SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ik verwacht een lange, lange nacht aangezien ik nu dus pas iets voor enen mijn bed ben uitgekomenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zohopelijk kan je het een beetje bijhouden
Wat voor spullen?quote:
Toevallig wel jaquote:
Glijmiddel en condooms.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor spullen?
Als het lasagne is wip ik zeker even langs.
Ja, ik zei wip.
Ho ho, niet teveel eer naar je toetrekken hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat je veel van me leert.
Wanneer is die weer geldig? Ik kan 1 Augustus mijn week ov ophalenquote:
Jouw plek is op de grondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ho ho, niet teveel eer naar je toetrekken he
ken je plek
Dat haal ik volgende week Woensdag welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier voor je vriend zijn verjaardag.
Jammerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht een lange, lange nacht aangezien ik nu dus pas iets voor enen mijn bed ben uitgekomen
Vermaak je je nog alleen thuis?
Net doen alsof FOK! van jou isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je van FOK! weggaat ben ik uit je leven
dus de oplossing lijkt me vrij simpel
Kut is datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
Om antwoord op je lapo te geven Pax
Ja, vandaag is laatste dag OV tot 16 augustus
Goed geacteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je van FOK! weggaat ben ik uit je leven
dus de oplossing lijkt me vrij simpel
16 augustus..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
Om antwoord op je lapo te geven Pax
Ja, vandaag is laatste dag OV tot 16 augustus
Nog even volhouden dus. Nog paar dagen en je kunt eindelijk een ei bakken zonder je te hoeven verantwoordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ouders waren alleen dit weekend weg, maar gaan vanaf donderdag of vrijdag met mijn broertjes weg
Jij kan niet serieus zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je niet doorhebt dat ik bloedserieus ben
Ik geloof 16 augustus weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer is die weer geldig? Ik kan 1 Augustus mijn week ov ophalen
nou nou nouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij kan niet serieus zijn.Je bent een en al grote troll.
lr weetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog even volhouden dus. Nog paar dagen en je kunt eindelijk een ei bakken zonder je te hoeven verantwoorden
Ik ben al alleen. Daarom kan ik strippen zonder gêne.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ouders waren alleen dit weekend weg, maar gaan vanaf donderdag of vrijdag met mijn broertjes weg
Ja dat vertelde je al inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al alleen. Daarom kan ik strippen zonder gêne.
Ik onthoud veelte veel voornamelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef supersof het volgende:
[..]
lr weet
begin jij je al eenzaam te voelen zonder je hond of biedt de kat wat afleiding van het gemis?
Ik pas ook 3 weken op mijn ouders huisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al alleen. Daarom kan ik strippen zonder gêne.
Ik twijfel.. Maar ik heb denk ik meer aan een weekOV als ik stage ga lopen..quote:
Ik kijk er naar uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Glijmiddel en condooms.En wat speeltjes.
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was bang dat mensen niet alles wat ik zeg onthouden maar ik ben blij dat jij dit wel doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |