quote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Santello het volgende:
Wie blijft achter in Nederland deze zomer?
I ain't telling you shit.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:44 schreef darkmond het volgende:
Film nog niet klaar... maar die Nadia is vast de verrader?
Helaas wel, ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef Santello het volgende:
Wie blijft achter in Nederland deze zomer?
Ben jij ook kijken?quote:
Hoe zou dat toch komen dat je denkt dat de vrouw de verrader is?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:44 schreef darkmond het volgende:
Film nog niet klaar... maar die Nadia is vast de verrader?
normaal gezien horen "mannen" het meest betrouwbaar te zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen dat je denkt dat de vrouw de verrader is?
Oh pls.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen dat je denkt dat de vrouw de verrader is?
mensen die ragen als je het einde verklapt van een boek/filmquote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, laat maar, ik ga niet meer kijken.
Zo fucking hatelijk wanneer mensen films spoilen.
Wie wat waar spoilt??quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Who said it's true?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Aaargh, breek me de bek niet open. Eén van de grootste irritaties inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Haha precies!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aaargh, breek me de bek niet open. Eén van de grootste irritaties inderdaad.
Besluit je gezellig met z'n vieren ofzo een film te kijken. Eén van de personen heeft de film al gezien, maar belooft niks te verklappen. Wat doet hij gedurende de hele film? Juist ja.
"Nu moet je goed opletten."
"Geloof niet wat je ziet...."
"Bewaar dit stukje goed in je geheugen, dan snap je het straks beter."![]()
Ik heb ook zin in friet, maar ik durf nu niet naar de supermarkt te gaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag friet en bamiblokken.
Ik zoek het echttt niet om te koken.
guiltyquote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in friet, maar ik durf nu niet naar de supermarkt te gaan.Ik weet zeker dat ik dan met veel zoetigheid thuiskom.
Herkenbaar ja. Doe 't zelf ook weleensquote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aaargh, breek me de bek niet open. Eén van de grootste irritaties inderdaad.
Besluit je gezellig met z'n vieren ofzo een film te kijken. Eén van de personen heeft de film al gezien, maar belooft niks te verklappen. Wat doet hij gedurende de hele film? Juist ja.
"Nu moet je goed opletten."
"Geloof niet wat je ziet...."
"Bewaar dit stukje goed in je geheugen, dan snap je het straks beter."![]()
Wat deed ik dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Nothin' is true.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lalalalalalalalalalalalalalala, ik hoor je toch niet...
Ben je aan het vasten Sylvia?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in friet, maar ik durf nu niet naar de supermarkt te gaan.Ik weet zeker dat ik dan met veel zoetigheid thuiskom.
Ja, had je dat nog niet door dan?quote:
Dat krijg je ervan als je mij op het idee brengt friet te eten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
Uhg de frituurpan was bezet en is nu te vies. Nu zit ik zonder eten.
zei het tochquote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goeie film. Bedankt voor de tip. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, had je dat nog niet door dan?
Ik heb net wat eten besteld. Mijn avondmaaltijd eet ik wel over een uur of drie/vier...![]()
Kom hier eten. 't Eten is damn lekkerquote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
Uhg de frituurpan was bezet en is nu te vies. Nu zit ik zonder eten.
Jij ook man!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
EET SMAKELIJK ALVAST!!! MOGE ALLAH ONS VASTEN ACCEPTEREN!!!
Die is ook leuk, ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zei het toch
ik heb net Good will hunting opnieuw gekeken voor de dialogen
nee dat doen we niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef AMAR420 het volgende:
gaan jullie na de ramadan weer los? kapot dansen enzo, hangen op straat, hozzelen ennem rwinaa
leuk.
eet nu snel wat, en straks uitgebreid?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet nog eten.
Even wachten totdat iedereen slaapt, en dan ga ik aan de slag.
Ah woonde ik maar op mezelf ah.
hoop dat het geen pijn doet..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee dat doen we niet.
Toevallig hoor ik na zonsondergang altijd de bedden kraken
Ik ben nu groene thee aan het drinken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
eet nu snel wat, en straks uitgebreid?![]()
Ik moet ook op mezelf gaan. Pas dan leer ik echt koken omdat ik anders verhonger.
ben je erbij koekjes aan het eten?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nu groene thee aan het drinken.
chemische troepquote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Of speciaal voor Borte:
[ afbeelding ]
ik ook, met oreo.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nu groene thee aan het drinken.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
die ulker produkten zit geen smaak aan..gatverdamme
pas op dalijk zit er varkensgelatine in of 1 of andere kleurstof die niet halaal isquote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Of speciaal voor Borte:
[ afbeelding ]
Zoals likeur?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
pas op dalijk zit er varkensgelatine in of 1 of andere kleurstof die niet halaal is
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Of speciaal voor Borte:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.ik zie het verschil niet tussen turken en koerden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen..of mag je wel raki tijdens iftar?
wat gaat erin behalve koffie en slagroomquote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanish Coffee
Ik mag alles drinken.
Tia Mariaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat gaat erin behalve koffie en slagroom
Ja, en? Er zijn wel meer dingen verboden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
volgens mij is dit verboden in de islam.
Damn daar kocht ik altijd die kaneeldingetjes van. Maar ik zie die nergens meer liggen. Waar koop je die?quote:
,vis,salade en oreo-mascarpone frambozentoetje.BOOOH. Wat ga jij eten straks?quote:
Ben je op werk? Of doen je ouders niet aan iftar?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet nog eten.
Even wachten totdat iedereen slaapt, en dan ga ik aan de slag.
Ah woonde ik maar op mezelf ah.
bij de turk.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn daar kocht ik altijd die kaneeldingetjes van. Maar ik zie die nergens meer liggen. Waar koop je die?
had dit al aangekaart bij hen, maar blijkbaar kunnen ze niet van alcohol afblijvenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
volgens mij is dit verboden in de islam.
Niet zelf gekocht, gekregen, dus geen ideequote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn daar kocht ik altijd die kaneeldingetjes van. Maar ik zie die nergens meer liggen. Waar koop je die?
Yummquote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
,vis,salade en oreo-mascarpone frambozentoetje.BOOOH. Wat ga jij eten straks?
jouw schermafbeelding is toepasselijk in de vastenmaand?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
,vis,salade en oreo-mascarpone frambozentoetje.BOOOH. Wat ga jij eten straks?
Thuis.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben je op werk? Of doen je ouders niet aan iftar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |