SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 15-07-2014 21:45:17 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zie er langs alle kanten reclame voor langskomenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hij leek ons ook heel tof. Is zeer recreatief dus moet te doen zijnwordt vast heel leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog maar een keer dan![]()
1
2[b]23 augustus[url]http://www.duomarathonputten.nl De Vormrunners Duo Marathon(Putten)[/url][/b]
[*] Thinkk-Pinkk - 21,1 km duoI solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja gaat vast pittig worden 2 keer die 5. Maar wou hem niet voorbij laten gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zie er langs alle kanten reclame voor langskomenwordt vast heel leuk
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik heb Marti ooit nog eens de slotetappe van de Batavierenrace zien finishen.
hmmm dat was best lang geleden
Overigens won hij niet. Volgens mij was een vrij jonge Simon Vroemen iedereen te snel af.
Is YUR trouwens al over de finish?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 21:01:46 ]![]()
M'n werkgever meldde me dat we volgend jaar weer meedoen met de Putten Power Run. Dus dan weet ik dat vastquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja gaat vast pittig worden 2 keer die 5. Maar wou hem niet voorbij laten gaan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik hoop het wel...anders een DNF.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Die zag ik ook voorbij komen net ergens op die pagina.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n werkgever meldde me dat we volgend jaar weer meedoen met de Putten Power Run. Dus dan weet ik dat vast
Maak je werkgever zo gek voor die duoloop![]()
Kei mooi gebied daar denk ik... ?I solemnly swear i'm up to no good![]()
leuk dat ze ook een meet en greet mogelijkheid hebben!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ code verwijderd ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jamaar da's een halve marathon! Dat kan ik nog lang niet!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die zag ik ook voorbij komen net ergens op die pagina.
Maak je werkgever zo gek voor die duoloop![]()
Kei mooi gebied daar denk ik... ?
Staat ie bij jou goed? Hier lijkt hij niet goed te zijn. Je had 'm zelf niet helemaal goed, maar ik heb 'm nu volgens mij precies goed, maar toch lijkt de opmaak nog fout.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef streamnl het volgende:
Ik ken die Marti ook niet. Maar ik hield vroeger sport nooit zo bij.Ik hiel ook nooit sportzaken bij, maar Marti ten Kate ken ik toch echt van naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe oud ben je? Misschien generatieprobleempje
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
je kunt toch 10 km per persoon doen, en onderweg ruilen of snap ik het concept niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar da's een halve marathon! Dat kan ik nog lang niet!
Dat krijg je er nu van als mensen evenementen een naam gaan geven die niet klopt met de afstand.......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen. Hmmm… Tempting!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je kunt toch 10 km per persoon doen, en onderweg ruilen of snap ik het concept niet?
Dat krijg je er nu van als mensen evenementen een naam gaan geven die niet klopt met de afstand.......[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ook niet daarom fiets je de helft ervanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar da's een halve marathon! Dat kan ik nog lang niet!
Ik vind 10 ook al behoorlijk optimistisch voor iemand die net Evy afheeft andersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom fiets je de helft ervan
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Volgens mij wel maar ik zit op de tablet misschien is dat anders? Die van 27 augustus van mij staat er niet goed in iig. Ik moet dit soort dingen ook niet op de tablet doen sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Staat ie bij jou goed? Hier lijkt hij niet goed te zijn. Je had 'm zelf niet helemaal goed, maar ik heb 'm nu volgens mij precies goed, maar toch lijkt de opmaak nog fout.
2x 5 en je hebt een uur voor 5km ofzo. Dus kan ook nog wandelen tussendoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind 10 ook al behoorlijk optimistisch voor iemand die net Evy afheeft anders
Martiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb Marti ooit nog eens de slotetappe van de Batavierenrace zien finishen.
hmmm dat was best lang geleden
Overigens won hij niet. Volgens mij was een vrij jonge Simon Vroemen iedereen te snel af.
Is YUR trouwens al over de finish?
F means you're fucked![]()
Beide zijn nu goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar ik zit op de tablet misschien is dat anders? Die van 27 augustus van mij staat er niet goed in iig. Ik moet dit soort dingen ook niet op de tablet doen sorry
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hee! Moet jij geen vriendjes worden met de nachtzuster?quote:
Hoe is het gegaan?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* rechtsedirecte sluit zijn ogen en is weer even 13... de goede oude Doe Maar jaren..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee! Moet jij geen vriendjes worden met de nachtzuster?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Multitasken ftwquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee! Moet jij geen vriendjes worden met de nachtzuster?
Good busy!!quote:
Het is gelukt, maar schijnbaar niet zoals gepland ofzo...maar de arts moet nog langskomen.quote:
Nu lekker uitsoezen
Nachtzuster, oh doe iets aan de pijn, pijn, pijn...
En Marti ten Kate ken ik alleen van de mooie verhalen van Zwabber (en wikipedia). Ben toch minder oud dan ik me soms voel... #opaverteltZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
'Gewoon' 8 x 400m op 5:00 min/km gelopen. Ibu deed z'n werk, alleen linkerbeen protesteerde zo af en toe flink. Het was iig heeeeeeerlijk
Nu nog een knoop doorhakken. Goed tweede gesprek gehad vanmiddag![]()
Een biertje gaat vast helpen.Hey je bent er nogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is gelukt, maar schijnbaar niet zoals gepland ofzo...maar de arts moet nog langskomen.
Nu lekker uitsoezen![]()
Houd ons op de hoogte!![]()
Ik kan de zee zien vanaf hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef Quoi het volgende:
'Gewoon' 8 x 400m op 5:00 min/km gelopen. Ibu deed z'n werk, alleen linkerbeen protesteerde zo af en toe flink. Het was iig heeeeeeerlijk
Nu nog een knoop doorhakken. Goed tweede gesprek gehad vanmiddag![]()
Een biertje gaat vast helpen.
[..]
Hey je bent er nog![]()
Houd ons op de hoogte!
Hakze!
Speciaal voor YUR Waarschijnlijk ben je 1 nacht alleen.......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Haha ja dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen. Hmmm… Tempting!
Vandaag met m'n yoga begonnen. Voel de armen en buikspieren wel! Fijn relaxend ook, maar toch intensief. Coreshizzle enzo.Ja doei.![]()
Mag deze ook in de OP. Wil deze lopen als oefening op de HM in Oktober in Eindhoven.
1
2[b]27 augustus - [url]http://www.eindhovenatletiek.nl/wedstrijden/de-hypotheker-beekloop.html De hypothekerbeekloop (Eindhoven)[/url][/b]
[*] ser - 16 kmSono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Lol daar start ik ook voor de 4 kmquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef ser het volgende:
Mag deze ook in de OP. Wil deze lopen als oefening op de HM in Oktober in Eindhoven.
[ code verwijderd ]
Yoga <3 Naar een lesje gegaan of zelf geyoutubed?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag met m'n yoga begonnen. Voel de armen en buikspieren wel! Fijn relaxend ook, maar toch intensief. Coreshizzle enzo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb me opgegeven voor de Sunday Morning Run, heb mijn vriend overtuigd dat hij ook meegaat en 1 of 2 rondjes doetMaar dat hoeft niet in de OP..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
beginnersles geyoutubed. Deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Yoga <3 Naar een lesje gegaan of zelf geyoutubed?
Ja doei.![]()
Donequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef ser het volgende:
[ code verwijderd ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja dat zag ik, leuk!! Wie weet zie ik je daar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lol daar start ik ook voor de 4 km
Is voor mij om de hoek en ik ben dan een keer niet op vakantie dus ga eens kijken wat het is schijnt goed geregeld te zijn.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Ja je woont zo te zien vlak bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef ser het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, leuk!! Wie weet zie ik je daar.
Is voor mij om de hoek en ik ben dan een keer niet op vakantie dus ga eens kijken wat het is schijnt goed geregeld te zijn.![]()
Ben erg benieuwd ook. De 4 en de 16 starten tegelijkertijd
Da's wel vrrrrrrroem geweest! Ik doe mijn 400'tjes eigenlijk altijd op dat tempo, donderdagochtend waarschijnlijk weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef Quoi het volgende:
'Gewoon' 8 x 400m op 5:00 min/km gelopen. Ibu deed z'n werk, alleen linkerbeen protesteerde zo af en toe flink. Het was iig heeeeeeerlijk![]()
Vanavond weer hardgelopen, 13 kilometer interval. Wat was het heet, niet gezond.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Welkom terug bij de levenden, YUR![]()
Hebben aardig wat mensen rondgerend vandaag op EndoOndergetekende ook weer. Maar tijdens het rennen wel een paar keer mijn idee van de 40´ die op het schema stonden aangepast. Uiteindelijk dik tevreden met dik 6km in de beentjes. Op naar de 10
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik moest van mijn trainert. "Volg jij Rinus maar" was de opdracht. Nou dan weet je het welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Da's wel vrrrrrrroem geweest! Ik doe mijn 400'tjes eigenlijk altijd op dat tempo, donderdagochtend waarschijnlijk weer.
Nu word ik net zo snel als Zwabber!![]()
(of ging het niet om tijd?)
![]()
33quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef flipsen het volgende:
Ik hiel ook nooit sportzaken bij, maar Marti ten Kate ken ik toch echt van naamHoe oud ben je? Misschien generatieprobleempje
![]()
daar heb je het probleem al...Stream was niet meer dan een kabbelend beekje tijdens de hoogtijdagen van ten Katequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Exactomundo (maar The Fonz zal hij ook niet kennenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je het probleem al...Stream was niet meer dan een kabbelend beekje tijdens de hoogtijdagen van ten Kate) Als je nog niet in [40+] mag posten, tja...
In augustus wil ik mee gaan doen aan een Colour Run. Op zich dikke prima, maar ik draag dus een bril. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met zo'n loop en een bril? Tips? Trucs?
Zonder bril lopen is geen optie (-7,5 en -5,5) en heb/wil geen lenzen.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
En bedanktquote:
Weinigen geven het toe, maar het gaat natuurlijk altijd om tijd. We willen allemaal sneller worden. Sommige mensen laten zelfs organen verwijderen, het nieuwe EPO.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik moest van mijn trainert. "Volg jij Rinus maar" was de opdracht. Nou dan weet je het wel
Nu word ik net zo snel als Zwabber!![]()
(of ging het niet om tijd?)
Mijn trainingsbenadering is wel anders dan de jouwe als het gaat om intervallen, extensief versus intensief, maar ik denk dat je zeker nog veel sneller kunt dan je tot nu toe gelopen hebt.![]()
Oké, nevermind. Die kaarten voor zo'n Colour run blijken ¤30 te kosten. Als armetierige student vind ik dat een beetje teveel van het goede voor een 5K
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Jij moet het dan ook niet hebben van je vriendelijkheid. Waarvan wel eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen die Marti niet kennen mogen hier eigenlijk niet meer posten. En dan ben ik nog mild.![]()
Goede en terechte vraag. Het betekent waarschijnlijk dat ik niet autistisch ben, want autisten zijn in sommige dingen namelijk heel goed. Ik heb dat niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij moet het dan ook niet hebben van je vriendelijkheid. Waarvan wel eigenlijk?![]()
Ik rol hier over de grond van het lachenEn nu moet ik de deur uit, boodschappen doen
YUR, mooi dat je weer wakker bent!Ben benieuwd wat er dan anders is gegaan, in ieder geval nogmaals een heel snel herstel gewenst! Nu slapen!
![]()
Quoi mooie training, goede snelheid! Waarvoor had je die ibu'tjes eigenlijk genomen, alleen hoofdpijn? Niet te vaak doen he.
Ik ben vanavond lekker bezig geweest met de stepups. Dit keer 8x 5 minuten en omdat ik gisteren mijn rug heb laten doen dit keer maar geen gewichten erop. Ging lekker, weer erg warm en deze keer eens met muziek gedaan. Dat is hierbij toch wel fijn, omdat het anders wel erg saai wordt. Dus The Offspring in mijn oren en lekker knallen. Je zag op een gegeven moment wel erg duidelijk waar mijn zweet neerkwam, gewoon natte plekken op de stenen
. Daarna nog even wat coretraining, beetje opdrukken, planken etc en nog wat speciale oefeningen voor mijn rug. Lekker avondje weer zo!
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/373658519/2368823![]()
YUR, fijn dat het gelukt is! Nu snel herstellen en hopen dat de pijn weg blijftHet Troetelbeertje op je arm compenseert dat ruimschootsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is wel al een tijdje bekend dat ik het niet moet hebben van m'n vriendelijkheidIk zou het eerder een kloof willen noemen dan een probleem. Ik heb er tenminste geen probleem mee dat ik zoveel jonger benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik hiel ook nooit sportzaken bij, maar Marti ten Kate ken ik toch echt van naamHoe oud ben je? Misschien generatieprobleempje
Hij loopt toch in 040? Hoe kom je bij dit loopje uit? Wel hartstikke leuk trouwens!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Volgens mij kun je dan nog wel prima een autisme-aanverwante stoornis hebben, zoals Asperger. Een vriend van mij heeft dat, en die is eigenlijk ook nergens heel goed in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Goede en terechte vraag. Het betekent waarschijnlijk dat ik niet autistisch ben, want autisten zijn in sommige dingen namelijk heel goed. Ik heb dat niet.![]()
Ben je op dreef?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij moet het dan ook niet hebben van je vriendelijkheid. Waarvan wel eigenlijk?
@Zwabber: geheel mijn punt. Het drááit alleen maar om tijd! Om die tijd te bereiken moeten we die alleen soms loslaten. Over tijden gesproken: de zomer-5kms zijn weer begonnen, waarvan ik de uitslagen op de website plaats elke week. G.R. liep zondag 29:35, slechts ongeveer een halve minuut langzamer dan mijn Ekidentijd![]()
![]()
Tuurlijk wel. Dat kwam elke dag op TV... Daar kon je bijna niet omheen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef flipsen het volgende:
Exactomundo (maar The Fonz zal hij ook niet kennen) Als je nog niet in [40+] mag posten, tja...
Ik weet het. Ik weet het.quote:
Ik zie er jonger uit.![]()
Ja, maar ik heb dan weer totaal niet het kenmerkende "helemaal opgaan in bepaalde interesses". Bovendien bestaat Asperger niet meer sinds DSM-V uitgekomen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan nog wel prima een autisme-aanverwante stoornis hebben, zoals Asperger. Een vriend van mij heeft dat, en die is eigenlijk ook nergens heel goed in.
Maar ik snap jouw verwarring en hoop dat je dit nog kunt inpassen in jouw secuur uitgedachte structuur.![]()
Je lijkt net zo oud als mij en ik lijk 19quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat kwam elke dag op TV... Daar kon je bijna niet omheen.
[..]
Ik weet het. Ik weet het.
Ik zie er jonger uit.![]()
![]()
Dat is de nieuwe EPO begrijp ik van Zwabber. Hij loopt weer voorop die YUR. En wij maar geloven dat hij nierstenen heeft/had.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is bij Yur niet zo gegaan als verwacht? Hebben ze het verkeerde 'orgaan' afgezet?![]()
Ja maar ik loop ook in 040quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:01 schreef Nirak het volgende:
Hij loopt toch in 040? Hoe kom je bij dit loopje uit? Wel hartstikke leuk trouwens!![]()
En mijn duo voor dat loopje kwam er mee aanzetten geen idee eigenlijk hoe hij eraan kwam. Zal wel op Facebook voorbij gekomen zijn ofzo![]()
En heb er zin in lijkt mij heel leuk.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Da's een nette tijd voor G.R.!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Quoi het volgende:
@Zwabber: geheel mijn punt. Het drááit alleen maar om tijd! Om die tijd te bereiken moeten we die alleen soms loslaten. Over tijden gesproken: de zomer-5kms zijn weer begonnen, waarvan ik de uitslagen op de website plaats elke week. G.R. liep zondag 29:35, slechts ongeveer een halve minuut langzamer dan mijn Ekidentijd![]()
Cher liet ooit een paar ribben verwijderen voor een wespentaille. Ik zie hierin mogelijkheden voor ons hardlopers om sneller te worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe EPO begrijp ik van Zwabber. Hij loopt weer voorop die YUR. En wij maar geloven dat hij nierstenen heeft/had.![]()
Oud..Jong... Marti moet je kennen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: