Je bent van nature stout.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sindsdien heb ik wederom een note gescoord, zo blijkt.
Vreemd, want ik heb sindsdien niks stouts gezegd.
JAJAJAJA RATATATATATATA. Gister gewoon uit een ware adrenalinerush cola gedronken na 00:00. Het leven lacht mij toe, ik kroon gister tot de dag dat alles anders werd in mijn toen al glorieuze leven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het een eer dat ik ooit eens een paar keer ben gequote door de God en kampioen van de WK-poule
Tivoli is toch gesloten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, eind augustus zijn ze in tivoli
Ik wil ooit mijn zaad doneren aan jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JAJAJAJA RATATATATATATA. Gister gewoon uit een ware adrenalinerush cola gedronken na 00:00. Het leven lacht mij toe, ik kroon gister tot de dag dat alles anders werd in mijn toen al glorieuze leven.
Over paar jaar zal ik een legende zijn. Een man van de wereld, de man die de draagmoeders voor het uitkiezen heeft puur en alleen om zijn legendarische genen door te kunnen geven
Misschien is dat het wel, ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel, ja.
Of misschien was er een lieve mod die mij een positieve note heeft gegeven omdat ik zo lief en aardig ben.
Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Ik ben kapot van verdriet omdat ik je verloren ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op je antwoord Etsu maar kennelijk geef je mij gelijk.
heb*quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Ik ben kapot van verdriet omdat ik je verloren ben.
heb*quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Ik ben kapot van verdriet omdat ik je verloren ben.
Oké. Dan ga ik de was wel even ophangenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |