SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
kom je morgenquote:
Dan ga je toch alleenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk het niet, heb niemand om mee te gaan.
Ik ben gister gegaan en het ging beter dan verwacht.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij durft niet naar buiten, gaat lastig
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
onsquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ah joh, hij lacht al als die iemand kutje hoort zeggen
Raped.quote:
fera fokkie mortax en misschien lbquote:
quote:
Hallo meneerquote:
quote:
ben je weer beter hep?quote:
Ik weet nog tijdens een college dat het de hele tijd ging om Rape Seed. (een of andere raapachtige plant)quote:
Hallo meneer de beer.quote:
Whahahaha.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog tijdens een college dat het de hele tijd ging om Rape Seed. (een of andere raapachtige plant)
Iedereen in het lokaal van: Huh, wat zei hij nou?
nog nietquote:
Al die betas dachten ook een keer kans te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog tijdens een college dat het de hele tijd ging om Rape Seed. (een of andere raapachtige plant)
Iedereen in het lokaal van: Huh, wat zei hij nou?
Haha, een grap op 2 niveaus. Netjes Inso.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al die betas dachten ook een keer kans te maken.
aw arme hepquote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nog niet
en als ik wel beter was moest ik werken
#PrayForHeppiequote:Op maandag 14 juli 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
aw arme hep
ik ga vanavond voor het slapen gaan voor je bidden
dan gaat het vast beter wordenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
aw arme hep
"Slaap"quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan gaat het vast beter worden
anders keer in weekend uit gaan toch wanneer ik bij fera slaap
Wow. Walgelijk om god in Heppie zijn gezicht te duwen wetende hoe hij over religie denkt. Nu hij ziek, zwak en misselijk is durf je wel he :Squote:Op maandag 14 juli 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
aw arme hep
"Snurk"quote:
Ware woorden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Walgelijk om god in Heppie zijn gezicht te duwen wetende hoe hij over religie denkt. Nu hij ziek, zwak en misselijk is durf je wel he :S
Fokkie snurkt ook als een malle. Wat is dat toch met die kerels.quote:
Shave toch?quote:
keihard bonken tokquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ware woorden.
Geef haar een note LR!
Ik krijg ze voor minder!
[..]
Fokkie snurkt ook als een malle. Wat is dat toch met die kerels.
Ik wist dat jij het wel kon waarderen heppiequote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan gaat het vast beter worden
anders keer in weekend uit gaan toch wanneer ik bij fera slaap
zo rollen wij christenhondenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Walgelijk om god in Heppie zijn gezicht te duwen wetende hoe hij over religie denkt. Nu hij ziek, zwak en misselijk is durf je wel he :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |