Dat doe ik nergens. Pax denkt en handelt niet alsof hij een rechter is hier. Jij wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik vraag of je Paxcon niet zo wil beledigen.
Jij hebt ook meegebouwd hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En hier mijn reden. Jij bouwt bewust een muur tussen ons in om afstand te bewaren. Dat vind ik prima, maar dan wil ik wel het heft in eigen handen nemen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat doe ik nergens. Pax denkt en handelt niet alsof hij een rechter is hier. Jij wel.
Nounou, niet hier nee, maar wel ergens anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat doe ik nergens. Pax denkt en handelt niet alsof hij een rechter is hier. Jij wel.
Doe Limburg er bijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Om groningen en friesland zodat de rest van het land daar geen last meer van heeft
Ja maar ik ben niet daar waar hij het volgens jou wel doet dus dat boeit me nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nounou, niet hier nee, maar wel ergens anders.Kreeg zelfs een note van hem.
Hou Groningen hierbuiten ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Om groningen en friesland zodat de rest van het land daar geen last meer van heeft
Dat is mooi, jongen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo.
Met mij gaat het goed.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
okquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo.
Met mij gaat het goed.
goed zo vaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo.
Met mij gaat het goed.
Alleen Friesland dan. Dope D.O.D, Noisa, Posij, Black Sun Empire enzo wil ik wel bij Nederland scharenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij was er al hoorquote:
hey sofquote:
Dit klopt. Zonder mijn aanwezigheid was er geen muur maar dat wil niet zeggen dat ik er schuldig aan ben. Ik heb enkel het beste met je voor en zolang jij dit niet wil inzien ben jij de Sovjet Unie binnen onze relatie.quote:
Ik snap er niks meer van, als jij boos op mij wil zijn mag dat hoor, maar ik ben niet boos op jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik van wel. Onze band was toch al niet zo stabiel dus waarom zou ik mijn geringe vertrouwen in jou nu behouden na dit incident?
Was geen probleem geweest als je dat niet was hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey sof
Ik ben al weer nuchter hoor
Ga je mee naar BSE binnenkort?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen Friesland dan. Dope D.O.D, Noisa, Posij, Black Sun Empire enzo wil ik wel bij Nederland scharen
Geeft niet. We bouwen onze band wel weer op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van, als jij boos op mij wil zijn mag dat hoor, maar ik ben niet boos op jou.
Hey Sof. Ik ben alweer nuchter hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Was geen probleem geweest als je dat niet was hoor
Dan was ik niet in staat de computer te gebruiken. Mijn telefoon was al moeilijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Was geen probleem geweest als je dat niet was hoor
wat moet ik met deze info ;squote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Sof. Ik ben alweer nuchter hoor
Ik zie ze al op Sziget man.quote:
was je niet nuchter toen ik je whatsappte?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan was ik niet in staat de computer te gebruiken. Mijn telefoon was al moeilijk
Al weer enigszins, beetje een afterglowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
was je niet nuchter toen ik je whatsappte?
Eindelijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Geeft niet. We bouwen onze band wel weer op.
Laastst nog bijnaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk.
Die schurk.
Ik ben zelf ook niet van onbesproken gedrag, maar een ban heb ik nog nooit gehad.
Je bent zelf een god en kampioenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het een eer dat ik ooit eens een paar keer ben gequote door de God en kampioen van de WK-poule
toedelsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
al deze onzin wordt me te veel
ik ga even wat eten
oh, eind augustus zijn ze in tivoliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie ze al op Sziget man.
Het is allemaal LR's schuld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
al deze onzin wordt me te veel
ik ga even wat eten
Groningenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stap wel in de bus naar Groningen. Doei.
Sindsdien heb ik wederom een note gescoord, zo blijkt.quote:
Tot zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dag JV.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |