En nu ben je een nog leukere jongen? Of ben je bij een gang gegaan tijdens je ban.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was toen nog een leuke jongen. Om trots op te zijn.
Ik mis de emoji icoontjes. Ik denk niet meer in FOK! emoticonsquote:
Ik ben een leven gaan krijgen toen ik werd gebanned, erg hé?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En nu ben je een nog leukere jongen? Of ben je bij een gang gegaan tijdens je ban.
Onmogelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben een leven gaan krijgen toen ik werd gebanned, erg hé?
Wowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben je... ben je naar buiten geweestquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dit is een bericht van snow groetjes snow en een kusje voor mijn vrouw flipsquote:
Hello there.quote:
Snow is helemaal gedesoriënteerd door dat sims van derquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
dit is een bericht van snow groetjes snow en een kusje voor mijn vrouw flips
we zijn compleet.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
dit is een bericht van snow groetjes snow en een kusje voor mijn vrouw flips
we zijn compleet.
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben je... ben je naar buiten geweest?
Subtiele manier om aan te geven dat je totaal geen celibaat leven hebt. Doe maar weer lekker uit de hoogte.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet hoe je het schreef
Zet een pruik op, dan krijg je mijn aandacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef KitKatChunky het volgende:
Aandacht van meisjes zoeken op het internet
Alleen meisjes krijgen aandacht.
Ach vrouwen heb je niks aan. Gewoon neuken en switchen naar een nieuwe.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef KitKatChunky het volgende:
Aandacht van meisjes zoeken op het internet
Alleen meisjes krijgen aandacht.
Ja, echt fantastisch! 450 uurquote:
Ik noem mijn rechterhand elke dag anders, vandaag was het tessa.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Subtiele manier om aan te geven dat je totaal geen celibaat leven hebt. Doe maar weer lekker uit de hoogte.
Hoe heet ze trouwens? Of zijn het er meerdere? Geef even wat info, uiteraard ten behoeve van de lijst.
Jij komt er wel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach vrouwen heb je niks aan. Gewoon neuken en switchen naar een nieuwe.
Sick, waar haal je die whatsapp-emoji's vandaan? Ik heb die overal gezocht, zou ze ook graag eens hier gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Nu hoef ik hier geen aandacht te zoeken van de meisjes, zie het als een pluspunt [ afbeelding ]
Heb haar eindelijk aan Breaking Bad gekregen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snow is helemaal gedesoriënteerd door dat sims van der
Ja ik kom wel eens ja.quote:
https://www.google.nl/sea(...)emoji+smirk&tbm=ischquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sick, waar haal je die whatsapp-emoji's vandaan? Ik heb die overal gezocht, zou ze ook graag eens hier gebruiken. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Heb haar eindelijk aan Breaking Bad gekregen.Nou ja, misschien heeft iemand anders haar overtuigd - maar ze geeft het weer een kans.
Ik heb niet eens 50 euroquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als je ze betaalt is het wel een beetje nep hoor
Ik ben 21 en in deze kutstad is er niks, en ik studeer en delft dat is nog meer huilenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 50 euroIk ben die skeere tatta.
Nee maar ik ben nog maar 17, die wijven hier van mijn leeftijd denken toch alleen maar aan seks en niet aan relaties, dus tot ik de ware vind neuk ik maar gewoon een beetje rond
Danke.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)emoji+smirk&tbm=isch
Hard gaan opnieuw gedifinieerdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Drum'n'Bass is da bomb [ afbeelding ]
nou succes dan maar!quote:
En roken wel zeker hahaha.quote:
Ah dat klinkt weer echt als Unsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach vrouwen heb je niks aan. Gewoon neuken en switchen naar een nieuwe.
Yow whatsapp maar danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En roken wel zeker hahaha.
Ik ben eind deze maand in U. misschien even chillen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |