Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
En dan watquote:Op maandag 14 juli 2014 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom geen streepje tussen 2014 en no?
Net stotteraar aan de lijn gehad. Awkward.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef Crip het volgende:
Ik stotter echt op de meest genante momenten.
Was het een vrouw?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Net stotteraar aan de lijn gehad. Awkward.
Dat is lekker hequote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg ik word al dromerig van de gedachte.
Kijk asmr video's!quote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben echt genaaid nu. Te weinig slaap, maar toch te veel om vannacht nog te kunnen slapen. Ik ga het zwaar krijgen morgen.
niks mis met stotteraars!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Net stotteraar aan de lijn gehad. Awkward.
Wat een shit storm zeg aan een reactie zeg. Een beetje al je frustraties van de afgelopen maand op mij afreageren?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben echt genaaid nu. Te weinig slaap, maar toch te veel om vannacht nog te kunnen slapen. Ik ga het zwaar krijgen morgen.
Ik heb ook aan zG gevraagd of je de tijd die je vast niet anders moet indelen als je nachtdienst hebtquote:Op maandag 14 juli 2014 17:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat een shit storm zeg aan een reactie zeg. Een beetje al je frustraties van de afgelopen maand op mij afreageren?
Het was ten eerste niet aanvallend bedoeld. Daarbij is het niet iets wat ik uit mijn duim zuig. Het is op die manier overgeleverd. De essentie wordt overgeslapen tijdens het slapen. Maar als jij gewerkt hebt en weinig geslapen hebt is dat toch totaal iets anders als iemand die geforceerd gaat slapen om zijn onthoudingen expres te omzeilen.
ZG?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb ook aan zG gevraagd of je de tijd die je vast niet anders moet indelen als je nachtdienst hebtKlonk voor mij ook niet logisch
zarGon, hij heeft altijd wijze antwoordenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:54 schreef Santello het volgende:
[..]
ZG?
Ja maar als je met een antwoord komt, dan krijg je feministische hippie shit naar je hoofd geslingerd.
Hoe anders indelen?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb ook aan zG gevraagd of je de tijd die je vast niet anders moet indelen als je nachtdienst hebtKlonk voor mij ook niet logisch
Nou, ik kijk er dus als buitenstaander tegenaan en vroeg me af of het idee is dat je een X aantal uren wakker bent en gedurende die tijd vast, of dat het idee is dat je tussen X en Y vast en het niet uitmaakt of je wakker bent of slaapt.quote:
Ik was dit aan het kijken;quote:
Mn zusje had laatst zoiets gemaakt maar dan anduursss hahaohoishgaoishgoa ieeww ik snap niet hoe mensen dat nog alleaal weg kunnen werken 's avonds na iftaar waz met jullie allemaalquote:Op maandag 14 juli 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was dit aan het kijken;
Nee. Ik wil met je mee.
Vet zielig voor zequote:Op maandag 14 juli 2014 18:03 schreef Kim.88 het volgende:
Wat vinden jullie van die gasten uit Iran die zweepslagen hebben gekregen omdat ze hebben gegeten?
Ik ga het proberen vandaag.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn zusje had laatst zoiets gemaakt maar dan anduursss hahaohoishgaoishgoa ieeww ik snap niet hoe mensen dat nog alleaal weg kunnen werken 's avonds na iftaar waz met jullie allemaal
[..]
Vet zielig voor ze
Wanneer ging je nou? Omgawwwwwwd ik stond net in de supermarkt en die gladiool voor mij betaalde iets van 22 euro met muntjes van 0,50-0,20-0,10-0,05.quote:
Ja neequote:Op maandag 14 juli 2014 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer je nachtdienst hebt kun je je tijd moeilijk anders indelen. It's the way it is.
Hoezo moet je direct door naar je werk? :0quote:Wanneer je nachtdienst hebt kun je niet eens fatsoenlijk zitten en een maaltijd nuttigen omdat je direct door moet naar werk.
Ja maar ik dacht dus van...quote:
Of je nu later in de dag slaapt, of meteen na je werkt, je slaapt tijdens het vasten wanneer je nachtdienst hebt. Dus het maakt in feite weinig uit wanneer je precies slaapt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee
je hebt in principe drie dagdelen: slapen, werken, vrije tijd
Bij normale diensten is het in die volgorde. Bij een nachtdienst heb je bijvoorbeeld werken, slapen, vrije tijd (1), of werken, vrije tijd, slapen (2), of werken, vrije tijd, slapen, vrije tijd, werken (3).
Het vasten verbraken we toen om 22:05, ik vertrok om 22:10 van huis. Snel iets in de mond en pas om 12:00 had ik 15 minuten de tijd (pauze) om iets 'fatsoenlijks' te eten. Echt niet leuk hoor wanneer je de hele dag hebt gevast en niet eens rustig kan zitten eten.quote:Hoezo moet je direct door naar je werk? :0
keequote:Overigens val ik er niet over, het is gewoon iets wat ik me afvraag
Mhm, daarom vroeg ik me dus af of het de bedoeling is dat je andere tijden aanhoudt als je nachtdienst hebt. Praktischer + dan doe je hetzelfde. Dat die vaste hihi tijden dus zeg maar vooral zijn omdat de meerderheid rond ongeveer dezelfde tijden werkt en slaaptquote:Op maandag 14 juli 2014 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of je nu later in de dag slaapt, of meteen na je werkt, je slaapt tijdens het vasten wanneer je nachtdienst hebt. Dus het maakt in feite weinig uit wanneer je precies slaapt.
[..]
Het vasten verbraken we toen om 22:05, ik vertrok om 22:10 van huis. Snel iets in de mond en pas om 12:00 had ik 15 minuten de tijd (pauze) om iets 'fatsoenlijks' te eten. Echt niet leuk hoor wanneer je de hele dag hebt gevast en niet eens rustig kan zitten eten.
Nee, ik denk niet dat je zomaar de tijden van het vasten mag veranderen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm, daarom vroeg ik me dus af of het de bedoeling is dat je andere tijden aanhoudt als je nachtdienst hebt. Praktischer + dan doe je hetzelfde. Dat die vaste hihi tijden dus zeg maar vooral zijn omdat de meerderheid rond ongeveer dezelfde tijden werkt en slaapt
Daar denken ze in Iran blijkbaar hetzelfde overquote:Op maandag 14 juli 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je zomaar de tijden van het vasten mag veranderen.
Koop een 16 gb geheugenkaart?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dus van...
nee niksSowieso moet iedereen er dan zijn foto's op plaatsen ''omdat er geen genoeg geheugen meer is op camera''.
dank voor uwer wijsheid.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon logisch nadenken. God snapt heus wel dat jij slaap nodig hebt en dit niet doet voor je lol/om tijd te laten passeren. Dan nog zou je vasten gewoon geldig zijn, maar zou de sevap/sawab alleen niet hetzelfde zijn.
Foutje.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom quote je steeds totaal niet relevante posts van mij? Vage shit.
Jij komt het 'dat mag niet' en blablabla zonder ook maar enige kennis van de situatie te hebben. Dat is oordelen.
Oh die hebben allemaal genoeg geheugen hoorquote:
Waarom bestel je zo laat? Ga dan gewoon naar de winkel als je morgen al gaat vliegen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:41 schreef darkmond het volgende:
[..]
Oh die hebben allemaal genoeg geheugen hoordont worry.
Ik bestelde zaterdag trouwens een kaartje van 32gb zodat ik tenminste al m'n muziek mee kan nemen, en misschien ook wat afleveringen voor als ik ''slaap''... en natuurlijk zodat er ook genoeg is voor foto's en andere dingen. Wat ik nu heb ik zo'n 8gb kaartjeNet genoeg voor alleen muziek.
Komt pas morgen of overmorgen, en morgen vlieg ik al
Toen dacht ik er pas aan... anders al eerder besteld natuurlijk. Maar zou eigenlijk gewoon vandaag thuis moeten komen, alleen DPD bezorging omdat klein pakketquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom bestel je zo laat? Ga dan gewoon naar de winkel als je morgen al gaat vliegen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, je had gewoon direct naar de winkel moeten gaan bedoel ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linzen dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee, geen loubia vandaag helaas. Wel een van mijn favoriete gerechten.
Nachtdienst is juist fucked up als je Ramadan doet.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer je nachtdienst hebt kun je je tijd moeilijk anders indelen. It's the way it is. Verder slaap ik niet meer tijdens de nachtdienst en al helemaal niet het merendeel van de tijd dat we moeten vasten.
En verder snap ik niet waarom mensen hier zo overheen vallen. Wanneer je nachtdienst hebt kun je niet eens fatsoenlijk zitten en een maaltijd nuttigen omdat je direct door moet naar werk. Het zal ook wel liggen aan het werk dat je doet maar ik kan tijdens het werk ook niet eten bv. Tijdens de late dienst verbreek ik het vasten iets van driekwartier later omdat ik dan op werk ben en niet kan eten bv. Dus alles heeft ook zo zijn nadelen.
Maar ik kan je oprecht zeggen dat het vasten tijdens vakantie/weekend veel makkelijker is dan vasten in welke dienst dan ook - ook al slaap ik met werk misschien meer in de uren dat ik vast. Daarom vind ik het ook moeilijk geloven dat mijn vasten niet geldig is terwijl ik het in feite moeilijker heb op een werkdag.
Sowieso mensen die geen idee hebben van de situatie en komen oordelen..
maar ben ik iddquote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Haakneuzen zijn baas![]()
heb ik niet tho
Ik werk als bijbaan in de nacht in een hotel als receptionist. Tijdens de nacht ben ik de enige in het hotel qua personeel. Dan is het nog wel redelijk goed te doen. Helemaal omdat het super rustig is.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nachtdienst is juist fucked up als je Ramadan doet.
Deze mix:quote:Op maandag 14 juli 2014 18:58 schreef darkmond het volgende:
Zoeken jullie ook niet altijd een bepaald leuk nummer uit wanneer je op vakantie naar een land gaat, om zo elke keer met dat liedje die tijd te herinneren? o.O
Niet mijn muziekquote:
Ja, als je hele nacht zit is het zeker te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik werk als bijbaan in de nacht in een hotel als receptionist. Tijdens de nacht ben ik de enige in het hotel qua personeel. Dan is het nog wel redelijk goed te doen. Helemaal omdat het super rustig is.
Nacht is sowieso kut. Kan alleen geen andere baan vinden.
Hoe oud ben jequote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik werk als bijbaan in de nacht in een hotel als receptionist. Tijdens de nacht ben ik de enige in het hotel qua personeel. Dan is het nog wel redelijk goed te doen. Helemaal omdat het super rustig is.
Nacht is sowieso kut. Kan alleen geen andere baan vinden.
Vriend van me in Marokko heeft zo'n mercedes d240:quote:Op maandag 14 juli 2014 19:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet mijn muziekZwarte markt muziek of zo
![]()
Wat voor gevoel krijg je als je dat luistert dan?
Hoe zit dat met evevnasence ofzo. Dat is de enige die ik ken met soortgelijke muziek. Of zijn zij te commercieel?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef darkmond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het merk wat je online bestelt hebben ze ook in de winkel hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan snap ik wel dat een bijbaan moeilijk te vinden is.quote:
I know. Dat zei ik toen na een paar dagen dan ook, dat ik het helemaal niet zo fijn was als dat ik dacht.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nachtdienst is juist fucked up als je Ramadan doet.
Jij noemde mij ook een kleuter laatst, niet? Volgens mij iets mis met het gokken van leeftijden bij jouquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon gekruid met doritos...
Ik had toen ook allemaal extra diensten laten schrappenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know. Dat zei ik toen na een paar dagen dan ook, dat ik het helemaal niet zo fijn was als dat ik dacht.
Na iftar krijg ik slaap, dus helemaal geen zin om te werken dan. En met sahur zit je ook te haasten en alles. Beste is middag/avonddienst.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know. Dat zei ik toen na een paar dagen dan ook, dat ik het helemaal niet zo fijn was als dat ik dacht.
Ik heb dit ook gemaakt. Vond zelf dat ik de kip alsnog gekruid moest worden met een of andere kip kruiden mix. Doritos was niet genoeg en eigenlijk alleen aanwezig voor de crunch. Volgende keer doe ik dat er dusquote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar hozzelen op de straten tochhhh.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat een bijbaan moeilijk te vinden is.
Goed dat je het zegt, ik dacht ook of het genoeg was of niet. Ik ga dit maken deze week.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gemaakt. Vond zelf dat ik de kip alsnog gekruid moest worden met een of andere kip kruiden mix. Doritos was niet genoeg en eigenlijk alleen aanwezig voor de crunch. Volgende keer doe ik dat er dus
Doe ik ook, alles voor de biljettttten.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan maar hozzelen op de straten tochhhh.
Probeer anders een deel met kruiden en een deel zonder. Denk dat dat de beste oplossing is voor de eerste keer.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik dacht ook of het genoeg was of niet. Ik ga dit maken deze week.
[..]
Doe ik ook, alles voor de biljettttten.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
lebara verkopenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Probeer anders een deel met kruiden en een deel zonder. Denk dat dat de beste oplossing is voor de eerste keer.
Wat voor hozzel praktijken? Ik ben nog aan het oriënteren wat het beste bij me zal passen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga maar verder met Omar kijken.
Normaal gesproken moet ik na werk tijdens de ochtenddienst echt vechten tegen de slaap. En als ik dan mijn wekker niet zet word ik gerust om een uur of 7-8 in de avond wakker. Nu kom ik thuis, na 2 uurtje weer wakker. En dat terwijl ik vannacht niet heb geslapen. Ik voel me zoooo moe momenteel, niet normaal. Maar slapen lukt gewoon niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Ochtenddienst is ook niet fijn. Tot sahur kan ik toch niet slapen. Na de dienst, overdag dus, slaap ik wel, maar toch is dat niet hetzelfde als een nachtelijke slaap, bleek.
Daarom middag. Opblijven tot sahur en dan uitslapen. En dan uur-halfuur voor iftar klaar zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Ochtenddienst is ook niet fijn. Tot sahur kan ik toch niet slapen. Na de dienst, overdag dus, slaap ik wel, maar toch is dat niet hetzelfde als een nachtelijke slaap, bleek.
OMAR IS FUCKING AWESOME!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga maar verder met Omar kijken.
Wat voor werk?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet ik na werk tijdens de ochtenddienst echt vechten tegen de slaap. En als ik dan mijn wekker niet zet word ik gerust om een uur of 7-8 in de avond wakker. Nu kom ik thuis, na 2 uurtje weer wakker. En dat terwijl ik vannacht niet heb geslapen. Ik voel me zoooo moe momenteel, niet normaal. Maar slapen lukt gewoon niet.
Deze hele ploegenshit is echt totaaaaal niks voor mij. Snap niet hoe de rest van mijn familie dit volhoud.
Inderdaad een mindfuckquote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef Santello het volgende:
[..]
OMAR IS FUCKING AWESOME!
Wat een mind-fuck op het eind. Wel bij de les blijven. Anders mis je het misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Zwaar?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inderdaad een mindfuck
spoiler niet openen TM:Ik liep naar buiten. Was in shock. Zeker een half uur lang. Het zal je maar gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ligt eraan waar je staat. Maar het is redelijk actief werk en ik moet regelmatig zware dingen tillen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Zwaar?
Ik heb ooit bij Albert Heijn gewerkt als orderpicker. Met allemaal Bulgaren en Polen. Na een aantal maanden werd ik door vrienden ook maar voor Bulgaar uitgemaakt
Ja. Ik moest er de volgende dag nog steeds aan denken.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik liep naar buiten. Was in shock. Zeker een half uur lang. Het zal je maar gebeuren
Erg vermoeiend, inderdaad. Ik liep die week ook als een zombie op de werkvloer.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet ik na werk tijdens de ochtenddienst echt vechten tegen de slaap. En als ik dan mijn wekker niet zet word ik gerust om een uur of 7-8 in de avond wakker. Nu kom ik thuis, na 2 uurtje weer wakker. En dat terwijl ik vannacht niet heb geslapen. Ik voel me zoooo moe momenteel, niet normaal. Maar slapen lukt gewoon niet.
Deze hele ploegenshit is echt totaaaaal niks voor mij. Snap niet hoe de rest van mijn familie dit volhoud.
Precies.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daarom middag. Opblijven tot sahur en dan uitslapen. En dan uur-halfuur voor iftar klaar zijn.
Ben benieuwd. Ik heb nog maar 5 minuten gekeken.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:14 schreef Santello het volgende:
[..]
OMAR IS FUCKING AWESOME!
Wat een mind-fuck op het eind. Wel bij de les blijven. Anders mis je het misschien.
Velen missen het. Moet ik het weer in een A4 aan tekst gaan uitleggenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja. Ik moest er de volgende dag nog steeds aan denken.
Gelukkig maar dan. Je hebt geen idee hoe frustrerend het kan zijn als communiceren niet mogelijk is. Gebroken Engels enzo. Verder zijn het echte werk machines. Een tenger meisje werkt twee keer zo hardquote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je staat. Maar het is redelijk actief werk en ik moet regelmatig zware dingen tillen.
Ik heb bijna geen Poolse collega's en Bulgaarse al helemaal niet. Nederlands spreken is een vereiste bij ons op werk.
Incendies (2010) - IMDbquote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Velen missen het. Moet ik het weer in een A4 aan tekst gaan uitleggen![]()
Ken jij nog meer van dit soort films? Want ze kruisen puur toeval mijn pad. Zo ook deze:
Les chevaux de Dieu (2012) - IMDb
[ afbeelding ]
Deze vond ik net zo goed en vermakelijk als Omar.
Meer aub! Dank je wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Incendies (2010) - IMDb
Ook zo'n film met een WTF-einde. Ik zal maar niks verklappen.
Movie.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef darkmond het volgende:
Zie al meerdere keren iets over omar langskomen. Wat is dat voor serie/film? Iemand linkje?
Een film dat ik iedereen probeer op te dringen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef darkmond het volgende:
Zie al meerdere keren iets over omar langskomen. Wat is dat voor serie/film? Iemand linkje?
Was los habiba.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoe heb ik het zo ver kunnen laten komenrip
Omar (2013) - IMDbquote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef darkmond het volgende:
Waaaatquote:Op maandag 14 juli 2014 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoe heb ik het zo ver kunnen laten komenrip
Wil ik kijken, maar ook weer niet. Sowieso wordt omar er als grote held uitgebeeldquote:Op maandag 14 juli 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omar (2013) - IMDb
Vorige keer was er een misverstand; dacht dat JFM de MBC-serie over Omar ibn al-Khattab bedoelde...
Waarom niet?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil ook Omar kijken maar kan natuurlijk niet
pourqoui?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil ook Omar kijken maar kan natuurlijk niet
Ziet er goed uit. Ook weer eens even een film in 't Arabisch kijkenquote:
Als jij me een torrent linkje kan geven download ik 'm per directquote:Op maandag 14 juli 2014 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een film dat ik iedereen probeer op te dringen.
Hij staat ook op Youtube.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ook weer eens even een film in 't Arabisch kijken
[..]
Als jij me een torrent linkje kan geven download ik 'm per direct
Dat is die toch ook a ...quote:Op maandag 14 juli 2014 19:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wil ik kijken, maar ook weer niet. Sowieso wordt omar er als grote held uitgebeeld
10/10quote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sjiieten en co toch.
Is t een goede film?
Nee. imho...quote:
Het eerste ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
Maar is toch een liefdesfilm met een personage die gewoon Omar heet? Of gaat het over de islam enzo?
Ik wacht nog steeds op de verfilming van A thousand splendid suns.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
De boekverfilming van The Kite Runner was ook goed. Natuurlijk minder spannend als je het boek al hebt gelezen.
Ook gezien, m'n ma had 't boek gelezen. Was goeie filmquote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
De boekverfilming van The Kite Runner was ook goed. Natuurlijk minder spannend als je het boek al hebt gelezen.
Nice. Die ga ik ook checken. Heb er nu al twee om te bekijken vannachtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
De vliegeraar (2007) - IMDb
quote:
Ik ben ooooo zoooooo chaotisch, mn kamer is zo'n rommel en ik moet per se mn koffer nu inpakken van mn moederquote:
Aaahw. Wanneer gaan jullie op vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ooooo zoooooo chaotisch, mn kamer is zo'n rommel en ik moet per se mn koffer nu inpakken van mn moeder
Als ik morgen niet moest werken was ik naar je toe gekomen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ooooo zoooooo chaotisch, mn kamer is zo'n rommel en ik moet per se mn koffer nu inpakken van mn moeder
22quote:
Ga je op vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
wat download je?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:47 schreef darkmond het volgende:
2min klaar met download, gelijk kijken tot iftar
dit weekend pasquote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aaahw. Wanneer gaan jullie op vakantie?
Wtf?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit weekend pasmaar mn ma wil per se dr koffer delen ofzo
Hij is gewoon lekker direct.quote:Ik zit zo te klagen tegen mn broertke (6jr) over dat ik er zo'n rommeltje van gemaakt hebt, zegt hij heel droog: sommige mensen zijn zo
Ik bedoel wtf is er met hem???![]()
waarom zegt hij dat tegen me?
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit weekend pasmaar mn ma wil per se dr koffer delen ofzo
Ik zit zo te klagen tegen mn broertke (6jr) over dat ik er zo'n rommeltje van gemaakt hebt, zegt hij heel droog: sommige mensen zijn zo
Ik bedoel wtf is er met hem???![]()
waarom zegt hij dat tegen me?
Ja deze moedertje hier ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder begint altijd een maand van te voren met het inpakken. Ikke een dag.
makkelijk ben jijquote:Op maandag 14 juli 2014 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wtf?Ik weet pas de avond ervoor wat ik wil meenemen.
[..]
Hij is gewoon lekker direct.
mijn moeder is al tijden bezig, miljoenen cadeaus mee en alles pffquote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder begint altijd een maand van te voren met het inpakken. Ikke een dag.
Gewoon een cabin size koffer regelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe doe je dat in een dag? Normaal gezien doe ik elke keer een beetje erin, maar nu helemaal geen zin erin
De mijne gaat een uur vertrek ''nog ff naar de Hema''quote:Op maandag 14 juli 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
makkelijk ben jij
En nee hij is gek geworden
[..]
mijn moeder is al tijden bezig, miljoenen cadeaus mee en alles pff
Hoe doe je dat in een dag? Normaal gezien doe ik elke keer een beetje erin, maar nu helemaal geen zin erin
dat zou beter zijn idd maar ja, ik heb het dit keer niet voor het zeggenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een cabin size koffer regelen.Zo'n koffer krijg je snel vol.
hahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Santello het volgende:
[..]
De mijne gaat een uur vertrek ''nog ff naar de Hema''
Echt strontvervelend!
Ik ben 1x mijn tandenborstel vergetenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Santello het volgende:
[..]
De mijne gaat een uur vertrek ''nog ff naar de Hema''
Echt strontvervelend!
Dat vind ik nog redelijk. Ik heb het over de Hema in de stad, 30 minuten van ons huisquote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben 1x mijn tandenborstel vergetenHeb op schiphol Hema nog snel eentje gekocht.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Santello het volgende:
Wie blijft achter in Nederland deze zomer?
ik nietquote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Santello het volgende:
Ik weet niet of Evanescence nog wat doetquote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe zit dat met evevnasence ofzo. Dat is de enige die ik ken met soortgelijke muziek. Of zijn zij te commercieel?
herkenbaarquote:Op maandag 14 juli 2014 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben zó blij dat ik niet meer met m'n ouders op vakantie ga. Ik heb áltijd ruzie met m'n moeder over haar koffers. Nou ja, over het gewicht van de koffers...Ze mag 30kg meenemen, dus neemt ze ruim 30kg + flink wat handbagage mee.
![]()
![]()
35quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Santello het volgende:
I ain't telling you shit.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:44 schreef darkmond het volgende:
Film nog niet klaar... maar die Nadia is vast de verrader?
Helaas wel, ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Santello het volgende:
Ben jij ook kijken?quote:
Hoe zou dat toch komen dat je denkt dat de vrouw de verrader is?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:44 schreef darkmond het volgende:
Film nog niet klaar... maar die Nadia is vast de verrader?
normaal gezien horen "mannen" het meest betrouwbaar te zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen dat je denkt dat de vrouw de verrader is?
Oh pls.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen dat je denkt dat de vrouw de verrader is?
mensen die ragen als je het einde verklapt van een boek/filmquote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, laat maar, ik ga niet meer kijken.
Zo fucking hatelijk wanneer mensen films spoilen.
Wie wat waar spoilt??quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Who said it's true?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Aaargh, breek me de bek niet open. Eén van de grootste irritaties inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Haha precies!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aaargh, breek me de bek niet open. Eén van de grootste irritaties inderdaad.
Besluit je gezellig met z'n vieren ofzo een film te kijken. Eén van de personen heeft de film al gezien, maar belooft niks te verklappen. Wat doet hij gedurende de hele film? Juist ja.
"Nu moet je goed opletten."
"Geloof niet wat je ziet...."
"Bewaar dit stukje goed in je geheugen, dan snap je het straks beter."![]()
Ik heb ook zin in friet, maar ik durf nu niet naar de supermarkt te gaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag friet en bamiblokken.
Ik zoek het echttt niet om te koken.
guiltyquote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in friet, maar ik durf nu niet naar de supermarkt te gaan.Ik weet zeker dat ik dan met veel zoetigheid thuiskom.
Herkenbaar ja. Doe 't zelf ook weleensquote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aaargh, breek me de bek niet open. Eén van de grootste irritaties inderdaad.
Besluit je gezellig met z'n vieren ofzo een film te kijken. Eén van de personen heeft de film al gezien, maar belooft niks te verklappen. Wat doet hij gedurende de hele film? Juist ja.
"Nu moet je goed opletten."
"Geloof niet wat je ziet...."
"Bewaar dit stukje goed in je geheugen, dan snap je het straks beter."![]()
Wat deed ik dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Nothin' is true.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lalalalalalalalalalalalalalala, ik hoor je toch niet...
Ben je aan het vasten Sylvia?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in friet, maar ik durf nu niet naar de supermarkt te gaan.Ik weet zeker dat ik dan met veel zoetigheid thuiskom.
Ja, had je dat nog niet door dan?quote:
Dat krijg je ervan als je mij op het idee brengt friet te eten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
Uhg de frituurpan was bezet en is nu te vies. Nu zit ik zonder eten.
zei het tochquote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goeie film. Bedankt voor de tip. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, had je dat nog niet door dan?
Ik heb net wat eten besteld. Mijn avondmaaltijd eet ik wel over een uur of drie/vier...![]()
Kom hier eten. 't Eten is damn lekkerquote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
Uhg de frituurpan was bezet en is nu te vies. Nu zit ik zonder eten.
Jij ook man!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
EET SMAKELIJK ALVAST!!! MOGE ALLAH ONS VASTEN ACCEPTEREN!!!
Die is ook leuk, ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zei het toch
ik heb net Good will hunting opnieuw gekeken voor de dialogen
nee dat doen we niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef AMAR420 het volgende:
gaan jullie na de ramadan weer los? kapot dansen enzo, hangen op straat, hozzelen ennem rwinaa
leuk.
eet nu snel wat, en straks uitgebreid?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet nog eten.
Even wachten totdat iedereen slaapt, en dan ga ik aan de slag.
Ah woonde ik maar op mezelf ah.
hoop dat het geen pijn doet..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee dat doen we niet.
Toevallig hoor ik na zonsondergang altijd de bedden kraken
Ik ben nu groene thee aan het drinken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
eet nu snel wat, en straks uitgebreid?![]()
Ik moet ook op mezelf gaan. Pas dan leer ik echt koken omdat ik anders verhonger.
ben je erbij koekjes aan het eten?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nu groene thee aan het drinken.
chemische troepquote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Of speciaal voor Borte:
[ afbeelding ]
ik ook, met oreo.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nu groene thee aan het drinken.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
die ulker produkten zit geen smaak aan..gatverdamme
pas op dalijk zit er varkensgelatine in of 1 of andere kleurstof die niet halaal isquote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Of speciaal voor Borte:
[ afbeelding ]
Zoals likeur?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
pas op dalijk zit er varkensgelatine in of 1 of andere kleurstof die niet halaal is
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Of speciaal voor Borte:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.ik zie het verschil niet tussen turken en koerden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen..of mag je wel raki tijdens iftar?
wat gaat erin behalve koffie en slagroomquote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanish Coffee
Ik mag alles drinken.
Tia Mariaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat gaat erin behalve koffie en slagroom
Ja, en? Er zijn wel meer dingen verboden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
volgens mij is dit verboden in de islam.
Damn daar kocht ik altijd die kaneeldingetjes van. Maar ik zie die nergens meer liggen. Waar koop je die?quote:
,vis,salade en oreo-mascarpone frambozentoetje.BOOOH. Wat ga jij eten straks?quote:
Ben je op werk? Of doen je ouders niet aan iftar?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet nog eten.
Even wachten totdat iedereen slaapt, en dan ga ik aan de slag.
Ah woonde ik maar op mezelf ah.
bij de turk.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn daar kocht ik altijd die kaneeldingetjes van. Maar ik zie die nergens meer liggen. Waar koop je die?
had dit al aangekaart bij hen, maar blijkbaar kunnen ze niet van alcohol afblijvenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
volgens mij is dit verboden in de islam.
Niet zelf gekocht, gekregen, dus geen ideequote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn daar kocht ik altijd die kaneeldingetjes van. Maar ik zie die nergens meer liggen. Waar koop je die?
Yummquote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
,vis,salade en oreo-mascarpone frambozentoetje.BOOOH. Wat ga jij eten straks?
jouw schermafbeelding is toepasselijk in de vastenmaand?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
,vis,salade en oreo-mascarpone frambozentoetje.BOOOH. Wat ga jij eten straks?
Thuis.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben je op werk? Of doen je ouders niet aan iftar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |