vanaf een uur of 2quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We gaan toch geen foto's hier posten he?Mijn hoofd hoeft echt niet zo nodig op fok.
En nu we het toch over de BBQ hebben: hoe laat verwacht men daar te zijn? GF residence was geopend vanaf een uurtje of twee, drie dacht ik?
Takkie rijdt niet met jou mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Mooi, ik heb mezelf tegen de middag uitgenodigd bij broerlief, Bosje rond twee uur, half drie oppikken en een uurtje later bij GF.
Dan wordt het omrijden voor Cat...quote:
Neuh, doe gewoon je dingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeps sorry
Beter een WA groep opzetten anders
dan heeft iedereen mijn nrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeps sorry
Beter een WA groep opzetten anders
Teveel geouwehoer over iets waar ik niet bij ben vind ik ook nooit leukquote:
Ik heb niet zulke goede ogen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
moet je wel goed kijken (op de vergroting)
Als het me echt teveel begint te worden ga ik gewoon weg hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Teveel geouwehoer over iets waar ik niet bij ben vind ik ook nooit leuk
Eens. Mijn carpoolmattie krijgt mijn nummer (als ik de zijne krijgquote:
Stuur ik vandeweek wel even. Kan ook nu hoor, wat het handigst is...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens. Mijn carpoolmattie krijgt mijn nummer (als ik de zijne krijg) maar verder hoef ik niet zo nodig in een groepje.
Er was ook ooit een heuse KSC WA groep kan ik me herinneren (nooit ingezeten)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens. Mijn carpoolmattie krijgt mijn nummer (als ik de zijne krijg) maar verder hoef ik niet zo nodig in een groepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |