quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g maar ook een harde l
Tootgod.quote:
Is toch raar dat hij vanaf die dag niet meer post. Hij zei ook zelf een keer in DM dat hij het was maar toen geloofde ik hem niet.quote:
Dat heb ik ook altijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stel LMI wel op prijs. Een hele SC door het lint laten gaan zonder echt zijn best te hoeven doen of extreem te posten.
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stel LMI wel op prijs. Een hele SC door het lint laten gaan zonder echt zijn best te hoeven doen of extreem te posten.
Geen idee, boeit me ook niet, ik weet niet wie ik een grotere kneus vindtquote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch raar dat hij vanaf die dag niet meer post. Hij zei ook zelf een keer in DM dat hij het was maar toen geloofde ik hem niet.
Uh ok.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het niet zo dan?quote:
Een beetje willekeurig dit maar bedankt voor je eerlijkheidquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh ok.
Ik stel jou niet zo op prijs eigenlijk.
Ja maar jij bent autist als het geen meisjes zijn die in je kont kruipen of slijmen over je borsthaar mag je niemand hier.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet, ik weet niet wie ik een grotere kneus vindt
Lmi is wel erger trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |