SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door FL_Freak op 14-07-2014 23:41:14 ]
Ja maar. Ja maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
staat er toch ook gewoon of niet dan
34equote:
Volgens mij zijn herdershonden niet echt roedelhonden alleen door gefokt en allesquote:Op maandag 14 juli 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik al, of nou ja het beestje zelf.
Een roedel. Wowowow. Dat is pittig. Wel herdershonden dan
Het zit je niet mee ook. Je TT verandering in het vorige topic hield ook al geen stand.quote:
Moet je mod worden van een random subforum, kun je het ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:40 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom maken Topic starters nog tt? worden altijd veranderd
Geen tijd voor.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Moet je mod worden van een random subforum, kun je het ook.
Van een dood forum ofzo.quote:
Maar dan kun je wel je modpowers abusen. Kon ik ook.quote:
Je moet toch elke dag dan minimaal x tijd aanwezig zijn om te modden dan toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn. Modereren is ook zo tijdrovend immers
Tuurlijk niet. Het is op zijn hoogst bevorderlijk. Al ga ik waarschijnlijk wel op voor de titel als minst actieve moderator in termen van werkelijk modereren.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet toch elke dag dan minimaal x tijd aanwezig zijn om te modden dan toch?
Ja oke, maar zou het eigenlijk sowieso al niet zoeken. Laat ik gewoon aan jullie overquote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het is op zijn hoogst bevorderlijk. Al ga ik waarschijnlijk wel op voor de titel als minst actieve moderator in termen van werkelijk modereren.
Pertinent onwaar.quote:
Door gefokt? Ja nou jeetje.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn herdershonden niet echt roedelhonden alleen door gefokt en alles. Maar het is jouw droom dus ik kan enkel instemmen. Nu moet ik nog een manier vinden het verdriet te verwerken
[..]
Het zit je niet mee ook. Je TT verandering in het vorige topic hield ook al geen stand.
Wacht wat. Wat zoek je niet?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja oke, maar zou het eigenlijk sowieso al niet zoeken. Laat ik gewoon aan jullie over
Mod zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
[..]
Door gefokt? Ja nou jeetje.Kunnen labradors dan wel?
En welk verdriet?
[..]
Wacht wat. Wat zoek je niet?
Het missen van de penseelzwijnen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
[..]
Door gefokt? Ja nou jeetje.Kunnen labradors dan wel?
En welk verdriet?
[..]
Wacht wat. Wat zoek je niet?
meer tetten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
Wat kunnen we doen om van ONZ SC een aantrekkelijkere SC te maken? Dit tempo gaat toch helemaal nergens over.
Oh die! Sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het missen van de penseelzwijnen?
En uiteraard kunnen labradors. Al zijn herdershonden bij nader inzien toch wel een stuk mooier
[ afbeelding ]
Ik kom ze wel af en toe uitlaten dan
Ahw, arme Fl.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Freak denkt. "Als ik de functie bij voorbaat weiger kan ik ook niet worden afgewezen"
Maar dan kunnen mensen die werken niet direct hier kijken. Tenzij we spoilers gebruiken.quote:
Post pics van je tieten!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
Wat kunnen we doen om van ONZ SC een aantrekkelijkere SC te maken? Dit tempo gaat toch helemaal nergens over.
Neptieten worden ook geaccepteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten. Ik ben een undercover vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Terechte excuses. Beetje egoistisch dit. Alsof enkel jij nog nachtelijks wakker schiet denkende aan zwijnenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die! Sorry
Ik vind labradors mooier, als ik ooit een roedel honden zou kunnen nemen, dan zouden het labradors worden.
Je kunt altijd nog wat users werven die van elk klein probleem een ramp maken, maar of de topics vullen met puberproblemen nou een verbetering isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
Niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Freak denkt. "Als ik de functie bij voorbaat weiger kan ik ook niet worden afgewezen"
o hoi.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
Wat kunnen we doen om van ONZ SC een aantrekkelijkere SC te maken?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Neptieten worden ook geaccepteerdMogen andermans nep tieten ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha wow. Ik dacht dat enkel ik gevoelig was, maar overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terechte excuses. Beetje egoistisch dit. Alsof enkel jij nog nachtelijks wakker schiet denkende aan zwijnenDat is geen verbetering.quote:[..]
Je kunt altijd nog wat users werven die van elk klein probleem een ramp maken, maar of de topics vullen met puberproblemen nou een verbetering isHet hoeft geen udowo 2.0 te worden
Ik trap hier pas in als er binnen nu en 10 minuten door 6 verschillende nog niet aanwezige users wordt gepost in deze SC.quote:![]()
Nou, vooruit dan. omdat jij het bedoelt. bent. Het is een beetje laat...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mogen andermans nep tieten ook?
[..]
Hahahaha wow. Ik dacht dat enkel ik gevoelig was, maar overduidelijk niet.
[..]
Dat is geen verbetering.Het hoeft geen udowo 2.0 te worden
[..]
Ik trap hier pas in als er binnen nu en 10 minuten door 6 verschillende nog niet aanwezige users wordt gepost in deze SC.
Geefy niet pics van je vermoming danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten. Ik ben een undercover vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Nou vooruit, ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik trap hier pas in als er binnen nu en 10 minuten door 6 verschillende nog niet aanwezige users wordt gepost in deze SC.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:32 schreef KitKatChunky het volgende:
Hier dan.Als dat flippie is gooi ik sl mijn hossel trucs in een dm naar haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kunnen we dit leed nog delenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha wow. Ik dacht dat enkel ik gevoelig was, maar overduidelijk niet.
[..]
Dat is geen verbetering.Het hoeft geen udowo 2.0 te worden
Je stuurt een foto van je overmaatste 30cm fok!stok en dan glibbert flips natuurlijk meteen van haar stoel af?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Als dat flippie is gooi ik sl mijn hossel trucs in een dm naar haar
Geeft niet, ik begreep je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan. omdat jij het bedoelt. bent. Het is een beetje laat...
Euhhquote:
Eerlijk is eerlijk, nog 5.quote:
quote:
Nee. Ik probeerde enkel mijzelf weg te sturen maar de quotemelding pest mij. Het is dat ik nu toch nog een boterham ga smeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi LR.
Stuur je mij nu direct weer weg?
Dat zijn geen tetten. Dat zijn pecksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet, ik begreep je.
[ afbeelding ]
[..]
Euhh
[..]
Eerlijk is eerlijk, nog 5.
Maar ga je nu dan direct weg?
[..]
Cosmo was er al toetie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef Rodawa het volgende:
MAJESTICS, Cosmo. Dat zijn er al twee, Flips.
Behoefte* En maar goed ook dat je die behoefte niet had, aids sc tot en met.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we dit leed nog delen
Hier nog een plaatje om alvast weer een klein stapje in het verwerkingsproces te kunnen zetten.
[ afbeelding ]
En die SC ken ik enkel van naam. Echt veel behoefde om erin te posten had ik ook niet in zoverre ik uberhaupt al buiten VBL postte.
En dan ga ik nu afsluiten
Ik wil best blijven als je het gezellig vindt, maar het is wel kut om steeds te moeten switchen tussen accounts.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, nog 5.
Maar ga je nu dan direct weg?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik probeerde enkel mijzelf weg te sturen maar de quotemelding pest mij. Het is dat ik nu toch nog een boterham ga smeren.
Livestreams hiervan of het is niet gebeurdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ik wil best blijven als je het gezellig vindt, maar het is wel kut om steeds te moeten switchen tussen accounts. [ afbeelding ]
[..]Eet hem gezellig op FOK! mee, dan ga ik ook nog brood maken en hier opeten.
Daarom zei ik al, eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ik wil best blijven als je het gezellig vindt, maar het is wel kut om steeds te moeten switchen tussen accounts. [ afbeelding ]
[..]Eet hem gezellig op FOK! mee, dan ga ik ook nog brood maken en hier opeten.
Ik denk niet dat men er behoefte aan heeft om een livestream te zien van hoe ik switch tussen mijn accounts, Kitkat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Livestreams hiervan of het is niet gebeurd
Nee, van het broodjes eten deel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:38 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men er behoefte aan heeft om een livestream te zien van hoe ik switch tussen mijn accounts, Kitkat.
Deze SC is zo leeg, wie weet geeft dit net een nieuw impuls.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:38 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men er behoefte aan heeft om een livestream te zien van hoe ik switch tussen mijn accounts, Kitkat.
Zelfs de FYRA zit beter in elkaar dan jouw lichaam.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, eerlijk is eerlijk.
32 cm ik heb de grootste lul van fokquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je stuurt een foto van je overmaatste 30cm fok!stok en dan glibbert flips natuurlijk meteen van haar stoel af?
Wat is dit nu weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zelfs de FYRA zit beter in elkaar dan jouw lichaam.
Euh oké.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een stuk leger dan jouw vagijn zeker.
Nou nou nou, je hoeft je seksuele frustratie niet op haar te botvieren, kloothommel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een stuk leger dan jouw vagijn zeker.
Jij hoeft niet te slijmen om je denkbare kans om haar te hosselen te verhogen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:40 schreef MAJESTICS het volgende:
[ afbeelding ] aw yeh blaze it fgts
[..]
Nou nou nou, je hoeft je seksuele frustratie niet op haar te botvieren, kloothommel.
TETTENquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
speciaal voor jou, ga maar even in een hoekje zitten fappen
[ afbeelding ]
Dat is inderda.. hoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te slijmen om je denkbare kans om haar te hosselen te verhogen.
Dat is inderdaad precies waar ik op uit ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te slijmen om je denkbare kans om haar te hosselen te verhogen.
Impuls = massa maal snelheid. Ik zie hier niks van terug.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb een impuls gegeven aan de SC.
Ahá dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb een impuls gegeven aan de SC.
Overigens je hebt gefaald, ro.quote:
Komt doordat je aan het staren bent naar die tetten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Impuls = massa maal snelheid. Ik zie hier niks van terug.
Zwzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]Zijn daar ook stats van. Wie heeft de grootste e-peen van fok!.
Ook tetten kunnen een impuls hebben hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Komt doordat je aan het staren bent naar die tetten.
Er is al meer activiteit dan de afgelopen week thoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahá dan is het goed.
[..]
Overigens je hebt gefaald, ro.Nog 4 users en het was je gelukt
Ik zie het. Tijd om in een hoekje te huilen in foetushouding. Het spijt mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahá dan is het goed.
[..]
Overigens je hebt gefaald, ro.Nog 4 users en het was je gelukt
Best knap.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er is al meer activiteit dan de afgelopen week tho
Nee, blijf hier. Alsjeblieft?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het. Tijd om in een hoekje te huilen in foetushouding. Het spijt mij.
Vergeet niet, down the lane not across the road.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het. Tijd om in een hoekje te huilen in foetushouding. Het spijt mij.
Normaal moeten we jou smeken ons niet te verlaten, en toch doe je het elke keer weerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:47 schreef Flippiee het volgende:
Omg, ik zink al zo laag dat ik users smeek om te blijven. Het ken allemaal.
Wat ben ik twee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef Rodawa het volgende:
MAJESTICS, Cosmo. Dat zijn er al twee, Flips.
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Bestaat er een lijstje met de FOK!ers die met elkaar hebben geneukt?
Ik zit er sterk aan te denken om Godzilla te gaan kijken onder het genot van boterhammen met kipfilet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best knap.Maar goed
[..]
Nee, blijf hier. Alsjeblieft?
Dit vergeet ik nooit meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Vergeet niet, down the lane not across the road.
In hun eigen hoekje.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Normaal moeten we jou smeken ons niet te verlaten, en toch doe je het elke keer weer
jupquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
helemaalnaardemavo: maagd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wil je hem alsjeblieft even posten?
Ik overweeg zelf ook om nog een aflevering Pretty Little Liars doorheen te knallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan te denken om Godzilla te gaan kijken onder het genot van boterhammen met kipfilet.Dan kan ik natuurlijk niet blijven.
Nee, blijf hier. Alsjeblieft?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik overweeg zelf ook om nog een aflevering Pretty Little Liars doorheen te knallen.
Ik ben nummer één, ik ben geweldig en bovenal ben ik bescheiden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent twee, omdat je na één komt zeg maar.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wil je hem alsjeblieft even posten?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er is iets mis met het lijstje. Ik en fluorescent adescent staan er nog niet op.
Ik doorzie deze smooth criminal en ik keur het af.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Daar moeten we verandering in brengen.
De twee staat niet voor tweede beste persoon, ik noemde je gewoon als tweede. Daarom ben je twee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben nummer één, ik ben geweldig en bovenal ben ik bescheiden.
Nee, dat was een garp.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem al?
[..]
Iemand hield het soort van bij, ooit, paar jaar terug.
[..]
Ja, maar dan komt ze toch niet opdagen hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er is iets mis met het lijstje. Ik en fluorescent adescent staan er nog niet op.
Drama? Meisje, ik ben één en drama.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De twee staat niet voor tweede beste persoon, ik noemde je gewoon als tweede. Daarom ben je twee.
Jeetje zeg, maak er anders even een heel drama van!!!
Ik zal kijken of ik hem kan vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, dat was een garp.Kun je hem posten?
Oke prima, dan ben jij nummer één en een drama.quote:
ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik hem kan vinden._!
Ik zag hem. Hartstikke op slot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25
Wauw. Wauw.Party.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke prima, dan ben jij nummer één en een drama.
Ik hoop dat je je nu beter voelt over jezelf, nare teef.
De haters.quote:
Is ook lastig bij te houden. We zouden een nieuwe lijst moeten beginnen.quote:
Nee joh, niet te doen, en best lastig. Derhalve verwacht ik ook meer roddels dan feitenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Is ook lastig bij te houden. We zouden een nieuwe lijst moeten beginnen.
Er zijn videobeelden in omloop.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doen ze dit srs? Of zijn het slechts geruchten.
Gewoon in de wolkjes zijn usernames de lijnen suggereren dat die 2 users met elkaar geneukt hebben.quote:
Ja, alleen ken ik niemand hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon in de wolkjes zijn usernames de lijnen suggereren dat die 2 users met elkaar geneukt hebben.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dan ook oud.Topic is gesloten in 2011, en het eerste topic werd in 2004 aangemaakt.
Ik ben ook linkshandig, maar niet me dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel even corrigeren want ik ben linkshandig. [ afbeelding ]
Sorry, ga verder.
he poepiequote:
zal je vriendin leuk vinden om te horen ditquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel even corrigeren want ik ben linkshandig. [ afbeelding ]
Sorry, ga verder.
Ik neuk helemaal niksquote:
celebaat leef?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he poepie
[..]
zal je vriendin leuk vinden om te horen dit
[..]
Ik neuk helemaal niks
Haii. Is weer een halfjaar geleden, dit FOK!ken haha.quote:
dat dit kan in nederland!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen werd er al geneukt door FOK!kers
Ze weet allang dat ik met links schrijf en heeft hier geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal je vriendin leuk vinden om te horen dit
Zo dan, lekker bezig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haii. Is weer een halfjaar geleden, dit FOK!ken haha.
14-01-2014 begon mijn ban.
Ik was toen nog een leuke jongen. Om trots op te zijn.quote:
En nu ben je een nog leukere jongen? Of ben je bij een gang gegaan tijdens je ban.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was toen nog een leuke jongen. Om trots op te zijn.
Ik mis de emoji icoontjes. Ik denk niet meer in FOK! emoticonsquote:
Ik ben een leven gaan krijgen toen ik werd gebanned, erg hé?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En nu ben je een nog leukere jongen? Of ben je bij een gang gegaan tijdens je ban.
Onmogelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben een leven gaan krijgen toen ik werd gebanned, erg hé?
Wowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben je... ben je naar buiten geweestquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dit is een bericht van snow groetjes snow en een kusje voor mijn vrouw flipsquote:
Hello there.quote:
Snow is helemaal gedesoriënteerd door dat sims van derquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
dit is een bericht van snow groetjes snow en een kusje voor mijn vrouw flips
we zijn compleet.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
dit is een bericht van snow groetjes snow en een kusje voor mijn vrouw flips
we zijn compleet.
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben je... ben je naar buiten geweest?
Subtiele manier om aan te geven dat je totaal geen celibaat leven hebt. Doe maar weer lekker uit de hoogte.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet hoe je het schreef
Zet een pruik op, dan krijg je mijn aandacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef KitKatChunky het volgende:
Aandacht van meisjes zoeken op het internet
Alleen meisjes krijgen aandacht.
Ach vrouwen heb je niks aan. Gewoon neuken en switchen naar een nieuwe.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef KitKatChunky het volgende:
Aandacht van meisjes zoeken op het internet
Alleen meisjes krijgen aandacht.
Ja, echt fantastisch! 450 uurquote:
Ik noem mijn rechterhand elke dag anders, vandaag was het tessa.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Subtiele manier om aan te geven dat je totaal geen celibaat leven hebt. Doe maar weer lekker uit de hoogte.
Hoe heet ze trouwens? Of zijn het er meerdere? Geef even wat info, uiteraard ten behoeve van de lijst.
Jij komt er wel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach vrouwen heb je niks aan. Gewoon neuken en switchen naar een nieuwe.
Sick, waar haal je die whatsapp-emoji's vandaan? Ik heb die overal gezocht, zou ze ook graag eens hier gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Nu hoef ik hier geen aandacht te zoeken van de meisjes, zie het als een pluspunt [ afbeelding ]
Heb haar eindelijk aan Breaking Bad gekregen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snow is helemaal gedesoriënteerd door dat sims van der
Ja ik kom wel eens ja.quote:
https://www.google.nl/sea(...)emoji+smirk&tbm=ischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sick, waar haal je die whatsapp-emoji's vandaan? Ik heb die overal gezocht, zou ze ook graag eens hier gebruiken. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Heb haar eindelijk aan Breaking Bad gekregen.Nou ja, misschien heeft iemand anders haar overtuigd - maar ze geeft het weer een kans.
Ik heb niet eens 50 euroquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als je ze betaalt is het wel een beetje nep hoor
Ik ben 21 en in deze kutstad is er niks, en ik studeer en delft dat is nog meer huilenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 50 euroIk ben die skeere tatta.
Nee maar ik ben nog maar 17, die wijven hier van mijn leeftijd denken toch alleen maar aan seks en niet aan relaties, dus tot ik de ware vind neuk ik maar gewoon een beetje rond
Danke.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)emoji+smirk&tbm=isch
Hard gaan opnieuw gedifinieerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Drum'n'Bass is da bomb [ afbeelding ]
nou succes dan maar!quote:
En roken wel zeker hahaha.quote:
Ah dat klinkt weer echt als Unsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach vrouwen heb je niks aan. Gewoon neuken en switchen naar een nieuwe.
Yow whatsapp maar danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En roken wel zeker hahaha.
Ik ben eind deze maand in U. misschien even chillen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |