Oke, mensen ik word wel modquote:Op zondag 13 juli 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat R_R en DeeBee dat gaan doen.
Groetjons.
FIFAquote:Op zondag 13 juli 2014 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De #Johannes4mod campagne heeft tot nu toe nooit succes gehad.
Het grootste deel van die groep is bezig met het bord van Europcar leeg te etenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb 'm vandaag via de radio gevolgd in de trein, nu net thuis. En jezus wat een schande deze ritMet meer dan 20 man in de chasse patate. Prutsers.
Er zullen straks wel wat mannetjes gaan, dan lopen ze hen sneller inquote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb 'm vandaag via de radio gevolgd in de trein, nu net thuis. En jezus wat een schande deze ritMet meer dan 20 man in de chasse patate. Prutsers.
Ik was ook aangemeld achter de schermen, maar ze zochten een interne mod.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom word jij geen mod? Samen met DeeBee, Alors en R_R of zo.
Da's allemaal leuk en aardig, maar als ze Tony Martin niet hebben teruggepakt op de top van deze klim zijn ze met zijn allen de lul. We hebben het wel over de beste tijdrijder ter wereld.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het grootste deel van die groep is bezig met het bord van Europcar leeg te eten
hmm, moet het maar zien.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Neen, je mag toch verwachten dat de echte klimmers in die achtervolgende groep die nauwelijks een trap te veel gegeven hebben 2.30 op die 2 goed kunnen maken. De Marchi en Martin zijn beiden wel ijzersterk maar al heel de rit in de aanval met 2 man, dat kost krachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |