Anders haal je als uploader de muziek van Woodkid eronder weg in ruil voor je eigen (?) meuk. Klinkt nergens meer naar.quote:
Happy van Pharrel Williams ?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Zaktabak het volgende:
Ik hoorde gisteren in de pauze van de finale een liedje "becauz i am heppie!".
Iemand enig idee hoe hij heet? Hoorde hem even later tijdens de uitreiking weer.
Ik zou het váker moeten horen, denk ik...quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Zaktabak het volgende:
Iemand enig idee hoe hij heet? Hoorde hem even later tijdens de uitreiking weer.
ze hebben de orginele muziek sinds vandaag weggelatenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:30 schreef Boldface het volgende:
[..]
Anders haal je als uploader de muziek van Woodkid eronder weg in ruil voor je eigen (?) meuk. Klinkt nergens meer naar.
De juiste versie van de montage staat hier:
Interview met de maker van het filmpje en zijn keuze voor Woodkid:
http://noisey.vice.com/en(...)ny-bbc-sport-woodkid
En laten we voor de volledigheid de clip van "Run Boy Run" dan ook maar noemen:
Klopt, maar bovenstaande link klopt dusquote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ze hebben de orginele muziek sinds vandaag weggelaten
Pharrell Williams - Happyquote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Zaktabak het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |