Jammer dat je niet bij de meet kunt zijn, maar ergens is het toch logisch dat het er nu meer over gaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als het me echt teveel begint te worden ga ik gewoon weg hoor
Die D. is me er eentje hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bij de meet kunt zijn, maar ergens is het toch logisch dat het er nu meer over gaat?Veel van de vaste posters gaan natuurlijk wel dus dan zal het hier vaker onderwerp van gesprek zijn.
Is het dan ook niet de bedoeling om achteraf hier te napretteren?
Wat betreft de foto's die worden gemaakt vind ik het geen probleem als jij en andere vaste posters ook de link krijgen (weet niet hoe de rest erover denkt). Kunnen jullie wel zien hoe het was en erover meepraten.
Of ben je iets minder serieus als je hier doet voorkomen?
Geen idee, ik ga hem niet meeten zondagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Die D. is me er eentje hoor. [ afbeelding ]
Ik heb hem een keer gezien, van een afstandje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga hem niet meeten zondag
Daarom zeg ik ook dat men gewoon zijn gang moet gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bij de meet kunt zijn, maar ergens is het toch logisch dat het er nu meer over gaat?Veel van de vaste posters gaan natuurlijk wel dus dan zal het hier vaker onderwerp van gesprek zijn.
Is het dan ook niet de bedoeling om achteraf hier te napretteren?
Lijkt me leuk, maar ik reken nergens opquote:Wat betreft de foto's die worden gemaakt vind ik het geen probleem als jij en andere vaste posters ook de link krijgen (weet niet hoe de rest erover denkt). Kunnen jullie wel zien hoe het was en erover meepraten.
Whoohooooooo, ik kom serieus overquote:Of ben je iets minder serieus als je hier doet voorkomen?
D. blijft een geheimzinnig typequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gezien, van een afstandje.
Dan ga ik je zondag aanraken!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gezien, van een afstandje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat men gewoon zijn gang moet gaan
Ik zeur wel vaker, niet teveel van aantrekkenEn ik kan altijd weggaan als het me teveel stoort, jullie hoeven niet voor mij op jullie tenen te gaan lopen
[..]
Lijkt me leuk, maar ik reken nergens op
[..]
Whoohooooooo, ik kom serieus over
Jou zetten we alleen onder de gordel eropquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
foto's?
waarom moeten er foto's gemaakt worden
mn benen mogen welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jou zetten we alleen onder de gordel erop
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wat is er mis met de bovenkant?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op Knetters bovenkantquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan wordt het omrijden voor Cat...
Ik pool met MPG
Dat weet ik nietquote:
Bovenkant is ook damn fine.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Je meisje heeft er blijkbaar moeite mee
ja voor jou om mee te spelen.quote:
Dan mag er blijkbaar geen beeldmateriaal mee naar huis met de andere ksc-ersquote:
Zouden ze allemaal te jaloers op mij worden,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan mag er blijkbaar geen beeldmateriaal mee naar huis met de andere ksc-ers
Gelukkig heb ik een fotografisch geheugenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan mag er blijkbaar geen beeldmateriaal mee naar huis met de andere ksc-ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |