Totaal niet verdiend. En dan idd zo'n zure kop bij de ontvangst, ondankbare pannenkoek.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:20 schreef Specularium het volgende:
WK / Messi wint de Gouden Bal
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Liefde van de man gaat door de maag hequote:Op maandag 14 juli 2014 09:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zag in het vorige deel iets moois opbbloeien tussen Hugo en Njolianne.
En nu?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:04 schreef Specularium het volgende:
Ghehequote:Op maandag 14 juli 2014 09:04 schreef Specularium het volgende:
Ik niet, ik ben Zwitserlandquote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal bezet zijn.
Nou zij is een van de weinigen hier.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal bezet zijn.
Ik heb daar wel eens aan gedacht.. een groundstation bouwen en dat je hem kan besturen met een oude computer joystick. Maar dat is veel te veel werk. Plus de drone heeft maar een bereik van 1 kilometer, als ik dat wil uitbreiden dan gaat het een hoop werk en vooral veel geld kosten.quote:
Dat is mooi, dat je een aparte werkruimte daarvoor hebt.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens aan gedacht.. een groundstation bouwen en dat je hem kan besturen met een oude computer joystick. Maar dat is veel te veel werk. Plus de drone heeft maar een bereik van 1 kilometer, als ik dat wil uitbreiden dan gaat het een hoop werk en vooral veel geld kosten.
Nee, gewoon eindelijk mijn werkruimte om aan computers te sleutelen en overige dingen plus ruimte om de desktops neer te zetten en monitors en alles. Gewoon een flinke computerhoek met een werktafel erbij.
Ja, gewoon in de achterkamer.. daar staat nu mijn bed. Maar die kan nu naar boven en dan heb ik straks in het zitgedeelte van de woonkamer gewoon een dressoir en zo, mijn TV staat nu op bureautafels. Die gaan dan naar achter en dan kan mijn oude bureau ook eindelijk van zolder af en naar mijn eigen huis en dan maak ik een hele werkhoek. Kan ik ook eindelijk al mijn computers weer opbouwen en updaten en alles. Alles zit nu nog in dozen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is mooi, dat je een aparte werkruimte daarvoor hebt.
Fijn als alles op zijn plek staat en eindelijk je hobby weer kan uitoefenen. Wel zo prettig.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, gewoon in de achterkamer.. daar staat nu mijn bed. Maar die kan nu naar boven en dan heb ik straks in het zitgedeelte van de woonkamer gewoon een dressoir en zo, mijn TV staat nu op bureautafels. Die gaan dan naar achter en dan kan mijn oude bureau ook eindelijk van zolder af en naar mijn eigen huis en dan maak ik een hele werkhoek. Kan ik ook eindelijk al mijn computers weer opbouwen en updaten en alles. Alles zit nu nog in dozen.
Ik zal wel wat CR2032 batterijen nodig hebben en bij 2 computers de BIOS opnieuw moeten instellen... Die hebben al ruim een jaar lang niet meer geboot.
Ik wacht er al heel lang op en het maakt mijn huisje ook weer wat huiselijker en gezelliger, plus dat ik eindelijk eens echt opbergruimte heb. Alles was nog een beetje heel erg basic en uber starter stijl, nu kan ik weer ff een flinke stap verder zetten en eindelijk een "werkplaats" voor projecten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Fijn als alles op zijn plek staat en eindelijk je hobby weer kan uitoefenen. Wel zo prettig.
Dat is een bekende batterij
IK heb geen baas, ben geen hond. En als er iemand de baas is, dan zijn het de vrouwenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nerdjes zijn de baas op deze planeet.
Zit je nog steeds in dat zelfde huisje?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wacht er al heel lang op en het maakt mijn huisje ook weer wat huiselijker en gezelliger, plus dat ik eindelijk eens echt opbergruimte heb. Alles was nog een beetje heel erg basic en uber starter stijl, nu kan ik weer ff een flinke stap verder zetten en eindelijk een "werkplaats" voor projecten.
Dat wordt dus een mooie boem met oud en nieuw![]()
![]()
![]()
CR2032 is wel 1 van de meest gebruikte knoopcel batterijen, denk ik.
Ýep, nog steeds in dat huisje.. totdat er iets beters op mijn pad komt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in dat zelfde huisje?
Die batterij gebruiken ze zelfs in kaarsjes
Maar het is nog te doen allemaal?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ýep, nog steeds in dat huisje.. totdat er iets beters op mijn pad komt.
Vrouwelijke nerds.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb geen baas, ben geen hond. En als er iemand de baas is, dan zijn het de vrouwen
Ik zal wel moeten... maar ze kunnen niet meer tegen mijn muur aan kloten en dat scheelt al iets. Al is het nog wel gehorig, daar ben ik iets aan gewend maar het blijft soms heel erg irritant en de vakantie moet nog beginnen.. We gaan het zien. Het is iig nog altijd beter dan een flat denk ik dan maar.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou volgens mij is uccie wel een nerdes, dussss
Hopen dat het dan allemaal wat meevalt inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... maar ze kunnen niet meer tegen mijn muur aan kloten en dat scheelt al iets. Al is het nog wel gehorig, daar ben ik iets aan gewend maar het blijft soms heel erg irritant en de vakantie moet nog beginnen.. We gaan het zien. Het is iig nog altijd beter dan een flat denk ik dan maar.
Ach iedereen heeft wel wat he? Normaal bestaat nietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een hele aparte vogel, een soort dodo.. is leuk voor haar verzameling
Ik ben echt behoorlijk niet normaalquote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel wat he? Normaal bestaat niet
Nou en? Niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben echt behoorlijk niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |