En we hebben nu wel het geld om topspelers aan te trekken?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Van Pelle was het even hard afwachten of hij er wat van zou bakken als Boulahrouz.
Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij kreeg volgens mij niet direct een topsalaris.
- Hij was geen 32
- Hij was niet chronisch geblesseerd
- Toen hadden we helemaal geen cent te makken
- Voor zijn positie hadden we geen fatsoenlijke back up.
Dat lijkt me een uiterst pijnlijke ervaring.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef Caland het volgende:
Als ik nog één keer het woord ervaring hoor ga ik in mezelf snijden.
Als je niet verder komt dan compleet onzinnige woorden in m'n mond te leggen kan je beter gelijk opsodemieteren, idioot.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:21 schreef satecl het volgende:
[..]
En we hebben nu wel het geld om topspelers aan te trekken?
Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel. Later verdiende hij zelfs 1,3 miljoen per jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Van Pelle was het even hard afwachten of hij er wat van zou bakken als Boulahrouz.
Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij was geen 32
Pelle werd eerst gehuurd.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel, zeker voor Pellè destijds.
Ik ben ook kritisch op de transfer van Boulahrouz, maar ik vind je hier toch wat te ongenuanceerd:quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij was geen 32
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel, zeker voor Pellè destijds.
Pelle kreeg dat salaris nadat hij indruk had gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Boula heeft ook maar een contract voor een jaar.
Boulahrouz krijgt ook geen topsalaris. Dat lijkt me onwaarschijnlijk als hij bij Brondy al genoegen moest nemen met 6 ton. Wat overigens ook geen slecht salaris is.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle kreeg dat salaris nadat hij indruk had gemaakt.
Godverdomme zeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Cara het volgende:
Ondertussen in Manchester;
adidas komende 10 jaar nieuwe shirtsponsor
ze betalen 1 miljard euro.
[ afbeelding ]
Hij beweerde dat Pelle direct 8 ton kreeg zonder ook maar iets gepresteerd te hebben, flauwekul natuurlijk. Daar ging het mij meer om.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boulahrouz krijgt ook geen topsalaris. Dat lijkt me onwaarschijnlijk als hij bij Brondy al genoegen moest nemen met 6 ton. Wat overigens ook geen slecht salaris is.
Adidas => De Vrijquote:Op maandag 14 juli 2014 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Adidas?
Adidas => Messi...... ??
Aan "ervaring" heb je niets als je chronisch geblesseerd ben. De gemiddelde 24-jarige heeft meer wedstrijden gespeeld. Daarbij is een verdedigend duo Mathijsen - Boulahrouz samen niet 'ervaren', maar 'bejaard'. Zijn nou beiden niet de meest soepele en snelle spelers. Ajax heeft hem sowieso meerdere keren laten lopen en PSV ook minimaal 1 keer, beiden omdat hij teveel salaris eiste, die komt echt niet voor minder dan een half miljoen ballen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben ook kritisch op de transfer van Boulahrouz, maar ik vind je hier toch wat te ongenuanceerd:
- Boulahrouz wordt maar voor 1 seizoen vastgelegd, dus bevalt hij niet dan ben je er ook zo weer vanaf.
- Het is onwaarschijnlijk dat Boulahrouz een topsalaris gaat verdienen. Ik heb op internet voorbij zien komen dat hij bij Brondby schijnbaar zo'n 6 ton verdiende. Bij Feyenoord gaat hij vast niet meer verdienen.
- Hij is inderdaad 32, maar Mathijsen is dat ook en doet het toch vrij aardig - met name het laatste half jaar onder Koeman.
- Mochten er 3 verdedigers vertrekken dan is een ervaren kracht erbij, voor de breedte, mooi meegenomen. Dan moet er echter nog wel één jongere verdediger worden bijgehaald naar mijn mening, aangezien we met Kongolo en Van Beek alleen niet het seizoen kunnen ingaan.
Edit; begin maar vast met snijden Caland.
Think again.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef De_Pel het volgende:
Als je 2 centrale verdedigers verkoopt voor 16-18 miljoen, heb kun je best voor een bescheiden bedrag een redelijke vervangende verdediger vinden.
Ik denk dan ook niet dat we beiden vaak naast elkaar in de basis zullen zien spelen. Ik verwacht meer dat Kongolo en Van Beek het vaste koppel worden, met Mathijsen en Boulahrouz erachter als vervangers (of Boulahrouz als rechtsback). Ik verwacht sowieso nog een verdedigende aankoop, maar wil Feyenoord niet te ver terugvallen / meeblijven doen in de top, dan moeten alle posities dubbel bezet zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Aan "ervaring" heb je niets als je chronisch geblesseerd ben. De gemiddelde 24-jarige heeft meer wedstrijden gespeeld. Daarbij is een verdedigend duo Mathijsen - Boulahrouz samen niet 'ervaren', maar 'bejaard'. Zijn nou beiden niet de meest soepele en snelle spelers. Ajax heeft hem sowieso meerdere keren laten lopen en PSV ook minimaal 1 keer, beiden omdat hij teveel salaris eiste, die komt echt niet voor minder dan een half miljoen ballen.
Ga weg joh. Ik heb het niet over 6 miljoen neerleggen voor 1 verdediger.quote:
Je had liever dat we 2-3 miljoen hadden betaald voor Boulahrouz?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga weg joh. Ik heb het niet over 6 miljoen neerleggen voor 1 verdediger.
Het gaat constant over een kwart tot de helft herinvesteren, maar zelfs al pak je 1/6e of 1/8e.
Het is onzin om te stellen dat je geen 2-3 miljoen van de 18 miljoen kunt herinvesteren.
Sowieso moet er een vervanger voor Janmaat en liefst een fatsoenlijke LB bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat we beiden vaak naast elkaar in de basis zullen zien spelen. Ik verwacht meer dat Kongolo en Van Beek het vaste koppel worden, met Mathijsen en Boulahrouz erachter als vervangers (of Boulahrouz als rechtsback). Ik verwacht sowieso nog een verdedigende aankoop, maar wil Feyenoord niet te ver terugvallen / meeblijven doen in de top, dan moeten alle posities dubbel bezet zijn.
13,5 per seizoen, vanaf zijn 24e!!quote:2006/07 Chelsea 13 0 Premiership
2007/08 Sevilla FC 6 0 Primera División
2008/09 VfB Stuttgart 21 0 Bundesliga
2009/10 VfB Stuttgart 7 0 Bundesliga
2010/11 VfB Stuttgart 16 0 Bundesliga
2011/12 VfB Stuttgart 21 2 Bundesliga
2012/13 Sporting Portugal 11 0 Primeira Liga
2013/2014 Brøndby IF 13 0 Superligaen
Serieus, ben je nou zwakbegaafd of...?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je had liever dat we 2-3 miljoen hadden betaald voor Boulahrouz?
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat Boulahrouz fit was won Feyenoord de UEFA cup. Just saying. Maar hij heeft zoveel ervaring jongons.
Dat zegt hij toch niet joh.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je had liever dat we 2-3 miljoen hadden betaald voor Boulahrouz?
Dat is waarom ik ook kritisch ben over deze 'versterking'. Maar nogmaals, ik ben al vaker positief verrast door Van Geel dus ik hoop dat Boulahrouz positief weet te verrassen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat Boulahrouz fit was won Feyenoord de UEFA cup. Just saying. Maar hij heeft zoveel ervaring jongons.
Er zou sowieso wel een rechtsback bijmoeten imo.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is waarom ik ook kritisch ben over deze 'versterking'. Maar nogmaals, ik ben al vaker positief verrast door Van Geel dus ik hoop dat Boulahrouz positief weet te verrassen.
Anders hoop ik maar op nog een verdedigende versterking.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb Boulahrouz tijden een geweldenaar gevonden, en ik hoop meer natuurlijk dat hij dit seizoen fit blijft en van waarde kan zijn, maar als je enige statistiek/kansrekening of hoe je het ook wilt zien hier op loslaat is het gewoon een ontzettend domme transfer. Ja, het kan goed uitpakken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar de kans is minstens zo groot dat je naast 6 ton salaris ook nog eens driekwart jaar een half medisch team bezig kan houden om die kerel tot 6 wedstrijden te slepen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is waarom ik ook kritisch ben over deze 'versterking'. Maar nogmaals, ik ben al vaker positief verrast door Van Geel dus ik hoop dat Boulahrouz positief weet te verrassen.
Anders hoop ik maar op nog een verdedigende versterking.
Feyenoord zit niet in de situatie dat ze 15 miljoen kunnen vragen. Spelers willen gewoon verder en club moet daar naar schikken. Kunnen dus niet de volle mep vragen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:53 schreef De_Pel het volgende:
Overigens geheel terzijde, ik vind dat het met de uitgaande transfers ook maar matig gaat.
Pelle zou waarschijnlijk toch maar 8+bonussen zijn.
Hoogste bod op Janmaat: 6 miljoen
Hoogste bod op De Vrij: 7 miljoen
Geruchten m.b.t. Clasie: 5 miljoen?
Martins Indi is dan wel een vrij nette deal.
Nu is dit voor ons welkom geld, maar vergelijk het met de bedragen die PSV, Twente en zeker Ajax constant pakken en het is een lachertje.
Ik mag toch hopen dat je na het EK-2016 wel een keer fatsoenlijke bedragen ga pakken (Boetius 15 miljoen dit dat).
Pelle krijgen we gewoon 10 voor. Alle media, behalve VI, spreken van 10 miljoen. Voor de Vrij wil Feyenoord 9 hebben, en dat gaan we ook gewoon krijgen. Janmaat 6 miljoen is prima voor een verdediger met een eenjarig contract. Clasie gaat niet weg, tenzij er een club komt die echt grof geld op tafel gooit.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:53 schreef De_Pel het volgende:
Overigens geheel terzijde, ik vind dat het met de uitgaande transfers ook maar matig gaat.
Nu is dit voor ons welkom geld, maar vergelijk het met de bedragen die PSV, Twente en zeker Ajax constant pakken en het is een lachertje.
Ik mag toch hopen dat je na het EK-2016 wel een keer fatsoenlijke bedragen ga pakken (Boetius 15 miljoen dit dat).
Dat doe je toch juist achteraf? Nu is het koffiedik kijken...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Dekatria het volgende:
We zullen trouwens wel zien hoe Boulahrouz het doet. Het is een beetje de koe in z'n kont kijken nu.
Je zal zien dat als iemand zich meld voor pak 'm beet Blind of Wijnaldum meld, dat die mag terugkomen als ze bereid zijn om even veel te betalen als voor een De Vrij en een BMI samen, wat Twente ook alweer gepakt heeft op een Tadic.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord zit niet in de situatie dat ze 15 miljoen kunnen vragen. Spelers willen gewoon verder en club moet daar naar schikken. Kunnen dus niet de volle mep vragen.
Janmaat echt niet. Dat is een echte broodvoetballer. Die kan bij Newcastle veel meer verdienen, dus wil hij weg.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef De_Pel het volgende:
el elke supporter zo snel mogelijk de aandelen terug wil kopen, zit daar geen directe drang achter. In ieder geval niet zozeer dat je spelers móet gaan verkopen. Van Geel heeft dit ook een beetje over zich afgeroepen met de contractsduur. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat hij Janmaat had kunnen verlengen voor een tonnetje, misschien 2 meer.
- 6 miljoen voor Janmaat vind ik begrijpelijk. Is duidelijk minder dan De Vrij en heeft op het WK ook niet echt briljant gepresteerd. Heeft nog maar een contract van één jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:53 schreef De_Pel het volgende:
Die 10 voor Pel is denk ik toch echt ná bonussen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pelle krijgen we gewoon 10 voor. Alle media, behalve VI, spreken van 10 miljoen. Voor de Vrij wil Feyenoord 9 hebben, en dat gaan we ook gewoon krijgen. Janmaat 6 miljoen is prima voor een verdediger met een eenjarig contract. Clasie gaat niet weg, tenzij er een club komt die echt grof geld op tafel gooit.
Ik ben wel tevreden eigenlijk.
Een driedubbele middelvinger, die kunnen ze krijgenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Vrij, moet ik nog maar zien. Lazio heeft nu dan toch eindelijk het bod van 5,5 iets opgehoogd.
http://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-richt-pijlen-op-van-aanholt.htmquote:Op maandag 14 juli 2014 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar komen die geruchten over Van Aanholt vandaan? Of is dat gewoon wishfull thinking?
Heb die naam al vaker voorbij zien komen.
De Vrij lijkt me een uitstekende aankoop voor Manchester, en Manchester lijkt me, dankzij Van Gaal, een uitstekende club voor De Vrij. Voor Manchester is 10 miljoen alsnog een koopje. alleen maar winnaars lijkt me.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan me ook echt niet voorstellen dat De Vrij voor Lazio kiest.
Als je kunt kiezen tussen Lazio en Manutd. lijkt de keuze me vrij eenvoudig. Man utd. lijkt me ook wel bereid veel meer te betalen dan Lazio.
Tenzij De Vrij al persoonlijk akkoord is met Lazio natuurlijk en de interesse van Man utd pas daarna op gang kwam, dan wordt het een ander verhaal.
Maar dat Man Utd. geinteresseerd is lijkt me duidelijk. Het is een publiek geheim dat Van Gaal één of meerdere spelers van het Nederlands elftal graag naar Manchester zou halen, lieten de internationals ook zelf weten na afloop van dit WK.
Idem. Veel mooiere club.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk zou ik liever voor Lazio spelen dan bij Man Utd, maar dit geheel terzijde.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk zou ik liever voor Lazio spelen dan bij Man Utd, maar dit geheel terzijde.
Kut fascisten.quote:
Pff nee alsjeblieft niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
#NelomGod hebben we toch ook nog?
Nelom-Kongolo-Mathijsen-Boulahrouz
Schulden o.a.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:14 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Ik ben dus nieuw in het hele clubvoetbal gebeuren, en heb dus ook nog niet zo veel kennis van de transfers en dergelijke. Als Feyenoord nou 30-35 miljoen krijgt deze transferperiode, waarom kunnen we dan maar ~8 miljoen herinvesteren in spelers? Waar gaat de andere 22-27 miljoen naartoe?
Ik ben vorig jaar bij de bekerfinale Lazio - AS Roma geweest. Mooiste voetbal belevenis ooit. Daarbij lijkt het me in Rome prettiger toeven dan in Manchester.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Tegenhanger van de joden, ik zie het probleem niet zo.
Ik dit jaar bij Lazio - AS Roma. Dat was maar een tegenvaller. En dat voor ¤95. Toch is het gewoon een mooie club.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar bij de bekerfinale Lazio - AS Roma geweest. Mooiste voetbal belevenis ooit. Daarbij lijkt het me in Rome prettiger toeven dan in Manchester.
We zitten nogal diep in de schulden door het beleid van een paar jaar terug. Althans, zaten, want het grootste deel kunnen we nu wel aflossen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:14 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Ik ben dus nieuw in het hele clubvoetbal gebeuren, en heb dus ook nog niet zo veel kennis van de transfers en dergelijke. Als Feyenoord nou 30-35 miljoen krijgt deze transferperiode, waarom kunnen we dan maar ~8 miljoen herinvesteren in spelers? Waar gaat de andere 22-27 miljoen naartoe?
Topwedstrijden daar zijn fantastisch, een simpel competitiewedstrijdje afschuwelijk. Lege tribunes, die vaak vele meters van het veld liggen. Echt zwaar weggezakt die competitie.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar bij de bekerfinale Lazio - AS Roma geweest. Mooiste voetbal belevenis ooit. Daarbij lijkt het me in Rome prettiger toeven dan in Manchester.
Nog maar +/- 5 mln schuld hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
We zitten nogal diep in de schulden door het beleid van een paar jaar terug. Althans, zaten, want het grootste deel kunnen we nu wel aflossen.
Jij vindt de Jong beter dan Dost?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:36 schreef H.FR het volgende:
Jammer dat De Jong niet kon worden vastgelegd, wel een beetje jaloers op PSV wat dat betreft.
Vooral jammer dat je vorig jaar met dit team niet kampioen bent geworden, want dat zat er makkelijk in. Dan had ik er totaal geen problemen mee gehad dat je nu een leegloop hebt. Nu gaan er een paar echte clubmensen(uit eigen jeugd etc.) weg zonder enig prijzen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo loopt het allemaal vrij snel leeg. Toch wel jammer uiteindelijk, dat zo'n beetje succes je dan uiteindelijk je halve team kost.
Je kunt geen kampioen worden met zo'n smalle selectie. We hadden eigenlijk maar 10 spelers in de selectie die het Feyenoord niveau waardig waren. Alles daarbuiten was echt gewoon middelmaat.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Vooral jammer dat je vorig jaar met dit team niet kampioen bent geworden, want dat zat er makkelijk in. Dan had ik er totaal geen problemen mee gehad dat je nu een leegloop hebt. Nu gaan er een paar echte clubmensen(uit eigen jeugd etc.) weg zonder enig prijzen.
Ik denk toch dat je meer hebt aan Dost dan aan De Jongquote:Op maandag 14 juli 2014 16:36 schreef H.FR het volgende:
Jammer dat De Jong niet kon worden vastgelegd, wel een beetje jaloers op PSV wat dat betreft.
Had jij anders verwacht?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo loopt het allemaal vrij snel leeg. Toch wel jammer uiteindelijk, dat zo'n beetje succes je dan uiteindelijk je halve team kost.
Dost is alleen waardevol als je twee goede vleugelspelers hebt. De Jong vind ik maar een overschat spelertje.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je meer hebt aan Dost dan aan De Jong
In Engeland en Duitsland inderdaad. In Nederland niet, zeker niet als je niet eens Europees speelt.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je kunt geen kampioen worden met zo'n smalle selectie. We hadden eigenlijk maar 10 spelers in de selectie die het Feyenoord niveau waardig waren. Alles daarbuiten was echt gewoon middelmaat.
Denk je? Zelf had ik meer vertrouwen in De Jong. Maar Dost is natuurlijk ook prima. Hopelijk kunnen we die voor de vCL vastleggen en raakt hij op tijd fit.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je meer hebt aan Dost dan aan De Jong
Inderdaad. Hopelijk staat 1 van onze keepers nu op en doet hij het goed. En zou mooi zijn als Van Geel een fatsoenlijke rechtsbuiten kan aantrekken.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat er vorig jaar aan ontbrak was een keeper die punten voor je pakt en een rechtsbuiten.
Ja maar goed we leveren nu zoveel kwaliteit in dat het niet eens meer zoveel uitmaakt wie er rechtsbuiten speelt.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopelijk staat 1 van onze keepers nu op en doet hij het goed. En zou mooi zijn als Van Geel een fatsoenlijke rechtsbuiten kan aantrekken.
Dat kon toch niet doorgaan omdat hij ziek is?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:31 schreef Sunri5e het volgende:
Janmaat medisch ook goedgekeurd. Transferbedrag 6,5 miljoen euro.
Wat is dat voor rare gedachte?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja maar goed we leveren nu zoveel kwaliteit in dat het niet eens meer zoveel uitmaakt wie er rechtsbuiten speelt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Los daarvan lijkt het me ook een eer om met de succesvolste voetballer allertijden #MiroslavKlose in een team te mogen spelen.
Nee, Klose speelt bij Lazioquote:
DE VRIJGOD.quote:DE VRIJ DERDE BESTE SPELER WK
Stefan de Vrij is verkozen tot beste verdediger van het wereldkampioenschap voetbal in Brazilië. Dit blijkt uit cijfers van Castrol Index Ranking. Met een cijfer van 9.7 houdt de verdediger van Feyenoord onder andere Mats Hummels (9.66) en Thomas Müller (9.63), beiden uitkomend voor het Duitse team, voor zich. Alleen Arjen Robben (9.74) en Toni Kroos (9.79) staan hoger van De Vrij.
Oud-Feyenoorder Ron Vlaar staat op een tiende positie in het klassement met een 9.48. Feyenoorder Bruno Martins Indi eindigt op plaats 33 met een 9.05, Op plaats 152 is Daryl Janmaat te vinden met een beoordeling van 7.74. Jordy Clasie, die twee wedstrijden op het WK speelde, staat met een 6.6 op de 291ste plaats. Terence Kongolo, die enkele minuten speelde op het toernooi, eindigt op plaats 524, met een 4.6.
Horrorscenario. Die twee opa's met een meter of 30 in de rug.quote:
De werkelijke bedragen zullen waarschijnlijk wel een stukje lager liggen.. er gaat altijd een aanzienlijk gedeelte van die bedragen naar tussenpersonenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Al met al vind ik het niet heel slecht hoor. Waarschijnlijk komen we tussen de 30 en 34 miljoen uit (exclusief een eventuele transfer van Clasie). Dat is gewoon prima. Niets op aan te merken verder.
Mag wel hopen dat ze niet samen tegelijk spelen nee, maar dat snapt Rutten hopelijk ook wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Horrorscenario. Die twee opa's met een meter of 30 in de rug.
Stel dat Feijenoord 30 miljoen euro verdient aan verkoop van een aantal spelers.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:14 schreef ArtoriasTAW het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:50 schreef Antaris het volgende:
[..]
Stel dat Feijenoord 30 miljoen euro verdient aan verkoop van een aantal spelers.
Dan kunnen ze rond 8 miljoen herinvesteren en de rest wordt de schulden van weggewerkt.
Stel dat ze 22 miljoen afstaan aan het wegwerken van schulden, hoeveel staat Feijenoord dan nog ongeveer in het rood?
Nu wel het beste moment om te verkopen (WK, 2 jaar contract). IJzer smeden als het heet is. ¤10 miljoen strik erom gr gr.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Porto heeft zich nu ook bij Feyenoord gemeld voor Clasie (aldus KrabbyKrabby met een nieuwtje
). Zou ik echt enorm jammer vinden, moeilijk te vervangen.
Feyenoord heeft wel ideale onderhandelingspositie met Clasie. Al hoop ik wel dat Clasie blijft. Denk dat hij volgend jaar echt gaat knallen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Porto heeft zich nu ook bij Feyenoord gemeld voor Clasie (aldus KrabbyKrabby met een nieuwtje
Met Vormer heb je een prima vervanger voor Eredivisie begrippen, al heb ik natuurlijk ook veel liever Clasie. Ze mogen dan wel een dikke portemonnee mee brengen, die Portugezen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Maar dan Vormer op die positiequote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu wel het beste moment om te verkopen (WK, 2 jaar contract). IJzer smeden als het heet is. ¤10 miljoen strik erom gr gr.
Hoop inderdaad dat ze Toornstra halen ja. Maar, dat zal wel niet. Hadden ze hem maar bij ADO opgehaald. Hij wilde ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prima stand-in. Toornstra erbij, niks mis mee.
Dan had hij nu gefrustreerd op de bank gezeten. Nu heeft hij zich een paar jaartjes bij Utrecht kunnen ontwikkelen. Zou ideaal moment zijn om hem nu op te pikken. Wel nog drie jaar contract.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoop inderdaad dat ze Toornstra halen ja. Maar, dat zal wel niet. Hadden ze hem maar bij ADO opgehaald. Hij wilde ook.
Ik wilde hard gaan lachen, totdat ik dit zag:quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef yvette1982 het volgende:
Boula is een verstandige aankoop. Transfervrij, zal geen topsalaris ontvangen en zal stand in zijn voor van Beek en de rechtsback. Nu nog ff verhaegh aantrekken als back.
Toch heeft ze gelijk hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wilde hard gaan lachen, totdat ik dit zag:
[ afbeelding ]
Verhaeghquote:
En die is wel op zijn plek in Duitsland denk ik. Zal Augsburg ook wel veel voor vragen gezien zijn status.quote:
Ik zou 13 a 15 miljoen voor Clasie niet afslaan. Daaronder inderdaad houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die Clasie voor een appel en een ei willen verkopen, in Vormer een ideale vervanger zien en Toornstra willen. Wat een kansloos gedoe zeg. Er is straks wel genoeg verkocht als De Vrij weg is. De rest van de clubs mag opbokken.
Je kan er wel een 'quote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die Clasie voor een appel en een ei willen verkopen, in Vormer een ideale vervanger zien en Toornstra willen. Wat een kansloos gedoe zeg. Er is straks wel genoeg verkocht als De Vrij weg is. De rest van de clubs mag opbokken.
Ach, ga toch weg man. Niet heel het elftal leeg laten kopen, er moeten ook nog spelers over blijven. Anders hou je een te kansloos elftal over. Je moet volgend jaar ook nog presteren. Daarnaast wordt Clasie zo enorm onderschat.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zou 13 a 15 miljoen voor Clasie niet afslaan. Daaronder inderdaad houden.
Ga toch weg man. Jij wilt met Goossens en Vormer en Toornstra (quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan er wel een '' bij zetten, maar wat is er precies zo debiel aan die redenatie? En hoezo is ¤10 miljoen 'voor een appel en een ei'? Voor een speler als Clasie en club als Feyenoord is ¤10 miljoen een mooi bedrag.
Zolang als ik leef heeft Feyenoord al financiële problemen en is het afhankelijk van anderen via vage constructies (Jorien, talentpools, VVF). Ik word wel blij van de wetenschap dat die afhankelijkheid in één klap flink minder wordt. Je kan nu in één seizoen voor meer dan ¤30 miljoen aan spelers verkopen, zo'n kans doet zich nooit meer voor. Volgend jaar heeft Clasie nog maar 1 jaar contract, dan krijg je er nooit meer voor dan ¤6 miljoen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, ga toch weg man. Niet heel het elftal leeg laten kopen, er moeten ook nog spelers over blijven. Anders hou je een te kansloos elftal over. Je moet volgend jaar ook nog presteren. Daarnaast wordt Clasie zo enorm onderschat.
Ik voorspel veel gestolen overwinningen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Gewoon Ziyech, Afellay en Boulah op het middenveld ja tog. Hou die tassies maar goed vast dames.
Immers, Vilhena en Toornstra. Vormer ter roulatie. Ja dat lijkt me best oké.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Jij wilt met Goossens en Vormer en Toornstra (!!! ) gaan spelen op het middenveld? Geld is echt niet alles hoor, en we zijn na De Vrij in de positie dat we niet meer moeten verkopen.
Zou immers niet naar Southampton gaan? Goossens mag dan wel eens indruk gaan maken met een paar mooie lange passes.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Immers, Vilhena en Toornstra. Vormer ter roulatie. Ja dat lijkt me best oké.
Hier komen we best overheen hoor. Spelers zijn passanten. Een positief eigen vermogen is (mits goed beleid) blijvend. I'll take one for the long term.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Er blijft echt geen hol over als Clasie ook al weg gaat naar Portugal. Maar goed, dit wisten we allemaal dat dit kon gebeuren. Afwachten wat er voor terug komt. Vind het ook niet erg eens weer naar een ander elftal te kijken, maar zoveel in 1 keer kan mijn tere autisten bestaan niet aan eigenlijk.
Wie heeft het eigenlijk over Goossens? Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat hij voornamelijk goed is in warmlopen en het daarbij moet houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Caland het volgende:
Mensen die nog vertrouwen hebben in Goossens![]()
Gewoon verhuren een club in het rechterrijtje.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie heeft het eigenlijk over Goossens? Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat hij voornamelijk goed is in warmlopen en het daarbij moet houden.
Ik bedacht me net pas dat we die ook nog hebben. FMLquote:Op maandag 14 juli 2014 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie heeft het eigenlijk over Goossens? Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat hij voornamelijk goed is in warmlopen en het daarbij moet houden.
Je gebeden zijn verhoord!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
Opzich is zo'n leegloop niet eens zo erg. Ben het wel eens met TC03 wat dat aangaat. Maar de grootste ramp voltrekt zich pas als Schaken tegen het einde van de transferperiode nog steeds een Feyenoord-shirt draagt. Daar zou ik gewoon echt niet mee kunnen leven.
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 14-07-2014 om 19:05:39En ook Schaken weg, hij vliegt morgen naar Kasyerispor voor een medische keuring. reageer retweet
God bestaat.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord!twitter:Mkrabby twitterde op maandag 14-07-2014 om 19:05:39En ook Schaken weg, hij vliegt morgen naar Kasyerispor voor een medische keuring. reageer retweet
Leuk geprobeerdquote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord!twitter:Mkrabby twitterde op maandag 14-07-2014 om 19:05:39En ook Schaken weg, hij vliegt morgen naar Kasyerispor voor een medische keuring. reageer retweet
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 14 juli 2014 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Dat aan passen van tweets, man man man..
Ook dat ja, want iedereen weet dat er maar 1 god is: ScrumGOD.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd![]()
En telkens "god" verwerken in iemands naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Zo te zien kan je er slecht mee handelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd![]()
En telkens "god" verwerken in iemands naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Dacht het niet, is toch een binnenlandse transferquote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef PIETR het volgende:
Krijgen we nog iets voor die transfer van Lerrrraaaa?
Wel als het gewoon een doorverkoop percentage is. Binnenlandse transfer regel is alleen bij vergoeding opleidingskosten. Dacht ikquote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dacht het niet, is toch een binnenlandse transfer
Ja, Kalou en Kuijt hebben ons ook nooit aan een kampioenschap geholpen, wat een kutspelers. Blij dat die middelmaat destijds lekker verkocht is hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zolang als ik leef heeft Feyenoord al financiële problemen en is het afhankelijk van anderen via vage constructies (Jorien, talentpools, VVF). Ik word wel blij van de wetenschap dat die afhankelijkheid in één klap flink minder wordt. Je kan nu in één seizoen voor meer dan ¤30 miljoen aan spelers verkopen, zo'n kans doet zich nooit meer voor. Volgend jaar heeft Clasie nog maar 1 jaar contract, dan krijg je er nooit meer voor dan ¤6 miljoen.
Daarnaast zijn Clasie, De Vrij en Janmaat prima spelers, maar puntje bij paaltje hebben ze ons geen prijzen opgeleverd. Niks ten nadele van hen, maar top 4 spelen moet ook zonder Clasie en Janmaat wel haalbaar zijn hoor.
Klopt, maar omdat Fer al van Twente naar Norwich is gegaan is een eventueel doorverkooppercentage wat Van Geel ooit zou hebben afgedongen niet meer van toepassing.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel als het gewoon een doorverkoop percentage is. Binnenlandse transfer regel is alleen bij vergoeding opleidingskosten. Dacht ik
Oh kut ja. Das waar.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat Fer al van Twente naar Norwich is gegaan is een eventueel doorverkooppercentage wat Van Geel ooit zou hebben afgedongen niet meer van toepassing.
Sterf.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh kut ja. Das waar.
Maar, het schijnt dat die binnenlandse transfer regel alleen geld als betreffende speler het land waar hij op dat moment zit als opleidingsland geld. En waneer is het een opleidingsland; als speler onder de 23 naar dat land is vertrokken. Fer is pas op z'n 23e naar Engeland gegaan, en dus geld dat niet als opleidingsland, waardoor wij, Feyenoord, dus wel opleidingsvergoeding zouden krijgen, ondanks dat het een binnenlandse transfer betreft.
Oke, helder.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh kut ja. Das waar.
Maar, het schijnt dat die binnenlandse transfer regel alleen geld als betreffende speler het land waar hij op dat moment zit als opleidingsland geld. En waneer is het een opleidingsland; als speler onder de 23 naar dat land is vertrokken. Fer is pas op z'n 23e naar Engeland gegaan, en dus geld dat niet als opleidingsland, waardoor wij, Feyenoord, dus wel opleidingsvergoeding zouden krijgen, ondanks dat het een binnenlandse transfer betreft.
Iets minder, Twente zal ook iets krijgen. Denk 4% om 1%.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke, helder.
Maar dat komt op iets van 5% uit (weet niet precies hoe lang hij hier heeft gespeeld qua jeugdjaren) x 6 mil = 300k. Mooi meegenomen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Clasie gaat toch niet bijtekenen als er aardige clubs uit het buitenland interesse hebben?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Met het vertrek van Pellé is al de nodige salarisruimte vrijgekomen. Als Schaken dan ook nog vertrekt, moet het toch mogelijk zijn om Kongolo en Clasie langer vast te houden?
Da's inderdaad ook weer zoiets.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Clasie gaat toch niet bijtekenen als er aardige clubs uit het buitenland interesse hebben?
Schuld wegwerken > Europees voetbal behalen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan we inderdaad weer met een gehavend elftal de voorronde CL in.
Die voorronde die zo ontzettend belangrijk worden geacht. Waar een heel seizoen voor is gestreden.
Om vervolgens je halve elftal te verkopen - en waarschijnlijk onvoldoende tijd om nog tijdig vervangers aan te trekken.
Zo komen we nooit in de CL of Europa League. Dan kun je net zo goed geen 2e worden op die manier. Even gechargeerd gesteld.
Godverdommequote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef Sloggi het volgende:
De BBC / Sky heeft het over 6 miljoen pond in plaats van euro voor Janmaat.
Voorlopig onhaalbaarquote:
4 jarig contract? 2 jarig hoor. Die is volgend seizoen dus hoogstens 6 miljoen waard.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Sloggi het volgende:
Clasie heeft een vierjarig contract. Over twee jaar krijg je dat bedrag ook nog voor hem. Lekker laten blijven dus.
Het AD had het over medio 2018.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef satecl het volgende:
[..]
4 jarig contract? 2 jarig hoor. Die is volgend seizoen dus hoogstens 6 miljoen waard.
Tja, als we iedereen behouden ben je nog steeds zwaar de underdog.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Die voorronde die zo ontzettend belangrijk worden geacht. Waar een heel seizoen voor is gestreden.
Om vervolgens je halve elftal te verkopen - en waarschijnlijk onvoldoende tijd om nog tijdig vervangers aan te trekken.
Zo komen we nooit in de CL of Europa League. Dan kun je net zo goed geen 2e worden op die manier. Even gechargeerd gesteld.
Ik zie het nu ook staan, maar ik weet bijna wel zeker dat zijn contract tot 2016 doorloopt. Zo niet, dan heb je gelijk: Dan moet je hem niet laten gaan.quote:
Maar wel kampioen..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, als we iedereen behouden ben je nog steeds zwaar de underdog.
ik kan op dat ene stukje na verder alleen maar 2016 vindenquote:
O, dus het AD zit ernaastquote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan op dat ene stukje na verder alleen maar 2016 vinden
Is een tijdje geleden verlengd met een jaar, loopt nu tot 2016.;quote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef satecl het volgende:
[..]
4 jarig contract? 2 jarig hoor. Die is volgend seizoen dus hoogstens 6 miljoen waard.
Dus nog 2 jarig contract, en volgende zomer maximaal 6 miljoen waard. Of hij moet opeens ook doelpunten gaan maken... Maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is een tijdje geleden verlengd met een jaar, loopt nu tot 2016.;
Pelle is op leeftijd en heeft nog maar twee seizoenen gescoord. Extreem lekker bedrag voor Feyenoord.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Henrys het volgende:
Pelle had toch een contract tot medio 2017? 10 miljoen is dan wel wat weinig
Pelle is 29 en heeft voor dat hij bij ons speelde overal gefaald.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Henrys het volgende:
Pelle had toch een contract tot medio 2017? 10 miljoen is dan wel wat weinig
Bron?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
BMI wordt nu ook gelinkt aan Man U. Hij was toch al rond met Porto?
Sky zegt helemaal geen 6 miljoen pond. Ze verwijzen in het bericht van Janmaat naar een andere speler die 6 miljoen pond kost.quote:
Als dit waar is hequote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als De Vrij, Janmaat, Indi en Pelle inderdaad op zeker weg zijn, gaat Van Geel wat mij betreft dezelfde dag nog met Clasie om de tafel. Geef je hem 2 ton extra als hij zijn contract 1 jaartje verlengt, desnoods met een transferclausule a 10-12 miljoen. Kan hij alsnog volgend jaar vertrekken als hij een mooi seizoen heeft, pakt hij een paar tonnetjes, en zijn wij nog niet direct sportief failliet. Weet je ook gelijk dat hij volgend seizoen niet voor 4 miljoen de deur uitloopt omdat hij nog maar 1 jaar heeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Clasie gaat toch niet bijtekenen als er aardige clubs uit het buitenland interesse hebben?
Helemaal mee eens. Zou idioot zijn als we inderdaad de voorrondes spelen met 5 basisspelers vertrokken en alleen boulah als vervangert. Dan kan je beter gewoon 3e worden, heb je het volgens mij makkelijker.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
ELquote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Schuld wegwerken > Europees voetbal behalen.
Terecht dat Feijenoord dit zo speelt. Je kan die lui wel bij elkaar houden tot tijdens de voorrondes, maar dan is de kans op CL groepsfase alsnog uitgesloten.
Nog even geduld
Die was in de winter te halen voor pakweg 3 miljoen door een of andere clausule.quote:
Groningen kan wel eens gaan verrassen. Die hadden het al niet slecht voor elkaar, en hebben ook heel wat leuke zakcentjes er bij gekregen met doorverkochte spelers, zoals Suarez, Matavz.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja, als ieder jaar ze je smaakmakers kopen en er nog een gehavend team staat.. Zo kan Nederland nooit stappen maken in het Europees voetbal. Nou, Groningen heeft haar zaakjes vrij aardig op orde. PEC Zwolle moet nog de transfermarkt op en PSV mist in haar eerste pot Depay, Wijnaldum en Arias..
De geruchten over Man U zijn sowieso niet te stuiten. Ook Di Maria, Hummels, Gaitan, en Vidal zouden naar Old Trafford komenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
BMI wordt nu ook gelinkt aan Man U. Hij was toch al rond met Porto?
Niet zo moeilijk. Die gaan een hele grote verbouwing in, en hebben net weer een gigantisch budget extra erbij door de deal van 95 miljoen per jaar met Adidas. Compleet belachelijk, spelverziekend bedrag. Leuk, als je dat eens vergelijkt met het compleet leegverkopen van onze club voor minder dan de helft. United meld zich dit jaar gewoon in de top-3 van koopclubs. Als ik Moyes was, voelde ik me nu toch lichtelijk genaaid.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De geruchten over Man U zijn sowieso niet te stuiten. Ook Di Maria, Hummels, Gaitan, en Vidal zouden naar Old Trafford komen
Het was toch niet dat Moyes weinig kon uitgeven ofzo.. 27,5 miljoen pond voor Fellaini, 37.1 miljoen pond voor Mata, verder wat overbodige spelers verkocht / laten gaan en een zooi uitgeleend en vrijwel dezelfde ploeg als Ferguson waarmee hij kampioen werd. Ben het met je eens dat de sponsordeal gestoord is, maar Moyes heeft wat mij betreft weinig te klagenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Die gaan een hele grote verbouwing in, en hebben net weer een gigantisch budget extra erbij door de deal van 95 miljoen per jaar met Adidas. Compleet belachelijk, spelverziekend bedrag. Leuk, als je dat eens vergelijkt met het compleet leegverkopen van onze club voor minder dan de helft. United meld zich dit jaar gewoon in de top-3 van koopclubs. Als ik Moyes was, voelde ik me nu toch lichtelijk genaaid.
Ik weet niet in hoeverre die spelers op voorspraak van Moyes zijn gehaald, maar als Van Gaal nu pakweg 250 miljoen aan spelers mag uitgeven, dan kun je natuurlijk toch wel wat conclusies trekken over hoe de selectie waar Moyes mee heeft gewerkt er volgens het bestuur op staat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het was toch niet dat Moyes weinig kon uitgeven ofzo.. 27,5 miljoen pond voor Fellaini, 37.1 miljoen pond voor Mata, verder wat overbodige spelers verkocht / laten gaan en een zooi uitgeleend en vrijwel dezelfde ploeg als Ferguson waarmee hij kampioen werd. Ben het met je eens dat de sponsordeal gestoord is, maar Moyes heeft wat mij betreft weinig te klagen
Die 450.000 mag ook nog van de 42.000.000-schulden-teller af.quote:Rodney Kongolo is begonnen aan zijn avontuur bij Manchester City. De middenvelder ruilde de jeugdopleiding van Feyenoord deze zomer in voor die van de Engels kampioen en traint als zestienjarige momenteel met de beloften van the Citizens mee.
Feyenoord ontving een bedrag van 450.000 euro voor het talent, maar door variabelen kan de transfersom nog oplopen tot maximaal één miljoen. Kongolo kijkt met trots naar zijn oudere broer, de twintigjarige Terence, die als verdediger is doorgebroken bij Feyenoord speelt en met het Nederlands elftal actief was op het WK in Brazilië.
"Hij is een voorbeeld, want hij heeft op het WK gespeeld. Dat is niet niks. Ik wil dat ook bereiken", zegt Rodney, die op de website van City het moment omschrijft waarop zijn broer te horen kreeg dat hij mee mocht naar Brazilië: "Ik was heel erg trots en hij schreeuwde het hele huis bij elkaar toen hij hoorde dat hij geselecteerd was."
Een groot gedeelte daarvan hebben ze er al doorheen gejaagd met Shaw en Herrera, lijkt me. Ik denk dat je voor Di Maria en Hummels nog een keer zo'n bedrag neer mag leggen. Vidal en Gaitan, nóg een keer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Die gaan een hele grote verbouwing in, en hebben net weer een gigantisch budget extra erbij door de deal van 95 miljoen per jaar met Adidas. Compleet belachelijk, spelverziekend bedrag. Leuk, als je dat eens vergelijkt met het compleet leegverkopen van onze club voor minder dan de helft. United meld zich dit jaar gewoon in de top-3 van koopclubs. Als ik Moyes was, voelde ik me nu toch lichtelijk genaaid.
Zouden allebei ongeveer 37 miljoen hebben gekost. Zouden ze die 4 spelers er nog bij halen dan zit je wel zo'n beetje op de 250. Toch zou het me niets verbazen als hij ook nog 1 of 2 Nederlanders meeneemt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een groot gedeelte daarvan hebben ze er al doorheen gejaagd met Shaw en Herrera, lijkt me. Ik denk dat je voor Di Maria en Hummels nog een keer zo'n bedrag neer mag leggen. Vidal en Gaitan, nóg een keer.
En erg veel zullen ze niet binnen hebben gekregen door het vertrek van Vidic, Ferdinand en Buttner.
Dat weet niemand.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Wat is nu eigenlijk de stand van zaken financieel? Als we schuldvrij zijn, hoeveel blijft er over en waar wordt het in geïnvesteerd? Lijkt me nu wel verstandig om niet alles er weer doorheen te jagen.
Maar we zitten nu wel in de veiligste zone bij de KNVB toch? Ik las ook dat Rutten dacht aan affelay maar dat zou toch veel te veel kosten, alleen al aan salaris? Dan is Ziyech een veel betere optie lijkt me. Ik dacht ff dat we helemaal schuldvrij zouden zijn aangezien we flink veel verkopen deze zomer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat weet niemand.
Het lijkt er op dat we nog pakweg 40 miljoen aan schuld danwel uitgegeven aandelen hadden staan.
We hebben, lijkt het, voor zo'n 24 miljoen verkocht, maar daarvan gaat geloof ik nog bijna 2 miljoen naar de talentenpoulehouders (20% van BMI). Betekent dat je iig uit de schulden bent en een deel van de aandelen kan terugkopen. Reken maar dat er van die 24 zo'n 20 linksom of rechtsom in de schuldsanering wordt gegooid.
Tja, CL voorronde is sowieso extreem lastig, zelfs als we alle spelers zouden behalen. Ik hoop in ieder geval dat we er niet weer kansloos uitvliegen, EL/CL zijn toch de mooiste wedstrijden en er valt wat te verdienen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiteraard. Dat zaten we al even zelfs.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Maar we zitten nu wel in de veiligste zone bij de KNVB toch? Ik las ook dat Rutten dacht aan affelay maar dat zou toch veel te veel kosten, alleen al aan salaris? Dan is Ziyech een veel betere optie lijkt me. Ik dacht ff dat we helemaal schuldvrij zouden zijn aangezien we flink veel verkopen deze zomer.
Bedankt voor de uitleg kameraad, dus voor de spits positie is Dost nu het meest realistisch en zijn er voor de rest nog goede spelers die aan Feyenoord gelinkt worden en ook haalbaar zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat zaten we al even zelfs.
Plakband en co hebben 49% van de aandelen overgenomen voor 30 miljoen. Daarnaast waren de schulden te overzien. Dus ja, we zijn uit de schulden, maar waarschijnlijk voorlopig nog niet "uit de schulden".
Afellay lijkt me een compleet onzinnig verzinsel, geloof niet dat Rutte zo dom is om dat reeel te achten. Ook Ziyech zal 98% zeker niet haalbaar zijn, want daar wordt een irreëel bedrag voor gevraagd, en Twente lijkt bereid dat op te hoesten.
Zelfs dat is nog maar zeer de vraag, of die haalbaar is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg kameraad, dus voor de spits positie is Dost nu het meest realistisch en zijn er voor de rest nog goede spelers die aan Feyenoord gelinkt worden en ook haalbaar zijn?
Nogal kort door de bocht dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Je weet toch dat Pelle vertrekt? Dan moet er een spits klaarstaan die direct naar de Kuip kan komen
Dat contract gaat volgend jaar pas in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Die gaan een hele grote verbouwing in, en hebben net weer een gigantisch budget extra erbij door de deal van 95 miljoen per jaar met Adidas.
Behoorlijk.quote:
Van dat dikgedrukte nieuws word ik wel blij.quote:Feyenoord lost schuld af en begint met terugbetalen VvF
Feyenoord heeft na vandaag al meer dan twintig miljoen euro binnengeharkt door uitgaande transfers. En dan moet Stefan de Vrij, volgens de FIFA dé beste verdediger op het WK 2014, nog vertrekken. Van dat geld kan eenderde gebruikt worden om de selectie te versterken, meent De Telegraaf.
Al die miljoenen euro's zullen voornamelijk gebruikt worden om de nog resterende schuld af te lossen. Die bedraagt 6 miljoen euro en kan door het transfergeld nog deze zomer weggewerkt worden. Daarnaast wil de club een begin maken met het terugbetalen van de Vrienden van Feyenoord, die over 49% van de aandelen beschikken voor iets meer dan 30 miljoen euro.
Daarmee wordt Feyenoord langzaam weer baas in eigen Kuip. Door die andere belangrijke verplichtingen kan technisch directeur Martin van Geel dus eenderde herinvesteren. Met Khalid Boulahrouz wordt dat budget in ieder geval niet aangetast, de routinier versterkt de Rotterdammers op transfervrije basis.
Die liggen ook voor het oprapen goeie spitsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
'Dost wordt een zaak van de lange adem' aldus Martin van Geel. Hoe is dat mogelijk? Je weet toch dat Pelle vertrekt? Dan moet er een spits klaarstaan die direct naar de Kuip kan komen. Zou het echt een enorme blunder vinden als we nu weer de vCL in moeten zonder spits.
Als je De Jong voor 5,5 mln kon binnentikken had je dat wat mij betreft wel mogen doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Die liggen ook voor het oprapen goeie spitsen.
Juistquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Volgens mij zijn ze ook al een tijd bezig om Dost los te weken bij Wolfsburg.
[..]
Van dat dikgedrukte nieuws word ik wel blij.
Transferbudget in 1 keer weg aan 1 speler. Geweldig zou dat zijn geweest jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je De Jong voor 5,5 mln kon binnentikken had je dat wat mij betreft wel mogen doen.
Voor een spits die al 3 jaar niks heeft laten zien. Topbeleid. Martin van GOLD!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Transferbudget in 1 keer weg aan 1 speler. Geweldig zou dat zijn geweest ja
quote:
MvG had veel beter moeten anticiperen op het vertrek van Pelle. Dost blijkt nu zo goed als onhaalbaar, dan moet je overstappen op plan B.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Die liggen ook voor het oprapen goeie spitsen.
Affellay zou ik wel top vinden hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus Dost Boulahrouz en Affellay.. Ik verwacht niet veel van dit seizoen.
MvG heeft geanticipeerd door voor Dost te gaan. Dat plan is nog steeds niet van de baan. Ik snap dus niet helemaal wat je nou zit te huilen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
MvG had veel beter moeten anticiperen op het vertrek van Pelle. Dost blijkt nu zo goed als onhaalbaar, dan moet je overstappen op plan B.
Misschien was Dost al wel plan B.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
MvG heeft geanticipeerd door voor Dost te gaan. Dat plan is nog steeds niet van de baan. Ik snap dus niet helemaal wat je nou zit te huilen.
Met 2 goede buitenspelers zou dat best kunnen werken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:07 schreef satecl het volgende:
Ik ben bang dat we het met Marc Janko moeten gaan doen...
Rechtsbuitens zijn schaars op het moment.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met 2 goede buitenspelers zou dat best kunnen werken.
Maar dan moet je dus goed investeren in een rechtsbuiten.
Linksbuiten is ook prima, Boëtius kan vast ook prima op rechts functioneren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechtsbuitens zijn schaars op het moment.
Goede, betaalbare spelers zijn sowieso schaars, maakt niet uit voor welke positie. Wellicht dat de scouting eindelijk eens z'n talenten kan tonen en pareltjes kan vindenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechtsbuitens zijn schaars op het moment.
Het zou voor Feyenoord een goeie zaak wezen om die hele scouting gewoon te ontslaan. Zonde van het geld want de afgelopen 10 jaar is er nog nooit een knappe speler gescout. Gooi dat geld maar in de jeugd.. Daar zijn we namelijk wel goed in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Goede, betaalbare spelers zijn sowieso schaars, maakt niet uit voor welke positie. Wellicht dat de scouting eindelijk eens z'n talenten kan tonen en pareltjes kan vinden
Het begint wel brands-achtige vormen aan te nemen ja, dat bord op schoot scouting van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zou voor Feyenoord een goeie zaak wezen om die hele scouting gewoon te ontslaan. Zonde van het geld want de afgelopen 10 jaar is er nog nooit een knappe speler gescout. Gooi dat geld maar in de jeugd.. Daar zijn we namelijk wel goed in.
Het heeft ook voornamelijk te maken met de focus op de jeugd. Onze nadruk ligt nu meer op het opleiden van spelers dan op het scouten van jonge talenten (18-23).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zou voor Feyenoord een goeie zaak wezen om die hele scouting gewoon te ontslaan. Zonde van het geld want de afgelopen 10 jaar is er nog nooit een knappe speler gescout. Gooi dat geld maar in de jeugd.. Daar zijn we namelijk wel goed in.
Veelal onhaalbaar natuurlijk. En denk dat de grotere clubs meer middelen en aanspraak hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:46 schreef H.FR het volgende:
Onze scouting scout o.a. ook op de jeugdvelden in Nederland.
Maar buitenlandse pareltjes lukt ze inderdaad niet. Nogal zuur.
We hebben het over een tijdspanne van 10 jaar hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Veelal onhaalbaar natuurlijk. En denk dat de grotere clubs meer middelen en aanspraak hebben.
Niets geleerd van het verleden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je De Jong voor 5,5 mln kon binnentikken had je dat wat mij betreft wel mogen doen.
Áls je in de belangstelling staat van zulke toffe clubs, dan ga je toch niet naar Lazio.quote:Het Italiaanse Lazio heeft zijn bod op Stefan de Vrij opnieuw verhoogd. Volgens de directeuren van de Romeinse club wil de verdediger van Feyenoord graag verkassen naar de club uit Italië. Dan moet er wel overeenstemming worden bereikt tussen beide clubs over de transfersom. Feyenoord zou een bedrag van zo’n negen miljoen euro verlangen voor De Vrij. De verdediger zou ook in de belangstelling staan van Manchester United, Everton, Liverpool en Schalke 04. (Sky Italia)
Dat zal ie dan ook vast niet doen als die interesse daadwerkelijk zo groot is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Áls je in de belangstelling staat van zulke toffe clubs, dan ga je toch niet naar Lazio.
Everton en Schalke zouden ook wel leuke clubs voor hem zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Áls je in de belangstelling staat van zulke toffe clubs, dan ga je toch niet naar Lazio.
Waarom niet? Wat is er zo geweldig aan Schalleke of Everton.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Qua voetbal past Lazio wel beter bij hem, ruimtes zijn kleiner.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er zo geweldig aan Schalleke of Everton.
Die competities zijn toch veel aantrekkelijker dan de Italiaanse?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bijna alles. Zelfs Schalke lijkt mij toffer dan Lazio. Het enige waar je Lazio om kan overwegen is omdat Rome de tofste stad is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk vind ik Lazio in alle opzichten een prachtige club.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:
quote:In het buitenland zou hij graag naar de Bundesliga of naar de Primera Division vertrekken. "Als ik in de eredivisie ben uitgeleerd, kan ik volgens mij het beste eerst naar Duitsland of Spanje gaan. Daar wordt van achteruit namelijk beter opgebouwd dan in Engeland. Mijn ultieme droom is: bij FC Barcelona terechtkomen. Ik denk dat zo’n club voor mij haalbaar is. Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar als ik zo blijf doorgaan… Waarom niet?"
Ik zou dan voor Spanje gaan. Veel idealer. Net een weekje doorgebracht. Valt aan te raden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:39 schreef Lastpost het volgende:
Overigens zou ik het ook geen straf vinden hoor, heerlijk klimaat, prachtige stad/land, goed geld verdienen en direct één van de betere zijn in een dergelijke competitie om later alsnog een keer de stap te maken.
Bij de volgende lichting barst de strijd pas echt los.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:40 schreef Muto het volgende:
Sowieso is het al prima dat grote buitenlandse clubs interresse hebben in Feyenoorders in plaats van kutclubs als PSV en Twente.
Ja, ik zou dan naar Thailand gaan. Net een paar weken doorgebracht. Valt aan te raden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou dan voor Spanje gaan. Veel idealer. Net een weekje doorgebracht. Valt aan te raden.
Sowieso onbegrijpelijk dat de Lerra's en Cabralletjes van deze wereld zo nodig naar FC Twente wilden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:40 schreef Muto het volgende:
Sowieso is het al prima dat grote buitenlandse clubs interresse hebben in Feyenoorders in plaats van kutclubs als PSV en Twente.
Jij vindt dat kut. Geen argument.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik zou dan naar Thailand gaan. Net een paar weken doorgebracht. Valt aan te raden.
Gaat toch in 1e plaats om het voetbal lijkt me en dat is in Italie gewoon kut.
En terecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens O Jogo heeft Feyenoord een bod van 6 miljoen euries op Clasie door Portoe afgeslagen
Mwa, ik ben daar toch niet alleen in en kan het onderbouwen met teruglopende bezoekersaantallen, teruglopende opbrengsten en teleurstellende prestaties op europees niveau.quote:
twitter:GraemeBailey twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 11:55:13Daryl Janmaat has arrived at Newcastle's training ground ahead of completing his move. £6million on 6-year-deal. reageer retweet
Alleen bij extreme bedragen, dus dat lijkt mij >12 miljoenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:54 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben wel benieuwd voor wat voor een bedrag ze hem wel willen laten gaan
Hopelijk doelde ze op 20+... Er is wellicht wel een zandkasteelheerser te vinden die 15mil op wil hoestenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen bij extreme bedragen, dus dat lijkt mij >12 miljoen
6 miljoen pond klinkt al een stuk beter dan ¤.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:GraemeBailey twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 11:55:13Daryl Janmaat has arrived at Newcastle's training ground ahead of completing his move. £6million on 6-year-deal. reageer retweet
10 miljoen zou al heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen bij extreme bedragen, dus dat lijkt mij >12 miljoen
Heerlijk. Van die clichés waar geen reet van klopt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
In Italië leer je ook nog eens echt verdedigen.
Zo inderdaad, 7.5 miljoen euro voor Janmaat is prima!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
6 miljoen pond klinkt al een stuk beter dan ¤.
Voor iemand met een 1-jarig contract is het dat zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Zo inderdaad, 7.5 miljoen euro voor Janmaat is prima!
Alles boven de 10 miljoen is hij weg natuurlijk. Ik zou het een prima deal vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:54 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben wel benieuwd voor wat voor een bedrag ze hem wel willen laten gaan
Want alleen met Clasie gaan ze wel presteren? Met deze huidige selectie moet je gewoon weer blij zijn met plaats 4(ervan uitgaand dat de Vrij en Indi ook weggaan). Als je op dit moment dan nog 10(!!) miljoen kan vangen voor een middenvelder van de Eredivisie moet je dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:52 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die Clasie ook nog eens willen laten gaan, willen niet dat Feyenoord komend seizoen ook maar iets presteert.
En ik neem aan dat jullie het daarom ook niet met deze huidige selectie gaan doen, er komen echt nog wel 3 a 4 goede spelers bij hoor, Martin Van Geel is niet gek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Want alleen met Clasie gaan ze wel presteren? Met deze huidige selectie moet je gewoon weer blij zijn met plaats 4
10 is te weinig voor Clasie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Want alleen met Clasie gaan ze wel presteren? Met deze huidige selectie moet je gewoon weer blij zijn met plaats 4(ervan uitgaand dat de Vrij en Indi ook weggaan). Als je op dit moment dan nog 10(!!) miljoen kan vangen voor een middenvelder van de Eredivisie moet je dat gewoon doen.
Ik ga ervanuit dat hij niet meer gaat bijtekenen. Dus meer zal je nooit voor hem krijgen.quote:
Kampioen worden we toch niet dus dan zou mijn voorkeur uitgaan naar zoveel mogelijk cashen en gaan bouwen aan een nieuw elftal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:52 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die Clasie ook nog eens willen laten gaan, willen niet dat Feyenoord komend seizoen ook maar iets presteert.
Van Geel liet laatst doorschemeren van wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:56 schreef Sunri5e het volgende:
Hebben we bij de verkoop van Vlaar een doorverkoop percentage uitonderhandeld? Volgens de geruchten willen Man U en Roma hem vastleggen.
Het zou heerlijk zijn om voor Ron Vlaar nog even een miljoen extra binnen te krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk zou ik bij elke verkoop 10% bedingen.Je weet maar nooit. Rollen er altijd weer wat verdwaalde miljoenen binnen.
6 miljoen pond en nee, met nog een eenjarig contract eerder de jackpotquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vinden jullie 6 miljoen voor Janmaat niet een beetje te weinig?
Pond niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vinden jullie 6 miljoen voor Janmaat niet een beetje te weinig?
Ik denk dat Van Geel bewust de verwachtingen tempert bij het Legioen, voor mocht het niet lukken, maar ook bij Wolfsburg. Die krijgen dit ook wel te horen, dus misschien drukt het de prijs iets. Daarentegen is voor hun de transferperiode ook nog lang zat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
MvG heeft geanticipeerd door voor Dost te gaan. Dat plan is nog steeds niet van de baan. Ik snap dus niet helemaal wat je nou zit te huilen.
Gewoon voor 7,5-8 naar lazio doen maar, maar een doorverkooppercentage van 20% er in slingeren.quote:
Gezien de wel heel hardnekkige berichten over 6 miljoen euro betwijfel ik of dit klopt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |