DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Gelukkig ga ik niet met melk koken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Melk
Vies vuil verraderlijk produkt
Rustig op het vuur staan en, als je even niet kijkt, stiekem over je hele fornuis heen koken.
Zulk een gevaarlijk gehakt dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik niet met melk koken.
Ik hoop van ganser harte dat het gehakt me niet aanvalt.
Hoe zou jij reageren als je met je kont een een gloeiend hete pan gegooid word.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zulk een gevaarlijk gehakt dan?![]()
Moet ik gaan vrezen voor mijn catfreezer met 35 kilo rauw vleesch?
jullie zijn allemaal te laatquote:
Meh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal te laatben al bij de surinamer ( te veel biertjes om te koken
)
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal te laatben al bij de surinamer ( te veel biertjes om te koken
)
ja duh.. ga niet fokken als ik in gesprek benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
jij bent te laat met het te melden
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als je met je kont een een gloeiend hete pan gegooid word.
zondag pasquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Mijn gehakt denkt dat het lekker gaat luchten op een bordje.
En dan komen de vlijmscherpe kattengebitten
dat dacht ik ookquote:
Dat verbaast mij niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Wtf? Ik kijk HvN waar een item is over een kapper die tijdens het WK is ingevlogen om 'onze jongens' even bij te knippen?![]()
![]()
![]()
Was ik dit WK net een beeeeeetje enthousiast, ik ben er nu alweer klaar mee.![]()
HvNquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Wtf? Ik kijk HvN waar een item is over een kapper die tijdens het WK is ingevlogen om 'onze jongens' even bij te knippen?![]()
![]()
![]()
Was ik dit WK net een beeeeeetje enthousiast, ik ben er nu alweer klaar mee.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
HvN
kapper invliegen![]()
'Onze jongens'![]()
![]()
![]()
klaar zijn met voetbla![]()
![]()
Sterkte!quote:
Ja, sorry. Maar anders moest ik opstaaaaaan om de afstandsbediening te pakken.quote:
Goed excuus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar anders moest ik opstaaaaaan om de afstandsbediening te pakken.![]()
Kat op schoot, jeweets
Leef je nog?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef JJH het volgende:
Daadwerkelijk ook maar eens in actie komen dan...
Wanneer ga je?quote:
Hai!quote:
Oeeeeehhhh bijna! Alles al gepakt?quote:
Wel wat, maar is zo gebeurdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeeeeehhhh bijna! Alles al gepakt?En wanneer kom je terug?
Bezig bijtjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:08 schreef JJH het volgende:
Ik wasser nog.
Ook nog een was opgehangen, aangezet, bed afgehaald.
Lekker! Have fun in elk geval!quote:
Bosjequote:
Nu in as we speak.??quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bezig bijtje
[..]
Lekker! Have fun in elk geval!
[..]
Bosje![]()
Hoe gaat het met jou nu?
Anders word de vrouw boos. En eigenlijk alles moest ook wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bezig bijtje
[..]
Lekker! Have fun in elk geval!
[..]
Bosje![]()
Hoe gaat het met jou nu?
Klinkt goed, de hardlooptraining!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu in as we speak.??
Moe, Hardlooptraining eerder vandaag (van 17u tot 18u) ging lekker. Blijft toch prettig, zo eenmaal in de week in groepsverband lopen op de baan![]()
![]()
![]()
maar over het algemeen gaat het wel. Helaas weer wat wisselvallig de laatste dagen, maar de dalen zijn niet zo diep gelukkig..
Boos nog welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders word de vrouw boos. En eigenlijk alles moest ook wel.
Straks ook eerst nog douchen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed, de hardlooptraining!
Wat fijn dat de dalen niet meer zo diep zijn! Ik hoop voor je dat het even zo blijft!
[..]
Boos nog welMaar vanavond lekker in een fris bedje slapen
Heerlijk
Helemaal frisquote:
Ik zit nu ongeveer een jaar bij deze hardloopgroep (is vanuit mijn werkgever. waar ik nu ook een jaar zit). We zijn nu (flink) bezig met het toe werken naar de halve marathon hier in Eindhoven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed, de hardlooptraining!
Goed bezig Bos en die halve marathon gaat je vast lukkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu ongeveer een jaar bij deze hardloopgroep (is vanuit mijn werkgever. waar ik nu ook een jaar zit). We zijn nu (flink) bezig met het toe werken naar de halve marathon hier in Eindhoven.
Ik moet dan gelijk denken aan die Fa reclame met de wilde frisheid van limoenenquote:
Reclames met nakende damesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moet dan gelijk denken aan die Fa reclame met de wilde frisheid van limoenen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed bezig Bos en die halve marathon gaat je vast lukken
[..]
Ik moet dan gelijk denken aan die Fa reclame met de wilde frisheid van limoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
D.jezusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef D. het volgende:
*wakker schrikt
Mijn 'nakende dames' alarm ging af
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]Sauna alert gaat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Heb ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ik weet welke FOK!ster dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
wat is er met D. zijn zusquote:
Linda de Mol natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is er met D. zijn zus![]()
heeft D. trouwens een zus![]()
pics
Foto's delen is 'not done' hier geloof ik, gezien de vele verzoeken die nog ingewilligd moeten worden hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pics
Tuurlijk weet jij datquote:
Sluit maar achteraan in de rij.quote:
D. is John de Mol?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pics
Vette foto.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:14 schreef D. het volgende:
Hier een fotootje, van afgelopen weekend
[ afbeelding ]
Ik w8 wel tot zondagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sluit maar achteraan in de rij.
En neem een makkelijke stoel mee.
Garage moest leeg ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:14 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Sta jij er op?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:14 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze meer hoor, we willen volgend jaar weer terug mogen komen hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dat grasveld is niet meer wat het geweest is?
Tja, daar hadden wij ook zo onze meningen overquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:17 schreef JJH het volgende:
Welke grapjurk nam trouwens zijn mustang mee?
Béétje jammer wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, daar hadden wij ook zo onze meningen over
We gaan toch geen foto's hier posten he?quote:
Fotos kunnen wel in een gedeeld accountje somewhere on the interwebzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We gaan toch geen foto's hier posten he?Mijn hoofd hoeft echt niet zo nodig op fok.
En nu we het toch over de BBQ hebben: hoe laat verwacht men daar te zijn? GF residence was geopend vanaf een uurtje of twee, drie dacht ik?
In een foto-emmer gooien of zo is prima.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Fotos kunnen wel in een gedeeld accountje somewhere on the interwebz
Ik heb in ieder geval geen camera mee.
What happens at GF stays at GFquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We gaan toch geen foto's hier posten he?Mijn hoofd hoeft echt niet zo nodig op fok.
En nu we het toch over de BBQ hebben: hoe laat verwacht men daar te zijn? GF residence was geopend vanaf een uurtje of twee, drie dacht ik?
Ik lunch nog thuis, dan die kant opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef JJH het volgende:
En over aankomsstijd Ik hoop ergens zo rond de middag vanuit Zwolle te gaan rijden.
Dus tussen twee en drie bij gf.
Ik dus wel, tegen in de groep gemaakte afspraken in. Altijd leuk hoe één lolbroek dan zo'n nare nasmaak weet te bezorgen, vandaar dat ik het vraag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
What happens at GF stays at GF
Nee foto’s van Fok meets sowieso zelden op Fok gezien
Geen camera, pics moeten maar met de foonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Fotos kunnen wel in een gedeeld accountje somewhere on the interwebz
Ik heb in ieder geval geen camera mee.
Meets die ik meegemaakt heb niet dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dus wel, tegen in de groep gemaakte afspraken in. Altijd leuk hoe één lolbroek dan zo'n nare nasmaak weet te bezorgen, vandaar dat ik het vraag.
Erg is dat hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dus wel, tegen in de groep gemaakte afspraken in. Altijd leuk hoe één lolbroek dan zo'n nare nasmaak weet te bezorgen, vandaar dat ik het vraag.
vanaf een uur of 2quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takkie rijdt niet met jou mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Mooi, ik heb mezelf tegen de middag uitgenodigd bij broerlief, Bosje rond twee uur, half drie oppikken en een uurtje later bij GF.
Dan wordt het omrijden voor Cat...quote:
Neuh, doe gewoon je dingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeps sorry
Beter een WA groep opzetten anders
dan heeft iedereen mijn nrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeps sorry
Beter een WA groep opzetten anders
Teveel geouwehoer over iets waar ik niet bij ben vind ik ook nooit leukquote:
Ik heb niet zulke goede ogen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
moet je wel goed kijken (op de vergroting)
Als het me echt teveel begint te worden ga ik gewoon weg hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Teveel geouwehoer over iets waar ik niet bij ben vind ik ook nooit leuk
Eens. Mijn carpoolmattie krijgt mijn nummer (als ik de zijne krijgquote:
Stuur ik vandeweek wel even. Kan ook nu hoor, wat het handigst is...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens. Mijn carpoolmattie krijgt mijn nummer (als ik de zijne krijg) maar verder hoef ik niet zo nodig in een groepje.
Er was ook ooit een heuse KSC WA groep kan ik me herinneren (nooit ingezeten)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens. Mijn carpoolmattie krijgt mijn nummer (als ik de zijne krijg) maar verder hoef ik niet zo nodig in een groepje.
Ik ook niet, ik moet nodig weer een keer langs de opticien, eigenlijk ook de oogarts (morgen even bellenquote:
Jammer dat je niet bij de meet kunt zijn, maar ergens is het toch logisch dat het er nu meer over gaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als het me echt teveel begint te worden ga ik gewoon weg hoor
Die D. is me er eentje hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bij de meet kunt zijn, maar ergens is het toch logisch dat het er nu meer over gaat?Veel van de vaste posters gaan natuurlijk wel dus dan zal het hier vaker onderwerp van gesprek zijn.
Is het dan ook niet de bedoeling om achteraf hier te napretteren?
Wat betreft de foto's die worden gemaakt vind ik het geen probleem als jij en andere vaste posters ook de link krijgen (weet niet hoe de rest erover denkt). Kunnen jullie wel zien hoe het was en erover meepraten.
Of ben je iets minder serieus als je hier doet voorkomen?
Geen idee, ik ga hem niet meeten zondagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Die D. is me er eentje hoor. [ afbeelding ]
Ik heb hem een keer gezien, van een afstandje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga hem niet meeten zondag
Daarom zeg ik ook dat men gewoon zijn gang moet gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bij de meet kunt zijn, maar ergens is het toch logisch dat het er nu meer over gaat?Veel van de vaste posters gaan natuurlijk wel dus dan zal het hier vaker onderwerp van gesprek zijn.
Is het dan ook niet de bedoeling om achteraf hier te napretteren?
Lijkt me leuk, maar ik reken nergens opquote:Wat betreft de foto's die worden gemaakt vind ik het geen probleem als jij en andere vaste posters ook de link krijgen (weet niet hoe de rest erover denkt). Kunnen jullie wel zien hoe het was en erover meepraten.
Whoohooooooo, ik kom serieus overquote:Of ben je iets minder serieus als je hier doet voorkomen?
D. blijft een geheimzinnig typequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gezien, van een afstandje.
Dan ga ik je zondag aanraken!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gezien, van een afstandje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat men gewoon zijn gang moet gaan
Ik zeur wel vaker, niet teveel van aantrekkenEn ik kan altijd weggaan als het me teveel stoort, jullie hoeven niet voor mij op jullie tenen te gaan lopen
[..]
Lijkt me leuk, maar ik reken nergens op
[..]
Whoohooooooo, ik kom serieus over
Jou zetten we alleen onder de gordel eropquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
foto's?
waarom moeten er foto's gemaakt worden
mn benen mogen welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jou zetten we alleen onder de gordel erop
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wat is er mis met de bovenkant?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op Knetters bovenkantquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan wordt het omrijden voor Cat...
Ik pool met MPG
Dat weet ik nietquote:
Bovenkant is ook damn fine.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Je meisje heeft er blijkbaar moeite mee
ja voor jou om mee te spelen.quote:
Dan mag er blijkbaar geen beeldmateriaal mee naar huis met de andere ksc-ersquote:
Zouden ze allemaal te jaloers op mij worden,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan mag er blijkbaar geen beeldmateriaal mee naar huis met de andere ksc-ers
Gelukkig heb ik een fotografisch geheugenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan mag er blijkbaar geen beeldmateriaal mee naar huis met de andere ksc-ers
En mij interesseert die onderdelen niet zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een fotografisch geheugen![]()
![]()
Dat in combinatie met jouw teken- / schildertalent...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een fotografisch geheugen![]()
![]()
Takke is ook heel artistiekquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat in combinatie met jouw teken- / schildertalent...
* MPG ziet mogelijkheden.
.Mensen tekenen ben ik heel slecht inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat in combinatie met jouw teken- / schildertalent...
* MPG ziet mogelijkheden.
ik wou je muze zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Mensen tekenen ben ik heel slecht in
En echt tekentalent heb ik niet hoor![]()
Hallootjes!quote:
Muzes laten zich zo lastig shoppen.... Ik denk dat iemand zich moet aanbieden om er bovenop te gaan liggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Koen66 het volgende:
dus dat wordt Knetter uit de foto's sjoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel contact met je ex lijkt me niet echt gezond voor je relatie
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dit dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Teveel contact met je ex lijkt me niet echt gezond voor je relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
hmmmmmm 12 jaar is lang inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef Barreltje het volgende:
tsjah.. DAT gaat er bij hem sowieso niet in.. ze zijn al 15 jaar vrienden waarvan ze 12 jaar een relatie hebben ehad.. ze zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan.. maar toch.. het voelt heel naar als ZIJ commentaar heeft op me.. ( En dat hij dat dus vervolgens gaat zitten verdedigen)
Het is niet kies van hem nee mag hij best op aangesproken wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef Barreltje het volgende:
tsjah.. DAT gaat er bij hem sowieso niet in.. ze zijn al 15 jaar vrienden waarvan ze 12 jaar een relatie hebben ehad.. ze zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan.. maar toch.. het voelt heel naar als ZIJ commentaar heeft op me.. ( En dat hij dat dus vervolgens gaat zitten verdedigen)
quote:
quote:
Gleufmansquote:
quote:
ik geef het op wat staat er?quote:
Of heb je stiekem meer zin in zondag dan in zaterdagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef JJH het volgende:
Ik faalde, ik zei eerder dat we er tussen 2 en 3 zouden zijn, maar we zijn er zaterdag al.![]()
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Of heb je stiekem meer zin in zondag dan in zaterdag...?
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef JJH het volgende:
Ik faalde, ik zei eerder dat we er tussen 2 en 3 zouden zijn, maar we zijn er zaterdag al.![]()
zodat ik gf kan plagenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef JJH het volgende:
quote:
En ik maar denken dat er in de club hele andere spelletjes gespeeld werdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]steeds stiekem in zn zij porren en mn tong uitsteken en zijn hoofd poetsen
Jij hebt er geen idee van hoe ze zijn hoofd poetst.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er in de club hele andere spelletjes gespeeld werden
daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er in de club hele andere spelletjes gespeeld werden
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef JJH het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar doe ik niet aanik plaag liever gf op een onvolwassen manier
quote:
een volwassen manier ken je nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar doe ik niet aanik plaag liever gf op een onvolwassen manier
Doe nou niet net alsof je dat niet leuk vind.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een volwassen manier ken je niet![]()
*zuchtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je dat niet leuk vind.
Weees blij dat er uberhaupt een vrouw aandacht aan je besteed.
een jonge vrouw ook nogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je dat niet leuk vind.
Weees blij dat er uberhaupt een vrouw aandacht aan je besteed.
huhquote:
* Knetterkrankjorum aait over goldfinger1963 zijn hoofdquote:
quote:
dat zijn het altijd alquote:
Trusten, ik wandel mee naar mn eigen bedquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Trusten, ik wandel mee naar mn eigen bed
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]wie the fuck is daSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en bovenal waarom zou ik die in moeten huren
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
jouw bed staat bij koenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Trusten, ik wandel mee naar mn eigen bed
trusten koenquote:
Kwam ik in een ander topic tegen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie the fuck is da![]()
en bovenal waarom zou ik die in moeten huren
bij jouw altijd ouderequote:
dus de vrouwen die jou aandacht geven zijn jonger dan jou en ouder dan jjh?quote:
Er zijn vrouwen die nog ouder zijn dan GF??quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus de vrouwen die jou aandacht geven zijn jonger dan jou en ouder dan jjh?
willen zeker gratis de club in
daarom dat hij ook aandacht krijgt van jongere vrouwen.. degene die ouder dan hem zijn komen met de rollator.. tegen de tijd die er zijn is de club dichtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die nog ouder zijn dan GF??![]()
![]()
![]()
toyboyquote:
jonger dan mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus de vrouwen die jou aandacht geven zijn jonger dan jou en ouder dan jjh?
willen zeker gratis de club in
HOe dichter bij de nul.....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jonger dan mij![]()
en niet perse ouder dan jjh
daarom is er ook een trap om binnen te komenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom dat hij ook aandacht krijgt van jongere vrouwen.. degene die ouder dan hem zijn komen met de rollator.. tegen de tijd die er zijn is de club dicht
quote:
ah..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jonger dan mij![]()
en niet perse ouder dan jjh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
zolang het maar niet regentquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef JJH het volgende:
Zondag niet tropisch volgens Gerrit Hiemstra.
yupquote:
als het regentquote:
als de zon schijnt kan het?quote:
met blote voeten in de modder?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat haar joh, als ze daar blij van word.
Eerst wassen vooordat je de auto in gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met blote voeten in de modder?
in de regen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst wassen vooordat je de auto in gaat.
iddquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat haar joh, als ze daar blij van word.
trusten knetterquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
spullen besetld en betaald voor zaterdag maar nog steeds niets gehoord over de levering![]()
je mag mijn tiara wel lenenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
spullen besetld en betaald voor zaterdag maar nog steeds niets gehoord over de levering![]()
die zal niet zo groot zijn dat ik de hele club ermee kan versierenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mag mijn tiara wel lenen
wel jezelf! Stralend middelpunt allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zal niet zo groot zijn dat ik de hele club ermee kan versieren
laat m dan bij knetter.. die krijgt het wel voor elkaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zal niet zo groot zijn dat ik de hele club ermee kan versieren
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
laat m dan bij knetter.. die krijgt het wel voor elkaar![]()
![]()
haaiiiiiquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik ging slapen.
Haha. Haibaai
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik ging slapen.
Haha. Haibaai
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-07-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 076 JJH
02. 058 goldfinger1963
03. 053 Takaiki
04. 044 Koen66
05. 038 crv
06. 036 Cat22
07. 030 MPG
08. 025 Bos81
09. 023 Knetterkrankjorum
10. 020 D.
11. 017 LovelyLady