dat heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 13 juli 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snowbells bijvoorbeeld
kleine dramadwerg dat
oh god is er in deze SC zo een heersende komkommertijd dat we nu zelfs groentes gaan analyserenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:22 schreef KitKatChunky het volgende:
ZE hebben wel een beetje ene rare textuur.
Succes!quote:Op zondag 13 juli 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering. Wel een uitdaging op Flippiee in deze massa multi quote nog te beantwoorden
Ik maak een grapje om snow te pesten hequote:
zit wel eens door de spaghetti bij onsquote:Op zondag 13 juli 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tamelijk neutraal. Als je het met iets mee bereid gaat het gewoon mee in de smaak van de ingrediënten of zo.
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan volgt Lr alsnog de meerderheid rip
De overige ingrediënten zien er prima uit. Het zal best goed smakenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nu ben je na KKC de tweede al die dit zegt. Wat als het tegenvalt en ik voor heel het gezin pizza's moet bestellen.
[..]
Dat kan toch gewoon, soms.
0:20, Nicki heeft een tribute video voor mij gemaaktquote:
Maar die zijn er nietquote:Op zondag 13 juli 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ah joh. Ga lekker penseelzwijnen pesten
Ik plaats wel een reviewquote:[..]
De overige ingrediënten zien er prima uit. Het zal best goed smaken
En dat wel. Zolang je maar zeker bent dat je er klaar mee bent.
Nicki Minaj? Ik zie konijnen. En waarom mijn username zo voluit, al ben ik blij dat je het geluk voelt door je UI.quote:------------
Ik ben overigens zeer content met mijn nieuwe Nicki Minaj UI. Ik voel eindelijk het geluk wat Flippiee moet halen uit haar Ronaldo UI's
Nog altijd een deceptie, 4 rondjes! en nog geen succesquote:Op zondag 13 juli 2014 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet
[..]
Ik plaats wel een review
[..]
Nicki Minaj? Ik zie konijnen. En waarom mijn username zo voluit, al ben ik blij dat je het geluk voelt door je UI.
jij ookquote:Op zondag 13 juli 2014 19:38 schreef KitKatChunky het volgende:
champigions hebben ook een rare textuur.
Nou... blijkbaar?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god is er in deze SC zo een heersende komkommertijd dat we nu zelfs groentes gaan analyseren
[..]
Succes!
Ik koop gewoon genoeg huisdieren om het gat gedeeltelijk op te vullen. De teller staat hier al op 4.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd een deceptie, 4 rondjes! en nog geen succesHopelijk zullen we die leegte in ons leven ooit nog kunnen opvullen.
Jawel maar nou ja jeetje.quote:En nu moet je username ineens niet voluit... Dit is als een hond eerst goed africhten en vervolgens teleurgesteld zijn dat hij je afstandsbediening nooit sloopt.
Dat je een vrouw bent is echt onvergefelijk!quote:Op zondag 13 juli 2014 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik koop gewoon genoeg huisdieren om het gat gedeeltelijk op te vullen. De teller staat hier al op 4.
[..]
Jawel maar nou ja jeetje.
Sorry dat ik een vrouw en wispelturig ben
Deze wil tenminste de keuken in.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat je een vrouw bent is echt onvergefelijk!
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
vraag maar aan flips die heeft mij groente zien eten paar weken terug
lekker lekkerquote:Op zondag 13 juli 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
Heb net nog groente op trouwens
wortelen![]()
Warm of koud? Koude wortels zijn best lekker om tussendoor te eten maar warm vind ik ze echt vies.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
Heb net nog groente op trouwens
wortelen![]()
Andersom juistquote:Op zondag 13 juli 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Warm of koud? Koude wortels zijn best lekker om tussendoor te eten maar warm vind ik ze echt vies.
warm natuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Warm of koud? Koude wortels zijn best lekker om tussendoor te eten maar warm vind ik ze echt vies.
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
nee helemaal niet lekker ik vind wortels niet lekker
Ik denk dat ook Nicki jouw youtube history (ik bedoel die van Mikey) heeft onderzocht voordat ze die clip in elkaar zettequote:Op zondag 13 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
0:20, Nicki heeft een tribute video voor mij gemaakt.
Bijna zo mooi als Johannes zijn tribute video voor mij.
http://www.dailymotion.co(...)ate-edition-hd_sport
Nee dat niet maar op zich lust ik het dan ook wel.. net als stampot rauwe andijvie. Voor dat laatste doe ik echt een moordquote:
Die laatste inderdaad. Maar dan ipv een gehaktbal een speklapje.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat niet maar op zich lust ik het dan ook wel.. net als stampot rauwe andijvie. Voor dat laatste doe ik echt een moordSpekjes erdoor en gehaktbal erbij
Nee speklapjes doe ik wel weer bij de hutspotquote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die laatste inderdaad. Maar dan ipv een gehaktbal een speklapje.
Teringtyfus, zoveel aardappels schillenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Housewarming hutspot meet, ik kijk er naar uit
Ik maak echt zo goed als nooit dingen met gekookte aardappelen. Daarom ben ik ook nasi expert geworden.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Teringtyfus, zoveel aardappels schillenIk koop ze wel kant en klaar geschild lol (sowieso van plan als ik aardappels ga eten, ik heb echt een schurfthekel aan aardappels schillen)
Ja ik waarschijnlijk ook niet dus ik vind het ook nog eens zonde om een grote zak aardappels te halen, gaat toch weg op den duur. Ik zal vooral met pasta enz dingen maken denk ik en veel ovenschotels met groente, aardappelschijfjes en gehakt/kipquote:Op zondag 13 juli 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maak echt zo goed als nooit dingen met gekookte aardappelen. Daarom ben ik ook nasi expert geworden.
Geficiteerd!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
door de duitsers win ik een wk poule.
Dat is helemaal nicequote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
door de duitsers win ik een wk poule.
Goddelijke gerechten makenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik lui ben als het om koken gaat maar mijn vriend (en mijn vader) zullen nog verbaasd zijn over hoe los ik ga in mijn eigen keuken straks
piczquote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef KitKatChunky het volgende:
Heuy, ik heb weer nieuwe hipster cotouree
ahwquote:Op maandag 14 juli 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil eigenlijk expres niet op jou reageren zodat jij topickill hebt
Vergeten en vergeven, Flippiee. Hebben jullie al eindelijk een passende naam kunnen verzinnen voor je laatste aanwinst?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik koop gewoon genoeg huisdieren om het gat gedeeltelijk op te vullen. De teller staat hier al op 4.
[..]
Jawel maar nou ja jeetje.
Sorry dat ik een vrouw en wispelturig ben
Goed om te horen, lrrrrrrrr. En, ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeten en vergeven, Flippiee. Hebben jullie al eindelijk een passende naam kunnen verzinnen voor je laatste aanwinst?
Bij deze neem ik de zware last van de topickill over.
Dat is toch wel een ietwat teleurstellende naamquote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te horen, lrrrrrrrr. En, ja.Speedy.
Ik vond het ook teleurstellend.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch wel een ietwat teleurstellende naamDit gaat het emotionele gat van de missende penseelzwijnen niet compenseren ben ik bang
Rebels haar gekozen naam niet willen erkennen zal inderdaad kwaadbloed zetten. Er zit niks anders op dan de naam Speedy te koesteren in al zijn schattigheidquote:Op maandag 14 juli 2014 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond het ook teleurstellend.Wat kan ik eraan doen?
![]()
En jeetje. Hoeveel huisdieren met correcte namen kan dit gat wel opvullen?
Nog 7 posts en dan heb jij je zin.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef KitKatChunky het volgende:
Jeetje, nog steeds dit topic.
Is het vakantie ofzo
Dat doe ik al, of nou ja het beestje zelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rebels haar gekozen naam niet willen erkennen zal inderdaad kwaadbloed zetten. Er zit niks anders op dan de naam Speedy te koesteren in al zijn schattigheid
En geen idee. Wellicht een roedel honden op een groot stuk land. Maar zolang dit niet realistisch is moeten we in de tussentijd wellicht opzoek gaan naar een vervangend penseelzwijn om te bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |