Kindjes die vragenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ware woorden.
Geef haar een note LR!
Ik krijg ze voor minder!
[..]
Fokkie snurkt ook als een malle. Wat is dat toch met die kerels.
Christenen.quote:
Hahah zo gemeen ditquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ware woorden.
Geef haar een note LR!
Ik krijg ze voor minder!
[..]
Fokkie snurkt ook als een malle. Wat is dat toch met die kerels.
Dat je straks maar je bed uit moet uitstappen omdat je bent vergeten de adapter in het stopcontact te stoppen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wel kon waarderen heppieik ga niet eens op dat domme konijn reageren
iPhone 6quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
nieuwe foon nodig
liefste nexus
aanrader?
mag met abo
Varg heeft het te druk met zijn veroordeling van vorige week een plekje te geven om hier een scriptie over te schrijven.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
lr er zijn oom joodse christenen
hoe zou varg hier over denken
Galaxy S5quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
nieuwe foon nodig
liefste nexus
aanrader?
mag met abo
Ga weg.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik lag 5 meter verder met 2 muren er tussen en ik hoorde je.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah zo gemeen ditje zei dat het wel mee viel
Die zit er altijd in dus hoef alleen maar het snoer te pakken door met mijn hand naar beneden te reiken waar hij ergens op de grond ligt en hem dan in mijn laptop te doenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je straks maar je bed uit moet uitstappen omdat je bent vergeten de adapter in het stopcontact te stoppen.
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
nieuwe foon nodig
liefste nexus
aanrader?
mag met abo
quote:
meen je nietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg heeft het te druk met zijn veroordeling van vorige week een plekje te geven om hier een scriptie over te schrijven.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik lag 5 meter verder met 2 muren er tussen en ik hoorde je.
Maar was niet de hele avond, paar keer paar minuten.
Vargquote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meen je niet
hoe lang en waarvoor
FREE VARG
Gewoon kussen in je gezicht. Werkt tot nu toe bij iedereen.quote:
Spijtig dat je zo tegendraads doet. Je hebt het wel tegen een waar FOK!-kampioen hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Die zit er altijd in dus hoef alleen maar het snoer te pakken door met mijn hand naar beneden te reiken waar hij ergens op de grond ligt en hem dan in mijn laptop te doenDaarbij heeft mijn laptop nog 41% batterij over
leuk geprobeerd lr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |