Tjacka?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
Weet je wie niet meer gepost heeft sinds de dag dat LMI ban heeft Inso
Ik heb 't al geprobeerd.quote:
welke openingszin gebruikte FL_Freak om je te hosselen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Kaneel jonge je weet dat ik niet helemaal oke over je dacht maar deze opmerking maakt echt alles goed hahaha.
etsu?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
Weet je wie niet meer gepost heeft sinds de dag dat LMI ban heeft Inso
quote:
quote:
Blijkbaar wel, waarom anders zoveel moeite in een reactie op een post die niet eens voor jullie bedoeld is steken? Oh snap.quote:
Ik heb een zachte g maar ook een harde lquote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
welke openingszin gebruikte FL_Freak om je te hosselen?
doegquote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar wel, waarom anders zoveel moeite in een reactie op een post die niet eens voor jullie bedoeld is steken? Oh snap.
Bye kleuters.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g maar ook een harde l
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar wel, waarom anders zoveel moeite in een reactie op een post die niet eens voor jullie bedoeld is steken? Oh snap.
Bye kleuters.
Jij lijkt op een jongetje van 12.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bye kleuters.
dan ging cachet dus eerst daten met een jongen die ze niet leuk vond en afkraakte op fok en toen had ze er opeens een relatie mee ;squote:
Godin.quote:
dan pak je een nachttrein terug?quote:
Beide even erg hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ging cachet dus eerst daten met een jongen die ze niet leuk vond en afkraakte op fok en toen had ze er opeens een relatie mee ;s
nog erger
dan heb ik lmi gemeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |