Wtf?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit weekend pasmaar mn ma wil per se dr koffer delen ofzo
Hij is gewoon lekker direct.quote:Ik zit zo te klagen tegen mn broertke (6jr) over dat ik er zo'n rommeltje van gemaakt hebt, zegt hij heel droog: sommige mensen zijn zo
Ik bedoel wtf is er met hem???![]()
waarom zegt hij dat tegen me?
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit weekend pasmaar mn ma wil per se dr koffer delen ofzo
Ik zit zo te klagen tegen mn broertke (6jr) over dat ik er zo'n rommeltje van gemaakt hebt, zegt hij heel droog: sommige mensen zijn zo
Ik bedoel wtf is er met hem???![]()
waarom zegt hij dat tegen me?
Ja deze moedertje hier ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder begint altijd een maand van te voren met het inpakken. Ikke een dag.
makkelijk ben jijquote:Op maandag 14 juli 2014 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wtf?Ik weet pas de avond ervoor wat ik wil meenemen.
[..]
Hij is gewoon lekker direct.
mijn moeder is al tijden bezig, miljoenen cadeaus mee en alles pffquote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder begint altijd een maand van te voren met het inpakken. Ikke een dag.
Gewoon een cabin size koffer regelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe doe je dat in een dag? Normaal gezien doe ik elke keer een beetje erin, maar nu helemaal geen zin erin
De mijne gaat een uur vertrek ''nog ff naar de Hema''quote:Op maandag 14 juli 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
makkelijk ben jij
En nee hij is gek geworden
[..]
mijn moeder is al tijden bezig, miljoenen cadeaus mee en alles pff
Hoe doe je dat in een dag? Normaal gezien doe ik elke keer een beetje erin, maar nu helemaal geen zin erin
dat zou beter zijn idd maar ja, ik heb het dit keer niet voor het zeggenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een cabin size koffer regelen.Zo'n koffer krijg je snel vol.
hahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Santello het volgende:
[..]
De mijne gaat een uur vertrek ''nog ff naar de Hema''
Echt strontvervelend!
Ik ben 1x mijn tandenborstel vergetenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Santello het volgende:
[..]
De mijne gaat een uur vertrek ''nog ff naar de Hema''
Echt strontvervelend!
Dat vind ik nog redelijk. Ik heb het over de Hema in de stad, 30 minuten van ons huisquote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben 1x mijn tandenborstel vergetenHeb op schiphol Hema nog snel eentje gekocht.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Santello het volgende:
Wie blijft achter in Nederland deze zomer?
ik nietquote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Santello het volgende:
Wie blijft achter in Nederland deze zomer?
Ik weet niet of Evanescence nog wat doetquote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe zit dat met evevnasence ofzo. Dat is de enige die ik ken met soortgelijke muziek. Of zijn zij te commercieel?
herkenbaarquote:Op maandag 14 juli 2014 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben zó blij dat ik niet meer met m'n ouders op vakantie ga. Ik heb áltijd ruzie met m'n moeder over haar koffers. Nou ja, over het gewicht van de koffers...Ze mag 30kg meenemen, dus neemt ze ruim 30kg + flink wat handbagage mee.
![]()
![]()
35quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |