Zeg er inderdaad maar wat van. Ik had jou graag aanwezig gezien op de lasagnemeet maar Etsu doet nogal raar de laatste paar jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom sluit jij mij standaard buiten sinds paar maanden. Ben ik niet meer goed genoeg voor je?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Etsu gaat alleen om met minderen. jij bent natuurlijk te goed voor hem
We zijn uit elkaar gegroeid om een of andere reden. Ik denk dat het komt door jouw blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom sluit jij mij standaard buiten sinds paar maanden. Ben ik niet meer goed genoeg voor je?
Je gaat dus ook mee.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg er inderdaad maar wat van. Ik had jou graag aanwezig gezien op de lasagnemeet maar Etsu doet nogal raar de laatste paar jaar
Dus ik ben minder? Wat een haat weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de reden waarom mijn succes met vrouwen matig valt te noemen. Je spreekt een exceptioneel knap en intelligent persoon toch minder snel aan, bang om afgewezen te wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry jij legt woorden in mijn mond die niet kloppen. Ik kan je niet meer vertrouwen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus ik ben minder? Wat een haat weer.
Ik denk dat LR het erg leuk had gevonden, de lasagne was heerlijk en de wijn vloeide rijkelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg er inderdaad maar wat van. Ik had jou graag aanwezig gezien op de lasagnemeet maar Etsu doet nogal raar de laatste paar jaar
Ik zou je niks in de mond laten leggen als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry jij legt woorden in mijn mond die niet kloppen. Ik kan je niet meer vertrouwen.
inb4 iets in mijn mond leggen grappen
Vooral het kleed van Etsu werd stomdronkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat LR het erg leuk had gevonden, de lasagne was heerlijk en de wijn vloeide rijkelijk.
Je kan niet en de belediger en de slachtofferrol gaan spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry jij legt woorden in mijn mond die niet kloppen. Ik kan je niet meer vertrouwen.
inb4 iets in mijn mond leggen grappen
Dat kan ik welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan niet en de belediger en de slachtofferrol gaan spelen.
LR houdt wel van een drankje volgens mij, waarmee ik niet wil insinueren dat het een notoire alcoholist is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat LR het erg leuk had gevonden, de lasagne was heerlijk en de wijn vloeide rijkelijk.
Dure woorden gebruikenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
LR houdt wel van een drankje volgens mij, waarmee ik niet wil insinueren dat het een notoire alcoholist is.
Ik als Ariër kan maar al te goed mee praten. We komen er wel lr, we komen er wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de reden waarom mijn succes met vrouwen matig valt te noemen. Je spreekt een exceptioneel knap en intelligent persoon toch minder snel aan, bang om afgewezen te worden![]()
Het leven van de eerste onder de gelijken valt niet altijd mee. Al kan jij hier vast over meepraten
Alleen heb ik jou helemaal geen woorden in de mond gelegd.quote:
Ik had het over de hond uitlaten zonder hond- kwestiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen heb ik jou helemaal geen woorden in de mond gelegd.
Je zegt: Etsu gaat alleen om met minderen.
Ik ga om met Etsu.
Dus ben ik minder volgens jou.
Doe jij dan wat aan de interpunctie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat duur vinden
Doe wat aan je taalbeheersing
Een gezellige drinker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
LR houdt wel van een drankje volgens mij, waarmee ik niet wil insinueren dat het een notoire alcoholist is.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat duur vinden
Doe wat aan je taalbeheersing
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het over de hond uitlaten zonder hond- kwestie
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |