10/10quote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sjiieten en co toch.
Is t een goede film?
Nee. imho...quote:
Het eerste ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
Maar is toch een liefdesfilm met een personage die gewoon Omar heet? Of gaat het over de islam enzo?
Ik wacht nog steeds op de verfilming van A thousand splendid suns.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
De boekverfilming van The Kite Runner was ook goed. Natuurlijk minder spannend als je het boek al hebt gelezen.
Ook gezien, m'n ma had 't boek gelezen. Was goeie filmquote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
De boekverfilming van The Kite Runner was ook goed. Natuurlijk minder spannend als je het boek al hebt gelezen.
Nice. Die ga ik ook checken. Heb er nu al twee om te bekijken vannachtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
De vliegeraar (2007) - IMDb
quote:
Ik ben ooooo zoooooo chaotisch, mn kamer is zo'n rommel en ik moet per se mn koffer nu inpakken van mn moederquote:
Aaahw. Wanneer gaan jullie op vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ooooo zoooooo chaotisch, mn kamer is zo'n rommel en ik moet per se mn koffer nu inpakken van mn moeder
Als ik morgen niet moest werken was ik naar je toe gekomen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ooooo zoooooo chaotisch, mn kamer is zo'n rommel en ik moet per se mn koffer nu inpakken van mn moeder
22quote:
Ga je op vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
wat download je?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:47 schreef darkmond het volgende:
2min klaar met download, gelijk kijken tot iftar
dit weekend pasquote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aaahw. Wanneer gaan jullie op vakantie?
Wtf?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit weekend pasmaar mn ma wil per se dr koffer delen ofzo
Hij is gewoon lekker direct.quote:Ik zit zo te klagen tegen mn broertke (6jr) over dat ik er zo'n rommeltje van gemaakt hebt, zegt hij heel droog: sommige mensen zijn zo
Ik bedoel wtf is er met hem???![]()
waarom zegt hij dat tegen me?
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit weekend pasmaar mn ma wil per se dr koffer delen ofzo
Ik zit zo te klagen tegen mn broertke (6jr) over dat ik er zo'n rommeltje van gemaakt hebt, zegt hij heel droog: sommige mensen zijn zo
Ik bedoel wtf is er met hem???![]()
waarom zegt hij dat tegen me?
Ja deze moedertje hier ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder begint altijd een maand van te voren met het inpakken. Ikke een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |