Ik overweeg zelf ook om nog een aflevering Pretty Little Liars doorheen te knallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan te denken om Godzilla te gaan kijken onder het genot van boterhammen met kipfilet.Dan kan ik natuurlijk niet blijven.
Nee, blijf hier. Alsjeblieft?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik overweeg zelf ook om nog een aflevering Pretty Little Liars doorheen te knallen.
Ik ben nummer één, ik ben geweldig en bovenal ben ik bescheiden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent twee, omdat je na één komt zeg maar.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Bestaat er een lijstje met de FOK!ers die met elkaar hebben geneukt?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wil je hem alsjeblieft even posten?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er is iets mis met het lijstje. Ik en fluorescent adescent staan er nog niet op.
Ik doorzie deze smooth criminal en ik keur het af.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Daar moeten we verandering in brengen.
De twee staat niet voor tweede beste persoon, ik noemde je gewoon als tweede. Daarom ben je twee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben nummer één, ik ben geweldig en bovenal ben ik bescheiden.
Nee, dat was een garp.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem al?
[..]
Iemand hield het soort van bij, ooit, paar jaar terug.
[..]
Ja, maar dan komt ze toch niet opdagen hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er is iets mis met het lijstje. Ik en fluorescent adescent staan er nog niet op.
Drama? Meisje, ik ben één en drama.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De twee staat niet voor tweede beste persoon, ik noemde je gewoon als tweede. Daarom ben je twee.
Jeetje zeg, maak er anders even een heel drama van!!!
Ik zal kijken of ik hem kan vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, dat was een garp.Kun je hem posten?
Oke prima, dan ben jij nummer één en een drama.quote:
ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik hem kan vinden._!
Ik zag hem. Hartstikke op slot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25
Wauw. Wauw.Party.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke prima, dan ben jij nummer één en een drama.
Ik hoop dat je je nu beter voelt over jezelf, nare teef.
De haters.quote:
Is ook lastig bij te houden. We zouden een nieuwe lijst moeten beginnen.quote:
Nee joh, niet te doen, en best lastig. Derhalve verwacht ik ook meer roddels dan feitenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Is ook lastig bij te houden. We zouden een nieuwe lijst moeten beginnen.
Er zijn videobeelden in omloop.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doen ze dit srs? Of zijn het slechts geruchten.
Gewoon in de wolkjes zijn usernames de lijnen suggereren dat die 2 users met elkaar geneukt hebben.quote:
Ja, alleen ken ik niemand hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon in de wolkjes zijn usernames de lijnen suggereren dat die 2 users met elkaar geneukt hebben.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dan ook oud.Topic is gesloten in 2011, en het eerste topic werd in 2004 aangemaakt.
Ik ben ook linkshandig, maar niet me dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel even corrigeren want ik ben linkshandig. [ afbeelding ]
Sorry, ga verder.
he poepiequote:
zal je vriendin leuk vinden om te horen ditquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel even corrigeren want ik ben linkshandig. [ afbeelding ]
Sorry, ga verder.
Ik neuk helemaal niksquote:
celebaat leef?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he poepie
[..]
zal je vriendin leuk vinden om te horen dit
[..]
Ik neuk helemaal niks
Haii. Is weer een halfjaar geleden, dit FOK!ken haha.quote:
dat dit kan in nederland!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen werd er al geneukt door FOK!kers
Ze weet allang dat ik met links schrijf en heeft hier geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal je vriendin leuk vinden om te horen dit
Zo dan, lekker bezig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haii. Is weer een halfjaar geleden, dit FOK!ken haha.
14-01-2014 begon mijn ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |