SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ik verwacht een lange, lange nacht aangezien ik nu dus pas iets voor enen mijn bed ben uitgekomenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zohopelijk kan je het een beetje bijhouden
Wat voor spullen?quote:
Toevallig wel jaquote:
Glijmiddel en condooms.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor spullen?
Als het lasagne is wip ik zeker even langs.
Ja, ik zei wip.
Ho ho, niet teveel eer naar je toetrekken hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat je veel van me leert.
Wanneer is die weer geldig? Ik kan 1 Augustus mijn week ov ophalenquote:
Jouw plek is op de grondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ho ho, niet teveel eer naar je toetrekken he
ken je plek
Dat haal ik volgende week Woensdag welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier voor je vriend zijn verjaardag.
Jammerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht een lange, lange nacht aangezien ik nu dus pas iets voor enen mijn bed ben uitgekomen
Vermaak je je nog alleen thuis?
Net doen alsof FOK! van jou isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je van FOK! weggaat ben ik uit je leven
dus de oplossing lijkt me vrij simpel
Kut is datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
Om antwoord op je lapo te geven Pax
Ja, vandaag is laatste dag OV tot 16 augustus
Goed geacteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je van FOK! weggaat ben ik uit je leven
dus de oplossing lijkt me vrij simpel
16 augustus..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
Om antwoord op je lapo te geven Pax
Ja, vandaag is laatste dag OV tot 16 augustus
Nog even volhouden dus. Nog paar dagen en je kunt eindelijk een ei bakken zonder je te hoeven verantwoordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ouders waren alleen dit weekend weg, maar gaan vanaf donderdag of vrijdag met mijn broertjes weg
Jij kan niet serieus zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je niet doorhebt dat ik bloedserieus ben
Ik geloof 16 augustus weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer is die weer geldig? Ik kan 1 Augustus mijn week ov ophalen
nou nou nouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij kan niet serieus zijn.Je bent een en al grote troll.
lr weetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog even volhouden dus. Nog paar dagen en je kunt eindelijk een ei bakken zonder je te hoeven verantwoorden
Ik ben al alleen. Daarom kan ik strippen zonder gêne.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ouders waren alleen dit weekend weg, maar gaan vanaf donderdag of vrijdag met mijn broertjes weg
Ja dat vertelde je al inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al alleen. Daarom kan ik strippen zonder gêne.
Ik onthoud veelte veel voornamelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef supersof het volgende:
[..]
lr weet
begin jij je al eenzaam te voelen zonder je hond of biedt de kat wat afleiding van het gemis?
Ik pas ook 3 weken op mijn ouders huisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al alleen. Daarom kan ik strippen zonder gêne.
Ik twijfel.. Maar ik heb denk ik meer aan een weekOV als ik stage ga lopen..quote:
Ik kijk er naar uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Glijmiddel en condooms.En wat speeltjes.
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was bang dat mensen niet alles wat ik zeg onthouden maar ik ben blij dat jij dit wel doet
Neem je kat meequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik onthoud veelte veel voornamelijk![]()
Maar eigenlijk wel. Op zich wel zin om een stukje te lopen ook maar zonder hond voelt het al snel zo nutteloos. (Hardlopen laat ik over aan de gekken op de wereld)
[..]
Ik pas ook 3 weken op mijn ouders huis![]()
Ik heb er eigenlijk nog maar 8 dagen wat aan want dan ga ik op vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik onthoud veelte veel voornamelijk![]()
Maar eigenlijk wel. Op zich wel zin om een stukje te lopen ook maar zonder hond voelt het al snel zo nutteloos. (Hardlopen laat ik over aan de gekken op de wereld)
[..]
Ik pas ook 3 weken op mijn ouders huis![]()
Ik reis in de weekenden nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Ik reis in de weekenden nog gewoon gratis hoor.
Nee weekend blijft geldig in het weekend.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Studenten OV is toch sowieso niet geldig in de vakantie? Ongeacht of je week of weekend hebt
Waarheen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog maar 8 dagen wat aan want dan ga ik op vakantie![]()
Ik onthoud voornamelijk nutteloze dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was bang dat mensen niet alles wat ik zeg onthouden maar ik ben blij dat jij dit wel doet
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee weekend blijft geldig in het weekend.
Achter de Oost-Europese vrouwen aan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog maar 8 dagen wat aan want dan ga ik op vakantie![]()
ojaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het ging toch over dat IK daar geen kut aan hebwel op blijven letten etsu
Etsu, etsu, etsu, etsu, etsuquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik Dven mag geloven heeft hij al genoeg chicks
Ik ben blij dat je mijn informatie totaal nutteloos vindtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik onthoud voornamelijk nutteloze dingen
Rigaquote:
Gaafquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn informatie totaal nutteloos vindt
[..]
Riga
Toen mijn kat jonger was achtervolgde hij mij wel altijd. Dan moest ik op volle snelheid de straat uitfietsen/rennen omdat dat beest anders gewoon kilometers achter je aan bleef lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Neem je kat meeMaar gewoon in je eentje kan toch ook? Doe ik vaak genoeg. In de stad dan weliswaar niet in dit dorp
Geen probleemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Riga
Kan volgens mij 1/2x per jaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Kun je je OV gewoon omzetten als je iets anders wilt? Dat ik nu kies voor weekend bijv. en dan als ik toch stage ver van huis krijg hem omzet naar week?
Bulgarije is het walhalla, helaas kon ik mijn vrienden niet overtuigen daar heen te gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik Dven mag geloven heeft hij al genoeg chicks
Jij hebt de dramatiek van een vrouw wel in je zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Riga
Nee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Kun je je OV gewoon omzetten als je iets anders wilt? Dat ik nu kies voor weekend bijv. en dan als ik toch stage ver van huis krijg hem omzet naar week?
Als ik weer stage loop dan hou ik hem ook wel op weekquote:
Dan kan het wel volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik weer stage loop dan hou ik hem ook wel op weekZal hem maar 1x veranderen
Hij zat niet voor niks op de grond, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon lult zoveel uit z'n nek. En dat weet jij.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij zat niet voor niks op de grond, natuurlijk.
hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen mijn kat jonger was achtervolgde hij mij wel altijd. Dan moest ik op volle snelheid de straat uitfietsen/rennen omdat dat beest anders gewoon kilometers achter je aan bleef lopen![]()
Maar tja... het is ook meer de handeling van sportief bezig zijn zelf die mij niet helemaal trekt. Ik hoef ook niet af te vallen of iets dergelijks.
Omdat mijn school heel dichtbij zit en ik gratis naar Groningen enz toe gaan in t weekend wel nice vindquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee?
maar waarom zou je in het weekend en in de vakantie reis je met 40% korting
En wat zijn je tips voor mij in Riga?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt de dramatiek van een vrouw wel in je zitten
En ik ben ook al eens naar Riga geweest. Mooie stad, wel wat klein alleen.
Oh ja dat kan wel. Al is de omgeving hier niet echt mooi of zo, Randstadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaleuke kat
Ik had het niet over hardlopen, gewoon lopen zoals je met je hond doet kan je toch ook doen zonder je hond?
Black Balsam is de regionale alcoholistische trots. 60% alcohol geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat zijn je tips voor mij in Riga?
De hond uitlaten zonder hond?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaleuke kat
Ik had het niet over hardlopen, gewoon lopen zoals je met je hond doet kan je toch ook doen zonder je hond?
Je moet je even inlezen Johannes voordat je je met het gesprek van lr en mij bemoeit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hond uitlaten zonder hond?
Uh oké. Apart sof.
Vond het op die foto's met je hond er best oké uit zien hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat kan wel. Al is de omgeving hier niet echt mooi of zo, Randstad
[..]
Black Balsam is de regionale alcoholistische trots. 60% alcohol geloof ik.
Hallo Typisch. Ben je al bedankt voor je bewezen diensten als WK-moderator?quote:
Klein parkje. Dat wordt 10x hetzelfde rondje lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Vond het op die foto's met je hond er best oké uit zien hoor
ah ik zie dat je weer mod bentquote:
Ik heb jullie boeiende gesprek gevolgd en ik kwam tot deze conclusie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet je even inlezen Johannes voordat je je met het gesprek van lr en mij bemoeit.
Nee, al denk ik dat ik op herkansing moet wil ik dat bedankje krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Typisch. Ben je al bedankt voor je bewezen diensten als WK-moderator?
[..]
Klein parkje. Dat wordt 10x hetzelfde rondje lopen
Wat een vervelend clubjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bulgarije is het walhalla, helaas kon ik mijn vrienden niet overtuigen daar heen te gaan.
Dit is niet waarquote:
Alweer een subforum waarbij ik onterecht ben gepasseerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
oh :'D naja, je moet het er mee doen. Je mag ook pluto komen ophalen en even uitlatenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alweer een subforum waarbij ik onterecht ben gepasseerd.
Dan denk ik dat je conclusie onterecht is aangezien ik zeg dat lr kan lopen zoals hij dat doet met zijn hond, maar dan zonder zijn hond. Ik zeg niet dat hij zijn hond moet uitlaten zonder hond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb jullie boeiende gesprek gevolgd en ik kwam tot deze conclusie.
Oké. Tot over 26 uur. Zet je Pluto wel alvast klaar, ik wil direct vertrekken bij aankomst.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
oh :'D naja, je moet het er mee doen. Je mag ook pluto komen ophalen en even uitlaten
Misschien kan ik er een paar kwijt raken voor de volgende vakantie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een vervelend clubje
[..]
Dit is niet waar
Dat zei je wel, Sof.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je conclusie onterecht is aangezien ik zeg dat lr kan lopen zoals hij dat doet met zijn hond, maar dan zonder zijn hond. Ik zeg niet dat hij zijn hond moet uitlaten zonder hond.
Is goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Tot over 26 uur. Zet je Pluto wel alvast klaar, ik wil direct vertrekken bij aankomst.
[ afbeelding ]
Ja in die post.quote:
Ik zou dit absoluut overwegenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan ik er een paar kwijt raken voor de volgende vakantie.
Ik vind de situatie nog een beetje wazig, maar ik heb geen zin om ruzie te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je conclusie onterecht is aangezien ik zeg dat lr kan lopen zoals hij dat doet met zijn hond, maar dan zonder zijn hond. Ik zeg niet dat hij zijn hond moet uitlaten zonder hond.
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Etsu het volgende:
Johannes, zullen we volgend jaar op vakantie gaan met Paxcon?
Waarom sluit jij mij standaard buiten sinds paar maanden. Ben ik niet meer goed genoeg voor je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Etsu het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Etsu het volgende:
Etsu gaat alleen om met minderen. jij bent natuurlijk te goed voor hemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom sluit jij mij standaard buiten sinds paar maanden. Ben ik niet meer goed genoeg voor je?
Zeg er inderdaad maar wat van. Ik had jou graag aanwezig gezien op de lasagnemeet maar Etsu doet nogal raar de laatste paar jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom sluit jij mij standaard buiten sinds paar maanden. Ben ik niet meer goed genoeg voor je?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Etsu gaat alleen om met minderen. jij bent natuurlijk te goed voor hem
We zijn uit elkaar gegroeid om een of andere reden. Ik denk dat het komt door jouw blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat dus ook mee.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg er inderdaad maar wat van. Ik had jou graag aanwezig gezien op de lasagnemeet maar Etsu doet nogal raar de laatste paar jaar
Dus ik ben minder? Wat een haat weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de reden waarom mijn succes met vrouwen matig valt te noemen. Je spreekt een exceptioneel knap en intelligent persoon toch minder snel aan, bang om afgewezen te wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry jij legt woorden in mijn mond die niet kloppen. Ik kan je niet meer vertrouwen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus ik ben minder? Wat een haat weer.
Ik denk dat LR het erg leuk had gevonden, de lasagne was heerlijk en de wijn vloeide rijkelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg er inderdaad maar wat van. Ik had jou graag aanwezig gezien op de lasagnemeet maar Etsu doet nogal raar de laatste paar jaar
Ik zou je niks in de mond laten leggen als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry jij legt woorden in mijn mond die niet kloppen. Ik kan je niet meer vertrouwen.
inb4 iets in mijn mond leggen grappen
Vooral het kleed van Etsu werd stomdronkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat LR het erg leuk had gevonden, de lasagne was heerlijk en de wijn vloeide rijkelijk.
Je kan niet en de belediger en de slachtofferrol gaan spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry jij legt woorden in mijn mond die niet kloppen. Ik kan je niet meer vertrouwen.
inb4 iets in mijn mond leggen grappen
Dat kan ik welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan niet en de belediger en de slachtofferrol gaan spelen.
LR houdt wel van een drankje volgens mij, waarmee ik niet wil insinueren dat het een notoire alcoholist is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat LR het erg leuk had gevonden, de lasagne was heerlijk en de wijn vloeide rijkelijk.
Dure woorden gebruikenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
LR houdt wel van een drankje volgens mij, waarmee ik niet wil insinueren dat het een notoire alcoholist is.
Ik als Ariër kan maar al te goed mee praten. We komen er wel lr, we komen er wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de reden waarom mijn succes met vrouwen matig valt te noemen. Je spreekt een exceptioneel knap en intelligent persoon toch minder snel aan, bang om afgewezen te worden![]()
Het leven van de eerste onder de gelijken valt niet altijd mee. Al kan jij hier vast over meepraten
Alleen heb ik jou helemaal geen woorden in de mond gelegd.quote:
Ik had het over de hond uitlaten zonder hond- kwestiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen heb ik jou helemaal geen woorden in de mond gelegd.
Je zegt: Etsu gaat alleen om met minderen.
Ik ga om met Etsu.
Dus ben ik minder volgens jou.
Doe jij dan wat aan de interpunctie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat duur vinden
Doe wat aan je taalbeheersing
Een gezellige drinker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
LR houdt wel van een drankje volgens mij, waarmee ik niet wil insinueren dat het een notoire alcoholist is.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat duur vinden
Doe wat aan je taalbeheersing
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het over de hond uitlaten zonder hond- kwestie
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.
ga weg nep modquote:
wat is het echte cadeau?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal mijn vriend raar kijken zeg als ik hem volgende week een sixpack bier geef voor zijn verjaardag
Wat is een mooi moment om het echte cadeau te geven? Vlak er na of even wachten? (en hoelang)
5 minuten daarnaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal mijn vriend raar kijken zeg als ik hem volgende week een sixpack bier geef voor zijn verjaardag
Wat is een mooi moment om het echte cadeau te geven? Vlak er na of even wachten? (en hoelang)
Echte cadeau zijn nieuwe Nike schoenen (duur grapje haha)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het echte cadeau?
geef het bier in de ochtend en het andere 's avonds
Kijk, Paxcon luistert ten minste naar mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga wel even een pizza in de oven gooien
Om half 2 pizza eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga wel even een pizza in de oven gooien
Dit klopt niet.quote:
ja doe die in avond danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echte cadeau zijn nieuwe nike schoenen (duur grapje haha)
Dat was alleen mijn conclusie, die dan blijkbaar onjuist is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het over de hond uitlaten zonder hond- kwestie
Dit vind jij - als feeder zijnde - toch niet erg?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om half 2 pizza eten.Jezus, je bent al vies dik en dan ga je nog een pizza achterover drukken
Is dat niet heel snel? Ik twijfel echtquote:
Ik ben helemaal niet dik?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om half 2 pizza eten.Jezus, je bent al vies dik en dan ga je nog een pizza achterover drukken
Het is jouw vriend hèquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat niet heel snel? Ik twijfel echtOf snel erna of een tijdje wachten
Hahaquote:
Ik blijf content met deze TPquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.
Bedankt voor het vertrouwen. Ook ik zie een rooskleurige toekomst voor je in het verschietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik als Ariër kan maar al te goed mee praten. We komen er wel lr, we komen er wel.
Als jullie nou niet in de uithoek van het land zouden wonen. 26 uur voor Sof lopen tot daaraan toe maarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dit was niet mijn ideequote:
Ik bedoelde dat LR ook kon gaan wandelen zonder hond. Dat hij geen hond nodig heeft om te wandelen en dat dat hetzelfde is als wandelen met hond alleen dan doet hij het zonder hond dus dan is het gewoon wandelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was alleen mijn conclusie, die dan blijkbaar onjuist is.
Ik kan alleen kijken naar mijn eigen hond, ik weet namelijk niet wat het verschil is tussen de hond uitlaten en wandelen met de hond. Dat duurt namelijk allebei tussen de 5 en 30 minuten, hangt er van af hoe lang ik zin heb om te wandelen / hond uit te laten.
Het is een echt LR-idee jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dit was niet mijn ideeDenk dat Rabbit ermee kwam? (weet niet meer zeker)
Als hij van wijn houdt had je ook moeten profiteren van die wijnactie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dit was niet mijn ideeDenk dat Rabbit ermee kwam? (weet niet meer zeker)
Doe niet zo moeilijk, Sof, en geef Johannes gelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat LR ook kon gaan wandelen zonder hond. Dat hij geen hond nodig heeft om te wandelen en dat dat hetzelfde is als wandelen met hond alleen dan doet hij het zonder hond dus dan is het gewoon wandelen.
Als je het gelijk daarna geeft is het geen grap meer ofzo. Dan denkt hij: oh leuk twee cadeautjes. Als je langer wacht dan denkt hij: wtf is dit. en dan opeens nog een cadeauquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaZodat hij de hele dag denkt dat hij alleen maar een lullig sixpackje bier heeft gekregen van mij
Jij ook bedankt voor het vertrouwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf content met deze TP
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Ook ik zie een rooskleurige toekomst voor je in het verschiet
[..]
Als jullie nou niet in de uithoek van het land zouden wonen. 26 uur voor Sof lopen tot daaraan toe maar
[ afbeelding ]
is iets teveel van het goede.
Langer volhouden. Dan had hij maar zelf niet met dit alternatief moeten komenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaZodat hij de hele dag denkt dat hij alleen maar een lullig sixpackje bier heeft gekregen van mij
Nee ik als vrouw kan hem niet gelijk geven. laat mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, Sof, en geef Johannes gelijk.
Ik kan dit niet toestaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik als vrouw kan hem niet gelijk geven. laat mij
Ik denk dat het een misverstand is, want als ik wandel met de hond vind ik dat precies hetzelfde als de hond uitlaten. Dus LR kan inderdaad een stukje gaan wandelen zonder zijn hond, wat dan gewoon wandelen is, maar voor mij is dat dus hetzelfde als de hond uitlaten zonder hond. Voor jou dus niet, dat kan, maar dat vind ik hoe dan ook geen reden om je vertrouwen in mij op te zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat LR ook kon gaan wandelen zonder hond. Dat hij geen hond nodig heeft om te wandelen en dat dat hetzelfde is als wandelen met hond alleen dan doet hij het zonder hond dus dan is het gewoon wandelen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan dit niet toestaan.
Bij deze treed ik op als rechter en geef ik Johannes gelijk.
Wil je Paxcon niet zo beledigen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]dom mormel denkt dat ie rechter is omdat ie rechten studeert
Heb je een vergunning?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik van wel. Onze band was toch al niet zo stabiel dus waarom zou ik mijn geringe vertrouwen in jou nu behouden na dit incident?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een misverstand is, want als ik wandel met de hond vind ik dat precies hetzelfde als de hond uitlaten. Dus LR kan inderdaad een stukje gaan wandelen zonder zijn hond, wat dan gewoon wandelen is, maar voor mij is dat dus hetzelfde als de hond uitlaten zonder hond. Voor jou dus niet, dat kan, maar dat vind ik hoe dan ook geen reden om je vertrouwen in mij op te zeggen.
Dom mormel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergunning voor wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb je een vergunning?
anders kunnen we jouw uitspraak ongeldig verklaren
ik had het tegen jouquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Normaal hebben enkel Johannes en ik dit soort doelloze discussies. Ik zwelg in nostalgie en sta op het punt mij in het het gesprek te mengen.
[..]
Dom mormel.
Hier heb je je antwoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wel op FOK!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergunning voor wat?![]()
Om rechter te worden benoemd, heb je geen vergunning nodig.
Van de week al gedaan en ik heb geen chips hier liggen nuquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Normaal hebben enkel Johannes en ik dit soort doelloze discussies. Ik zwelg in nostalgie en sta op het punt mij in het het gesprek te mengen.
[..]
Dom mormel.
quote:
En hier mijn reden. Jij bouwt bewust een muur tussen ons in om afstand te bewaren. Dat vind ik prima, maar dan wil ik wel het heft in eigen handen nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn uit elkaar gegroeid om een of andere reden. Ik denk dat het komt door jouw blauwe kleurtje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf content met deze TP
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Ook ik zie een rooskleurige toekomst voor je in het verschiet
[..]
Als jullie nou niet in de uithoek van het land zouden wonen. 26 uur voor Sof lopen tot daaraan toe maar
[ afbeelding ]
is iets teveel van het goede.
Dat doe ik nergens. Pax denkt en handelt niet alsof hij een rechter is hier. Jij wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik vraag of je Paxcon niet zo wil beledigen.
Jij hebt ook meegebouwd hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En hier mijn reden. Jij bouwt bewust een muur tussen ons in om afstand te bewaren. Dat vind ik prima, maar dan wil ik wel het heft in eigen handen nemen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat doe ik nergens. Pax denkt en handelt niet alsof hij een rechter is hier. Jij wel.
Nounou, niet hier nee, maar wel ergens anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat doe ik nergens. Pax denkt en handelt niet alsof hij een rechter is hier. Jij wel.
Doe Limburg er bijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Om groningen en friesland zodat de rest van het land daar geen last meer van heeft
Ja maar ik ben niet daar waar hij het volgens jou wel doet dus dat boeit me nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nounou, niet hier nee, maar wel ergens anders.Kreeg zelfs een note van hem.
Hou Groningen hierbuiten ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Om groningen en friesland zodat de rest van het land daar geen last meer van heeft
Dat is mooi, jongen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo.
Met mij gaat het goed.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
okquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo.
Met mij gaat het goed.
goed zo vaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo.
Met mij gaat het goed.
Alleen Friesland dan. Dope D.O.D, Noisa, Posij, Black Sun Empire enzo wil ik wel bij Nederland scharenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij was er al hoorquote:
hey sofquote:
Dit klopt. Zonder mijn aanwezigheid was er geen muur maar dat wil niet zeggen dat ik er schuldig aan ben. Ik heb enkel het beste met je voor en zolang jij dit niet wil inzien ben jij de Sovjet Unie binnen onze relatie.quote:
Ik snap er niks meer van, als jij boos op mij wil zijn mag dat hoor, maar ik ben niet boos op jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik van wel. Onze band was toch al niet zo stabiel dus waarom zou ik mijn geringe vertrouwen in jou nu behouden na dit incident?
Was geen probleem geweest als je dat niet was hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey sof
Ik ben al weer nuchter hoor
Ga je mee naar BSE binnenkort?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen Friesland dan. Dope D.O.D, Noisa, Posij, Black Sun Empire enzo wil ik wel bij Nederland scharen
Geeft niet. We bouwen onze band wel weer op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van, als jij boos op mij wil zijn mag dat hoor, maar ik ben niet boos op jou.
Hey Sof. Ik ben alweer nuchter hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Was geen probleem geweest als je dat niet was hoor
Dan was ik niet in staat de computer te gebruiken. Mijn telefoon was al moeilijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Was geen probleem geweest als je dat niet was hoor
wat moet ik met deze info ;squote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Sof. Ik ben alweer nuchter hoor
Ik zie ze al op Sziget man.quote:
was je niet nuchter toen ik je whatsappte?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan was ik niet in staat de computer te gebruiken. Mijn telefoon was al moeilijk
Al weer enigszins, beetje een afterglowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
was je niet nuchter toen ik je whatsappte?
Eindelijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Geeft niet. We bouwen onze band wel weer op.
Laastst nog bijnaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk.
Die schurk.
Ik ben zelf ook niet van onbesproken gedrag, maar een ban heb ik nog nooit gehad.
Je bent zelf een god en kampioenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het een eer dat ik ooit eens een paar keer ben gequote door de God en kampioen van de WK-poule
toedelsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
al deze onzin wordt me te veel
ik ga even wat eten
oh, eind augustus zijn ze in tivoliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie ze al op Sziget man.
Het is allemaal LR's schuld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
al deze onzin wordt me te veel
ik ga even wat eten
Groningenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stap wel in de bus naar Groningen. Doei.
Sindsdien heb ik wederom een note gescoord, zo blijkt.quote:
Tot zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dag JV.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent van nature stout.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sindsdien heb ik wederom een note gescoord, zo blijkt.
Vreemd, want ik heb sindsdien niks stouts gezegd.
JAJAJAJA RATATATATATATA. Gister gewoon uit een ware adrenalinerush cola gedronken na 00:00. Het leven lacht mij toe, ik kroon gister tot de dag dat alles anders werd in mijn toen al glorieuze leven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het een eer dat ik ooit eens een paar keer ben gequote door de God en kampioen van de WK-poule
Tivoli is toch gesloten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, eind augustus zijn ze in tivoli
Ik wil ooit mijn zaad doneren aan jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JAJAJAJA RATATATATATATA. Gister gewoon uit een ware adrenalinerush cola gedronken na 00:00. Het leven lacht mij toe, ik kroon gister tot de dag dat alles anders werd in mijn toen al glorieuze leven.
Over paar jaar zal ik een legende zijn. Een man van de wereld, de man die de draagmoeders voor het uitkiezen heeft puur en alleen om zijn legendarische genen door te kunnen geven
Misschien is dat het wel, ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel, ja.
Of misschien was er een lieve mod die mij een positieve note heeft gegeven omdat ik zo lief en aardig ben.
Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Ik ben kapot van verdriet omdat ik je verloren ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op je antwoord Etsu maar kennelijk geef je mij gelijk.
heb*quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Ik ben kapot van verdriet omdat ik je verloren ben.
heb*quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Ik ben kapot van verdriet omdat ik je verloren ben.
Oké. Dan ga ik de was wel even ophangenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leugens, jij hebt geen mod krachten.quote:
quote:
Jawel toch?quote:
Ik heb modkrachten, stiekem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens, jij hebt geen mod krachten.
Misschien was het mijn grote vriend Lr. Of misschien Paxcon die wilde zeggen hoe aantrekkelijk hij mij vond op de cam. Of Mortaxx, dat ik niet stiekem foto's van zijn enge blik moet maken.
Misschien wel Moira omdat ze mijn penerfoto zo mooi vond. Het kan allemaal!
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Jawel toch?Omdat er een nieuw muziek centrum is geopend?
Ja behalve dat het ver buiten de bewoonde wereld ligtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen is nog verder ontwikkeld dan Woerden hoor.
even mijn gf doorgeven dat ze pedo isquote:
quote:
heb je niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
even mijn gf doorgeven dat ze pedo is
Omdat LR knap is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een foto van LR in je UI?
ja tivoli heeft meerder vestigingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.jazz030.nl/nie(...)-sluit-deuren-Tivoli
Dude pleasequote:
ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja tivoli heeft meerder vestigingen
Hij loopt wat te trollen joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude please
Niet meer over pandapunten praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |