Ja, alleen de knockoutfase viel een beetje tegen na het geweld van de poulefasequote:Op maandag 14 juli 2014 00:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het was verreweg het vermakelijkste WK ooit
De wedstrijden waren leuk, maar Duitsland was toen helemaal niet zo goed en dat bedoelen ze.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je lult poep, tegen Algerije was een leuke open wedstrijdGhana netzo. Tegen Frankrijk was wel saai.
Dit ja .quote:Op maandag 14 juli 2014 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je lult poep, tegen Algerije was een leuke open wedstrijdGhana netzo. Tegen Frankrijk was wel saai.
haten op hugoquote:Op maandag 14 juli 2014 00:24 schreef Zipportal het volgende:
Zolang Hugo Borst maar weg blijft bij Studio Voetbal.![]()
![]()
![]()
![]()
Genoot vandaag meer van die Argentijnen. Hadden ook veel meer 100 % kansenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:22 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dat moet je los zien van hun positieve spelopvatting. altijd naar voren, dominant, op de helft van de tegenstander.
Duitsland was toen heel goed, maar ze wonnen de wedstrijd alleen niet makkelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De wedstrijden waren leuk, maar Duitsland was toen helemaal niet zo goed en dat bedoelen ze.
Heb je wel gekeken dan, vraag ik me af. Tegen Ghana?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Duitsland was toen heel goed, maar ze wonnen de wedstrijd alleen niet makkelijk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was het dan, einde Hugo, tot over twee jaar.
Dat gehaat op MilowHij deed het prima.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was het dan, einde Hugo, tot over twee jaar.
Dat gehaat op MilowHij deed het prima.
Ik las prostaataankondiging.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:23 schreef Grifte het volgende:
De proostaankondiging doet De Mart toch beter
Maar ze waren waardeloos. Als je je zo laat wegzetten door Algerije dan kunnen we niet spreken van het voetbal wint. Dat gelul altijd met het voetbal wint. Kots ziek word ik er vanquote:Op maandag 14 juli 2014 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Borst is een uitstekende constante factor geweest in dat programma. Er zaten ook veel deskundige analisten, onder wie natuurlijk Co Adriaanse (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |