Totaal niet verdiend. En dan idd zo'n zure kop bij de ontvangst, ondankbare pannenkoek.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:20 schreef Specularium het volgende:
WK / Messi wint de Gouden Bal
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Liefde van de man gaat door de maag hequote:Op maandag 14 juli 2014 09:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zag in het vorige deel iets moois opbbloeien tussen Hugo en Njolianne.
En nu?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:04 schreef Specularium het volgende:
Ghehequote:Op maandag 14 juli 2014 09:04 schreef Specularium het volgende:
Ik niet, ik ben Zwitserlandquote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal bezet zijn.
Nou zij is een van de weinigen hier.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal bezet zijn.
Ik heb daar wel eens aan gedacht.. een groundstation bouwen en dat je hem kan besturen met een oude computer joystick. Maar dat is veel te veel werk. Plus de drone heeft maar een bereik van 1 kilometer, als ik dat wil uitbreiden dan gaat het een hoop werk en vooral veel geld kosten.quote:
Dat is mooi, dat je een aparte werkruimte daarvoor hebt.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens aan gedacht.. een groundstation bouwen en dat je hem kan besturen met een oude computer joystick. Maar dat is veel te veel werk. Plus de drone heeft maar een bereik van 1 kilometer, als ik dat wil uitbreiden dan gaat het een hoop werk en vooral veel geld kosten.
Nee, gewoon eindelijk mijn werkruimte om aan computers te sleutelen en overige dingen plus ruimte om de desktops neer te zetten en monitors en alles. Gewoon een flinke computerhoek met een werktafel erbij.
Ja, gewoon in de achterkamer.. daar staat nu mijn bed. Maar die kan nu naar boven en dan heb ik straks in het zitgedeelte van de woonkamer gewoon een dressoir en zo, mijn TV staat nu op bureautafels. Die gaan dan naar achter en dan kan mijn oude bureau ook eindelijk van zolder af en naar mijn eigen huis en dan maak ik een hele werkhoek. Kan ik ook eindelijk al mijn computers weer opbouwen en updaten en alles. Alles zit nu nog in dozen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is mooi, dat je een aparte werkruimte daarvoor hebt.
Fijn als alles op zijn plek staat en eindelijk je hobby weer kan uitoefenen. Wel zo prettig.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, gewoon in de achterkamer.. daar staat nu mijn bed. Maar die kan nu naar boven en dan heb ik straks in het zitgedeelte van de woonkamer gewoon een dressoir en zo, mijn TV staat nu op bureautafels. Die gaan dan naar achter en dan kan mijn oude bureau ook eindelijk van zolder af en naar mijn eigen huis en dan maak ik een hele werkhoek. Kan ik ook eindelijk al mijn computers weer opbouwen en updaten en alles. Alles zit nu nog in dozen.
Ik zal wel wat CR2032 batterijen nodig hebben en bij 2 computers de BIOS opnieuw moeten instellen... Die hebben al ruim een jaar lang niet meer geboot.
Ik wacht er al heel lang op en het maakt mijn huisje ook weer wat huiselijker en gezelliger, plus dat ik eindelijk eens echt opbergruimte heb. Alles was nog een beetje heel erg basic en uber starter stijl, nu kan ik weer ff een flinke stap verder zetten en eindelijk een "werkplaats" voor projecten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Fijn als alles op zijn plek staat en eindelijk je hobby weer kan uitoefenen. Wel zo prettig.
Dat is een bekende batterij
IK heb geen baas, ben geen hond. En als er iemand de baas is, dan zijn het de vrouwenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nerdjes zijn de baas op deze planeet.
Zit je nog steeds in dat zelfde huisje?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wacht er al heel lang op en het maakt mijn huisje ook weer wat huiselijker en gezelliger, plus dat ik eindelijk eens echt opbergruimte heb. Alles was nog een beetje heel erg basic en uber starter stijl, nu kan ik weer ff een flinke stap verder zetten en eindelijk een "werkplaats" voor projecten.
Dat wordt dus een mooie boem met oud en nieuw![]()
![]()
![]()
CR2032 is wel 1 van de meest gebruikte knoopcel batterijen, denk ik.
Ýep, nog steeds in dat huisje.. totdat er iets beters op mijn pad komt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in dat zelfde huisje?
Die batterij gebruiken ze zelfs in kaarsjes
Maar het is nog te doen allemaal?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ýep, nog steeds in dat huisje.. totdat er iets beters op mijn pad komt.
Vrouwelijke nerds.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb geen baas, ben geen hond. En als er iemand de baas is, dan zijn het de vrouwen
Ik zal wel moeten... maar ze kunnen niet meer tegen mijn muur aan kloten en dat scheelt al iets. Al is het nog wel gehorig, daar ben ik iets aan gewend maar het blijft soms heel erg irritant en de vakantie moet nog beginnen.. We gaan het zien. Het is iig nog altijd beter dan een flat denk ik dan maar.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou volgens mij is uccie wel een nerdes, dussss
Hopen dat het dan allemaal wat meevalt inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... maar ze kunnen niet meer tegen mijn muur aan kloten en dat scheelt al iets. Al is het nog wel gehorig, daar ben ik iets aan gewend maar het blijft soms heel erg irritant en de vakantie moet nog beginnen.. We gaan het zien. Het is iig nog altijd beter dan een flat denk ik dan maar.
Ach iedereen heeft wel wat he? Normaal bestaat nietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een hele aparte vogel, een soort dodo.. is leuk voor haar verzameling
Ik ben echt behoorlijk niet normaalquote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel wat he? Normaal bestaat niet
Nou en? Niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben echt behoorlijk niet normaal
Ik ben moeilijk op een andere manier hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeg jij.. whahaha!![]()
Deze is een goeie grap mens0n!
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben moeilijk op een andere manier he
Maar OK je hebt wel gelijk
Niet zo raar doen, nu lijk je mij wel met je nobodyquote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]Jij hebt ook gelijk, iedereen heeft wel iets. Nobody is perfect. En ik ben een nobody
Ik moet hem weer uitleggen...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo raar doen, nu lijk je mij wel met je nobodyZo praat ik ook altijd over mezelf.
AH op die fiets. Al vind ik het nog steeds dubbel hoor. Ik vind jou geen nobody maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet hem weer uitleggen...
"Nobody is perfect".. ik ben Nobody
Yep.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef Webschip het volgende:
In Californië bovengrondse stroomdraden?
Serieus?
Ik weet niet waarom.. is gewoon zo, zelfs in een heel groot gedeelte van Amerika gewoon nog steeds zo. Is wel mooi wanneer daar een boom tegenaan waait.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi land. Woodland Hills en zo.
Maar waarom bovengronds?
Niemand is een nobody, ook jij niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
AH op die fiets. Al vind ik het nog steeds dubbel hoor. Ik vind jou geen nobody maar ik snap wat je bedoelt.
Zal misschien goedkoper zijn ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom.. is gewoon zo, zelfs in een heel groot gedeelte van Amerika gewoon nog steeds zo. Is wel mooi wanneer daar een boom tegenaan waait.
Neuh maar ik ga hier verder maar niet op inquote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niemand is een nobody, ook jij niet.
Aan de andere kant: ook nu is er geen tv.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Webschip het volgende:
Blij inderdaad dat het voetbal is afgelopen.
Er is nu Tour de France he? De hele dag zelfs.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ook nu is er geen tv.
Kan ook haast niet anders, want alles gaat op in de sportrechten
Ach mensen willen alleen nog maar voetbal kijken.quote:
Tja.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is nu Tour de France he? De hele dag zelfs.
Intergalactic Cup om de 8 jaarquote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ach mensen willen alleen nog maar voetbal kijken.
Volgens de NOS hebben zo'n 15 miljoen Nederlanders het WK gevolgd.
Je vraag je af waar de mensheid zal eindigen. :
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef sp3c het volgende:
ik ben blij dat dat voetbla is afgelopen
kunnen we het hier weer over bier, tieten, ijshockey en smerige vieze vegetarische kipnuggets hebben
Kan ik weer lopenquote:
Blijkbaarquote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha die Tally. Lang geleden.![]()
Ik dacht ik help sp3c even maar hij bedoelde een andere user.
Wat aardig van jou!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef sp3c het volgende:
Jian vind ijshockey iig niet zo leuk dus houd ik hem ervan op de hoogte, zo ben ik dan ook weer
Ziekelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Intergalactic Cup om de 8 jaar
de openingsceremonie kost meer dan Afrika en Duitsland wint hem
quote:Eindstand FOK! WK pool
Positie Gebruikersnaam Punten
1 Littlerabbit 1555
2 Ronhui 1540
3 dragon11 1405
4 Njosnavelin 1385
5 Bonkojoy 1370
6 Flippiee 1365
7 Zorro 1330
8 davako 1295
9 Dazeedegaai 1290
10 Cavaliers 1275
Ja, daar word ik altijd vrolijk van. Het is 1 groot feestje, mijn broer loopt ook weer mee dus ik probeer het zoveel mogelijk te volgen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat komt ook een beetje op tv. Dat is wel leuk om te zien.
Vanavond ook weer op TV. Het heeft wel iets leuk om daar naar te kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daar word ik altijd vrolijk van. Het is 1 groot feestje, mijn broer loopt ook weer mee dus ik probeer het zoveel mogelijk te volgen.
Ziet er gezellig uit.quote:
Parkiet...en hij is jarig vandaag.quote:
3quote:
Ik vind parkieten leuker.quote:
Kanarie is klein en de mannetjes zingen heel hard.quote:
Nou , dan vind ik ze wel eng.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kanarie is klein en de mannetjes zingen heel hard.
Parkiet ik groter en bijt heel hard
Kinky.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kanarie is klein en de mannetjes zingen heel hard.
Parkiet ik groter en bijt heel hard
Nee, valt wel mee. Zeker nu ze ouder worden bijten ze minder hard. Behalve het enige vrouwtje dat ik heb, die is heel sterk en kent haar krachten niet.quote:
Nou ik vind vogels niet zo eng als slangen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Zeker nu ze ouder worden bijten ze minder hard. Behalve het enige vrouwtje dat ik heb, die is heel sterk en kent haar krachten niet.
Neuh, ze zit met een mannetje samen, maar die vechten de hele avond.quote:
Klinkt als echte liefde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, ze zit met een mannetje samen, maar die vechten de hele avond.
Elkaars pootjes bijten, op elkaars koppies beuken, uit het schommeltje trekken.
Maar ze doen het bij elkaar dus ze zoeken het maar uit.
Is het ookquote:
Zit er 1 schommeltje? Dan is het niet zo raar dat ze erom vechten. Ik had vroeger 2 roborovski's. Die hadden eerst 1 radje. Wel lief samen slapen, maar vechten om dat radje jonguh. Dat werd dus gauw een grotere kooi met 2 radjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, ze zit met een mannetje samen, maar die vechten de hele avond.
Elkaars pootjes bijten, op elkaars koppies beuken, uit het schommeltje trekken.
Maar ze doen het bij elkaar dus ze zoeken het maar uit.
wel eens?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft wel eens muizen, ook zoiets.
Ja nu hebben ze er eentje, maar ze vechten toch wel. Eentje hangt nu naar me te gluren en die ander zit aan haar veren te trekken. Gaat echt de hele avond door.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zit er 1 schommeltje? Dan is het niet zo raar dat ze erom vechten. Ik had vroeger 2 roborovski's. Die hadden eerst 1 radje. Wel lief samen slapen, maar vechten om dat radje jonguh. Dat werd dus gauw een grotere kooi met 2 radjes.
dit zijn goede Duitsersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit zijn goede Duitsers
Nee leg even uit ik ben niet zo slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker wetenquote:
want ze zijn dood ... haha 10/10quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow zo... Hoezo zijn ze bang? Ben je wel lief voor ze?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Laatste tijd niet meer, ik denk dat ze bang zijn voor me.
Misschien een schommeltje erbij doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nu hebben ze er eentje, maar ze vechten toch wel. Eentje hangt nu naar me te gluren en die ander zit aan haar veren te trekken. Gaat echt de hele avond door.
Ik ben nooit lief, ik ben een rotwijf dus ik jaag alles en iedereen weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow zo... Hoezo zijn ze bang? Ben je wel lief voor ze?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik word een beetje misselijk als ik dat zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nooit lief, ik ben een rotwijf dus ik jaag alles en iedereen weg.
Ze vechten ook om het voerbakje en daar hebben ze er 4 van, maar misschien koop ik wel 2 iets kleinere schommeltjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien een schommeltje erbij doen?
Eigen schuld dikke...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nooit lief, ik ben een rotwijf dus ik jaag alles en iedereen weg.
Hielp bij mijn roborovski's welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze vechten ook om het voerbakje en daar hebben ze er 4 van, maar misschien koop ik wel 2 iets kleinere schommeltjes.
Flikker op met je gifjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
Zit Frutsel nou Corrie te hosselen?
Zo ja, heb ik nog wel een gifje voor hem.
Leuke beestjes trouwens, even gegoogled.quote:
Ja zijn echt heel dope!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuke beestjes trouwens, even gegoogled.
Het hele punt is, dat ze altijd op dezelfde vierkante cm willen zijn.
Behalve bij het poetsen.
Ja, ik ga van het weekend wat nieuwe speeltjes kopen voor beide kooien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja zijn echt heel dope!
Maar je kan het proberen toch.
Ik hoor het wel danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik ga van het weekend wat nieuwe speeltjes kopen voor beide kooien.
Maak wel een foto als ze ingericht zijn.quote:
Specularium wil hem vast wel even dm'en.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef sp3c het volgende:
ik kan me dat gifje niet zo goed meer herinneren, kan iemand hem ff posten?
Tof!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maak wel een foto als ze ingericht zijn.
ik denk dat hij hem gaat posten omdat ik het zo vriendelijk vroegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Specularium wil hem vast wel even dm'en.
Neuh hij doet niet wat jij vraagt gok ik hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat hij hem gaat posten omdat ik het zo vriendelijk vroeg
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
Ja, ik ga van het weekend wat nieuwe speeltjes kopen.
Voor parkietenquote:
Het was garpje. Toen dat gifje hier gepost was kon ik het topic niet meer checken op mijn foon, die liep steeds vastquote:
Ja dat effect heb ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was garpje. Toen dat gifje hier gepost was kon ik het topic niet meer checken op mijn foon, die liep steeds vast
Vervelend.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net cakejes gebakken maar van de helft is de onderkant aangebrand.
Alleen de bovenkant is te etenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vervelend.
Zijn ze nu niet meer te eten?
thinking out of the box!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
die helft die niet verbrand is moet je gewoon nog ff terugdoen, dan zijn ze allemaal hetzelfde
Ja, ik hang er wel een waarschuwing bij.quote:
Gefeliciteerdquote:
Verboden te eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik hang er wel een waarschuwing bij.
En dan kijken wie zich niet in kan houdenquote:
En vervolgens de gezichten zien als ze een hap nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan kijken wie zich niet in kan houden
Je spaced wel om zo laat cakejes te bakken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net cakejes gebakken maar van de helft is de onderkant aangebrand.
En dan ongezien het verkoolde stuk uit proberen te spugen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
En vervolgens de gezichten zien als ze een hap nemen.
Niet rookbaar en niet eetbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik hang er wel een waarschuwing bij.
Hmja, ik was pas laat thuis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je spaced wel om zo laat cakejes te bakken.
En de inhoud in hun broekzak stoppen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan ongezien het verkoolde stuk uit proberen te spugen.
Nah doe mij maar spacecakejesquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Dit is nou wat je noemt: crematoriumcake.
Of juist wel en heeft ze het uitgeprobeerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn jpg'tje is niet echt in der smaak gevallen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Of juist wel en heeft ze het uitgeprobeerd
Haha, nee niet doordeweeks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Of juist wel en heeft ze het uitgeprobeerd
Ik leef helemaal niet gezondquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent toch van dat gezonde leven?
Ondertussen een beetje de hippie uithangen.
Voor jou wel ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
Ja, Njos is wel echt gi-gan-tisch, je kan er niet omheen!
Neuh joh, is geen vette top. Doet een beetje denken aan een droge red hair. Ik ben meer van een compacte white widow.quote:
Ja als je 12 bent.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
Brugklas is een redelijke Topshow.
Slaat weer helemaal nergens op.
Nee ook als je wat ouder dan 12 bent hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja als je 12 bent.
Waar is dat gifje, flasher...
Dus jij kijkt ook naar Brugklas?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ook als je wat ouder dan 12 bent hoor
Wat een onzin man, ik kijk ook naar Spangasquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dus jij kijkt ook naar Brugklas?
Ben je daar niet veels te oud voor?
Sjeetje, je zit wel vol verassingen he.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin man, ik kijk ook naar SpangasVind ik gewoon leuk, kan mij het schelen dat het voor kinderen is.
Wil ik het wel wetenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
En je moest eens weten![]()
Neuh en dan nog zou ik het niet vertellen natuurlijk hequote:
Nou en?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en Specularium, je bent een sukkel.
Uh ja hier heb ik geen antwoord op eigenlijkquote:
Beter dan half NL doorrijden omdat je vriendin per se een geel jurkje moet hebben die ze alleen bij trending h&m hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
Nee welnee ik ben hartstikke saai man. En momenteel een beetje rood, vanmiddag in het Amsterdamse Bos wezen zonnen.
Wehehe je zit onder de plakquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beter dan half NL doorrijden omdat je vriendin per se een geel jurkje moet hebben die ze alleen bij trending h&m hebben.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beter dan half NL doorrijden omdat je vriendin per se een geel jurkje moet hebben die ze alleen bij trending h&m hebben.![]()
Trending h&m? Is dat H&m trend?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh jij kent het?quote:
Niet eens de Zalando....overigens gilt mijn postbode nooit, maar noemt hij mij wel bij mijn voornaamquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:18 schreef Specularium het volgende:
H&M,.
Ik bestel mijn jurken gewoon bij de Wehkamp.
Nee is gewoon een lijn binnen de h&m, net als dat je divided hebt en de concious collectie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
Oh er is blijkbaar een 'andere' H&M, ik had geen ideeIk koop daar nooit wat.
Neuh. Ze is een 36 en ze hadden alleen 32 en 44.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wehehe je zit onder de plakHadden ze het niet op de site?
Ja heb daar wel wat dingen van, mooie collectie meestal.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]Er zijn mannen die dat doen????
Ik kom echt de verkeerde tegen.
Is de COS ook van H&M...dan snap ik waarom ik daar ook nooit komquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee is gewoon een lijn binnen de h&m, net als dat je divided hebt en de concious collectie bijvoorbeeld.
Je hebt wel COS, dat is een totaal andere winkel maar hoort wel bij de h&m. Is wat duurder.
Haha, heb je zo vaak pakketjes?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet eens de Zalando....overigens gilt mijn postbode nooit, maar noemt hij mij wel bij mijn voornaam
Haha, ben er nog nooit geweest. De dingen in de etalage vind ik nooit leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is de COS ook van H&M...dan snap ik waarom ik daar ook nooit kom
Wij ook van jouquote:
Heb jullie gemist!quote:
Ah wel lief van je hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Ze is een 36 en ze hadden alleen 32 en 44.
We kwamen thuis en toen was die 36 wel weer bestelbaar.
Vrouwen
Maar me meisje moet er wel tiptop uitzien he
En vanavond zit ze bij onder de de plak.
Jij zit altijd bij die enge POL mensen.quote:
Zelfs dat niet!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij zit altijd bij die enge POL mensen.
Weet ik het. Zal wel. Die collectie is erg gewild volgens mijn vriendin. Dat gele jurkje blijkbaar ook.quote:
Nee, dan heb je een normaal figuur....ik heb ooit al eens geconstateerd dat bijv de jurken alleen goed zitten als je die rare poses van de modellen aanneemt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wel lief van je hoorH&M past mij nooit, ik zal wel een raar figuur hebben
Oeh, hard gewerkt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs dat niet!
Ben de afgelopen weken amper online geweest.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij zit altijd bij die enge POL mensen.
Nog steeds, ik rapporteer aan u live vanuit de hotelkamer.quote:
Nou C&A past mij ook nooit, alles zit bij mij of te strak of te wijd of te kort. Ik denk dat ik maat 37 heb en die bestaat nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een normaal figuur....ik heb ooit al eens geconstateerd dat bijv de jurken alleen goed zitten als je die rare poses van de modellen aanneemt.
En dan dubbelrol spelen... ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:18 schreef Specularium het volgende:
H&M,.
Ik bestel mijn jurken gewoon bij de Wehkamp.
Ja ik ging per ongeluk op een flesje bier zitten en die ging er zooooo diep in, moest ineens aan jou denken dus ik ga maar even posten hier.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die kanjerhommer ook weer.
Jij zit daar ook altijdquote:
Beetje leuke omgeving?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds, ik rapporteer aan u live vanuit de hotelkamer.
Ik drink nauwelijks bier. Schijn ik een onwelriekende voeg van te krijgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik ging per ongeluk op een flesje bier zitten en die ging er zooooo diep in, moest ineens aan jou denken dus ik ga maar even posten hier.
Dat heb ik met schoenen, ook zo irritant.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou C&A past mij ook nooit, alles zit bij mij of te strak of te wijd of te kort. Ik denk dat ik maat 37 heb en die bestaat nietOf 35 of zo.
Ha!quote:
Ja ik zit in de Bible Belt, dus rellen is prima te doen.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik zit in de Bible Belt, dus rellen is prima te doen.
Maat 23 is er nooit?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik met schoenen, ook zo irritant.
Oh dat weer? Zeg ik ook weer hetzelfde, toch niemand die het ruiktquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik drink nauwelijks bier. Schijn ik een onwelriekende voeg van te krijgen.
Corrie weet dit soort dingen.
Corrie heeft dan ook al levenservaring sedert 1713.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik drink nauwelijks bier. Schijn ik een onwelriekende voeg van te krijgen.
Corrie weet dit soort dingen.
Jij bent een god, dat moet gewoon wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds, ik rapporteer aan u live vanuit de hotelkamer.
21...en nee, raar hèquote:
Al is de ervaring sinds 1930 stil blijven staan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Corrie heeft dan ook al levenservaring sedert 1713.
Inderdaad, ik verwacht toch minstens een altaar bij u thuis, dan ben ik wellicht barmhartig genoeg jou ook wat geluk te regelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij bent een god, dat moet gewoon wel.
Menopauze van een eeuw, het is wat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Al is de ervaring sinds 1930 stil blijven staan.
Ik ga een VS-altaar maken!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verwacht toch minstens een altaar bij u thuis, dan ben ik wellicht barmhartig genoeg jou ook wat geluk te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |