Ze hielden het liever intern.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele moddereter doet het. Ze voelen zich allemaal te goed.
Die vallen allemaal spontaan in 'slaap'.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hielden het liever intern.
Maar nu weet niemand wie hier de mods zijn want ze zijn er nooit.
Timmmmm, Lavenderr en Kanovinnie zijn hier de mods.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hielden het liever intern.
Maar nu weet niemand wie hier de mods zijn want ze zijn er nooit.
Die heb ik hier nog nooit gezienquote:Op zondag 13 juli 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Timmmmm, Lavenderr en Kanovinnie zijn hier de mods.
Ja, leuk, dat zei hij niet.quote:
Sluit je gewoon aan bij #TeamTom, waarom zo dwars?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu je voor één keer eens niet met je druiprekje denken?
Laat ie eerst maar es een rit winnen hierquote:Op zondag 13 juli 2014 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sluit je gewoon aan bij #TeamTom, waarom zo dwars?
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan.quote:
Maar om knap te zijn hoef je toch geen rit te winnen?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat ie eerst maar es een rit winnen hier
Raar.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan.
Hij vroeg waarom ik me niet bij team Tom aansloot, niet waarom ik er geen harde plasser van krijg ;-)quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar om knap te zijn hoef je toch geen rit te winnen?
Er gebeurt echt geen reet, behalve Europaicar die falen in de achtervolgingquote:
4de meen ikquote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveelste werd Rolland in de Giro?
4equote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
4equote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorbarigquote:Op zondag 13 juli 2014 15:54 schreef FredWielergek het volgende:
Dit is wel saai. Deze twee zijn weg. Hoop echt niet dat ploeg ibarguren gaat winnen. Ik hoop op di marchi.
Geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk geen TDF mod? Je bent de enige mod die kijkt.
Ik denk niet dat ze Martin nog inhalenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Columbiafan het volgende:
Die lui uit de 2de groep pakken toch wel een minuut of 2,3 terug op die klim, maar vind het wel vrij risicovol om EUC al het werk te laten doen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kwaliteiten worden miskend.quote:
Waarom word jij geen mod? Samen met DeeBee, Alors en R_R of zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat R_R en DeeBee dat gaan doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom word jij geen mod? Samen met DeeBee, Alors en R_R of zo.
De #Johannes4mod campagne heeft tot nu toe nooit succes gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neen, je mag toch verwachten dat de echte klimmers in die achtervolgende groep die nauwelijks een trap te veel gegeven hebben 2.30 op die 2 goed kunnen maken. De Marchi en Martin zijn beiden wel ijzersterk maar al heel de rit in de aanval met 2 man, dat kost krachten.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:56 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
denk jij niet dat deze twee vooruit blijven??
Oke, mensen ik word wel modquote:Op zondag 13 juli 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat R_R en DeeBee dat gaan doen.
Groetjons.
FIFAquote:Op zondag 13 juli 2014 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De #Johannes4mod campagne heeft tot nu toe nooit succes gehad.
Het grootste deel van die groep is bezig met het bord van Europcar leeg te etenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb 'm vandaag via de radio gevolgd in de trein, nu net thuis. En jezus wat een schande deze ritMet meer dan 20 man in de chasse patate. Prutsers.
Er zullen straks wel wat mannetjes gaan, dan lopen ze hen sneller inquote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb 'm vandaag via de radio gevolgd in de trein, nu net thuis. En jezus wat een schande deze ritMet meer dan 20 man in de chasse patate. Prutsers.
Ik was ook aangemeld achter de schermen, maar ze zochten een interne mod.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Da's allemaal leuk en aardig, maar als ze Tony Martin niet hebben teruggepakt op de top van deze klim zijn ze met zijn allen de lul. We hebben het wel over de beste tijdrijder ter wereld.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het grootste deel van die groep is bezig met het bord van Europcar leeg te eten
hmm, moet het maar zien.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Neen, je mag toch verwachten dat de echte klimmers in die achtervolgende groep die nauwelijks een trap te veel gegeven hebben 2.30 op die 2 goed kunnen maken. De Marchi en Martin zijn beiden wel ijzersterk maar al heel de rit in de aanval met 2 man, dat kost krachten.
mag je eigenlijk in een normale rit wisselen naar een tijdritfiets?quote:
Boom wint, ....quote:Op zondag 13 juli 2014 16:06 schreef Halcon het volgende:
Kittel wint, Duitsland wint.
Martin wint, ....
..Argentinie wintquote:Op zondag 13 juli 2014 16:06 schreef Halcon het volgende:
Martin wint, ....
Vraag me sowieso af of je een tijdritfiets in een gewone rit mag gebruiken.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:05 schreef komrad het volgende:
[..]
mag je eigenlijk in een normale rit wisselen naar een tijdritfiets?
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af of je een tijdritfiets in een gewone rit mag gebruiken.
Dit is echt op zijn Rasmussens inderdaad. Al pakte die vaak nog een wat zwaardere bergetappe.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker hoor. Rasmussen is trots.
Ik vind dit een gewaagde voorspelling want duitsland is totaal geen favoriet ofzoquote:Op zondag 13 juli 2014 16:06 schreef Halcon het volgende:
Martin wint, ....
Duitsland is overrated.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:07 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ik vind dit een gewaagde voorspelling want duitsland is totaal geen favoriet ofzo
Ik zeg niet dat ze geen doping gebruik(t)en, maar Sky was vorig jaar niet eens zo sterk hoor. Het jaar ervoor wel ja.quote:
kom maar doorquote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef groenen het volgende:
Straks rijden Dumoulin en Cancellara een koppeltijdrit om Martin een lesje te leren.
Ja er is ook echt veel samenwerkingquote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dit niet zo rooskleurig in voor Tony Martin, als die groep samen blijft en op het vlakke vol in de achtervolging gaat wordt het nog erg spannend
Voorsprong is te groot... Martin is wel een goede afdaler en een erkende hardrijderquote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dit niet zo rooskleurig in voor Tony Martin, als die groep samen blijft en op het vlakke vol in de achtervolging gaat wordt het nog erg spannend
Zoveel vlakke kilometers zijn er ook weer niet. En in de afdaling loopt hij eerder uit dan dat ze op 'm inlopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Als ze niet binnen de minuut komen aan de top van de laatste col(letje) dan is Martin weg. Het zullen ook niet de hardrijders zijn die de eerste achtervolgers worden maar wat klimmerstype's.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
We hebben het hier wel over Rodriguez he.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:13 schreef OProg het volgende:
Als ze überhaupt nog iets willen proberen is het wel eens tijd nu.
Die is niet vooruit te branden tenzij hij de boog ziet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Rodriguez he.
De hele kopgroep handelt in zijn gedachtengoed.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Rodriguez he.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is dit irritant om te zien. Ik begin wielrenhaters steeds meer te begrijpen.
Ook een spelfout om snel te vergeten.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:18 schreef FredWielergek het volgende:
Dit wordeen etappe om snel te vergeten.
Deed 'ie op de vorige klim ook al, op zich niet zo raar, maar het gebeurt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:17 schreef groenen het volgende:
Rolland gaat aan andere mensen vragen om mee te werken.
http://nos.nl/video/545701-vuelta-2013-nipte-ritzege-morkov.htmlquote:Op zondag 13 juli 2014 16:19 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand beelden van die etappe waar D&D het over hebben?
Is toch volkomen logisch. Zijn toch wel meer teams die een mannetje bij kunnen zetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:17 schreef groenen het volgende:
Rolland gaat aan andere mensen vragen om mee te werken.
dus 1 puntje voor en dus de bollen?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft 6 punten nu.. Plus col van 1e cat en 3e cat.. Reken maar uit
Je moet er ook wat naast doen, internetten, gamen ofzo. Het is zelden zó spannend dat je niet weg kunt kijken, dus daar is het ideaal voor.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is dit irritant om te zien. Ik begin wielrenhaters steeds meer te begrijpen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook een spelfout om snel te vergeten.
Voor Rolland is dit gewoon perfect inderdaad, hij pakt gewoon een pak tijd zonder op kop te hoeven rijden.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:20 schreef FredWielergek het volgende:
het lijkt er op dat rolland alleen tijd probeert ter nemen op andere klassement renners.
Oh dat weet ik, ik vind het alleen irritant als het een prachtetappe kán zijn en het dat gewoon niet wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:20 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Je moet er ook wat naast doen, internetten, gamen ofzo. Het is zelden zó spannend dat je niet weg kunt kijken, dus daar is het ideaal voor.
Een goede Cancellara had het afgelopen woensdag wel wat beter gedaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was Cancellara niet degene die laatste dagen zei dat hij goed was..
Omdat dat echt helemaal geen zin heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef OProg het volgende:
Ik snap niet dat er niemand is die zichzelf liever compleet opblaast maar dan in ieder geval een poging gedaan heeft dan dat je zo kansloos naar plek negen gaat.
Het nieuwe wielrennen waar de menselijke maat terug is.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh dat weet ik, ik vind het alleen irritant als het een prachtetappe kán zijn en het dat gewoon niet wordt.
Ik dacht uit KLB: KLB / Stijve door chimeid op werk.. chanantquote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef nikao het volgende:
[..]
[clueless mode]
kan iemand me bijpraten waar dat 'chanant' vandaan komt?![]()
[/clueless mode]
Morgen nog een kans..quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef OProg het volgende:
Ik snap niet dat er niemand is die zichzelf liever compleet opblaast maar dan in ieder geval een poging gedaan heeft dan dat je zo kansloos naar plek negen gaat.
Omdat ze er veel te lang mee gewacht hebben überhaupt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat dat echt helemaal geen zin heeft.
VDB2 die mag gaan werken morgen voor Gallopin.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nibali geeft Gallopin gewoon het trui.. Zoekt ie het maar uit
Zondag...quote:Op zondag 13 juli 2014 16:24 schreef Jahr00n het volgende:
wat staan er stervensveel mensen langs de kant
dat was voorgaande jaren een stuk minder toch?
Rodriguez is de opperkneusquote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze NU doortrekken![]()
Wat een kneuzen
Mwah, die pakt nog wat puntjes mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rodriguez is de opperkneusGewoon gelijk van kop af
laatste 20 km gaan ze nog wel gas gevenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:29 schreef BlaZ het volgende:
Gaan ze hier Rolland werkelijk 5 minuten laten pakken?
Raar inderdaad. En Gallopin is ook gewoon top 10 materiaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:29 schreef BlaZ het volgende:
Wil Astana zo graag van de gele trui af?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:29 schreef BlaZ het volgende:
Overal rijden ze even dom.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar inderdaad. En Gallopin is ook gewoon top 10 materiaal.
Inderdaad, vooral voor klassementsmannen als Mollema, VDB2 zijn dit mannen die moeilijk in te halen zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar inderdaad. En Gallopin is ook gewoon top 10 materiaal.
Doorkomsten op de 1e categorie tellen dan volgens mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:30 schreef Columbiafan het volgende:
Martin en De Marchi gaan op 18 punten komen, wie pakt dan de bollentrui?
Martin.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:30 schreef Columbiafan het volgende:
Martin en De Marchi gaan op 18 punten komen, wie pakt dan de bollentrui?
Jawel, hebben ze een kwartier geleden al gemeld, dat 'ie die ging pakken.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:32 schreef Columbiafan het volgende:
Op Sporza lijkens ze trouwens helemaal niets door te hebben over mogelijk bollen voor Tony M.
Etappewinst is natuurlijk vele malen belangrijkerquote:Op zondag 13 juli 2014 16:32 schreef Columbiafan het volgende:
Op Sporza lijkens ze trouwens helemaal niets door te hebben over mogelijk bollen voor Tony M.
Heb ik even gemist dan, primaquote:Op zondag 13 juli 2014 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, hebben ze een kwartier geleden al gemeld, dat 'ie die ging pakken.
Maar goed, de leden in de kopgroep hebben nog niet op kop gereden. Daar gaan ze niet heel veel tijd op terugpakken.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste 20km zullen Belkin, Lotto, BMC en Garmin wel meehelpen.
VDB2 zal het natuurlijk aan z'n reet roesten dat Gallopin het goed doet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral voor klassementsmannen als Mollema, VDB2 zijn dit mannen die moeilijk in te halen zijn.
Lijkt me sterk dat Lotto op kop gaat rijden om ervoor te zorgen dat Gallopin geen geel pakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar goed, de leden in de kopgroep hebben nog niet op kop gereden. Daar gaan ze niet heel veel tijd op terugpakken.
Greg voor de tweede plek natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:33 schreef Guard het volgende:
Wat een lafbekken in die volggroep, doen helemaal niets..
Purtio zit punten te sprokkelen, en de rest rijdt wat mee, waarvoor? 5 min pakken die ze morgen weer kwijtraken?
Ja. Nu heeft het geen zin meer. Dat zou zelfs een Thomas Wegmuller wel inzien.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze er veel te lang mee gewacht hebben überhaupt.
Waarom zouden die nog hun best doen dan? Alleen Lotto voor Gallopin. De rest rijdt dan echt helemaal nergens meer voor.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar goed, de leden in de kopgroep hebben nog niet op kop gereden. Daar gaan ze niet heel veel tijd op terugpakken.
Lees "top 10 klassementsrenners"quote:Op zondag 13 juli 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VDB2 zal het natuurlijk aan z'n reet roesten dat Gallopin het goed doet.
De meesten in de kopgroep gingen voor ritwinst. Die gaan niet hun ballen uit de broek rijden om Gallopin in het geel te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
VDB2 moet eerst maar eens zelf bij blijven in de bergen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral voor klassementsmannen als Mollema, VDB2 zijn dit mannen die moeilijk in te halen zijn.
Europcar had ook gewoon op de max Martin moeten bijhalen... Niet zo lang wachten...quote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef Ereinion het volgende:
Wat een saaie dag zeg. Wat een lamlendigheid van die achtervolgende groep.
Ja, zou t ook wel geinig vinden als Rodriguez een folder met daarop de uitslag van het bergklassement meeneemt in Parijs..quote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef Columbiafan het volgende:
Purito gaat dat bergklassement wel meenemen in Parijs, zou wel mooi zijn
Nee alleen bergop.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is deze aankomst voor dubbele punten of niet?
Volgens mij alleen als ze bergop finishen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is deze aankomst voor dubbele punten of niet?
En stopt er daarna gelijk meequote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Zelva het volgende:
Rodríguez rijdt in driehonderd meter twee kilometer weg van de Groupe Lamlendig.
die zit onderhand al op een uurquote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Guard het volgende:
Rodriguez is na vandaag een contender tegen wil en dank
Meer als een uur, maar morgen gaat ie natuurlijk weer... en dan ineens iedereen op zijn wiel springen zeker?quote:
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, jij had het logisch en slim gevonden als hij alleen doorgaat?
Hoe wil je dat doen tegen de beste tijdrijder ter wereld? 3 minuten in 40 km krijg je dan nooit meer dicht.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.
Terpstra zal wel de klachtenlijn weer bellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kasseien in een bocht hehe.. Zou leuk zijn als het zeiknat was
Ik snap ook niet waarom ze dat niet gedaan hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.
Honderd euro eropquote:Op zondag 13 juli 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Martin deze etappe gaat winnen
Groep is te groot voor een goede organisatie.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze dat niet gedaan hebben.Nu hebben ze ook niks.
Dat vind ik ook hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.
Dat is me ook een koekwaus eerste klas.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
Mohoric reed eergisteren 121 per uur in de afdaling in de Ronde van Oostenrijk
Dat snap ik, maar daarom aanvallen op de klim, niet met zijn allen knus bij elkaar blijven.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Groep is te groot voor een goede organisatie.
Toch al een gatquote:Op zondag 13 juli 2014 16:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pinot is dus gewoon prima aan het dalen.
De tourticker van de officiële websitequote:Op zondag 13 juli 2014 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het balkje Counter attack klopt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |