SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
kom je morgenquote:
Dan ga je toch alleenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk het niet, heb niemand om mee te gaan.
Ik ben gister gegaan en het ging beter dan verwacht.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij durft niet naar buiten, gaat lastig
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
onsquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ah joh, hij lacht al als die iemand kutje hoort zeggen
Raped.quote:
fera fokkie mortax en misschien lbquote:
quote:
Hallo meneerquote:
quote:
ben je weer beter hep?quote:
Ik weet nog tijdens een college dat het de hele tijd ging om Rape Seed. (een of andere raapachtige plant)quote:
Hallo meneer de beer.quote:
Whahahaha.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog tijdens een college dat het de hele tijd ging om Rape Seed. (een of andere raapachtige plant)
Iedereen in het lokaal van: Huh, wat zei hij nou?
nog nietquote:
Al die betas dachten ook een keer kans te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog tijdens een college dat het de hele tijd ging om Rape Seed. (een of andere raapachtige plant)
Iedereen in het lokaal van: Huh, wat zei hij nou?
Haha, een grap op 2 niveaus. Netjes Inso.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al die betas dachten ook een keer kans te maken.
aw arme hepquote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nog niet
en als ik wel beter was moest ik werken
#PrayForHeppiequote:Op maandag 14 juli 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
aw arme hep
ik ga vanavond voor het slapen gaan voor je bidden
dan gaat het vast beter wordenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
aw arme hep
"Slaap"quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan gaat het vast beter worden
anders keer in weekend uit gaan toch wanneer ik bij fera slaap
Wow. Walgelijk om god in Heppie zijn gezicht te duwen wetende hoe hij over religie denkt. Nu hij ziek, zwak en misselijk is durf je wel he :Squote:Op maandag 14 juli 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
aw arme hep
"Snurk"quote:
Ware woorden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Walgelijk om god in Heppie zijn gezicht te duwen wetende hoe hij over religie denkt. Nu hij ziek, zwak en misselijk is durf je wel he :S
Fokkie snurkt ook als een malle. Wat is dat toch met die kerels.quote:
Shave toch?quote:
keihard bonken tokquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ware woorden.
Geef haar een note LR!
Ik krijg ze voor minder!
[..]
Fokkie snurkt ook als een malle. Wat is dat toch met die kerels.
Ik wist dat jij het wel kon waarderen heppiequote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan gaat het vast beter worden
anders keer in weekend uit gaan toch wanneer ik bij fera slaap
zo rollen wij christenhondenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Walgelijk om god in Heppie zijn gezicht te duwen wetende hoe hij over religie denkt. Nu hij ziek, zwak en misselijk is durf je wel he :S
Kindjes die vragenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ware woorden.
Geef haar een note LR!
Ik krijg ze voor minder!
[..]
Christenen.quote:
Hahah zo gemeen ditquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ware woorden.
Geef haar een note LR!
Ik krijg ze voor minder!
[..]
Dat je straks maar je bed uit moet uitstappen omdat je bent vergeten de adapter in het stopcontact te stoppen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wel kon waarderen heppieik ga niet eens op dat domme konijn reageren
iPhone 6quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
nieuwe foon nodig
liefste nexus
aanrader?
mag met abo
Varg heeft het te druk met zijn veroordeling van vorige week een plekje te geven om hier een scriptie over te schrijven.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
lr er zijn oom joodse christenen
hoe zou varg hier over denken
Galaxy S5quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
nieuwe foon nodig
liefste nexus
aanrader?
mag met abo
Ga weg.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik lag 5 meter verder met 2 muren er tussen en ik hoorde je.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah zo gemeen ditje zei dat het wel mee viel
Die zit er altijd in dus hoef alleen maar het snoer te pakken door met mijn hand naar beneden te reiken waar hij ergens op de grond ligt en hem dan in mijn laptop te doenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je straks maar je bed uit moet uitstappen omdat je bent vergeten de adapter in het stopcontact te stoppen.
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
nieuwe foon nodig
liefste nexus
aanrader?
mag met abo
quote:
meen je nietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg heeft het te druk met zijn veroordeling van vorige week een plekje te geven om hier een scriptie over te schrijven.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik lag 5 meter verder met 2 muren er tussen en ik hoorde je.
Maar was niet de hele avond, paar keer paar minuten.
Vargquote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meen je niet
hoe lang en waarvoor
FREE VARG
Gewoon kussen in je gezicht. Werkt tot nu toe bij iedereen.quote:
Spijtig dat je zo tegendraads doet. Je hebt het wel tegen een waar FOK!-kampioen hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Die zit er altijd in dus hoef alleen maar het snoer te pakken door met mijn hand naar beneden te reiken waar hij ergens op de grond ligt en hem dan in mijn laptop te doenDaarbij heeft mijn laptop nog 41% batterij over
leuk geprobeerd lr
Waarin ben jij kampioen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig dat je zo tegendraads doet. Je hebt het wel tegen een waar FOK!-kampioen hoor
http://www.blabbermouth.n(...)ate-crime-in-france/quote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meen je niet
hoe lang en waarvoor
FREE VARG
Eindstand FOK! WK poolquote:
Ja, dan stik ik mezelfquote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon kussen in je gezicht. Werkt tot nu toe bij iedereen.
JOHquote:
Dus je hebt heppie vermoordquote:
wat voor nexus?quote:
dank jequote:
Nee, die houd ik gewoon de hele nacht wakker.quote:
waarom zit jij in zoveel subleaguesquote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.blabbermouth.n(...)ate-crime-in-france/
[..]
Eindstand FOK! WK pool
de nieuwste natuurlijkquote:
vbl sc super slechtquote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel die ik een hoge notering gunde.
tijd dat ik mijn macht gebruikquote:
Ik ben een jood, word ik nu gebant?quote:
jou negeer ik gewoonquote:
nou nou nouquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent het slechtste wat Rocknijntje ooit is overkomen.
Nou, ik weet niet of je bekend bent met Stefanhaan....quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn we lekker aardig vandaagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
y so grumpyquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wiequote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je bekend bent met Stefanhaan....
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
Bijna weer LMI dit topic kan een liefdevolle kwaliteitsinjectie gebruiken.
Ontvang je hem met open armen ja?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
elan is lmi's vaderquote:
quote:
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
Dikke maatjes jaquote:
De vijand van jouw vijand is je vriend toch of zo.quote:
Maak je daar maar geen zorgen overquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
hoop dat hij dit topic niet meer kan vinden ofzo
Oh held.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je bekend bent met Stefanhaan....
reageer dat lekker ergens anders op af jezus heyyy ;squote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had gister niet aan de whisky moeten gaan. Het voetbal was te slecht
fijnquote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Kaneel jonge je weet dat ik niet helemaal oke over je dacht maar deze opmerking maakt echt alles goed hahaha.
Haten is een groot woord maar zou het zeker niet jammer vinden als hij op de een of andere manier zijn armen zou verlammen en nooit meer zou kunnen postenquote:
Dank je.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Kaneel jonge je weet dat ik niet helemaal oke over je dacht maar deze opmerking maakt echt alles goed hahaha.
okequote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Echt hequote:
Wat heet hij jou misdaan het is uiteindelijk toch iemand die kleur geeft aan dit topic positief of negatiefquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar zou het zeker niet jammer vinden als hij op de een of andere manier zijn armen zou verlammen en nooit meer zou kunnen posten
grtd mist gewoon een type lmi op momentquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar zou het zeker niet jammer vinden als hij op de een of andere manier zijn armen zou verlammen en nooit meer zou kunnen posten
ga je mee morgen tootquote:
quote:
Bloed onder mijn nagels vandaan halenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heet hij jou misdaan het is uiteindelijk toch iemand die kleur geeft aan dit topic positief of negatief
Tjacka?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
Weet je wie niet meer gepost heeft sinds de dag dat LMI ban heeft Inso
Ik heb 't al geprobeerd.quote:
welke openingszin gebruikte FL_Freak om je te hosselen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
etsu?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
Weet je wie niet meer gepost heeft sinds de dag dat LMI ban heeft Inso
quote:
quote:
Blijkbaar wel, waarom anders zoveel moeite in een reactie op een post die niet eens voor jullie bedoeld is steken? Oh snap.quote:
Ik heb een zachte g maar ook een harde lquote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
welke openingszin gebruikte FL_Freak om je te hosselen?
doegquote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar wel, waarom anders zoveel moeite in een reactie op een post die niet eens voor jullie bedoeld is steken? Oh snap.
Bye kleuters.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g maar ook een harde l
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar wel, waarom anders zoveel moeite in een reactie op een post die niet eens voor jullie bedoeld is steken? Oh snap.
Bye kleuters.
Jij lijkt op een jongetje van 12.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bye kleuters.
dan ging cachet dus eerst daten met een jongen die ze niet leuk vond en afkraakte op fok en toen had ze er opeens een relatie mee ;squote:
Godin.quote:
dan pak je een nachttrein terug?quote:
Beide even erg hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ging cachet dus eerst daten met een jongen die ze niet leuk vond en afkraakte op fok en toen had ze er opeens een relatie mee ;s
nog erger
dan heb ik lmi gemeet
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g maar ook een harde l
Tootgod.quote:
Is toch raar dat hij vanaf die dag niet meer post. Hij zei ook zelf een keer in DM dat hij het was maar toen geloofde ik hem niet.quote:
Dat heb ik ook altijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stel LMI wel op prijs. Een hele SC door het lint laten gaan zonder echt zijn best te hoeven doen of extreem te posten.
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stel LMI wel op prijs. Een hele SC door het lint laten gaan zonder echt zijn best te hoeven doen of extreem te posten.
Geen idee, boeit me ook niet, ik weet niet wie ik een grotere kneus vindtquote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch raar dat hij vanaf die dag niet meer post. Hij zei ook zelf een keer in DM dat hij het was maar toen geloofde ik hem niet.
Uh ok.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het niet zo dan?quote:
Een beetje willekeurig dit maar bedankt voor je eerlijkheidquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh ok.
Ik stel jou niet zo op prijs eigenlijk.
Ja maar jij bent autist als het geen meisjes zijn die in je kont kruipen of slijmen over je borsthaar mag je niemand hier.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet, ik weet niet wie ik een grotere kneus vindt
Lmi is wel erger trouwens
Trollquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar jij bent autist als het geen meisjes zijn die in je kont kruipen of slijmen over je borsthaar mag je niemand hier.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar jij bent autist als het geen meisjes zijn die in je kont kruipen of slijmen over je borsthaar mag je niemand hier.
ga weg debielquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik voel me lichtelijk aangesproken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de L.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neuh. Mijn 'hosseltruc' blijft beroepsgeheim.
Hij heeft echt borderline denk ikquote:
Beroepsgeheimquote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben onvervangbaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Miste je een beetje dus ben jouw rol maar gaan invullen, zonder succes helaas
nee pas over tien jaarquote:
Dan heb ik ook borderline.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft echt borderline denk ik
Ene keer aardig doen, andere keer is het een troll die me voor autist uitmaakt![]()
Ach ja
Of zal het de alcohol zijn?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene keer aardig doen, andere keer is het een troll die me voor autist uitmaakt![]()
Ach ja
Misschien zat ze al wild te soppen op je foto's in US voordat ze je kende.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Net zoveel als Fokkie. Daarom voel ik me verbonden met hem.quote:
Ik doe dat niet Tjacka deed dat mja.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ja
Ik heb erg langzaam zaadquote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ow dus mortaxx heeft niet zn best gedaan vandaag?
of wanneer was jullie date
tja hoe ze voor mij was gaan vallen, mag zij mooi vertellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zat ze al wild te soppen op je foto's in US voordat ze je kende.
Je hebt nu al 4 keer gezegd geloof ik dat je zeker bent dat ik autisme heb, maar geeft niet hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik doe dat niet Tjacka deed dat mja.
Jammer dat je zo gespannen reageert
vandaagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ow dus mortaxx heeft niet zn best gedaan vandaag?
of wanneer was jullie date
Het is mensenkennis en niet mensen kennis.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nu al 4 keer gezegd geloof ik dat je zeker bent dat ik autisme heb, maar geeft niet hoor
Je hebt veel mensen kennis dus er zal vast waarheid inzitten
quote:
Ik heb er al 15, hij blijft maar doorgaanquote:
hey manquote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoi baas hoe is het daar?
volendam heeft vernieuwd logo
69 hierquote:Op maandag 14 juli 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er al 15, hij blijft maar doorgaan
ballen nuquote:
met wat erinquote:
misschien moeten we hier wat mee doenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet niet zeiken je hebt laatst de hele inbox van Outpost volgespamd.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
pics van zn zusjequote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ballen nu
[..]
met wat erin
[..]
misschien moeten we hier wat mee doen
Hou je bek eens een keer, Elan. Je hoeft niet overal commentaar op te hebben. Stoker.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet niet zeiken je hebt laatst de hele inbox van Outpost volgespamd.
Praat ik tegen jou Albert? Geloof t niet hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hou je bek eens een keer, Elan. Je hoeft niet overal commentaar op te hebben. Stoker.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet niet zeiken je hebt laatst de hele inbox van Outpost volgespamd.
Ik ben doof, dus ik heb geen idee wie tegen wie praat, dus ik praat maar wat.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Praat ik tegen jou Albert? Geloof t niet he
hopelijk snel over danquote:Op maandag 14 juli 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hey man
ja aardig maar ben verkouden lig vroeg op bed
echt? is het wat
Hij dacht zeker doordat ik hem gelijk gaf met die discussie dat ik op dezelfde manier met meisjes omging als hijquote:Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he wat een discussie was dat ook weer.
mooi was datquote:Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he wat een discussie was dat ook weer.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Als ik FA was, had ik je allang in kliko gegooid.
Ben je nou nog aan het hosselen?quote:
Ik nu ook. Van mijn stalker.quote:
Ik hossel jouw mosselquote:
En gisteren maar zeggen dat je buitengesloten voelde en nu heb je zelfs een stalker. Ik heb dat niet eens.quote:
Jij en FAquote:Op maandag 14 juli 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Als ik FA was, had ik je allang in kliko gegooid.
hehequote:
Ja man. Irritante vent.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Heb opgegeven.
[..]
Jij hebt stalker?
Touché.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
En gisteren maar zeggen dat je buitengesloten voelde en nu heb je zelfs een stalker. Ik heb dat niet eens.
heb je geen kortingquote:
naar mij?quote:
Ja, nee heb geen kortingquote:
moet je student vragen of je mee mag reizen met kortingquote:
Jaja. Aandachtsprostituee.quote:
Maar niet zo knap als mort.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, ik had vorige week m'n laatste tentamen. Tevens ook moeilijkste tentamen van m'n hele bachelor.
Raad eens wat ik heb. Precies een 5,5.![]()
![]()
![]()
Ik ben slim.
Ja, lang leve de ns.quote:
tot hoe laat ga jij morgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |