Er zijn videobeelden in omloop.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doen ze dit srs? Of zijn het slechts geruchten.
Gewoon in de wolkjes zijn usernames de lijnen suggereren dat die 2 users met elkaar geneukt hebben.quote:
Ja, alleen ken ik niemand hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon in de wolkjes zijn usernames de lijnen suggereren dat die 2 users met elkaar geneukt hebben.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dan ook oud.Topic is gesloten in 2011, en het eerste topic werd in 2004 aangemaakt.
Ik ben ook linkshandig, maar niet me dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel even corrigeren want ik ben linkshandig. [ afbeelding ]
Sorry, ga verder.
he poepiequote:
zal je vriendin leuk vinden om te horen ditquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel even corrigeren want ik ben linkshandig. [ afbeelding ]
Sorry, ga verder.
Ik neuk helemaal niksquote:
celebaat leef?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he poepie
[..]
zal je vriendin leuk vinden om te horen dit
[..]
Ik neuk helemaal niks
Haii. Is weer een halfjaar geleden, dit FOK!ken haha.quote:
dat dit kan in nederland!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen werd er al geneukt door FOK!kers
Ze weet allang dat ik met links schrijf en heeft hier geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal je vriendin leuk vinden om te horen dit
Zo dan, lekker bezig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haii. Is weer een halfjaar geleden, dit FOK!ken haha.
14-01-2014 begon mijn ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |