Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
Bijna weer LMI dit topic kan een liefdevolle kwaliteitsinjectie gebruiken.
Dikke maatjes jaquote:
De vijand van jouw vijand is je vriend toch of zo.quote:
Maak je daar maar geen zorgen overquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
hoop dat hij dit topic niet meer kan vinden ofzo
Oh held.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je bekend bent met Stefanhaan....
reageer dat lekker ergens anders op af jezus heyyy ;squote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had gister niet aan de whisky moeten gaan. Het voetbal was te slecht
fijnquote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Kaneel jonge je weet dat ik niet helemaal oke over je dacht maar deze opmerking maakt echt alles goed hahaha.
Haten is een groot woord maar zou het zeker niet jammer vinden als hij op de een of andere manier zijn armen zou verlammen en nooit meer zou kunnen postenquote:
Dank je.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Kaneel jonge je weet dat ik niet helemaal oke over je dacht maar deze opmerking maakt echt alles goed hahaha.
okequote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Echt hequote:
Wat heet hij jou misdaan het is uiteindelijk toch iemand die kleur geeft aan dit topic positief of negatiefquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar zou het zeker niet jammer vinden als hij op de een of andere manier zijn armen zou verlammen en nooit meer zou kunnen posten
grtd mist gewoon een type lmi op momentquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Haten is een groot woord maar zou het zeker niet jammer vinden als hij op de een of andere manier zijn armen zou verlammen en nooit meer zou kunnen posten
ga je mee morgen tootquote:
quote:
Bloed onder mijn nagels vandaan halenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heet hij jou misdaan het is uiteindelijk toch iemand die kleur geeft aan dit topic positief of negatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |