Maar hij heeft daar niks te zoeken, net als die andere kutgasten van de NOSquote:Op maandag 14 juli 2014 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat gehaat op MilowHij deed het prima.
Ivoorkust - Japanquote:Op maandag 14 juli 2014 00:27 schreef superniger het volgende:
Dit was het dan.
Heb ervan genoten om samen met jullie het WK te kijken.
ik hou ook van jouquote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef superniger het volgende:
Dit was het dan.
Heb ervan genoten om samen met jullie het WK te kijken.
nu weten we het welquote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan
3 uur in de nacht
never forget
![]()
![]()
Heb jij nog last van slaapproblemen?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan
3 uur in de nacht
never forget
![]()
![]()
neequote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb jij nog last van slaapproblemen?
Copa América volgend jaar in Chili, zal je wel meer nachtwedstrijden zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan
3 uur in de nacht
never forget
![]()
![]()
sorry Gquote:
Topquote:Op maandag 14 juli 2014 00:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Copa América volgend jaar in Chili, zal je wel meer nachtwedstrijden zien.
die heb ik ook gezienquote:Op maandag 14 juli 2014 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan
3 uur in de nacht
never forget
![]()
![]()
- Maak 20 twitter accountquote:
Mochten ze dat wel van mama?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb voornamelijk in Italie gekeken, dat was ook leuk. Als enige 2 Nederlanders in cafeetjes met allemaal oude Italiaanse mannetjes. Die ook voor Nederland waren omdat ze daarop geld hadden ingezet (Italianen gokken overal op).
I see, wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alle mogelijkheden tweeten en dan de foute verwijderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ja klopt bij BBC was het wat algemener, aangezien Engeland er meteen al uitlag natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
NL wordt hier steeds naar voren gehaald dus denk ik niet
Ach is ook wel goed geweest nu, maandje is prima.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Prachtig filmpje van een van de mooiste WK's.
Dat was het dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |