in Heemskerkquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling, maar ik ben nu dus op zoek naar een mooi stukje daarMisschien eerste keer eens doorheen fietsen om een leuke route te bepalen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Daar gaat mijn volgende vraag over, die beginnerschema's. Bij alle schema's die ik tot nu toe heb gevonden wordt veel gewandeld. Nu wandel ik al heel veel omdat ik golf (nee ik ga niet in zo een buggyquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:40 schreef Quoi het volgende:
Ah, succes! Check ook de OP, daar staat een paar fijne beginners-schema's inZoek een dijkje/fietspad uit waar je lekker kunt lopen, zoveel km's heb je in het begin nog niet echt nodig natuurlijk. Ik ben ook op de prachtige Tramkade tussen Delft en Schipluiden begonnen: alsmaar heen en weer. Langzaam werd dat een groter rondje.
). Dat doe ik minimaal 1x per week, en dan loop je tegen de 9 km in een behoorlijk tempo (we houden van doorlopen). Houdt dit dan in dat ik wellicht de eerste paar stappen uit beginnerschema's zou kunnen overslaan?
Is er ook welquote:Misschien denk ik ook wel te moeilijk
(laatste fase van uitstelgedrag misschien?)
Je lichaam moet langzaam wennen aan het hardlopen. Niet alleen gezien conditie maar ook je pezen, gewrichten enzovoorts moeten wennen, Daarvoor zijn die wandel momentjes ook bedoeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar gaat mijn volgende vraag over, die beginnerschema's. Bij alle schema's die ik tot nu toe heb gevonden wordt veel gewandeld. Nu wandel ik al heel veel omdat ik golf (nee ik ga niet in zo een buggy). Dat doe ik minimaal 1x per week, en dan loop je tegen de 9 km in een behoorlijk tempo (we houden van doorlopen). Houdt dit dan in dat ik wellicht de eerste paar stappen uit beginnerschema's zou kunnen overslaan?
Ben zelf begonnen met het Evy 0-5 schema en dat werkte echt perfect. Sinds vandaag begonnen met het Keep running schema van 5-10.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Nee, dat is totaal niet te vergelijken. Dat wandelen tussendoor is meer zodat je niet in 1x alles rent. Dat kun je ten eerste nog niet en ten tweede moeten al je pezen/spieren een beetje gaan wennen aan het hardlopen (flink wat meer belasting). Ik train ook en kan prima hardlopen en wandelen, maar dat wandelen tussen de intervallen door heeft een functie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar gaat mijn volgende vraag over, die beginnerschema's. Bij alle schema's die ik tot nu toe heb gevonden wordt veel gewandeld. Nu wandel ik al heel veel omdat ik golf (nee ik ga niet in zo een buggy). Dat doe ik minimaal 1x per week, en dan loop je tegen de 9 km in een behoorlijk tempo (we houden van doorlopen). Houdt dit dan in dat ik wellicht de eerste paar stappen uit beginnerschema's zou kunnen overslaan?
![]()
Ik zou het niet doen. De hardloopstukjes van het schema zijn het belangrijkst, en dat is een hele andere manier om je spieren te belasten. De wandelstukjes zijn alleen bedoeld om even uit te rusten tussen het hardlopen door, en daarbij niet moe te worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef sanger het volgende:
[..]
De beginnersschema's zijn zo ontworpen dat bijna iedereen ze aankan. Als je dus een beetje sportief bent, dan kan je waarschijnlijk wel een paar lessen overslaan. Het voordeel daarvan is dat je een week of twee eerder klaar bent. Het nadeel is dat als het misgaat, dan lig je een paar weken uit de running, en kan je weer van voor af aan beginnen.![]()
Jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Is er ook welMisschien denk ik ook wel te moeilijk
Ken dat van mijzelf namelijk
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dit waren de leeftijdscategorieën van de afgelopen kwalificatieronde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha mooi doel!Welke leeftijdsgroepen zijn er daar dan? Wel erg vet, jammer dat het in de VS is, daar ga je ook niet zomaar heen
Hoe oud ben je zelf?
• 18-24 jaar
• 25-29 jaar
• 30-34 jaar
• 35-39 jaar
• 40-44 jaar
• 45-49 jaar
• 50+
Ik ben nu 33 jaar en volgend jaar val ik nog net in de leeftijdscategorie 30-34 jaar. Ik weet niet of dat nou gunstig is.
![]()
Er is een reden dat ik wil gaan hardlopen, en dat is dat ik nog wat meer gewicht kwijt wil. Sportief ben ik zeker geweest vroeger, maar de laatste 10 jaar heb ik weinig aan intensieve sport gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef pijll het volgende:
De beginnersschema's zijn zo ontworpen dat bijna iedereen ze aankan. Als je dus een beetje sportief bent, dan kan je waarschijnlijk wel een paar lessen overslaan. Het voordeel daarvan is dat je een week of twee eerder klaar bent. Het nadeel is dat als het misgaat, dan lig je een paar weken uit de running, en kan je weer van voor af aan beginnen.
Het risico dat het misgaat is sowieso aanwezig, na twee keer eerder een kruisband gescheurd te hebben (wat tevens de reden was om al jaren niet meer intensief te sporten). Alhoewel ik afgelopen voorjaar een aantal malen gevoetbald heb en dat prima ging.
Voor kleine pijntjes ben ik niet bang, dat ken ik nog wel uit de tijd dat ik nog fanatiek voetbalde.Everything you want is on the other side of fear.
Maar conclusie is dus dat ik wellicht wel wat lesjes kan overslaan, maar niet teveen om het lichaam te laten wennen
Dan ben ik dus ook bijna op het punt dat ik daadwerkelijk ga beginnen???quote:Everything you want is on the other side of fear.
Heb je goeie schoenen? Dan kan je vanmiddag nog je eerste rondje lopen. Meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan ben ik dus ook bijna op het punt dat ik daadwerkelijk ga beginnen???![]()
Zeker, goede schoenen aan doen en lopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan ben ik dus ook bijna op het punt dat ik daadwerkelijk ga beginnen???| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Mijn schoenen van 10 jaar terug heb ik nog liggen. Gepast en die zitten nog primaquote:
Hooguit heb ik dan een vrije middag nog nodigquote:Dan kan je vanmiddag nog je eerste rondje lopen. Meer heb je niet nodig.Zal dan eerder vanavond worden
Vanavond is het ook lekkerder om te lopen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn schoenen van 10 jaar terug heb ik nog liggen. Gepast en die zitten nog prima
[..]
Hooguit heb ik dan een vrije middag nog nodigZal dan eerder vanavond worden
![]()
Schoenen verliezen op den duur hun demping. Dus blijf niet te lang op die oude schoenen lopen; na een paar keer zou ik in ieder geval even naar de hardloopwinkel gaan voor advies en om het verschil te voelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn schoenen van 10 jaar terug heb ik nog liggen. Gepast en die zitten nog prima
[..]
Hooguit heb ik dan een vrije middag nog nodigZal dan eerder vanavond worden
En de eerste lessen van de beginnersschema's kosten niet veel tijd. Dan kook je maar een keertje niet; even naar de snackbar en dan heb je voldoende tijd uitgespaard.![]()
Dan moet je doel alleen niet hardlopen om af te vallen zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Schoenen verliezen op den duur hun demping. Dus blijf niet te lang op die oude schoenen lopen; na een paar keer zou ik in ieder geval even naar de hardloopwinkel gaan voor advies en om het verschil te voelen.
En de eerste lessen van de beginnersschema's kosten niet veel tijd. Dan kook je maar een keertje niet; even naar de snackbar en dan heb je voldoende tijd uitgespaard.
Inderdaad. En anders ga je wat later op de avond is het ook wat koeler, en kun je gewoon koken en eten wat je normaal ook doet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan moet je doel alleen niet hardlopen om af te vallen zijn
bepaalde maaltijden zijn niet aan te raden chili con carne bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef pijll het volgende:
En de eerste lessen van de beginnersschema's kosten niet veel tijd. Dan kook je maar een keertje niet; even naar de snackbar en dan heb je voldoende tijd uitgespaard.Dat is dus wel deels het doelquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan moet je doel alleen niet hardlopen om af te vallen zijn![]()
![]()
Nu kook ik toch al vrijwel nooit omdat ik daarvoor te laat thuis ben uit werk, maar dat is een ander verhaal.Everything you want is on the other side of fear.
Van yurkak vliegen de kilo's er toch ook af?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:06 schreef ser het volgende:
[..]
Inderdaad. En anders ga je wat later op de avond is het ook wat koeler, en kun je gewoon koken en eten wat je normaal ook doet.
Trek eens aan mijn vinger?
Kom je uit Heemskerk? Ha, mijn hometown! Maar dan zou ik gewoon je fiets bij de duiningang Patatoloog neerzetten en daar gaan lopen? Of een stukje verder, bij Geversduin, de 'oude trimbaan', zijn meerdere rondjes met kleurtjes aangegeven, onder andere één van ongeveer 4km. Er is ook een kraantje daar. Je moet wel een duinkaart mee hebben officieel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Is er ook welMisschien denk ik ook wel te moeilijk
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kom je uit Heemskerk? Ha, mijn hometown!
Zal daar eens verkennen dan. Is wel behoorlijk stuk fietsen (woon vlakbij station) ook meteen, maakt het een nog betere trainingquote:Maar dan zou ik gewoon je fiets bij de duiningang Patatoloog neerzetten en daar gaan lopen? Of een stukje verder, bij Geversduin, de 'oude trimbaan', zijn meerdere rondjes met kleurtjes aangegeven, onder andere één van ongeveer 4km. Er is ook een kraantje daar. Je moet wel een duinkaart mee hebben officieel.
Zo groot is Heemskerk nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:18 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Zal daar eens verkennen dan. Is wel behoorlijk stuk fietsen (woon vlakbij station) ook meteen, maakt het een nog betere trainingMaar anders kun je ook rondjes door park Assumburg doen?
Dat is ook weer zoquote:Als ik door dorp fiets ben ik er met 15 min denk ik
Zeker oneens, hier wordt juist het best op chili con carne gelopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:06 schreef ser het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Moet je nieuwe schoenen van hetzelfde type op dezeflde manier inlopen als een heel nieuw type schoen?Trek eens aan mijn vinger?
Nee, doe ik niet tenminste. Maar als je vanuit Hoka's naar VFF gaat, zou ik wel uitkijken met het meteen lopen van grote stukken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:31 schreef CaLeX het volgende:
Moet je nieuwe schoenen van hetzelfde type op dezeflde manier inlopen als een heel nieuw type schoen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Een dagje in rondlopen voordat je gaat rennen werd mij in de winkel aangeraden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:31 schreef CaLeX het volgende:
we schoenen van hetzelfde type op dezeflde manier inlopen als een heel nieuw type schoen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Rondjes verkennen zonder google maps/endomondo is het leukste. Ik kijk bij terugkomst vaak wel even naar de mogelijkheden voor n volgende keer. Helaas zit dat er de komende weken niet in....De kids hebben nl vakantie en ze willen wel eens mee maar zijn t vaak na een klein uur weer beu. Dus vroeg op of laat mn rondjes maken om in conditie te blijven.
@Sanger
Gewoon gaan. Je zult jezelf die eerste paar keer de deur uit moeten schoppen maar al snel ben je ook verslaafd, denk ik. Je ziet snel resultaat, na 30 lessen evy kun je ineens 30 min hardlopen...![]()
Om nou hiermee op het werk te verschijnen gaat me wat te ver :pquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een dagje in rondlopen voordat je gaat rennen werd mij in de winkel aangeraden.
Gezien het toch dezelfde zijn als mijn huidige neig ik naar MD zijn tactiekTrek eens aan mijn vinger?
Nog even een laatste inkoop voor zaterdag gedaan:
Want ik heb geen hydration pack, mijn ultraspire is terug naar de levernacier, hij lekte![]()
En zaterdag wordt het best warm, dus hoewel er om de 4km een waterpost is, geeft het wel een fijn gevoel om iets mee te hebben...
Bij scarabee gekocht overigens, en als mensen dat ding ook nog willen kopen, ze vermoeden dat het een verkeerde prijsstelling van Salomon is (ze kosten nu 22 euro), ze verwachten dat ie binnenkort eerder 40 euro gaat kosten (de soft-flask die erin zit kost los al 17 euro)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Doe je die om je bovenarm?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:18 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Want ik heb geen hydration pack, mijn ultraspire is terug naar de levernacier, hij lekte![]()
En zaterdag wordt het best warm, dus hoewel er om de 4km een waterpost is, geeft het wel een fijn gevoel om iets mee te hebben...
Bij scarabee gekocht overigens, en als mensen dat ding ook nog willen kopen, ze vermoeden dat het een verkeerde prijsstelling van Salomon is (ze kosten nu 22 euro), ze verwachten dat ie binnenkort eerder 40 euro gaat kosten (de soft-flask die erin zit kost los al 17 euro)Ja doei.![]()
Dit is een mooie! Op de veluwe kan ik natuurlijk heel erg zwerven, maar ook heel erg verdwalen of heel erg op een klein stukje blijven zigzaggen.. Hier kun je ook echte rondjes plannen en de mulle-zandpaden mishoudenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Verdere tip: http://routeplanner.fietsersbond.nl/
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dank je, morgen die kant opquote:![]()
net als het hier tropisch wordtMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Slimme aankoop nogquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:18 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Bij scarabee gekocht overigens, en als mensen dat ding ook nog willen kopen, ze vermoeden dat het een verkeerde prijsstelling van Salomon is (ze kosten nu 22 euro), ze verwachten dat ie binnenkort eerder 40 euro gaat kosten (de soft-flask die erin zit kost los al 17 euro)![]()
Alvast heel veel plezier gewenstTrek eens aan mijn vinger?
Dit heb ik zelf ondervonden afgelopen zondagquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:20 schreef E.T. het volgende:
Op de veluwe kan ik natuurlijk heel erg zwerven, maar ook heel erg verdwalen
Maar wat is het mooi daar!![]()
Het zal wel overmoed of naiviteit zijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik 30 minuten zo al vol zou houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:58 schreef runninglinda het volgende:
@Sanger
Gewoon gaan. Je zult jezelf die eerste paar keer de deur uit moeten schoppen maar al snel ben je ook verslaafd, denk ik. Je ziet snel resultaat, na 30 lessen evy kun je ineens 30 min hardlopen...Maar daar zal ik wel achterkomen
![]()
Dan zitten we in dezelfde categorie, ik word in januari 30. Hij lijkt me echt heel tof! Iron Viking werkt zelf niet met categorieën neem ik aan. Mocht ik heel toevallig op plaats 11 lopen en ik haal je in, moet je maar roepenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit waren de leeftijdscategorieën van de afgelopen kwalificatieronde.
• 18-24 jaar
• 25-29 jaar
• 30-34 jaar
• 35-39 jaar
• 40-44 jaar
• 45-49 jaar
• 50+
Ik ben nu 33 jaar en volgend jaar val ik nog net in de leeftijdscategorie 30-34 jaar. Ik weet niet of dat nou gunstig is.
Ik ga toch niet naar de VS.
![]()
Conditioneel misschien wel ja, maar of je spieren en gewrichten het leuk gaan vinden, ik denk het niet....quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Het zal wel overmoed of naiviteit zijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik 30 minuten zo al vol zou houdenMaar daar zal ik wel achterkomen
Vast wel, had ik ook, ik heb nog wat geluk gehad dat ik maar anderhalve maand gebleseerd was. Ondanks ik nog enige vorm van opbouwen had.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Het zal wel overmoed of naiviteit zijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik 30 minuten zo al vol zou houdenMaar daar zal ik wel achterkomen
![]()
Aangeraden wordt dat je eerst je lichaam laat wennen en dat doe je door heel rustig op te bouwenTrek eens aan mijn vinger?
Matsj-fiksing....quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan zitten we in dezelfde categorie, ik word in januari 30. Hij lijkt me echt heel tof! Iron Viking werkt zelf niet met categorieën neem ik aan. Mocht ik heel toevallig op plaats 11 lopen en ik haal je in, moet je maar roepenIk ga toch niet naar de VS.
Glycerin 11-boks!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Om nou hiermee op het werk te verschijnen gaat me wat te ver :p
[ afbeelding ]
Gezien het toch dezelfde zijn als mijn huidige neig ik naar MD zijn tactiek♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Meestal heb ik geen last van eten, tenzij ik een vroege zaalvoetbal wedstrijd heb en aan de late kant eet......maar paprika en dat soort aanverwant eten wil bij mij nogal eens opgeboerd wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker oneens, hier wordt juist het best op chili con carne gelopenArme tegenstander met lopen maakt dat niet uit is toch in de buitenlucht
@Thinkk-Pinkk: Ik loop zelden goed...
Enfin, ik gebruik doorgaans bikely.com (Feitelijk google maps) als ik wil kijken of een nieuw bedacht rondje niet te ver is. Inmiddels ken ik de meeste aan elkaar te knopen segmentjes wel redelijk, en weet ik binnen de marge hoever ik van huis ben en of ik het extra stukje beter wel of niet kan doen.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Agerme dan maakt het ook niet neer uit wat je eet :pquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:20 schreef Corniel het volgende:
@Thinkk-Pinkk: Ik loop zelden goed...
Enfin, ik gebruik doorgaans bikely.com (Feitelijk google maps) als ik wil kijken of een nieuw bedacht rondje niet te ver is. Inmiddels ken ik de meeste aan elkaar te knopen segmentjes wel redelijk, en weet ik binnen de marge hoever ik van huis ben en of ik het extra stukje beter wel of niet kan doen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat is nog een aardig apparaat om je pols zo. Ik zoek nog wel een leuke handheld, maar de 250ml variant is wel weer erg duur.quote:![]()
Bij de AV zijn er een hele hoop mensen erg tevreden zijn met zoiets als dit:quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is nog een aardig apparaat om je pols zo. Ik zoek nog wel een leuke handheld, maar de 250ml variant is wel weer erg duur.
Dit zit op je rug en moet erg stabiel zitten.
(zegt men)
[ Bericht 3% gewijzigd door streamnl op 16-07-2014 16:38:50 ]![]()
Ik heb zoiets, en een rugzak, maar voor die kleine rotstukjes die ik ren is het overkillquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bij de AV zijn er een hele hoop mensen erg tevreden met zoiets als dit:
[ afbeelding ]
(zegt men)
![]()
![]()
Begin van de middag gaan lopen. Er stond 10x3minutem op het programma maar dat is helaas niet gelukt. Ik had niet in de gaten dat het zo warm was, telefoonbatterij bijna leeg, nog last van mijn kuiten van dinsdag en te weinig gedronken. Kortom, goede voorbereiding .....![]()
Na 4 intervallen heb ik het opgegeven en ben ik terug naar huis gewandeld.
Volgens Smashrun heb ik wel al 50miles gerend(en zou ik een beter sexleven moeten hebben, slanker moeten zijn en meer energie.....vraag me af of dat nog komt dan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ding heb ik. Zit op zich prima, maar hij kruipt nog wel eens omhoog. Das dus wel een minpuntje, maar dat kan ook door m'n vorm komenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bij de AV zijn er een hele hoop mensen erg tevreden zijn met zoiets als dit:
[ afbeelding ]
(zegt men)
Valt toch op dat er zo veel aversie is tegen dat rustig opbouwen is.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Huh? Waar dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Valt toch op dat er zo veel aversie is tegen dat rustig opbouwen is.
Het enige wat ik mensen hoor zeggen over opbouwen is om het rustig aan te doen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Tja, de meeste sporten kun je gewoon een uurtje proberen zonder veel gevolgen. Blijkbaar kan dat met hardlopen niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Valt toch op dat er zo veel aversie is tegen dat rustig opbouwen is.
Al denk ik ook wel dat het Evy schema vooral goed is voor mensen die een tijdje niet gesport hebben (of misschien wel helemaal nooit). Ik heb eigenlijk vanaf mijn 6e tot nu altijd gesport en ik kan me niet herinneren dat ik ooit minder dan een halfuur gelopen heb.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
LIF / [Hardlopen] #817 - Blerchen er op los!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Huh? Waar dan?
Het enige wat ik mensen hoor zeggen over opbouwen is om het rustig aan te doen.![]()
Het valt me op bij mensen die willen beginnen dat ze het maar onzin vinden enzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Huh? Waar dan?
Het enige wat ik mensen hoor zeggen over opbouwen is om het rustig aan te doen.
Tja het maakt best wel een aanslag o het lijf natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, de meeste sporten kun je gewoon een uurtje proberen zonder veel gevolgen. Blijkbaar kan dat met hardlopen niet.
Al denk ik ook wel dat het Evy schema vooral goed is voor mensen die een tijdje niet gesport hebben (of misschien wel helemaal nooit). Ik heb eigenlijk vanaf mijn 6e tot nu altijd gesport en ik kan me niet herinneren dat ik ooit minder dan een halfuur gelopen heb.
Voor Evy deed ik heel veel zwemmen en squashen maar wat vond ik het zwaar zeg haha
Ahhhh, ik dacht even dat er bedoeld werd dat mensen tips gaf om niet zo rustig op te bouwen. Maar er wordt bedoeld dat mensen zelf geen geduld hebben om zelf rustig op te bouwen. Ja, dat gebeurt wel vaker ja. Ben zelf ook wel vlot opgebouwd...
En wij kunnen dat wel adviseren, we zijn bijna allemaal weleens aangelopen tegen het te intensief opbouwen. Soort puberaal gedrag. Je moet er eerst zelf achter komen, wil je dingen wat verstandiger gaan aanpakken
En dat gezegd hebbende: ik ga - nog steeds met kromme rug - het terras op! Damn wat een geweldig weer![]()
![]()
Ja precies dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef Wolve000 het volgende:
Ahhhh, ik dacht even dat er bedoeld werd dat mensen tips gaf om niet zo rustig op te bouwen. Maar er wordt bedoeld dat mensen zelf geen geduld hebben om zelf rustig op te bouwen. Ja, dat gebeurt wel vaker ja. Ben zelf ook wel vlot opgebouwd...
Ik heb de eerste keer mijn knie ook de vernieling ingeholpen hoor
Volgens mij is het ook voornamelijk een mannending. Snel en ver en NU.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef Wolve000 het volgende:
Ahhhh, ik dacht even dat er bedoeld werd dat mensen tips gaf om niet zo rustig op te bouwen. Maar er wordt bedoeld dat mensen zelf geen geduld hebben om zelf rustig op te bouwen. Ja, dat gebeurt wel vaker ja. Ben zelf ook wel vlot opgebouwd...![]()
ook een reden dat ik deze heb gekocht, zo'n belt was gelijk minstens zo duur, en ik ben geen fan van belt (zondag weer opnieuw mogen ontdekken: hello chafingquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is nog een aardig apparaat om je pols zo. Ik zoek nog wel een leuke handheld, maar de 250ml variant is wel weer erg duur.), en voor die 22 euro wil ik het wel proberen.
Maar dan moet je er wel weer gelijk 2 hebben natuurlijk, anders raak je toch uit balans?quote:
Een van de trainers van de groep denkt van niet. Ik denk dat ik 't wel trekquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als training voor de marathon moet dat kunnen toch? Ik heb nu ongeveer elke week een LDL van 20km of langer..
Het gaat meer om het snellere wedstrijdtempo wat je dan loopt
[ Bericht 10% gewijzigd door SEMTEX op 16-07-2014 17:52:51 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik loop nog steeds heen en weertjes. Laatst dus 17 heen en daarna exact weer 17 terugquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo ben ik tot 10KM ook gaan lopen. Daarboven wilde ik wel een rondje zonder dubbels, maar wel een beetje in de buurt blijven voor als ik voortijdig wilde stoppen. Toen ben ik online routes gaan uitzetten, waarbij je ook al wel een idee hebt hoe je ongeveer aan die afstand gaat komen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat zou niets voor mij zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds heen en weertjes. Laatst dus 17 heen en daarna exact weer 17 terug![]()
![]()
Over snel gesproken, vanavond voor het eerst in lange tijd een 5k wedstrijdje. Eens zien of die een beetje snel kan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook voornamelijk een mannending. Snel en ver en NU.
Maakt niet uit, dan kun je me tenminste niet 0wnen op rondjes-wedstrijdenquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat ziet er ongeveer zo uit:Offtopic: waarom zit de aansluiting aan de onderkant? Aan de bovenkant heb je toch minder kans om ergens achter te blijven hangen en zo? Want dan zijn de slangen veel korter, zoals bij duiken bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangezien ik een paar dagen daar zit: gezocht: winkel met een goede collectie trailsloffen in omgeving Amsterdam/het Gooi. Op de shortlist staan Altra, PI, Salomon, Innov8 en Merrel. Wie oh wie heeft een tip?
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 18:38:56 ]![]()
Er zit vast wel ergens een bever daar. Weet alleen niet hoe uitgebreid die op dit moment zijn Beter gewoon naar Scarabeequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aangezien ik een paar dagen daar zit: gezocht: winkel met een goede collectie trailsloffen in omgeving Amsterdam/het Gooi. Op de shortlist staan Altra, PI, Salomon, Innov8 en Merrel. Wie oh wie heeft een tip?.
![]()
RW Utrecht heeft een redelijk assortimentquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aangezien ik een paar dagen daar zit: gezocht: winkel met een goede collectie trailsloffen in omgeving Amsterdam/het Gooi. Op de shortlist staan Altra, PI, Salomon, Innov8 en Merrel. Wie oh wie heeft een tip?F means you're fucked![]()
RW Utrecht, die zitten bij het stadion toch? Hmmm misschien een optie. Scarabee zit helaas net (een paar marathons) te ver weg![]()
![]()
Ik raak niet uit balans van een half kilo-tjequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel weer gelijk 2 hebben natuurlijk, anders raak je toch uit balans?
Erfenisje van jaren teveel kilo's mee moeten slepen
Pff, het is warm.
Maar opbouwen is leuk! Elke week weer nieuwe records. Dit keer de 6,5 km. Had een half jaar geleden nooit durven denken dat ik dat ooit kon rennen. Wel tof.
Het idee was richting Grebbeberg/Utrechtse Heuvelrug (Jaja, ik ben helemaal naar Utrecht hardgelopenHelaas wilde mijn telefoon niet meewerken toen ik een foto wilde maken van het bord 'welkom in Utrecht'), dan daarvoor afslaan en weer terug. Maar stiekem loopt het in de paar honderd meter voor de afslag ook al pittig omhoog, dus dat was wel zwaar. Maar what goed up must come down. Naar beneden vliegen is lekker.
Al met al een mooi loopje, nu nog een beetje sneller wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gezwoten
Zie nu pas m'n grafiekje. Dit moet m'n meest constante loopje ooit zijn
*stil
*mooiWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Just saying.....
http://www.klmcuracaomarathon.com/
Een halve eind november zie ik wel zitten![]()
* Guard ziet zijn bucketlist weer langer wordenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het eerste dat ik op die site zie: start 04:30.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Guard het volgende:
Just saying.....
* Guard ziet zijn bucketlist weer langer worden
Nee bedankt.![]()
Ziet er ook nog uit als een vrij saai parcours eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Guard het volgende:
Just saying.....
* Guard ziet zijn bucketlist weer langer worden![]()
Ik ga even kijken of mijn zus die vlucht aan kan vragenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Guard het volgende:
Just saying.....
* Guard ziet zijn bucketlist weer langer worden.
![]()
Ahumquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:33 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of mijn zus die vlucht aan kan vragen.
Voor EUR 800 zit je in Argentinie en heb je die HM van Llaollao he! Veel mooiere omgeving ook
WTF! die hand helds kosten normaal gesproken rond de 16-17 euroquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:18 schreef Guard het volgende:
Bij scarabee gekocht overigens, en als mensen dat ding ook nog willen kopen, ze vermoeden dat het een verkeerde prijsstelling van Salomon is (ze kosten nu 22 euro), ze verwachten dat ie binnenkort eerder 40 euro gaat kosten (de soft-flask die erin zit kost los al 17 euro)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
edit: post niet goed gelezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aangezien ik een paar dagen daar zit: gezocht: winkel met een goede collectie trailsloffen in omgeving Amsterdam/het Gooi. Op de shortlist staan Altra, PI, Salomon, Innov8 en Merrel. Wie oh wie heeft een tip?
[ Bericht 28% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-07-2014 21:02:27 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ondanks de warmte gewoon getraind, want dat moest van m'n schemagoeie stok achter de deur hoor!
Ik hoefde niet ver, en ik hoefde niet hard. 5km op 8min/km. Lekker joggen dus en me aan het tempo houden. Was goed te doen, al vond ik het op het einde wel warm worden hoor. Ik had gehoopt op meer bomen langs m'n Puttense route. Maar ik heb het volgehouden, dus ik ben blij
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ondanks de warmte gewoon getraind, want dat moest van m'n schemagoeie stok achter de deur hoor!
Ik hoefde niet ver, en ik hoefde niet hard. 5km op 8min/km. Lekker joggen dus en me aan het tempo houden. Was goed te doen, al vond ik het op het einde wel warm worden hoor. Ik had gehoopt op meer bomen langs m'n Puttense route. Maar ik heb het volgehouden, dus ik ben blij![]()
Zoals Gordon zou zeggen.... "5km...done!!"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jupquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
Zoals Gordon zou zeggen.... "5km...done!!"nu voor zaterdag een leuke 6,5km route googlemappen
zwaar irritant als je je horloge uitleest en de ene site geeft 6.72 en de andere 6.45 km![]()
Trek eens aan mijn vinger?
Daarom heb ik besloten om alleen nog maar Garmin te gebruiken. Die beschouw ik als goed
inderdaad.... je leven zal nooit het zelfde meer zijn...quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef CaLeX het volgende:
zwaar irritant als je je horloge uitleest en de ene site geeft 6.72 en de andere 6.45 km
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit wordt wakker liggen vanavondquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... je leven zal nooit het zelfde meer zijn...
Gelukkig heb ik een mooi plafondTrek eens aan mijn vinger?
Welke? Waar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WTF! die hand helds kosten normaal gesproken rond de 16-17 euroMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
sorry, misschien niet helemaal duidelijk geweest.quote:
Voor een normale hand held van bijv. Salomon of een ander gerenomeerd merk betaal je rond de 16-17 euro
Ik vind dit type, ondanks dat het me beter lijkt dan een gewone hand held, daarom nogal prijzig.
En ik heb het even voor je nagekeken.. bij mijn vast web-winkel kot hij ook "give and take" rond de 35 euro dus je hebt een "koopje"
http://shop.backcountryru(...)oduct&product_id=152'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is de S-Lab versie met de 250ml bottles. Die is hier ook duurder, rond de 40 euro. Degene van Guard heb ikzelf ook en die was voor mij ook iets van 23 euro, dit is wel de goede prijs. Het is ook geen S-Lab versie en dat scheelt een hele hoop in de prijs. Dat ze verkeerd geprijsd zijn wat ze guard verteld hebben geloof ik dan ook niet. Maar ik vind het wel een ontzettend handig ding in ieder geval!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, misschien niet helemaal duidelijk geweest.
Voor een normale hand held van bijv. Salomon of een ander gerenomeerd merk betaal je rond de 16-17 euro
Ik vind dit type, ondanks dat het me beter lijkt dan een gewone hand held, daarom nogal prijzig.
En ik heb het even voor je nagekeken.. bij mijn vast web-winkel kot hij ook "give and take" rond de 35 euro dus je hebt een "koopje"
http://shop.backcountryru(...)oduct&product_id=152![]()
![]()
Die dingen heb ik ook gezien ja, die waren idd rond de 30-35 euro. Zelfde softflask, maar minder stof e.d.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, misschien niet helemaal duidelijk geweest.
http://shop.backcountryru(...)oduct&product_id=152
Less is more, more money that is....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooi! ik denk dat ie ook wel handig is ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is de S-Lab versie met de 250ml bottles. Die is hier ook duurder, rond de 40 euro. Degene van Guard heb ikzelf ook en die was voor mij ook iets van 23 euro, dit is wel de goede prijs. Het is ook geen S-Lab versie en dat scheelt een hele hoop in de prijs. Dat ze verkeerd geprijsd zijn wat ze guard verteld hebben geloof ik dan ook niet. Maar ik vind het wel een ontzettend handig ding in ieder geval!
Al werd er wel bij verteld dat je moet opletten als je moet gaan klauteren met handen en voeten
Anders druk je zo je fles leeg of erger nog, lek....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
en het lijkt me ook niet handig als je met stokken loopquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi! ik denk dat ie ook wel handig is ja.
Al werd er wel bij verteld dat je moet opletten als je moet gaan klauteren met handen en voeten
Anders druk je zo je fles leeg of erger nog, lek....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef SiIk het volgende:
Pff, het is warm.
Maar opbouwen is leuk! Elke week weer nieuwe records. Dit keer de 6,5 km. Had een half jaar geleden nooit durven denken dat ik dat ooit kon rennen. Wel tof.
Het idee was richting Grebbeberg/Utrechtse Heuvelrug (Jaja, ik ben helemaal naar Utrecht hardgelopenHelaas wilde mijn telefoon niet meewerken toen ik een foto wilde maken van het bord 'welkom in Utrecht'), dan daarvoor afslaan en weer terug. Maar stiekem loopt het in de paar honderd meter voor de afslag ook al pittig omhoog, dus dat was wel zwaar. Maar what goed up must come down. Naar beneden vliegen is lekker.
Al met al een mooi loopje, nu nog een beetje sneller wordenJaloers op jouw rondje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die grebbeberg is ontzettend leuk om op te trainen! Als ik daar woonde zat ik daar elke avond
. Nou ok, een beetje overdreven, maar toch wel vaak! En naar beneden vliegen is zeker lekker!
Ik heb net ook nog een lekker rondje gezwoten. Stond eigenlijk 8km rustig tempo in de planning, maar werd zoals wel vaker iets minder rustig. Had deze keer vantevoren even mijn footpod gekalibreerd en die genomen als tempo-aanduiding. Maar ik vind hem nog niet echt heel netjes. Ik liep best constant, behalve de wat snellere kilometers op het eind. Misschien dat het op het asfalt beter gaat, een keer proberen.![]()
Wel lekker gelopen in ieder geval, lekker door het bos voor de nodige koeling, maar het was alsnog goed warm.
https://www.endomondo.com/workouts/374238241/2368823Haha, nee dat is waar. Ook je veters strikken enzo wordt lastig als je dat ding aan hebt. Scheelt dat ik bijna alleen maar quick-laces heb. Bij de Fantomes ga ik hem ook niet gebruiken denk ik. Al zijn er wel genoeg posten op de 50km, een rugzak lijkt me daarbij toch wel iets handiger. En inderdaad het klimmen/klauteren wat af en toe moet gebeurenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi! ik denk dat ie ook wel handig is ja.
Anders druk je zo je fles leeg of erger nog, lek..... Zin in!
Alvast ontzettend veel succes en superveel plezier daar bij de Eiger!!!![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef Jero_nimo het volgende:
Alvast ontzettend veel succes en superveel plezier daar bij de Eiger!!!![]()
![]()
Zin in*stuiter* *stuiter*
Have fun Guard!!
Is erg leuk om in de buurt te hebben jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jaloers op jouw rondje!!!Die grebbeberg is ontzettend leuk om op te trainen! Als ik daar woonde zat ik daar elke avond
. Nou ok, een beetje overdreven, maar toch wel vaak! En naar beneden vliegen is zeker lekker!
Ik heb net ook nog een lekker rondje gezwoten. Stond eigenlijk 8km rustig tempo in de planning, maar werd zoals wel vaker iets minder rustig. Had deze keer vantevoren even mijn footpod gekalibreerd en die genomen als tempo-aanduiding. Maar ik vind hem nog niet echt heel netjes. Ik liep best constant, behalve de wat snellere kilometers op het eind. Misschien dat het op het asfalt beter gaat, een keer proberen.![]()
Wel lekker gelopen in ieder geval, lekker door het bos voor de nodige koeling, maar het was alsnog goed warm.
https://www.endomondo.com/workouts/374238241/2368823
Twijfel alleen nog een beetje hoe ik em op ga nemen in de training. Als ik volgende keer weer 500m verder wil, maar dat is wel 500m klimmen is dat misschien toch wat te veel van het goede. Misschien dat ik van de week eens de fiets pak, en dan een wat kleiner rondje daar in de buurt doe.
Maar jij hebt ook niks te klagen over de omgeving daar. Maar eens kijken of ik binnenkort weer eens dit rondje kan doen, nu ik toch vakantie heb
Wanneer vertrek je eigenlijk, vrijdag?quote:
Ben echt benieuwd naar hoe je het gaat hebben daar. Da's pas bergtraining!
Dat was het jaquote:
Rustig inhobbelen, 2 (ipv 3) series in Meer & Bos, rustig uithobbelen. We gingen hárd!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zit je hier in de buurt op een camping dan ofzo? Hier is het inderdaad ook heel mooi, baal alleen dat het allemaal zo plat isquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is erg leuk om in de buurt te hebben ja
Twijfel alleen nog een beetje hoe ik em op ga nemen in de training. Als ik volgende keer weer 500m verder wil, maar dat is wel 500m klimmen is dat misschien toch wat te veel van het goede. Misschien dat ik van de week eens de fiets pak, en dan een wat kleiner rondje daar in de buurt doe.
Maar jij hebt ook niks te klagen over de omgeving daar. Maar eens kijken of ik binnenkort weer eens dit rondje kan doen, nu ik toch vakantie heb
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, kom daar een paar keer per jaar heen om paard te rijden. Omdat het een mooie omgeving is en min of meer tussen mijn woonplaats en die van het paard inquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zit je hier in de buurt op een camping dan ofzo? Hier is het inderdaad ook heel mooi, baal alleen dat het allemaal zo plat is
Er zijn zelden loopjes die ik niet leuk vind. Maar dit was toch echt wel een heel stom
26.16 gelopen over 5K. Wolve deed 't een stuk beterDe raket!
Ging véél te snel van start (heuvelaf), het was benauwd (+ kriebelhoest is géén goede combinatie), het waren rondjes (dat wist ik niet), tweede rondje voelde ik m'n benen alleen maar heel zwaar op de grond 'stampen', op de automatische piloot doorgehobbeld
Nee, dit was geen leuk loopje. Het was wél gezellig, de sfeer etc. was niets op aan te merken, maar het lopen zelf was gewoon intens stomAch, die zitten er ook bij!
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/374259690/881511Ja doei.![]()
Ah zo, ook gaaf! Lekker trailen, alleen dan op een paardquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, kom daar een paar keer per jaar heen om paard te rijden. Omdat het een mooie omgeving is en min of meer tussen mijn woonplaats en die van het paard in
Jij kan ook gewoon beter lekker gaan trailenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn zelden loopjes die ik niet leuk vind. Maar dit was toch echt wel een heel stom
26.16 gelopen over 5K. Wolve deed 't een stuk beterDe raket!
Ging véél te snel van start (heuvelaf), het was benauwd (+ kriebelhoest is géén goede combinatie), het waren rondjes (dat wist ik niet), tweede rondje voelde ik m'n benen alleen maar heel zwaar op de grond 'stampen', op de automatische piloot doorgehobbeld
Nee, dit was geen leuk loopje. Het was wél gezellig, de sfeer etc. was niets op aan te merken, maar het lopen zelf was gewoon intens stomAch, die zitten er ook bij!
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/374259690/881511Toch netjes gedaan, knappe tijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: