Ga je mee naar BSE binnenkort?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen Friesland dan. Dope D.O.D, Noisa, Posij, Black Sun Empire enzo wil ik wel bij Nederland scharen
Geeft niet. We bouwen onze band wel weer op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van, als jij boos op mij wil zijn mag dat hoor, maar ik ben niet boos op jou.
Hey Sof. Ik ben alweer nuchter hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Was geen probleem geweest als je dat niet was hoor
Dan was ik niet in staat de computer te gebruiken. Mijn telefoon was al moeilijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Was geen probleem geweest als je dat niet was hoor
wat moet ik met deze info ;squote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Sof. Ik ben alweer nuchter hoor
Ik zie ze al op Sziget man.quote:
was je niet nuchter toen ik je whatsappte?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan was ik niet in staat de computer te gebruiken. Mijn telefoon was al moeilijk
Al weer enigszins, beetje een afterglowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
was je niet nuchter toen ik je whatsappte?
Eindelijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Geeft niet. We bouwen onze band wel weer op.
Laastst nog bijnaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk.
Die schurk.
Ik ben zelf ook niet van onbesproken gedrag, maar een ban heb ik nog nooit gehad.
Je bent zelf een god en kampioenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het een eer dat ik ooit eens een paar keer ben gequote door de God en kampioen van de WK-poule
toedelsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
al deze onzin wordt me te veel
ik ga even wat eten
oh, eind augustus zijn ze in tivoliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie ze al op Sziget man.
Het is allemaal LR's schuld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
al deze onzin wordt me te veel
ik ga even wat eten
Groningenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stap wel in de bus naar Groningen. Doei.
Sindsdien heb ik wederom een note gescoord, zo blijkt.quote:
Tot zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dag JV.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |