Maar hij heeft daar niks te zoeken, net als die andere kutgasten van de NOSquote:Op maandag 14 juli 2014 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat gehaat op MilowHij deed het prima.
Ivoorkust - Japanquote:Op maandag 14 juli 2014 00:27 schreef superniger het volgende:
Dit was het dan.
Heb ervan genoten om samen met jullie het WK te kijken.
ik hou ook van jouquote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef superniger het volgende:
Dit was het dan.
Heb ervan genoten om samen met jullie het WK te kijken.
nu weten we het welquote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan
3 uur in de nacht
never forget
![]()
![]()
Heb jij nog last van slaapproblemen?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan
3 uur in de nacht
never forget
![]()
![]()
neequote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb jij nog last van slaapproblemen?
Copa América volgend jaar in Chili, zal je wel meer nachtwedstrijden zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan
3 uur in de nacht
never forget
![]()
![]()
sorry Gquote:
Topquote:Op maandag 14 juli 2014 00:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Copa América volgend jaar in Chili, zal je wel meer nachtwedstrijden zien.
die heb ik ook gezienquote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan
3 uur in de nacht
never forget
![]()
![]()
- Maak 20 twitter accountquote:
Mochten ze dat wel van mama?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb voornamelijk in Italie gekeken, dat was ook leuk. Als enige 2 Nederlanders in cafeetjes met allemaal oude Italiaanse mannetjes. Die ook voor Nederland waren omdat ze daarop geld hadden ingezet (Italianen gokken overal op).
I see, wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alle mogelijkheden tweeten en dan de foute verwijderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ja klopt bij BBC was het wat algemener, aangezien Engeland er meteen al uitlag natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
NL wordt hier steeds naar voren gehaald dus denk ik niet
Ach is ook wel goed geweest nu, maandje is prima.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Prachtig filmpje van een van de mooiste WK's.
Dat was het dan.
We hoeven gelukkig niet zo lang te wachten inderdaad, het begint bijna weer.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach is ook wel goed geweest nu, maandje is prima.
Nog even rust pakken en dan tijd voor de Europese voorrondes, Engels voetbal & De Eredivisie
Dat is pas als de Tour is afgelopen.quote:
Ik kijk alweer uit naar de Eredivisie.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:41 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben wel voetbal moe geworden. Blijf dat we even rust hebben.
Over een kleine maand begint de eredivisie weerquote:Op maandag 14 juli 2014 00:41 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben wel voetbal moe geworden. Blijf dat we even rust hebben.
deze man weetquote:Op maandag 14 juli 2014 00:47 schreef superniger het volgende:
Mensen die voetbalmoe zijn.
Wat mij betreft beginnen ze morgen meteen met clubvoetbal.
Nu nog geen trek in.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Over een kleine maand begint de eredivisie weer
Schweinsteiger de grootste huilebalk van dit WK. Arrogant vies mannetje van de bovenste plank.quote:
Hilarischquote:Op maandag 14 juli 2014 00:33 schreef alors het volgende:
BBC pundits XI
[ afbeelding ]
Opta statistieken XI
[ afbeelding ]
Na zo'n wk naar clubvoetbal gaan loerenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:47 schreef superniger het volgende:
Mensen die voetbalmoe zijn.
Wat mij betreft beginnen ze morgen meteen met clubvoetbal.
Hopelijk is die ooit een keer definitief afgelopen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 01:53:49 ]
Met muziek van Woodkid - Run Boy Runquote:
Grappig en triest tegelijk. Natuurlijk een bloedserieus onderwerp, maar wel grappig / wrang dat uitgerekend Duitsland dan wint.quote:
Clubvoetbal.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Na zo'n wk naar clubvoetbal gaan loeren.
De ene mongool inruilen voor de andere.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Clubvoetbal.![]()
Voetbal kijken zonder oranjemongolen.
Inderdaad, gewoon alleen voetbal kijken met mensen die het ook echt boeitquote:Op maandag 14 juli 2014 02:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Clubvoetbal.![]()
Voetbal kijken zonder oranjemongolen.
En als je uit Oss komt, dan ben je voor TOP *********!quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon alleen voetbal kijken met mensen die het ook echt boeit
TOP ********* bestaat helemaal niet gekkie.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt, dan ben je voor TOP *********!
Rotterdamse denker.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt, dan ben je voor TOP *********!
sowieso raar dat Messie de gouden bal kreeg. Hij heeft helemaal niet goed gespeeld. Slechts heel sporadisch bij vlagen.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:37 schreef Breekfast het volgende:
Wat is het ontzettend kut als je 2e wordt zeg. Een half uur op het veld moeten staan wachten terwijl de tegenstander feest viert. Gewoon vernederend. Ik denk dat Messi ook helemaal niet blij was met die gouden bal. Hij beseft zelf ook wel denk ik dat het niet zijn WK was.
Dan kun je beter 3e worden
Dat valt moeilijk te zeggen aangezien Duitsland daar heus wel op geanticipeerd zou hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:14 schreef Copthorne het volgende:
Zouden wij gisteravond een kans hebben gehad tegen Duitsland? Er waren veel ruimtes en Robben had daar wel raad mee geweten.
Klopt, die Duitsers hadden daar wel iets op gevonden denk ik. Ben toch benieuwd hoe een finale Duitsland - Nederland geëindigd zou zijn. We zullen het nooit weten.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt moeilijk te zeggen aangezien Duitsland daar heus wel op geanticipeerd zou hebben.
Hummels had veel moeite met de snelheid van Messi, benieuwd hoe dat met Robben was geweest. Maarja.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klopt, die Duitsers hadden daar wel iets op gevonden denk ik. Ben toch benieuwd hoe een finale Duitsland - Nederland geëindigd zou zijn. We zullen het nooit weten.
Duitsland had tegen ons waarschijnlijk minder ruimte weggegeven. Denk dat we zeker kansjes zouden hebben gehad, maar dat Duitsland uiteindelijk aan het langste eind zou trekken.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hummels had veel moeite met de snelheid van Messi, benieuwd hoe dat met Robben was geweest. Maarja.
Woodkidquote:Op maandag 14 juli 2014 02:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
Met muziek van Woodkid - Run Boy Run![]()
Meer over Woodkid: MUZ / Woodkid #1 - The Golden Age
Ze wil gewoon aandacht, als een soort moeder overste van deze planeet. Ik snap werkelijk niet wat dat mens daar te zoeken heeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een hoer die Rihanna, eerst geilen op NL en nu door met Duitsland
[ afbeelding ]
HOERquote:Op maandag 14 juli 2014 12:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een hoer die Rihanna, eerst geilen op NL en nu door met Duitsland
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ze wil gewoon aandacht, als een soort moeder overste van deze planeet. Ik snap werkelijk niet wat dat mens daar te zoeken heeft.
twitter:rihanna twitterde op maandag 14-07-2014 om 08:45:59I touched the cup, held the cup, kissed the cup, took a selfie wit the cup!!! I meeeaan...... what is YO bucket list looking like bruh? reageer retweet
Je zegt het zelf al, ze wilt aandacht.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ze wil gewoon aandacht, als een soort moeder overste van deze planeet. Ik snap werkelijk niet wat dat mens daar te zoeken heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |