Bulgarije is het walhalla, helaas kon ik mijn vrienden niet overtuigen daar heen te gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik Dven mag geloven heeft hij al genoeg chicks
Jij hebt de dramatiek van een vrouw wel in je zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn informatie totaal nutteloos vindt
[..]
Riga
Nee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Kun je je OV gewoon omzetten als je iets anders wilt? Dat ik nu kies voor weekend bijv. en dan als ik toch stage ver van huis krijg hem omzet naar week?
Als ik weer stage loop dan hou ik hem ook wel op weekquote:
Dan kan het wel volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik weer stage loop dan hou ik hem ook wel op weekZal hem maar 1x veranderen
Hij zat niet voor niks op de grond, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon lult zoveel uit z'n nek. En dat weet jij.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij zat niet voor niks op de grond, natuurlijk.
hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen mijn kat jonger was achtervolgde hij mij wel altijd. Dan moest ik op volle snelheid de straat uitfietsen/rennen omdat dat beest anders gewoon kilometers achter je aan bleef lopen![]()
Maar tja... het is ook meer de handeling van sportief bezig zijn zelf die mij niet helemaal trekt. Ik hoef ook niet af te vallen of iets dergelijks.
Omdat mijn school heel dichtbij zit en ik gratis naar Groningen enz toe gaan in t weekend wel nice vindquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee?
maar waarom zou je in het weekend en in de vakantie reis je met 40% korting
En wat zijn je tips voor mij in Riga?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt de dramatiek van een vrouw wel in je zitten
En ik ben ook al eens naar Riga geweest. Mooie stad, wel wat klein alleen.
Oh ja dat kan wel. Al is de omgeving hier niet echt mooi of zo, Randstadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaleuke kat
Ik had het niet over hardlopen, gewoon lopen zoals je met je hond doet kan je toch ook doen zonder je hond?
Black Balsam is de regionale alcoholistische trots. 60% alcohol geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat zijn je tips voor mij in Riga?
De hond uitlaten zonder hond?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaleuke kat
Ik had het niet over hardlopen, gewoon lopen zoals je met je hond doet kan je toch ook doen zonder je hond?
Je moet je even inlezen Johannes voordat je je met het gesprek van lr en mij bemoeit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hond uitlaten zonder hond?
Uh oké. Apart sof.
Vond het op die foto's met je hond er best oké uit zien hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat kan wel. Al is de omgeving hier niet echt mooi of zo, Randstad
[..]
Black Balsam is de regionale alcoholistische trots. 60% alcohol geloof ik.
Hallo Typisch. Ben je al bedankt voor je bewezen diensten als WK-moderator?quote:
Klein parkje. Dat wordt 10x hetzelfde rondje lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Vond het op die foto's met je hond er best oké uit zien hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |