ahwquote:Op maandag 14 juli 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil eigenlijk expres niet op jou reageren zodat jij topickill hebt
Vergeten en vergeven, Flippiee. Hebben jullie al eindelijk een passende naam kunnen verzinnen voor je laatste aanwinst?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik koop gewoon genoeg huisdieren om het gat gedeeltelijk op te vullen. De teller staat hier al op 4.
[..]
Jawel maar nou ja jeetje.
Sorry dat ik een vrouw en wispelturig ben
Goed om te horen, lrrrrrrrr. En, ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeten en vergeven, Flippiee. Hebben jullie al eindelijk een passende naam kunnen verzinnen voor je laatste aanwinst?
Bij deze neem ik de zware last van de topickill over.
Dat is toch wel een ietwat teleurstellende naamquote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te horen, lrrrrrrrr. En, ja.Speedy.
Ik vond het ook teleurstellend.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch wel een ietwat teleurstellende naamDit gaat het emotionele gat van de missende penseelzwijnen niet compenseren ben ik bang
Rebels haar gekozen naam niet willen erkennen zal inderdaad kwaadbloed zetten. Er zit niks anders op dan de naam Speedy te koesteren in al zijn schattigheidquote:Op maandag 14 juli 2014 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond het ook teleurstellend.Wat kan ik eraan doen?
![]()
En jeetje. Hoeveel huisdieren met correcte namen kan dit gat wel opvullen?
Nog 7 posts en dan heb jij je zin.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef KitKatChunky het volgende:
Jeetje, nog steeds dit topic.
Is het vakantie ofzo
Dat doe ik al, of nou ja het beestje zelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rebels haar gekozen naam niet willen erkennen zal inderdaad kwaadbloed zetten. Er zit niks anders op dan de naam Speedy te koesteren in al zijn schattigheid
En geen idee. Wellicht een roedel honden op een groot stuk land. Maar zolang dit niet realistisch is moeten we in de tussentijd wellicht opzoek gaan naar een vervangend penseelzwijn om te bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |