.Mensen tekenen ben ik heel slecht inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat in combinatie met jouw teken- / schildertalent...
* MPG ziet mogelijkheden.
ik wou je muze zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Mensen tekenen ben ik heel slecht in
En echt tekentalent heb ik niet hoor![]()
Hallootjes!quote:
Muzes laten zich zo lastig shoppen.... Ik denk dat iemand zich moet aanbieden om er bovenop te gaan liggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Koen66 het volgende:
dus dat wordt Knetter uit de foto's sjoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel contact met je ex lijkt me niet echt gezond voor je relatie
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dit dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Teveel contact met je ex lijkt me niet echt gezond voor je relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
hmmmmmm 12 jaar is lang inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef Barreltje het volgende:
tsjah.. DAT gaat er bij hem sowieso niet in.. ze zijn al 15 jaar vrienden waarvan ze 12 jaar een relatie hebben ehad.. ze zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan.. maar toch.. het voelt heel naar als ZIJ commentaar heeft op me.. ( En dat hij dat dus vervolgens gaat zitten verdedigen)
Het is niet kies van hem nee mag hij best op aangesproken wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef Barreltje het volgende:
tsjah.. DAT gaat er bij hem sowieso niet in.. ze zijn al 15 jaar vrienden waarvan ze 12 jaar een relatie hebben ehad.. ze zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan.. maar toch.. het voelt heel naar als ZIJ commentaar heeft op me.. ( En dat hij dat dus vervolgens gaat zitten verdedigen)
quote:
quote:
Gleufmansquote:
quote:
ik geef het op wat staat er?quote:
Of heb je stiekem meer zin in zondag dan in zaterdagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef JJH het volgende:
Ik faalde, ik zei eerder dat we er tussen 2 en 3 zouden zijn, maar we zijn er zaterdag al.![]()
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Of heb je stiekem meer zin in zondag dan in zaterdag...?
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef JJH het volgende:
Ik faalde, ik zei eerder dat we er tussen 2 en 3 zouden zijn, maar we zijn er zaterdag al.![]()
zodat ik gf kan plagenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef JJH het volgende:
quote:
En ik maar denken dat er in de club hele andere spelletjes gespeeld werdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]steeds stiekem in zn zij porren en mn tong uitsteken en zijn hoofd poetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |